quote:Op maandag 24 maart 2008 22:19 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb nu een magnetron![]()
Dus nu hoef ik slechts om de 2/3 dagen eten te halen en kan ik het thuis opwarmen.![]()
![]()
Was is het goede woordquote:Op maandag 24 maart 2008 22:21 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, koffiekoekje ... was dat nou jouw tuin daar met die motor ergens terug?
19 mei wegquote:Op maandag 24 maart 2008 21:46 schreef bvvt het volgende:
Zeg Roderick, wanneer ga je nou naar Nippon?
En welke fabrieken ga je bezoeken?
en welke banden fabrikant?
en hoelang kun je zonder ons?
en
en
en
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb nu een magnetron![]()
Dus nu hoef ik slechts om de 2/3 dagen eten te halen en kan ik het thuis opwarmen. [ afbeelding ]![]()
![]()
Als je toch eenmaal bezig bent hequote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Too bad, al misbruikt in het verleden.![]()
Maar wel goed bezig om gelijk alles te doen.
Alleen nog ff een nieuwe bout bestellen dan.![]()
Dat is niet veel, met de opleiding zal het minimaal 3x per uur zijn.. en in de tijd daarna zeker.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:36 schreef BazzieK het volgende:Tof joh, 1 dagje afwezig en 3x in de zeik gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was toch iets te vies, nat, en sneeuwerig om de warmte van de Chrysler te ontkennen.quote:![]()
Dainese airbag suit for 2010quote:In 2010, motorcycle gear manufacturer Dainese will release protective suits outfitted with airbags. It's apparently taken them ten years to get the system right and they've just released a video demo
En nu nog eentje die ook snel weer inklapt, en misschien zijn ze er ook in het zwart.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nu nog eentje die ook snel weer inklapt, en misschien zijn ze er ook in het zwart.
Of onze superheld zal voorgoed teleurgesteld zijn.![]()
[ afbeelding ]
Wat een gare track trouwens, alles linksomquote:
helmcam is ook gaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:41 schreef Cageon het volgende:
Wat een gare track trouwens, alles linksom
wtf did you do?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:03 schreef Geerd het volgende:
ME'ers aanvallen heb ik ook wel weer afgeleerd![]()
Moest met een paar klassen demonstrantje spelen, bedoeling was dat hun ons over de hindernisbaan dreven.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moest met een paar klassen demonstrantje spelen, bedoeling was dat hun ons over de hindernisbaan dreven.
Op een gegeven moment wou ik der toch wel eentje aan de grond krijgen.
Dus stonden we met zijn vijfen gewoon stil
Schreeuwde zoon knakker:" Verwijder u, of geweld zal worden gebruikt" en net op dat moment vloog ik er een aan, toen we over de grond rolden kwamen der 3 van zijn homies aan en na een paar klappen heen en weer moesten we stoppen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is niet veel, met de opleiding zal het minimaal 3x per uur zijn.. en in de tijd daarna zeker.
Wat een geweldig vooruitzicht.
Ik was ook maar met de trein gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het was toch iets te vies, nat, en sneeuwerig om de warmte van de Chrysler te ontkennen.Morgen echt weer met de motor
[..]
Moest met een paar klassen demonstrantje spelen, bedoeling was dat hun ons over de hindernisbaan dreven.
Schreeuwde zoon knakker:" Verwijder u, of geweld zal worden gebruikt" en net op dat moment vloog ik er een aan, toen we over de grond rolden kwamen der 3 van zijn homies aan en na een paar klappen heen en weer moesten we stoppenIeder z'n ding
![]()
Weer een normale dag uit het leven van Geerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Schreeuwde zoon knakker:" Verwijder u, of geweld zal worden gebruikt" en net op dat moment vloog ik er een aan, toen we over de grond rolden kwamen der 3 van zijn homies aan en na een paar klappen heen en weer moesten we stoppen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |