I second that both.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Blargh ik verveel me.
En sommige mensen zijn toch zo dom.
Mooi.quote:
Wie is de chauffeur?quote:
Morgen nog zo'n dagquote:Op zondag 23 maart 2008 22:16 schreef RickoKun het volgende:
Damn man, d'r valt geen ene fuck te beleven
Die van mij zijn al ingevuld en opgestuurdquote:Op zondag 23 maart 2008 22:18 schreef 2cv het volgende:
Ik verveel me zo enorm dat ik bijna m'n belastingpapieren er bij pak om in te vullen. Bijna ...
Hopelijk geen dom iemand, want dan word ik nog gestoorder dan ik al ben.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie is de chauffeur?
[..]
Morgen nog zo'n dag
Mja, ik moet er ook nog even mee aan de slagquote:Op zondag 23 maart 2008 22:18 schreef 2cv het volgende:
Ik verveel me zo enorm dat ik bijna m'n belastingpapieren er bij pak om in te vullen. Bijna ...
Als hij/zij maar TomTom heeftquote:Op zondag 23 maart 2008 22:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hopelijk geen dom iemand, want dan word ik nog gestoorder dan ik al ben.
Naar slimme mensen town.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als hij/zij maar TomTom heeftIk heb GEENidee waar we naar toe gaan namelijk
Ik vul ze zelf in.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die van mij zijn al ingevuld en opgestuurd
Ik laat dat doen door iemand die er WEL verstand van heeft, kan al snel honderden euro's opleveren.quote:
Zo ver mogeljk bij Cornjum vandaan dusquote:
Wonen daar veel domme mensen?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik laat dat doen door iemand die er WEL verstand van heeft, kan al snel honderden euro's opleveren.
[..]
Zo ver mogeljk bij Cornjum vandaan dus
Kwestie van goed opletten enzo. Uitpluizen.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik laat dat doen door iemand die er WEL verstand van heeft, kan al snel honderden euro's opleveren.
veel mensen en cornjum? Nee. Dus ook niet veel domme.quote:
En dat kan iemand met 39 jaar ervaring in financiele boekhouding dus een stuk beter dan ikquote:Op zondag 23 maart 2008 22:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kwestie van goed opletten enzo. Uitpluizen.
Waarom zover mogelijk bij Cornjum vandaan dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
veel mensen en cornjum? Nee. Dus ook niet veel domme.
[..]
En dat kan iemand met 39 jaar ervaring in financiele boekhouding dus een stuk beter dan ik
Tevens; ik ook.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben toe aan een massage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |