abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2008 @ 09:52:30 #1
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57553208
Tuttig Topic over Wondersponsjes begon met de verheerlijking van wondersponsjes:
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt by far het truttigste topic dat ik ooit geopend hebt, maar het moet. Dus daar gaan we:

Weet iemand waar nog van die witte 'wondersponsjes' te koop zijn? Ik poetste er altijd lustig mee op los, maar mijn vaste wondersponsjesdealers Xenos en Blokker hebben ze niet meer in het assortiment. Het zou toch zonde zijn als mijn sporadische poetsaanvallen in de kiem worden gesmoord op deze manier, nietwaar?

Dus help mij!

En weten jullie eigenlijk wel welke machtig mooie sponsjes ik bedoel? Nou zulke:

En in Tuttig topic over wondersponsjes deeltje twee. eindigden we met afschuw over de nep-Blue Wonder van de Action:
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja hoi hoi, hier gaat alles dus onmiddellijk stuk van Blue Wonder
Aanrechtbladen, kookplaten, afzuigplaten... het wordt allemaal één doffe ellende die kennelijk tot de uitzonderingen behoort. Natuurproducten (wat Blue Wonder zegt te zijn) kunnen er niet tegen, naar het schijnt en laten we daar in onze keuken nou juist in hebben geïnvesteerd
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik ga na de pasen even de keukenbladleverancier bellen, maar het ziet er vrij dramatisch uit uit.
Niet toepassen op nirtrocelluloselak, stat er op de fles en ik verwed er mijn arm om dat dat op mijn aanrecht zat!
En hier nog op de valreep een nieuwe toepassing voor de wonderspons:
quote:
Op zondag 23 maart 2008 00:10 schreef quirina het volgende:
Ik heb mijn sportschoenen weer netjes gekregen met het wondersponsje!

En heb je de eed al afgelegd?
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik zweer bij Action de prijskraker, bij Microvezel, Blue Wonder en Wonderspons en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner mede poetsers hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een slecht doekje voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, extra smetten tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een vuige streep op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren.
Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn schoonmaakkunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte spons en van elke verleiding, in het bijzonder van de natuurspons.

[ Bericht 16% gewijzigd door Mirjam op 23-03-2008 16:01:40 ]
Geen vla zo lekker als Biancavla.
pi_57553221
Ik volg alles wat Duderinnetje opent
A little bit hateful
  Admin zondag 23 maart 2008 @ 09:55:53 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57553225
De sponsjes zíjn een Wonder

Die blauwe rommel... lees de gebruiksaanwijzing!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 23 maart 2008 @ 09:57:00 #4
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57553227
Oh ja, en ik hou het nog steeds bij mijn vochtige vloerdoekjes van de Xenos.
Geen vla zo lekker als Biancavla.
  zondag 23 maart 2008 @ 10:03:17 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_57553267
maarmaar... waar koop je die witte sponsjes dan? Kan dat nog even in de OP? Of moet ik anders het hele vorige topic gaan lezen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 23 maart 2008 @ 10:04:34 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57553279
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:03 schreef Flurry het volgende:
maarmaar... waar koop je die witte sponsjes dan? Kan dat nog even in de OP? Of moet ik anders het hele vorige topic gaan lezen
Kruitvat
Action
Blokker
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 23 maart 2008 @ 10:06:25 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_57553299
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

Kruitvat
Action
Blokker
mijn dank is groot
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_57553575
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:03 schreef Flurry het volgende:
Alleen bij action kun je lang zoeken naar witte sponsjes, daar zijn ze nl grijs en heten powersponsjes
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57553789
En ze zijn geniaal. Zeeman heeft ze ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57553796
terugvindsponsje

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57553900
TerugVindsPonsje!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 23 maart 2008 @ 11:31:09 #12
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57554143
Heb ze laatst van m'n moeder gekregen, ze liggen nu nog steeds ongebruikt bij het schoonmaakspul... Mischien moet ik de sponjes dan toch maar gaan testen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57554290
Dat je je sportschoenen er weer wit mee kan krijgen staat gewoon op de verpakking.
Ik had toevallig nog een schoon stukje spons over, dus ik over die sportschoen poetsen ermee.
Het kostte totaal geen moeite
pi_57554515
al drie sponsjes?

Gisteren die doekjes gehaald en dat blauwe spul dus ik zal volgende week eens de ramen onder handen nemen (en verder niets want tis rotspul begreep ik?)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57556075
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:55 schreef DarkElf het volgende:
al drie sponsjes?

Gisteren die doekjes gehaald en dat blauwe spul dus ik zal volgende week eens de ramen onder handen nemen (en verder niets want tis rotspul begreep ik?)
Voor de ramen is het prima Ik wilde er mijn badkamervloer mee doen, maar die tegels zijn niet geglazuurd, dus ik ga eerst voorzichtig proberen.

Niet dat die tegels nog lillijker kunnen worden, maar ik denk niet dat de woningvereniging er zo blij mee zal zijn.

En ik heb nog verfspetters in mijn badkuip van twee bewoners geleden, die ga ik morgen te lijf met den WonderSpons.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_57556372
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:55 schreef DarkElf het volgende:
al drie sponsjes?

De Blue Miracle van de Action is volgens mij een stuk agressiever dan de Blue Wonder van Sorbo. Ik gebruik dus Blue Wonder voor alles en ik heb nergens problemen gehad en alles wordt spik en span.
  zondag 23 maart 2008 @ 14:02:03 #17
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57556641
Ik doe al heel lang met m`n fles Blue Wonder. Als deze op is ga ik een nieuwe halen..Blue Miracle waag ik me maar niet aan
Saartje
pi_57556697
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik doe al heel lang met m`n fles Blue Wonder. Als deze op is ga ik een nieuwe halen..Blue Miracle waag ik me maar niet aan
Als je een Makropasje hebt kun je daar zo'n jerrycan kopen met 3 liter Blue Wonder. Voor de die-hardfans

Ik durf me nu ook niet meer aan Blue Miracle te wagen na Dude haar avontuur.
  Admin zondag 23 maart 2008 @ 14:08:35 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57556749
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:02 schreef YPPY het volgende:
Zeeman heeft ze ook.
Niet
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 23 maart 2008 @ 14:12:10 #20
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57556826
Bij ons lekker wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57556957
En Heutz heeft ze ook... het is eigenlijk een automaterialenzaak, maar ze hebben ook van de ¤1,- bakken waar ik dus de sponsjes vond. Ze zijn trouwens wit bij Heutz...
  zondag 23 maart 2008 @ 14:32:47 #22
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57557268
Deel 3

De eed moet nog in de OP

De vlek op het aanrecht zie je al een stuk minder trouwens. En alleen te zien bij daglicht. Maar als je het weet, is het een doorn in het oog natuurlijk. Ik ga in elk geval opzoek naar de echte Blue Wonder. De ramen moeten binnenkort ook weer eens een beurt
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57557453
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Deel 3

De eed moet nog in de OP
En eigenlijk ook de do's en de don'ts!

Do
Blue wonder

Don't
Blue miracle

zoiets...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57558821
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Deel 3

De eed moet nog in de OP

De vlek op het aanrecht zie je al een stuk minder trouwens. En alleen te zien bij daglicht. Maar als je het weet, is het een doorn in het oog natuurlijk. Ik ga in elk geval opzoek naar de echte Blue Wonder. De ramen moeten binnenkort ook weer eens een beurt
Je hebt Liejannuh extatisch kreetjes slakend aan het schoonmaken gekregen

Maar eh, doe eens een foto van je aanrecht dan. Misschien heeft iemand een oplossing... (ik hoor net iemand hier iets zeggen over met azijn eroverheen gaan)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57559180
TerugVindPoetsaanval
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')