Tsja... achteraf gezien hadden we dat ook wel even willen doen als aandenken, maar op het moment zélf was de stress even zodanig dat dat er bij ingeschoten is...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Eerste keer vandaag dat ik hardop gelachen heb![]()
Maarre PICS!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:49 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Tsja... achteraf gezien hadden we dat ook wel even willen doen als aandenken, maar op het moment zélf was de stress even zodanig dat dat er bij ingeschoten is...
Ik geloof dat Vivi het wondersponsjestopic ook al gevonden had.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:10 schreef Greys het volgende:
Die kunnen wel een wondersponsje (of twee) gebruiken, MM
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:39 schreef Beelzebufo het volgende:Toen ik daarmee bezig was kwam de kat binnensprinten die als Bambi-op-het-ijs met vier poten gespreid ging. Kat zwaar beledigd, ik vreesde al voor een spoor van oliepootjes door het hele huis, maar ze ging in de gang haar poten schoonlikken.
Wondersponsje?quote:Op zondag 23 maart 2008 00:21 schreef Five_Horizons het volgende:
Connor heeft vroeger z'n broer weleens 'gekleurd' in z'n gezicht....: leuk, zo'n baby met stift in z'n gezicht, krijg dat er maar eens af zonder hem pijn te doen.
Daar gaan ze dof van uitslaanquote:
Eh ja, toevallig wel... vertel?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:die foto's van die beentjes zijn wel heel 'mooi'
Heb jij trouwens een groene auto toevallig?
Ja!quote:Op zondag 23 maart 2008 13:24 schreef RockabeIIa het volgende:
oh... niks![]()
dan was jij het dus toch achter de Aldi deze week met die 2 leuke grietjes
Dit waren niet jouw kinderen, toch?quote:Op zondag 23 maart 2008 00:21 schreef Five_Horizons het volgende:
Connor heeft vroeger z'n broer weleens 'gekleurd' in z'n gezicht....: leuk, zo'n baby met stift in z'n gezicht, krijg dat er maar eens af zonder hem pijn te doen.
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dit waren niet jouw kinderen, toch?
[ afbeelding ]
Neuh, maar het schijnt hier wel in de familie te zitten, dat creatievequote:Op zondag 23 maart 2008 14:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dit waren niet jouw kinderen, toch?
[ afbeelding ]
Ow...quote:Op zondag 23 maart 2008 08:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet niet de schuurkant gebruiken 5
Blanke lak is 1 ding. Hij mag blij zijn dat hij het niet met Thinner oid gedaan heeftquote:Op zondag 23 maart 2008 18:22 schreef DDBtje het volgende:
hahahhaah geweldig die verhalen, ik kan er nu nog om lachen, maar goed mijn dochter is nog maar 9 maand en kruipt ook nog niet...
Mijn schoonvader heeft me wel van dit soort verhalen verteld om me voor te bereiden, mijn man had als klein ventje een keer de nieuwe auto (1 week oud) van mijn schoonvader gewassen...met blanke lak!!!!
EN zijn hoogslaper vond hij niet mooi meer, dus hij had er eigenhandig de zaag in gezet.
Ik weet dus waar ik naar uit kan kijken...ze lijkt namelijk sprekend op haar vader.
* Beelzebufo prijst zich gelukkig met zijn beperkte schadequote:Op zondag 30 maart 2008 18:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou kleurt heel graag op vanalles en nog wat zolang het maar niet op papier is.
Afgelopen vrijdagochtend was het weereens zover, gelukkig had ik haar snel in de smiezen en pakte de stiften af om die hoog weg te leggen.
Milou, niet voor één gat te vangen, pakt een stoel en probeert de stiften te pakken:
[ afbeelding ]
Ik boos en haal haar van de stoel af.
Milou boos en gaat er stampvoetend vandoor onderwijl de deur naar de gang dichtsmijtend.
Dit laatste zou niet zo erg geweest zijn als de avond ervoor de klink niet was losgegaan.
Na gepiel met schroevndraaiers en tangen om de deur weer open te krijgen, heb ik uiteindelijk de ruit met een hamer moeten inslaan:
[ afbeelding ]
Ik kan er btw nog steeds niet om lachen, wie weet komt dat ooit![]()
Hier één van Milou's kunstwerken, gemaakt met mijn Chanel-lippenstift van 22 euro, jaja mevrouw doet het met stijl:
[ afbeelding ]
De afgelopen jaren heeft mevrouw er 3 lippenstiften doorheen gejaagd zich met 3 lippenstiften creatief geuit, 2x Chanel, 1x Dior
Milou is al 7 jaar, maar door haar chromosoompje extra kan ik me voorstellen dat ze een kleuter lijkt op de foto, en in haar gedragquote:Op zondag 30 maart 2008 21:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SeaofLove.. Jemig !!!![]()
Jij krijgt nog heel wat te stellen met Milou geloof ik !
moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk om iedere post waar kindlief zich van de meest creatieve kant heeft geuit om moest lachen, behalve die van mezelf, maargoed dat is nog te vers denk ikquote:Op maandag 31 maart 2008 10:31 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
* Beelzebufo prijst zich gelukkig met zijn beperkte schade
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |