dierentuinquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:26 schreef Cageon het volgende:
morguh![]()
Wat was het koud zeg, geen dierentuin weer
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik was ook maar met de trein gegaanMorgen echt weer met de motor
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dierentuin![]()
![]()
en ach volgende week is het weer 20 graden
Sjah vrouw enzoquote:
Sure hope so.quote:en ach volgende week is het weer 20 graden
Ja aan jou hebben we ook niks als weerman.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan der een weekje naast zitten natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:12 schreef vannelle het volgende:
Nou, als het over 2 weekjes een graad of 20 is zou ik het niet erg vinden.
Weekendje weg met de caravan geplanned maar als hzulk butweer is als nu blijft ie lekker staan!
Wat, 's ochtends 7 en 's avonds 13 graden?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:12 schreef vannelle het volgende:
Nou, als het over 2 weekjes een graad of 20 is zou ik het niet erg vinden.
Weekendje weg met de caravan geplanned maar als hzulk butweer is als nu blijft ie lekker staan!
Nog erger zijn die kampers met een stacaravan in Nederland.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef Gawaine het volgende:
Ik heb gewoon echt zo'n gloeiende pestpokke tyvushekel aan nederlanders met een caravan in het buitenland.![]()
Zo dat lucht weer wat op
Dan moet je lekker in eigen land blijven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt zo'n gloeiende pestpokke tyvushekel aan nederlanders met een caravan in het buitenland.![]()
Zo dat lucht weer wat op
Ook prima, als het maar droog is!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat, 's ochtends 7 en 's avonds 13 graden?
[/Gawaine]
Das inderdaad een redden om te scheiden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog erger zijn die kampers met een stacaravan in Nederland.
Na de zes jaar achtereenvolgende 'zelfde' vakantie ben ik dan ook maar gescheiden.
hee ma 16 gradenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:56 schreef Cageon het volgende:
Ja aan jou hebben we ook niks als weerman.![]()
Zag het vanmorgen op t.v.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Vanmorgen hier op de A2fotootje in BD
[ afbeelding ]
De andere kant op binnendoor
ik zou me ook niet bewegen als ik zo naar beneden zou kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zag het vanmorgen op t.v.![]()
Die man bleef heel relaxed in de kabine zitten.
omdat de verzekeringspolis nog niet betaald wasquote:Terwijl hij zijn vrouw tot huilen aan toe aan de telefoon had!
quote:
juhquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Maandag werken![]()
Er zouden toch nog wel leuke weekendjes aankomen mag ik hopen ?
Vorig jaar waren het ook al van die kwakkel weekenden met bijna elk weekend regen
en door de weeks zon
Ik ook, alleen waren die van mij zo ongeveer alleen maar snelweg kmquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:35 schreef Cageon het volgende:
heb er al weer aardig wat kmers op zitten anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |