abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57719417
Milou kleurt heel graag op vanalles en nog wat zolang het maar niet op papier is.

Afgelopen vrijdagochtend was het weereens zover, gelukkig had ik haar snel in de smiezen en pakte de stiften af om die hoog weg te leggen.
Milou, niet voor één gat te vangen, pakt een stoel en probeert de stiften te pakken:

Ik boos en haal haar van de stoel af.
Milou boos en gaat er stampvoetend vandoor onderwijl de deur naar de gang dichtsmijtend.
Dit laatste zou niet zo erg geweest zijn als de avond ervoor de klink niet was losgegaan.
Na gepiel met schroevndraaiers en tangen om de deur weer open te krijgen, heb ik uiteindelijk de ruit met een hamer moeten inslaan:

Ik kan er btw nog steeds niet om lachen, wie weet komt dat ooit

Hier één van Milou's kunstwerken, gemaakt met mijn Chanel-lippenstift van 22 euro, jaja mevrouw doet het met stijl :

De afgelopen jaren heeft mevrouw er 3 lippenstiften doorheen gejaagd zich met 3 lippenstiften creatief geuit, 2x Chanel, 1x Dior
  zondag 30 maart 2008 @ 21:13:33 #52
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_57722904
SeaofLove.. Jemig !!!
Jij krijgt nog heel wat te stellen met Milou geloof ik !

En die deur.. zoiets hebben wij hier ook, gelukkig nog niet hoeven inslaan..

En die lippenstift..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_57723337
GEWELDIG topic, ik lig helemaal blauw van het lachen

Britt en Romee!!
En die foto van dat kind wat haar babyzusje heeft bewerkt met stiften!!

Heb mijn vriend alvast gezegd dat als Meike ooit wat uitspookt dat we er eerst een foto van maken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 30 maart 2008 @ 21:56:48 #54
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57724156
Ik lach ook nog hartelijk mee...maar ondertussen houd ik mijn hart vast...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57726183
oei oei SeaOfLove. ik zou voortaan ook maar wat goedkopere lippestiftjes inslaan, en je Diors achter slot & grendel.
pi_57731205
Milou!

Britt en Romee!!!
Die had ik nog niet gezien...
Die beentjes...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 31 maart 2008 @ 10:31:50 #57
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_57732496
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou kleurt heel graag op vanalles en nog wat zolang het maar niet op papier is.

Afgelopen vrijdagochtend was het weereens zover, gelukkig had ik haar snel in de smiezen en pakte de stiften af om die hoog weg te leggen.
Milou, niet voor één gat te vangen, pakt een stoel en probeert de stiften te pakken:
[ afbeelding ]

Ik boos en haal haar van de stoel af.
Milou boos en gaat er stampvoetend vandoor onderwijl de deur naar de gang dichtsmijtend.
Dit laatste zou niet zo erg geweest zijn als de avond ervoor de klink niet was losgegaan.
Na gepiel met schroevndraaiers en tangen om de deur weer open te krijgen, heb ik uiteindelijk de ruit met een hamer moeten inslaan:
[ afbeelding ]

Ik kan er btw nog steeds niet om lachen, wie weet komt dat ooit

Hier één van Milou's kunstwerken, gemaakt met mijn Chanel-lippenstift van 22 euro, jaja mevrouw doet het met stijl :
[ afbeelding ]

De afgelopen jaren heeft mevrouw er 3 lippenstiften doorheen gejaagd zich met 3 lippenstiften creatief geuit, 2x Chanel, 1x Dior
* Beelzebufo prijst zich gelukkig met zijn beperkte schade
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_57744003
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SeaofLove.. Jemig !!!
Jij krijgt nog heel wat te stellen met Milou geloof ik !
Milou is al 7 jaar, maar door haar chromosoompje extra kan ik me voorstellen dat ze een kleuter lijkt op de foto, en in haar gedrag

@Bix: heb het eik verkeerd geschreven in de OP, maar die lippenstiften zijn er in een maand of 3 doorheen gegaan, de eerste 2x gelukkig op de spiegel. De derde keer, na het muur-incident ligt mijn make-up buiten bereik van Milou, tenminste dat hoop ik maar, ze is altijd wel zo creatief om ergens bij te komen waarvan ik dacht dat ik het veilig had weggelegd, desnoods stapelt ze stoelen
pi_57744805
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:31 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

* Beelzebufo prijst zich gelukkig met zijn beperkte schade
moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk om iedere post waar kindlief zich van de meest creatieve kant heeft geuit om moest lachen, behalve die van mezelf, maargoed dat is nog te vers denk ik

Alleen de post van CarOnline kon ik niet om lachen....de foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')