dat doet ie zo evenquote:
Euhm waarom?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:42 schreef Damzkieee het volgende:
Schande dat ze weer een belg laten fluiten bij VVV
Voor countervoetbal is hij ideaal, met veel ruimte voor hem.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:42 schreef venomsnake het volgende:
Die Amrabat is wel een geweldenaar hoor![]()
Gaat PSV nog veel plezier aan beleven.
Een aardige openingsfase met kansen aan beide kanten.quote:
Ik denk dat hij al blij mag zijn als hij speelt bij PSVquote:Op zondag 23 maart 2008 12:42 schreef venomsnake het volgende:
Die Amrabat is wel een geweldenaar hoor![]()
Gaat PSV nog veel plezier aan beleven.
Komen niet zo´n beetje alle Nederlandse scheidsrechters uit die boeren regio waar jouw clupje speeltquote:
PSV speelt ook countervoebal, dus dat komt mooi uit.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor countervoetbal is hij ideaal, met veel ruimte voor hem.
Moet het eerst nog maar zien in het systeem dat PSV speelt.
bedoelde vooral:quote:Op zondag 23 maart 2008 12:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een aardige openingsfase met kansen aan beide kanten.
quote:
PSV speelt dit hele jaar al countervoetbalquote:Op zondag 23 maart 2008 12:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor countervoetbal is hij ideaal, met veel ruimte voor hem.
Moet het eerst nog maar zien in het systeem dat PSV speelt.
Enorm gepruts achterin bij VVV waar bijna een goal voor NEC uit kwam.quote:
Bek houdenquote:Op zondag 23 maart 2008 12:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Komen niet zo´n beetje alle Nederlandse scheidsrechters uit die boeren regio waar jouw clupje speelt
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
PSV speelt dit hele jaar al countervoetbal
VInk, Blom, Wegereef, van Boekel.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bek houden
Ja, maar dat zijn niet de scheidsrechters waar we trots op zijn:
Kuipers, Braamhaar en nog die gladde euh... weet zn naam zo niet.
Zit je op het toilet te kijken ofzo?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:51 schreef Remote het volgende:
Er vliegen ineens WC rollen door m'n beeld geloof ik?
zeker, 't gaat nog eens wat worden met die eredivisie. Gisteren al een leuke psv-groningen, vandaag leuke vvv-nec. Zal twente-ajax straks wel een bagger pot wordenquote:
Uhm als je het over gisteren hebt zou ik toch echt beginnen over Heerenveen - Rodaquote:Op zondag 23 maart 2008 13:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zeker, 't gaat nog eens wat worden met die eredivisie. Gisteren al een leuke psv-groningen, vandaag leuke vvv-nec. Zal twente-ajax straks wel een bagger pot worden
dat was een kut wedstrijdquote:Op zondag 23 maart 2008 13:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren al een leuke psv-groningen
Wat denk je, Dam?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
Twente-Ajax is altijd spectaculair.
Ik hoop dat Ajax wint en het kampioenschap nog enigszins spannend blijft. Denk 2-4.quote:
Heraclesquote:Op zondag 23 maart 2008 13:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax wint en het kampioenschap nog enigszins spannend blijft. Denk 2-4.
Belangrijker is WillemII-Heracles
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heracles [ afbeelding ][ afbeelding ] !
Die had ik niet op tv, satelliet kijker hierquote:Op zondag 23 maart 2008 13:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Uhm als je het over gisteren hebt zou ik toch echt beginnen over Heerenveen - Roda
Er doolde een gratis stream rondquote:Op zondag 23 maart 2008 13:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die had ik niet op tv, satelliet kijker hier
Zit dus ergens 3 miljoen op de tribune of thuis op de bank (urzaiz en luque)quote:Op zondag 23 maart 2008 13:57 schreef Houniet het volgende:
Ajax:
Gentenaar; Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen: Lindgren, De Jong, Davids; Suarez, Huntelaar en Emanuelson.
bank: Van Duin, Ogararu, Perez, Kuffour, Leonardo, Kennedy, Rommedahl
Hopelijk ook een van de laatste keren dat ze er zo mogen bijzitten. Verkopen die zooi.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zit dus ergens 3 miljoen op de tribune of thuis op de bank (urzaiz en luque)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |