Je bent de eerste die ik het hoor zeggen, dus ik denk niet dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Moet jij ens zo ver naar achter tegen iemand aan leunen en dan zien wat die persoon doet. Juistum, je vastpakken om zelf niet achterover te vallen. *denk*denk*. owja. misschien heeft ie toch gelijk. ...
kijk nog eens naar de beelden zou ik zeggenquote:Op maandag 24 maart 2008 13:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Moet jij ens zo ver naar achter tegen iemand aan leunen en dan zien wat die persoon doet. Juistum, je vastpakken om zelf niet achterover te vallen. *denk*denk*. owja. misschien heeft ie toch gelijk. ...
Ooit gehoord van sarcasme droeftoeter?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een drama die jol en cyberia
er stond een man voor hem, wat een gelul cyberia, jol had vrij zicht
wat Jol zegt, op basis van vermoedens kun je niet fluiten. Dan gaat het voordeel naar de aanvaller, ik kan begrijpen dat hij die handsbal niet ziet, de feyenoorders volgens mij ook niet, want geen enkel handje lijkt omhoog te gaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
ik dacht dat het hands was zegt die.. ow waarom dan ? hoe kan die hem anders zo meenemen ? heeft die schouders van een meter dan ?
dan had hij gezegd dat hij niet op vermoeden en appèl fluitquote:Op maandag 24 maart 2008 14:17 schreef Bayswater het volgende:
Als er een of twee Feyenoorders hadden geappelleerd bij de handsbal, was Jol in zijn vermoeden bevestigd. Niet echt slim dus. Jol stond in de lijn van de bal en speler, was dus lastig te zien.
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
als feyenoord dalijk punten te kort komt voor de playoffs op zijn persoon verhalen bij de rechter
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
om aan te geven dat jou redenering over Hulten kut op Dirk sloeg.
Hiermee is alles wel gezegd.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:20 schreef SCH het volgende:
Ik geef het je te doen om scheidsrechter te zijn. Wat weten wij daar eigenlijk vanaf hoe moeilijk het is? Wij beoordelen, net als de coaches e.d., altijd alles na het zien van de beelden en vaak ook nog na de herhalingen. Je ziet toch voortdurend dat ook commentatoren er in eerste instantie naast zitten en het pas in 2e of 3e instantie weten.
Ondertussen heeft de FIFA in al haar wijsheid besloten geen camera's op de doellijn te zetten.
Het siert scheidsen wel als ze achteraf zeggen dat het inderdaad anders is nu ze de beelden zien. Die Belg was daar niet zo sterk in. Jol wel dus dit topic kan wel dicht.
Ik zag het, maarja die loopt niet met de bal mee dus buiten het zicht. En het blijft natuurlijk Theo, die steekt vaker wat in de lucht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:46 schreef Stpan het volgende:
Ok MarkNMGN, die zal idd het beste zicht.
@Bayswater op de laatste foto van deze pagina zie je Lucius duidelijk appeleren. ...
100%. Daarnaast ziet Jol vanuit zijn positie niet wie waar staat, alleen dat er 3 man waaronder Sander en Bruins dicht op elkaar staan en daar had ie hem voor gewaarschuwd. Nog steeds geheel terecht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Benieuwd of ebeaydojraes na het zien van deze gifjes nog steeds bij zijn standpunt blijft...
Gast, als je geen verstand van voetbal hebt of totaal niet objectief bent mag je dat ook gewoon zeggen hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
100%. Daarnaast ziet Jol vanuit zijn positie niet wie waar staat, alleen dat er 3 man waaronder Sander en Buis dicht op elkaar staan en daar had ie hem voor gewaarschuwd. Nog steeds geheel terecht.
Was ook een kopbal van Boukhari...........quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
100%. Daarnaast ziet Jol vanuit zijn positie niet wie waar staat, alleen dat er 3 man waaronder Sander en Bruins dicht op elkaar staan en daar had ie hem voor gewaarschuwd. Nog steeds geheel terecht.
Een volledig correcte borstaanname zag ik erin....quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:33 schreef Stpan het volgende:
[..]
Was ook een kopbal van Boukhari...........
Echt!
Hoe sneu is dit van de KNVB zegquote:KNVB haalt Dick Jol van afscheidswedstrijd Stam
Door Sander Berends
Vrijdag, 11 juli 2008, 08:29
De KNVB heeft scheidsrechter Dick Jol verboden om de afscheidswedstrijd van Jaap Stam te leiden. Zijn manager Henk van Ginkel kreeg van de voetbalbond het uitdrukkelijke verzoek om de uitnodiging voor de Scheveninger in te trekken. Nu heeft de KNVB Roelof Luinge naar voren geschoven als alternatief.
``Ik ben hier heel ontstemd over”, reageerde Van Ginkel in De Telegraaf. ``Het was de uitdrukkelijke wens van Jaap Stam om Jol uit te nodigen en er was al een akkoord uit Zeist." Naar de reden kan Van Ginkel slechts gissen. ``Jol en Zeist liggen elkaar niet zo, maar ik vind het belachelijk dat wij de dupe zijn van een conflict, waar wij volledig buiten staan. Ik zal hierover zeker contact opnemen met directeur betaald voetbal Henk Kesler en hoop dat de maatregel snel wordt teruggedraaid. We leggen ons hier niet zomaar bij neer."
Jaap Uilenberg van scheidsrechterszaken, die een paar dagen vakantie heeft, zegt de achtergrond van de beslissing niet te weten. In Zwolle komen op 26 juli vele sterren in actie rond het afscheidsduel van Jaap Stam. Zo hebben Phillip Cocu, Frank en Ronald de Boer, Clarece Seedorf, Paolo Maldini, Dennis Bergkamp, Gennaro Gattuso, Filippo Inzaghi, Alessandro Nesta en special guest Romario al hun medewerking toegezegd. Coach is Guus Hiddink.
quote:Woedende Jol sleept KNVB voor de rechter
De afscheidswedstrijd van Jaap Stam zorgt onverwachts voor nare problemen. Scheidsrechter Dick Jol zou het vriendschappelijke duel gaan leiden, maar de KNVB besloot om de arbiter dit te verbieden. Jol is woedend en sleept de nationale voetbalbond voor de rechter. Stam neemt op 26 juli in Zwolle met Ajax op tegen een team vol met internationale sterren met wie hij ooit samenspeelde. De afscheidswedstrijd belooft een waar voetbalfestijn te worden en Jol was dan ook maar wat blij dat hij het potje mocht fluiten. De KNVB ligt echter dwars. De bond wil Roelof Luinge laten afreizen naar het uitverkochte duel.
Het laatste woord is hier echter nog niet over gesproken. Novum weet te melden dat Jol een kort geding zal aanspannen tegen de KNVB. De scheidsrechter eist dat hij op 26 juli de afscheidswedstrijd van Jaap Stam mag leiden en wil bovendien drie andere vriendschappelijke duels te fluiten. Voor twee daarvan zou de voetbalbond al toestemming hebben verleend, maar deze onlangs weer hebben ingetrokken.
Dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe sneu is dit van de KNVB zeg.
quote:Luinge wil Jol laten fluiten
Roelof Luinge heeft er geen problemen mee als Dick Jol de afscheidswedstrijd van Jaap Stam toch gaat fluiten. Jaap Stam zou graag Dick Jol zien fluiten op zijn laatste wedstrijd, maar de knvb heeft Luinge aangesteld.
"In eerste instantie wilde ik erg graag fluiten toen ik gevraagd werd, maar niet nu ik lees dat het de wens van Jaap is om Jol zijn laatste wedstrijd te zien fluiten, dan geef ik de wedstrijd liever terug"
Het is afwachten voor Luinge wat er volgende week uit een gesprek gaat komen tussen Jol en de KNVB, als de bond niet wil voldoen aan de wens van Stam, spant Dick Jol een kort geding aan.
quote:Dick Jol stopt per direct
ZEIST - Scheidsrechter Dick Jol heeft met onmiddellijke ingang zijn carrière beëindigd. Dat is de uitkomst van een gesprek dat vanochtend plaatsvond tussen de voormalig internationaal scheidsrechter en de voetbalbond.
Jol en de KNVB hebben een verschil van inzicht over invulling van de werkzaamheden voor de toekomst.
Tussen partijen is afgesproken dat Dick Jol deze maand nog een aantal oefenwedstrijden fluit, waaronder het duel op 26 juli tussen Ajax en een samengestelde selectie van spelers, waarmee Jaap Stam in zijn voetbalverleden ooit samenspeelde. Dit in het kader van het afscheid van Jaap Stam. Dit is dan tevens de laatste wedstrijd van Dick Jol.
Bron: Algemeen Dagblad
Het wordt nu de afscheidswedstrijd van Dick Jol, waarbij vele internationale (ex-)topvoetballers meespelen.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:![]()
Hij zou het afscheidsduel van Stam toch juist niet fluiten
Algemeen Dagblad.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:29 schreef IQM het volgende:
Bron?
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Opgerot staat netjes.
Dahag Dick, kijk maar uit waar je loopt voortaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |