Bek houdenquote:Op zondag 23 maart 2008 12:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Komen niet zo´n beetje alle Nederlandse scheidsrechters uit die boeren regio waar jouw clupje speelt
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
PSV speelt dit hele jaar al countervoetbal
VInk, Blom, Wegereef, van Boekel.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bek houden
Ja, maar dat zijn niet de scheidsrechters waar we trots op zijn:
Kuipers, Braamhaar en nog die gladde euh... weet zn naam zo niet.
Zit je op het toilet te kijken ofzo?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:51 schreef Remote het volgende:
Er vliegen ineens WC rollen door m'n beeld geloof ik?
zeker, 't gaat nog eens wat worden met die eredivisie. Gisteren al een leuke psv-groningen, vandaag leuke vvv-nec. Zal twente-ajax straks wel een bagger pot wordenquote:
Uhm als je het over gisteren hebt zou ik toch echt beginnen over Heerenveen - Rodaquote:Op zondag 23 maart 2008 13:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zeker, 't gaat nog eens wat worden met die eredivisie. Gisteren al een leuke psv-groningen, vandaag leuke vvv-nec. Zal twente-ajax straks wel een bagger pot worden
dat was een kut wedstrijdquote:Op zondag 23 maart 2008 13:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren al een leuke psv-groningen
Wat denk je, Dam?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
Twente-Ajax is altijd spectaculair.
Ik hoop dat Ajax wint en het kampioenschap nog enigszins spannend blijft. Denk 2-4.quote:
Heraclesquote:Op zondag 23 maart 2008 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax wint en het kampioenschap nog enigszins spannend blijft. Denk 2-4.
Belangrijker is WillemII-Heracles
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heracles [ afbeelding ][ afbeelding ] !
Die had ik niet op tv, satelliet kijker hierquote:Op zondag 23 maart 2008 13:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Uhm als je het over gisteren hebt zou ik toch echt beginnen over Heerenveen - Roda
Er doolde een gratis stream rondquote:Op zondag 23 maart 2008 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die had ik niet op tv, satelliet kijker hier
Zit dus ergens 3 miljoen op de tribune of thuis op de bank (urzaiz en luque)quote:Op zondag 23 maart 2008 13:57 schreef Houniet het volgende:
Ajax:
Gentenaar; Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen: Lindgren, De Jong, Davids; Suarez, Huntelaar en Emanuelson.
bank: Van Duin, Ogararu, Perez, Kuffour, Leonardo, Kennedy, Rommedahl
Hopelijk ook een van de laatste keren dat ze er zo mogen bijzitten. Verkopen die zooi.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zit dus ergens 3 miljoen op de tribune of thuis op de bank (urzaiz en luque)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |