abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57551416
quote:
Op zondag 23 maart 2008 01:34 schreef GasTurbine het volgende:
Tofik Dibi
wat een linkse lutser is dat zeg
pi_57551927
Tofik "Bof ik even met mijn allochtone afkomst waardoor ik in de kamer ben gekomen" Dibi

Kortweg: Tofik "Bofik" Dibi

Die Tofik Dibi?

Lutser inderdaad.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 23 maart 2008 @ 02:40:35 #143
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57551974
Aangezien hier mensen zeggen dat dat '95% van de moslims niks kwaads in de zin heeft', zou ik weleens willen weten wanneer Wilders gezegd heeft dat 95% wel wat kwaads in de zin heeft. Anders zou je die opmerking toch niet maken? Sowieso zou ik weleens wat letterlijke quotes willen zien waar Wilders alle moslims over één kam scheert en ze beledigt. Volgens mij wordt de massahysterie rondom Wilders ook op dit punt gevoed door de felle tegenstanders. Wát zijn nu precies de uitspraken van Wilders waar men een probleem mee heeft? En reageer a.u.b. niet in smileys waarin ik voor dom en onwetend ofzo wordt uitgemaak, aangezien links zich vrij vaak inlaat met die simpele retoriek.

Soms doen mensen hier alsof Wilders een uitgesproken racist is ofzo. Ik kan die opmerking niet echt plaatsen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 23 maart 2008 @ 02:43:29 #144
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57551989
quote:
Op zondag 23 maart 2008 02:40 schreef TC03 het volgende:
Aangezien hier mensen zeggen dat dat '95% van de moslims niks kwaads in de zin heeft', zou ik weleens willen weten wanneer Wilders gezegd heeft dat 95% wel wat kwaads in de zin heeft. Anders zou je die opmerking toch niet maken? Sowieso zou ik weleens wat letterlijke quotes willen zien waar Wilders alle moslims over één kam scheert en ze beledigt. Volgens mij wordt de massahysterie rondom Wilders ook op dit punt gevoed door de felle tegenstanders.

Soms doen mensen hier alsof Wilders een uitgesproken racist is ofzo. Ik kan die opmerking niet echt plaatsen.
Eindelijk iemand met wie ik kan praten
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57552214
quote:
Aangezien hier mensen zeggen dat dat '95% van de moslims niks kwaads in de zin heeft', zou ik weleens willen weten wanneer Wilders gezegd heeft dat 95% wel wat kwaads in de zin heeft. Anders zou je die opmerking toch niet maken? Sowieso zou ik weleens wat letterlijke quotes willen zien waar Wilders alle moslims over één kam scheert en ze beledigt. Volgens mij wordt de massahysterie rondom Wilders ook op dit punt gevoed door de felle tegenstanders. Wát zijn nu precies de uitspraken van Wilders waar men een probleem mee heeft? En reageer a.u.b. niet in smileys waarin ik voor dom en onwetend ofzo wordt uitgemaak, aangezien links zich vrij vaak inlaat met die simpele retoriek.

Verdomme man, nu moeten we opeens gaan debateren met argumenten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 maart 2008 @ 08:09:04 #146
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57552764
quote:

Eens. Waarom zeiken we niet met z'n allen op Marijnisse, omdat dat een vuile comminist is, maar wel op Wilders?
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57553241
quote:
Op zondag 23 maart 2008 08:09 schreef supersayan het volgende:

[..]

Eens. Waarom zeiken we niet met z'n allen op Marijnisse, omdat dat een vuile comminist is, maar wel op Wilders?
  zondag 23 maart 2008 @ 10:05:43 #148
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_57553288
Ik loop ook in mijn Polska shirt rond en niemand die onaardig tegen mij doet , maarja wij Polen werken ten minste
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_57553452
Wilders ftw!
Born to be Free
  zondag 23 maart 2008 @ 11:13:25 #150
3542 Gia
User under construction
pi_57553894
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 22:09 schreef cheqy het volgende:

[..]

Is dat nou meki op de foto?
Hij zit hier maar te janken dat ie zich Nederlander voelt en dan zo een vlag om zijn nek.
Ik heb die foto gisteren vluchtig gezien, maar het lijkt wel een nicht met die pose!!
  zondag 23 maart 2008 @ 13:27:34 #151
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_57556077
Goed Wilders-fans, kan iemand van jullie een scenario geven waarin Wilders' aanpak uiteindelijk voor iedereen een goede afloop heeft en Nederland beter maakt, als land?

Denken jullie nou ècht dat alle Moslims met hangende poten naar het land van hun voorouders gaan omdat niemand ze hier nog wil, terwijl dat daar niks beter zal zijn? Echt??

Nee hoor, ze blijven gewoon in Nederland en heel west-Europa. Komt helemaal geen verandering in. Sterker nog, het gaan er vast nog meer worden en daar kan Wilders niks aan veranderen.

Zoals ik al eerder zei, ik vind ook niet alles aan de Islam even goed en ik denk ook dat de politiek best wat dingen mag aanpakken op een hardere manier dan nu. Mensen die alleen misbruik van het systeem maken of zich erg slecht gedragen horen misschien inderdaad niet in Nederland thuis, maar geef ze wèl een eerlijke kans voor je beslist of dat zo is.

Pas als de politiek er meer aan doet om die rotte appels, zoals iedereen dat zo graag noemt, uit de mand te halen, kunnen normale Moslims zoals Meki ook weer rustig leven. En nee, Meki heeft geen verantwoordelijkheid voor wat Youssouf uit de Beukenstraat in Venlo doet. Hij heeft wel wat beters te doen met z'n leven dan zich constant zorgen te moeten maken over wat mensen vinden van anderen die toevallig dezelfde religie (en vaak niet eens dezelfde afkomst!!!) hebben als hij.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 23 maart 2008 @ 13:29:01 #152
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_57556094
Moslims
  zondag 23 maart 2008 @ 13:29:02 #153
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_57556095
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb die foto gisteren vluchtig gezien, maar het lijkt wel een nicht met die pose!!
welke foto ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zondag 23 maart 2008 @ 13:35:18 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57556191
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef Strani het volgende:
Denken jullie nou ècht dat alle Moslims met hangende poten naar het land van hun voorouders gaan omdat niemand ze hier nog wil, terwijl dat daar niks beter zal zijn? Echt??
Waarom zouden ze dat denken? Dat is helemaal geen standpunt van Wilders?
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef Strani het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik vind ook niet alles aan de Islam even goed en ik denk ook dat de politiek best wat dingen mag aanpakken op een hardere manier dan nu. Mensen die alleen misbruik van het systeem maken of zich erg slecht gedragen horen misschien inderdaad niet in Nederland thuis, maar geef ze wèl een eerlijke kans voor je beslist of dat zo is.
Wie zegt dat ze geen eerlijke kans krijgen? Definieer eens wat jij bedoelt met 'een eerlijke kans'?

Ik ben geen Wilders-aanhanger trouwens, ik probeer gewoon de discussie te snappen. Daarin ben ik volgens mij vrij eenzaam.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_57556380
pi_57556660
Ja, ik snap je probleem wel. Hetzelfde gevoel zal je krijgen wanneer je in de krant een artikel betreffende een zedendelict leest (van amper 100 woorden rechtsonder op pagina 19, ter opvulling in de rechter benedenhoek), dat de verkrachter van Marokkaanse afkomst was. Was de verkrachter van Nederlandse afkomst, dan wordt dat zelden genoemd.
pi_57556897
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:03 schreef Ice_Tea het volgende:
Ja, ik snap je probleem wel. Hetzelfde gevoel zal je krijgen wanneer je in de krant een artikel betreffende een zedendelict leest (van amper 100 woorden rechtsonder op pagina 19, ter opvulling in de rechter benedenhoek), dat de verkrachter van Marokkaanse afkomst was. Was de verkrachter van Nederlandse afkomst, dan wordt dat zelden genoemd.
Komt omdat dat ook zelden zo is:

Jonge verkrachters

De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens.

Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=14236
  zondag 23 maart 2008 @ 14:21:02 #158
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57556995
Het is simpel:

- Een behoorlijk deel allochtonen is goed geïntegreerd en past/hoort er helemaal bij. Een ander deel, naar mijn mening een groot deel, van de allochtonen hier in Nederland vertonen ongepast gedrag. Vrijwel altijd als ik allochtonen zie zijn ze in groepen met gangsterkleding aan en een blik die op zijn zachtst uitgedrukt allemrinst vriendelijk is. Bij het minst of geringste zoeken zij ruzie of iets om oproer over te maken.
- Wilders gebruikt dat negatieve deel voor zijn anti-Islam propaganda. Veel Nederlandsers gaan nu generaliseren en ook het 'goede deel' allochtonen voor slecht aanzien.

Gevolg:
- Dit goede deel allochtonen wordt in een hoek gedreven en gaat zich daardoor er ook naar gedragen.
- Wilders wijst met zijn vingertje en zegt dan: "Zie je nu wel?"
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_57557108
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:21 schreef Knevelt het volgende:
Het is simpel:

- Een behoorlijk deel allochtonen is goed geïntegreerd en past/hoort er helemaal bij. Een ander deel, naar mijn mening een groot deel, van de allochtonen hier in Nederland vertonen ongepast gedrag. Vrijwel altijd als ik allochtonen zie zijn ze in groepen met gangsterkleding aan en een blik die op zijn zachtst uitgedrukt allemrinst vriendelijk is. Bij het minst of geringste zoeken zij ruzie of iets om oproer over te maken.
- Wilders gebruikt dat negatieve deel voor zijn anti-Islam propaganda. Veel Nederlandsers gaan nu generaliseren en ook het 'goede deel' allochtonen voor slecht aanzien.

Gevolg:
- Dit goede deel allochtonen wordt in een hoek gedreven en gaat zich daardoor er ook naar gedragen.
- Wilders wijst met zijn vingertje en zegt dan: "Zie je nu wel?"
pssst het is zondag, je mag niet internetten
  zondag 23 maart 2008 @ 14:27:33 #160
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57557145
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:25 schreef zombiejager het volgende:

[..]

pssst het is zondag, je mag niet internetten
Doel je nu op mijn username? Het is zelfs Eerste Paasdag!
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')