abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2008 @ 13:27:34 #151
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_57556077
Goed Wilders-fans, kan iemand van jullie een scenario geven waarin Wilders' aanpak uiteindelijk voor iedereen een goede afloop heeft en Nederland beter maakt, als land?

Denken jullie nou ècht dat alle Moslims met hangende poten naar het land van hun voorouders gaan omdat niemand ze hier nog wil, terwijl dat daar niks beter zal zijn? Echt??

Nee hoor, ze blijven gewoon in Nederland en heel west-Europa. Komt helemaal geen verandering in. Sterker nog, het gaan er vast nog meer worden en daar kan Wilders niks aan veranderen.

Zoals ik al eerder zei, ik vind ook niet alles aan de Islam even goed en ik denk ook dat de politiek best wat dingen mag aanpakken op een hardere manier dan nu. Mensen die alleen misbruik van het systeem maken of zich erg slecht gedragen horen misschien inderdaad niet in Nederland thuis, maar geef ze wèl een eerlijke kans voor je beslist of dat zo is.

Pas als de politiek er meer aan doet om die rotte appels, zoals iedereen dat zo graag noemt, uit de mand te halen, kunnen normale Moslims zoals Meki ook weer rustig leven. En nee, Meki heeft geen verantwoordelijkheid voor wat Youssouf uit de Beukenstraat in Venlo doet. Hij heeft wel wat beters te doen met z'n leven dan zich constant zorgen te moeten maken over wat mensen vinden van anderen die toevallig dezelfde religie (en vaak niet eens dezelfde afkomst!!!) hebben als hij.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 23 maart 2008 @ 13:29:01 #152
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_57556094
Moslims
  zondag 23 maart 2008 @ 13:29:02 #153
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_57556095
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb die foto gisteren vluchtig gezien, maar het lijkt wel een nicht met die pose!!
welke foto ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zondag 23 maart 2008 @ 13:35:18 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57556191
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef Strani het volgende:
Denken jullie nou ècht dat alle Moslims met hangende poten naar het land van hun voorouders gaan omdat niemand ze hier nog wil, terwijl dat daar niks beter zal zijn? Echt??
Waarom zouden ze dat denken? Dat is helemaal geen standpunt van Wilders?
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef Strani het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik vind ook niet alles aan de Islam even goed en ik denk ook dat de politiek best wat dingen mag aanpakken op een hardere manier dan nu. Mensen die alleen misbruik van het systeem maken of zich erg slecht gedragen horen misschien inderdaad niet in Nederland thuis, maar geef ze wèl een eerlijke kans voor je beslist of dat zo is.
Wie zegt dat ze geen eerlijke kans krijgen? Definieer eens wat jij bedoelt met 'een eerlijke kans'?

Ik ben geen Wilders-aanhanger trouwens, ik probeer gewoon de discussie te snappen. Daarin ben ik volgens mij vrij eenzaam.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_57556380
pi_57556660
Ja, ik snap je probleem wel. Hetzelfde gevoel zal je krijgen wanneer je in de krant een artikel betreffende een zedendelict leest (van amper 100 woorden rechtsonder op pagina 19, ter opvulling in de rechter benedenhoek), dat de verkrachter van Marokkaanse afkomst was. Was de verkrachter van Nederlandse afkomst, dan wordt dat zelden genoemd.
pi_57556897
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:03 schreef Ice_Tea het volgende:
Ja, ik snap je probleem wel. Hetzelfde gevoel zal je krijgen wanneer je in de krant een artikel betreffende een zedendelict leest (van amper 100 woorden rechtsonder op pagina 19, ter opvulling in de rechter benedenhoek), dat de verkrachter van Marokkaanse afkomst was. Was de verkrachter van Nederlandse afkomst, dan wordt dat zelden genoemd.
Komt omdat dat ook zelden zo is:

Jonge verkrachters

De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens.

Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=14236
  zondag 23 maart 2008 @ 14:21:02 #158
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57556995
Het is simpel:

- Een behoorlijk deel allochtonen is goed geïntegreerd en past/hoort er helemaal bij. Een ander deel, naar mijn mening een groot deel, van de allochtonen hier in Nederland vertonen ongepast gedrag. Vrijwel altijd als ik allochtonen zie zijn ze in groepen met gangsterkleding aan en een blik die op zijn zachtst uitgedrukt allemrinst vriendelijk is. Bij het minst of geringste zoeken zij ruzie of iets om oproer over te maken.
- Wilders gebruikt dat negatieve deel voor zijn anti-Islam propaganda. Veel Nederlandsers gaan nu generaliseren en ook het 'goede deel' allochtonen voor slecht aanzien.

Gevolg:
- Dit goede deel allochtonen wordt in een hoek gedreven en gaat zich daardoor er ook naar gedragen.
- Wilders wijst met zijn vingertje en zegt dan: "Zie je nu wel?"
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_57557108
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:21 schreef Knevelt het volgende:
Het is simpel:

- Een behoorlijk deel allochtonen is goed geïntegreerd en past/hoort er helemaal bij. Een ander deel, naar mijn mening een groot deel, van de allochtonen hier in Nederland vertonen ongepast gedrag. Vrijwel altijd als ik allochtonen zie zijn ze in groepen met gangsterkleding aan en een blik die op zijn zachtst uitgedrukt allemrinst vriendelijk is. Bij het minst of geringste zoeken zij ruzie of iets om oproer over te maken.
- Wilders gebruikt dat negatieve deel voor zijn anti-Islam propaganda. Veel Nederlandsers gaan nu generaliseren en ook het 'goede deel' allochtonen voor slecht aanzien.

Gevolg:
- Dit goede deel allochtonen wordt in een hoek gedreven en gaat zich daardoor er ook naar gedragen.
- Wilders wijst met zijn vingertje en zegt dan: "Zie je nu wel?"
pssst het is zondag, je mag niet internetten
  zondag 23 maart 2008 @ 14:27:33 #160
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57557145
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:25 schreef zombiejager het volgende:

[..]

pssst het is zondag, je mag niet internetten
Doel je nu op mijn username? Het is zelfs Eerste Paasdag!
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  zondag 23 maart 2008 @ 14:52:59 #161
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_57557675
Noord-Afrikanen worden pas geaccepteerd als ze de islam afzweren en een paar moslims naar het hiernamaals helpen
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_57557838
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:16 schreef zombiejager het volgende:

[..]

Jonge verkrachters

De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens.

Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=14236

Dat weet toch iedereen, een oom van me (psychiater) werkt ook regelmatig met jeugdige criminelen. Hij zei me eens dat 80-85% van deze groep 'patiënten' van allochtoonse afkomst is.
___

Ik vind dan ook heel jammer voor je, TS, maar ik zou zeggen: blijf het goede voorbeeld geven.
pi_57557993
Richt je eigen partij op, accepteer nou maar dat Nederland een democratie is en men hier zijn of haar mening uit. Dat jij ook wat meekrijgt van iemand's mening, hoeft niet gelijk te betekenen dat je het persoonlijk moet aantrekken.
  zondag 23 maart 2008 @ 15:16:09 #164
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_57558129
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en voelde me gewoon een nederlandse burger. in Nederland, werk keihard voor me zelf en altijd dacht ik dat Nederland mijn land is geworden. de laatste tijd voel ik me alsof het land waarin ik woon mij uitkost, en achterlijk vind.ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.

Niet dat ik morgen ga ofzo.. Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden. Waar ik naartoe ga wordt ik aangekeken als een terrorist.

Nederland zal nooit meer een land worden met vrede en vreedzame samenleving
het zal het alleen ontwrichten..
Zoals je zelf al zegt, het is een gevoel wat je hebt... Ik denk persoonlijk niet dat het een realistisch beeld is van de maatschappij.. Ik zie de maatschappij als een mengelmoes van alle soorten mensen, en dan doel ik niet op huidskleur, maar op intelligentie. De mensen met enigzins een beetje verstand die begrijpen heus wel t verschil tussen een moslim, en een extremist..Wat ik dus wil zeggen is dat je het je niet aan moet trekken, aangezien lang niet heel nederland anti-moslim is.. Daarbij heeft in dit dit kikkerlandje altijd wel 1 bevolkingsgroep het gedaan... Lonsdalers, uitkeringsgerechtigden, allochtonen.. We zijn gewoon zeikers

Kortom: als je gewoon zelfvoorzienend bent, en prima mee kan komen met de maatschappij, waarom zou je dan je levensstijl aanpassen omdat een (in mijn ogen) inferieure groep dom commentaar op je levert? Als er een ding is wat je toch wel geleerd zou moeten hebben hier in NL is dat je een brede rug moet hebben om andermans kritiek te kunnen verdragen (of negeren zoals ik prefereer)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_57558557
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef remlof het volgende:
Voor de mensen die niet snappen hoe Meki zich voelt:

Ik heb meer dan 4 jaar in Milaan gewoond en het is me meer dan eens overkomen dat ik werd aangehouden door de politie (of vooral de Carabinieri), omdat ik er niet echt Italiaans uitzie en als ik dan mijn Nederlandse paspoort of rijbewijs liet zien ging het vaak van "Ah, sei Olandese? Hai di droge?" Oftewel "Heh een Nederlander, heb je drugs bij je?" waarna ik volledig werd gefouilleerd en ze m'n shag afpikten en omkiepten op straat.
Waarna ze vervolgens, geïrriteerd dat ze niks konden vinden me nog een flinke duw gaven begeleid door de woorden "Vai a casa!" oftewel "Ga naar huis!".

En dat was dan in Italië, waar Nederlanders over het algemeen nog best geliefd zijn. Maar door die ervaringen begrijp ik wel heel goed hoe allochtonen (en zelfs de tweede en derde generatie) in Nederland zich moeten voelen, behandeld op basis van vooroordelen
Wat een domme vergelijking . Ten eerste zijn er genoeg mensen in Italië die er niet echt Zuid-Europees uitzien (dwz blond haar en blauwe ogen) zeker in Noord-Italië. Ten tweede zijn de Carabinieri sowieso tuig met macht waar iedereen bang voor is dus wie zegt dat alleen jij vaak werd aangehouden? En als inwoner van Nederland heb je gewoon de naam dus kan je gaan lopen janken maar als een bepaalde groep zich vaker ergens schuldig aan maakt wordt die bepaalde groep harder aangepakt. Net als Marokkanen in het uitgaansleven. Oh, en toen ik naar Amerika ging werd ik ook als potentiële terrorist gezien, alhoewel die strenge controles redelijk tegen mijn principes ingaan kan ik er ook enigszins inkomen aangezien zij zowat het meest gehate land van de wereld zijn.

Ik merk er trouwens niks van dat Nederland verwilderseert. Overigens denk ik dat een deel van de Wilders stemmers niks tegen de Islam heeft, maar eerder tegen de zogenaamde kut-Marokkanen en dat zij vinden dat de andere partijen daar geen duidelijk standpunt tegen innemen. Ikzelf heb een beetje een dubbel gevoel bij mensen als Wilders. Enerzijds denk ik dat hij wel nodig is om bepaalde dingen meer bespreekbaar te maken, anderzijds zet hij de spanningen op scherp en kweekt hij zelfs nieuwe radicalen (wat in principe alleen maar winst voor hem is want dan kan hij zeggen dat hij gelijk heeft).

Ik heb overigens niets tegen Marokkanen op zich (daarvoor ken ik er te veel) maar wel aan een bepaald type: grote bek, slecht Nederlands kunnen, wijs doen in een groepje en alleen maar met Marokkanen of wannabe Marokkanen omgaan. Marokkanen die ook met andere bevolkingsgroepen omgaan kunnen vaak beter Nederlands en doen minder stoer. Waar ik overigens ook een hekel aan heb en dat komt wel bij heel veel Marokkanen voor: het constant lullen in eigen taal waardoor velen nog steeds niet goed Nederlands spreken. En daar komt nog bij dat het behoorlijk asociaal is als er ook nog mensen van niet-Arabische of Berber afkomst bij zijn. Bij het bedrijf waar ik werk werken heel veel verschillende mensen (vnl Nederlanders, Marokkanen, Turken, mensen uit sub-sahara Afrikaanse landen en Sri-Lankezen). Als je dan met een Marokkaan praat en er komt een andere aan gaan ze gelijk in hun eigen taal lullen en sta jij er zo bij van wtf? Sri Lankezen (Tamil in dit geval) hebben daar overigens ook een handje van.
  zondag 23 maart 2008 @ 16:57:21 #166
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57561236
Verkapt ik-ben-voor-of-tegen-Wilders-topic.

Laat die Geert Wilders stikken. Hoe meer aandacht jullie aan hem besteden, hoe belangrijker hij zichzelf zal vinden.

Wacht nou gewoon de film af en dan kijken we wat er gebeurt. Toen Ayaan Hirsi Ali Submission uitbracht, was zij toch de enige die voor haar leven moest vrezen?
  zondag 23 maart 2008 @ 17:18:48 #167
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57561688
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 23:33 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ach gossie, men doet niet wat je wilt en je gaat vluchten als een hond met de staart tussen de benen ? In de volksmond wordt zoiets angsthazengedrag genoemd.
Dat vind ik nou ook van alle mensen die tegen die wildersfilm zijn.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 23 maart 2008 @ 17:23:53 #168
158899 GasTurbine
pi_57561779
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Strani het volgende:
Meki, met echte Wilders-aanhangers valt gewoon niet te debatteren. Waarom niet? Omdat ze dòm zijn. Is gewoon zo. Ze snappen absoluut niet dat Wilders de zaken alleen maar erger maakt voor alle betrokkenen en zelf nog niet èèn reëele oplossing heeft aangedragen.
Dan schaffen we toch gewoon de democratie af en volgen we jouw partij. Want de rest is dom coño. Ze zijn allemaal dom.

Over dat dom ken ik nog een leuk spreekwoord. Iets met een balk en een splinter.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 23 maart 2008 @ 17:25:39 #169
158899 GasTurbine
pi_57561815
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:58 schreef Meki het volgende:

[..]

O.a Jij en Wilders stemmers
Je generaliseert. Hij vindt extreem-Islamieten een achterlijk kutvolk, en jij denkt dat hij wilders stemt.
pi_57561859
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Je hebt volkomen gelijk Meki, de goedwillende moslims (en dat is zeker zo'n 95% van het totaal) worden nu als potentiele terroristen gezien door dat alles-over-een-kam geblaat van Wilders. Erg slechte zaak en ik snap dat jij (en vele andere moslims) daar niet vrolijk van worden.
zeker 95% je bedoelt zeker 5%?
  zondag 23 maart 2008 @ 17:28:00 #171
158899 GasTurbine
pi_57561862
Maar zoals eerder, wat wil je nou eigenlijk? Dit is doelloze ja/nee discussie

Wil je dat we met z'n allen onze verontschuldigingen gaan aanbieden? Sorry man. Al dat tuig wat op straat hangt hier (AL het tuig ja. ALLEMAAL ja.) en geregeld met politie in aanraking komt, tsja. Wat zal ik ervan zeggen? Komt vast door wilders. Dan voelen ze zich niet thuis.
pi_57561871
quote:
Op zondag 23 maart 2008 14:52 schreef MoneyTalks het volgende:
Noord-Afrikanen worden pas geaccepteerd als ze de islam afzweren en een paar moslims naar het hiernamaals helpen
Denkje ? moslim of niet, kijk maar naar de Antillianen, zijn niet islamitisch maar geven net zoveel criminaliteit als marokkanen, alleen is de islam een extra probleem dat wel, ik zie liever de islam en de noord afrikanen vertrekken, niet alleen een.
  zondag 23 maart 2008 @ 17:34:22 #173
158899 GasTurbine
pi_57561989
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:28 schreef zombiejager het volgende:

[..]

Denkje ? moslim of niet, kijk maar naar de Antillianen, zijn niet islamitisch maar geven net zoveel criminaliteit als marokkanen, alleen is de islam een extra probleem dat wel.
Antillianen vallen de laatste tijd mee. Ze nodigen je uit om mee te komen eten, ze stellen je de hele familie voor en ze geven je een hand (JA HET MAG! ). In tegenstelling tot moslims denken antillianen heel anders over NL dan moslims.

Antillianen -> Ons land was een kolonie. Blablabla oorlog blabla mensenrechtenschending. Dan valt haat jegens NL enigszinds nog goed te praten (Als ze dan daadwerkelijk ook naar thuisland terugwillen, anders niet!)

Moslims -> Ik wil mijn eigen leven leiden, ik wil me niet aanpassen en in mijn thuisland zeggen ze van alles en nog wat over 'het westen' omdat zij ons land willen inpikken!!!

Nieuwsflash: Over x jaar is de olie op en dan zijn jullie een zandbak met een missende olievoorraad. Denk dan niet dat we jullie willen 'inpikken'.
pi_57562076
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:34 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Antillianen vallen de laatste tijd mee. Ze nodigen je uit om mee te komen eten, ze stellen je de hele familie voor en ze geven je een hand (JA HET MAG! ). In tegenstelling tot moslims denken antillianen heel anders over NL dan moslims.

Antillianen -> Ons land was een kolonie. Blablabla oorlog blabla mensenrechtenschending. Dan valt haat jegens NL enigszinds nog goed te praten (Als ze dan daadwerkelijk ook naar thuisland terugwillen, anders niet!)

Moslims -> Ik wil mijn eigen leven leiden, ik wil me niet aanpassen en in mijn thuisland zeggen ze van alles en nog wat over 'het westen' omdat zij ons land willen inpikken!!!

Nieuwsflash: Over x jaar is de olie op en dan zijn jullie een zandbak met een missende olievoorraad. Denk dan niet dat we jullie willen 'inpikken'.
hmmm Antillianen vaker verdacht van misdrijven Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2007

Ik wil gewoon zeggen moslims/marokkanen en turken zijn een probleem, maar ze zijn niet het enigste probleem.
  zondag 23 maart 2008 @ 17:49:36 #175
158899 GasTurbine
pi_57562330
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:38 schreef zombiejager het volgende:

[..]

hmmm Antillianen vaker verdacht van misdrijven Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2007

Ik wil gewoon zeggen moslims/marokkanen en turken zijn een probleem, maar ze zijn niet het enigste probleem.
Ja en dat ben ik met je eens. Alleen raar dat het percentage onder moslims inderdaad extreem hoog is.
pi_57562389
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:49 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Ja en dat ben ik met je eens. Alleen raar dat het percentage onder moslims inderdaad extreem hoog is.
Wilderstemmer hou op met je vooroordelen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 23 maart 2008 @ 17:55:09 #177
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_57562484
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:51 schreef Meki het volgende:

[..]

uhm meki kijk de statistieken er maar eens op na
  zondag 23 maart 2008 @ 17:58:08 #178
158899 GasTurbine
pi_57562548
quote:

[..]

Wat mankeer jij? Kijk naar de percentages Moet men jou nog het woord 'vooroordeel' uitleggen?

En nee ik stem geen wilders.
pi_57562552
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:55 schreef postmortum het volgende:

[..]

uhm meki kijk de statistieken er maar eens op na
Ken ik immers allang
Alleen de Antillianen zijn meer in criminaliteit dan andere groepen\
  zondag 23 maart 2008 @ 17:59:25 #180
158899 GasTurbine
pi_57562573
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Ken ik immers allang
Alleen de Antillianen zijn meer in criminaliteit dan andere groepen\
Vuile wildersstemmer. Kap godverdomme eens met dat generaliseren.
pi_57562591
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:58 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Wat mankeer jij? Kijk naar de percentages Moet men jou nog het woord 'vooroordeel' uitleggen?

En nee ik stem geen wilders.
criminaliteit heb je overal
om nou alleen de criminaliteit van bepaalde groepen af te keuren ga je te ver
  zondag 23 maart 2008 @ 18:01:44 #182
158899 GasTurbine
pi_57562619
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:00 schreef Meki het volgende:

[..]

criminaliteit heb je overal
om nou alleen de criminaliteit van bepaalde groepen af te keuren ga je te ver
Ik keur criminaliteit in zijn geheel af. Ik vind de rede waarop moslims zeggen dat bijvoorbeeld een fietsenhok eraan moet gaan alleen erg ziekelijk. 'Ja maar ik voel me niet thuis'
  zondag 23 maart 2008 @ 18:02:29 #183
158899 GasTurbine
pi_57562637
Endaarnaast vind ik het raar dat moslims altijd dingen slopen en kapot maken hier in de buurt. En van meerdere mensen hoor ik hetzelfde.
pi_57562638
die zionistische zak van een wilders moet gewoon z'n zuigende film uitbrengen, is dat gezeik eindelijk eens over.
pi_57562641
quote:

[..]

meki kanker een eind op naar je eigen land dan.. Jij kan geen discussie voeren, je reageerd 0 keer inhoudelijk op mijn uitgebreide posts, en alles wat je kan zeggen is "wildersstemmers... vooroordelen.. oww ik ben zielig"

gewoon lekker opkankere okaj?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 23 maart 2008 @ 18:05:31 #186
158899 GasTurbine
pi_57562672
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:02 schreef deepart het volgende:

[..]

meki kanker een eind op naar je eigen land dan.. Jij kan geen discussie voeren, je reageerd 0 keer inhoudelijk op mijn uitgebreide posts, en alles wat je kan zeggen is "wildersstemmers... vooroordelen.. oww ik ben zielig"

Ondanks de grove benamingen ben ik het volledig eens met deepart.
pi_57562681
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:02 schreef deepart het volgende:

[..]

Zal er een melding maken met je gekanker shit enzo
  zondag 23 maart 2008 @ 18:08:23 #188
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_57562709
jongens verlaag jullie nu niet tot het niveua van de extramisten die jullie zo verafschuwen
  zondag 23 maart 2008 @ 18:09:10 #189
158899 GasTurbine
pi_57562717
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Dan kan dit topic wel op slot. We zijn de enigsten die nog proberen te discusieren terwijl jij gewoon als een achterlijke klapdeurjosti on-onderbouwde reacties geeft en de echte reacties ontwijkt.

En ik dacht (hier op straat te horen) dat kanker inmiddels een marokkaans woord was??
pi_57562721
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Doe maar, Ik zal je het adress even geven:

g.wilders@2dekamer.nl

Onder vermelding van: "deepart zei kanker"

Huilie
Diepzinnige deepart.
pi_57562755
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:09 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Dan kan dit topic wel op slot. We zijn de enigsten die nog proberen te discusieren terwijl jij gewoon als een achterlijke klapdeurjosti on-onderbouwde reacties geeft en de echte reacties ontwijkt.

En ik dacht (hier op straat te horen) dat kanker inmiddels een marokkaans woord was??
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
  zondag 23 maart 2008 @ 18:12:40 #192
158899 GasTurbine
pi_57562766
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:

[..]

discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
Sinds wanneer is moslim een ras?
pi_57562786
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Sinds wanneer is moslim een ras?
Nu begint het al
je bent zo racistisch dat je weigert moslims als een ras te zien
en je bent nu al 16 jaar ?? hoe moet het verder met je gaan als je nu racistisch bent
pi_57562791
quote:

[..]

Doe je het weer

Zijn alle moslims zo dom of heb jij toevallig een chromosoom teveel?
Diepzinnige deepart.
  zondag 23 maart 2008 @ 18:16:10 #195
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_57562829
voor de grappige noot hier een leuk plaatje:

zondag 23 maart 2008 @ 18:16:44 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_57562841
quote:

[..]

Lees dit eens:
quote:
Het eenvoudigste antwoord op de vraag of Wilders een racist is, luidt: nee, want hij is nooit wegens racisme veroordeeld. Hij is zelfs niet voor dit vergrijp vervolgd. Het Openbaar Ministerie (OM) kauwt nog op een veertigtal aangiftes die vorig jaar tegen hem zijn gedaan en zal, mag worden aangenomen, pas tot strafvervolging overgaan als de kans op een veroordeling reëel is. Een zeperd kan het OM zich tegen de politicus niet veroorloven, omdat de actie dan snel zal worden uitgelegd als een poging hem de mond te snoeren. Maar hiermee is nog niet gezegd dat Wilders geen racist zou zijn.
bron
pi_57562851
Zeg meki, vind je het soms normaal om je naam met graffiti te spuiten op straat? Doe dat gewoon in marroko..

Plaatje afkomstig uit meki zijn fobo
Diepzinnige deepart.
pi_57562858
De gezellige paas gedachte is hier uitermate sterk aanwezig !
  zondag 23 maart 2008 @ 18:17:46 #199
158899 GasTurbine
pi_57562861
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Nu begint het al
je bent zo racistisch dat je weigert moslims als een ras te zien
en je bent nu al 16 jaar ?? hoe moet het verder met je gaan als je nu racistisch bent
Als je moslims discrimineert doe je wat anders dan racistisch zijn.
  zondag 23 maart 2008 @ 18:18:20 #200
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_57562874
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef deepart het volgende:
Zeg meki, vind je het soms normaal om je naam met graffiti te spuiten op straat? Doe dat gewoon in marroko..

[ afbeelding ]
ik moest lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')