quote:Real Madrid gaat een poging ondernemen om Klaas-Jan Huntelaar los te weken bij Ajax. Dat liet Bernd Schuster zaterdag exclusief weten aan Sportweek.
De Duitse trainer is gecharmeerd van de topscorer van de eredivisie. 'Nederland staat bekend om dit soort aanvallers. Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy. Hij is het type spits dat elke club zich wenst. Beweeglijk en doeltreffend tegelijk. Met het oog op volgend seizoen komt hij zeker in mijn plannen voor.'
In een interview met Sportweek gaf Huntelaar aan bijna klaar te zijn voor een volgende stap. 'Voor mezelf heb ik het idee dat het steeds makkelijker gaat. Het zit eraan te komen, maar ik weet niet of het deze zomer al zover is.'
Het contract van Huntelaar loopt af medio 2010. Ajax heeft al aangegeven de overeenkomst te willen openbreken en te verlengen. Binnenkort gaan beide partijen daarover om de tafel zitten. (foto: De Brouwer)
30/35 miljoen is toch een prima bedrag. Dan kun je er niet meer omheen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:57 schreef borisz het volgende:
Als MAdrid 30 miljoen neerlegd voor KJH is hij weg ja.
Morgen tegen Twentequote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:11 schreef donroyco het volgende:
Vanwaar die TT
donroyco is er niet helemaal bij vanavond..
Ah oke, thanksquote:
Ik woon dus ook in Duitslandquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
Alles wat geen Amsterdam is, is Duits
Vooral serieus op ingaanquote:
quote:PSV gedecideerd langs Groningen
Geschreven op zaterdag, 22 maart om 21:20
PSV heeft zijn aspiraties ten aanzien van titelprolongatie duidelijk gemaakt. De recentelijk uitgeblust ogende koploper rechtte tegen FC Groningen de rug en won op eigen veld dikverdiend met 3-0. Twee treffers van Danny Koevermans en een gelukkig doelpunt van Otman Bakkal (blunder Groningen-goalie Brian van Loo) verzorgden de Eindhovense winst.
Was maar een grapjequote:
Die titel kunnen we lekker vergeten, playoffs is het hoogst haalbarequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |