welke foto ?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb die foto gisteren vluchtig gezien, maar het lijkt wel een nicht met die pose!!
Waarom zouden ze dat denken? Dat is helemaal geen standpunt van Wilders?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef Strani het volgende:
Denken jullie nou ècht dat alle Moslims met hangende poten naar het land van hun voorouders gaan omdat niemand ze hier nog wil, terwijl dat daar niks beter zal zijn? Echt??
Wie zegt dat ze geen eerlijke kans krijgen?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef Strani het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik vind ook niet alles aan de Islam even goed en ik denk ook dat de politiek best wat dingen mag aanpakken op een hardere manier dan nu. Mensen die alleen misbruik van het systeem maken of zich erg slecht gedragen horen misschien inderdaad niet in Nederland thuis, maar geef ze wèl een eerlijke kans voor je beslist of dat zo is.
Komt omdat dat ook zelden zo is:quote:Op zondag 23 maart 2008 14:03 schreef Ice_Tea het volgende:
Ja, ik snap je probleem wel. Hetzelfde gevoel zal je krijgen wanneer je in de krant een artikel betreffende een zedendelict leest (van amper 100 woorden rechtsonder op pagina 19, ter opvulling in de rechter benedenhoek), dat de verkrachter van Marokkaanse afkomst was. Was de verkrachter van Nederlandse afkomst, dan wordt dat zelden genoemd.
pssst het is zondag, je mag niet internettenquote:Op zondag 23 maart 2008 14:21 schreef Knevelt het volgende:
Het is simpel:
- Een behoorlijk deel allochtonen is goed geïntegreerd en past/hoort er helemaal bij. Een ander deel, naar mijn mening een groot deel, van de allochtonen hier in Nederland vertonen ongepast gedrag. Vrijwel altijd als ik allochtonen zie zijn ze in groepen met gangsterkleding aan en een blik die op zijn zachtst uitgedrukt allemrinst vriendelijk is. Bij het minst of geringste zoeken zij ruzie of iets om oproer over te maken.
- Wilders gebruikt dat negatieve deel voor zijn anti-Islam propaganda. Veel Nederlandsers gaan nu generaliseren en ook het 'goede deel' allochtonen voor slecht aanzien.
Gevolg:
- Dit goede deel allochtonen wordt in een hoek gedreven en gaat zich daardoor er ook naar gedragen.
- Wilders wijst met zijn vingertje en zegt dan: "Zie je nu wel?"
Doel je nu op mijn username?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:25 schreef zombiejager het volgende:
[..]
pssst het is zondag, je mag niet internetten
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:16 schreef zombiejager het volgende:
[..]
Jonge verkrachters
De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens.
Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=14236
Zoals je zelf al zegt, het is een gevoel wat je hebt... Ik denk persoonlijk niet dat het een realistisch beeld is van de maatschappij.. Ik zie de maatschappij als een mengelmoes van alle soorten mensen, en dan doel ik niet op huidskleur, maar op intelligentie. De mensen met enigzins een beetje verstand die begrijpen heus wel t verschil tussen een moslim, en een extremist..Wat ik dus wil zeggen is dat je het je niet aan moet trekken, aangezien lang niet heel nederland anti-moslim is.. Daarbij heeft in dit dit kikkerlandje altijd wel 1 bevolkingsgroep het gedaan... Lonsdalers, uitkeringsgerechtigden, allochtonen.. We zijn gewoon zeikersquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en voelde me gewoon een nederlandse burger. in Nederland, werk keihard voor me zelf en altijd dacht ik dat Nederland mijn land is geworden. de laatste tijd voel ik me alsof het land waarin ik woon mij uitkost, en achterlijk vind.ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Niet dat ik morgen ga ofzo.. Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden. Waar ik naartoe ga wordt ik aangekeken als een terrorist.![]()
Nederland zal nooit meer een land worden met vrede en vreedzame samenleving
het zal het alleen ontwrichten..
Wat een domme vergelijkingquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef remlof het volgende:
Voor de mensen die niet snappen hoe Meki zich voelt:
Ik heb meer dan 4 jaar in Milaan gewoond en het is me meer dan eens overkomen dat ik werd aangehouden door de politie (of vooral de Carabinieri), omdat ik er niet echt Italiaans uitzie en als ik dan mijn Nederlandse paspoort of rijbewijs liet zien ging het vaak van "Ah, sei Olandese? Hai di droge?" Oftewel "Heh een Nederlander, heb je drugs bij je?" waarna ik volledig werd gefouilleerd en ze m'n shag afpikten en omkiepten op straat.
Waarna ze vervolgens, geïrriteerd dat ze niks konden vinden me nog een flinke duw gaven begeleid door de woorden "Vai a casa!" oftewel "Ga naar huis!".
En dat was dan in Italië, waar Nederlanders over het algemeen nog best geliefd zijn. Maar door die ervaringen begrijp ik wel heel goed hoe allochtonen (en zelfs de tweede en derde generatie) in Nederland zich moeten voelen, behandeld op basis van vooroordelen
Dat vind ik nou ook van alle mensen die tegen die wildersfilm zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ach gossie, men doet niet wat je wilt en je gaat vluchten als een hond met de staart tussen de benen? In de volksmond wordt zoiets angsthazengedrag genoemd.
Dan schaffen we toch gewoon de democratie af en volgen we jouw partij. Want de rest is dom coño. Ze zijn allemaal dom.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Strani het volgende:
Meki, met echte Wilders-aanhangers valt gewoon niet te debatteren. Waarom niet? Omdat ze dòm zijn. Is gewoon zo. Ze snappen absoluut niet dat Wilders de zaken alleen maar erger maakt voor alle betrokkenen en zelf nog niet èèn reëele oplossing heeft aangedragen.
Je generaliseert. Hij vindt extreem-Islamieten een achterlijk kutvolk, en jij denkt dat hij wilders stemt.quote:
zeker 95%quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Je hebt volkomen gelijk Meki, de goedwillende moslims (en dat is zeker zo'n 95% van het totaal) worden nu als potentiele terroristen gezien door dat alles-over-een-kam geblaat van Wilders. Erg slechte zaak en ik snap dat jij (en vele andere moslims) daar niet vrolijk van worden.
Denkje ? moslim of niet, kijk maar naar de Antillianen, zijn niet islamitisch maar geven net zoveel criminaliteit als marokkanen, alleen is de islam een extra probleem dat wel, ik zie liever de islam en de noord afrikanen vertrekken, niet alleen een.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:52 schreef MoneyTalks het volgende:
Noord-Afrikanen worden pas geaccepteerd als ze de islam afzweren en een paar moslims naar het hiernamaals helpen
Antillianen vallen de laatste tijd mee. Ze nodigen je uit om mee te komen eten, ze stellen je de hele familie voor en ze geven je een hand (JA HET MAG!quote:Op zondag 23 maart 2008 17:28 schreef zombiejager het volgende:
[..]
Denkje ? moslim of niet, kijk maar naar de Antillianen, zijn niet islamitisch maar geven net zoveel criminaliteit als marokkanen, alleen is de islam een extra probleem dat wel.
hmmm Antillianen vaker verdacht van misdrijven Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2007quote:Op zondag 23 maart 2008 17:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Antillianen vallen de laatste tijd mee. Ze nodigen je uit om mee te komen eten, ze stellen je de hele familie voor en ze geven je een hand (JA HET MAG!). In tegenstelling tot moslims denken antillianen heel anders over NL dan moslims.
Antillianen -> Ons land was een kolonie. Blablabla oorlog blabla mensenrechtenschending. Dan valt haat jegens NL enigszinds nog goed te praten (Als ze dan daadwerkelijk ook naar thuisland terugwillen, anders niet!)
Moslims -> Ik wil mijn eigen leven leiden, ik wil me niet aanpassen en in mijn thuisland zeggen ze van alles en nog wat over 'het westen' omdat zij ons land willen inpikken!!!
Nieuwsflash: Over x jaar is de olie op en dan zijn jullie een zandbak met een missende olievoorraad. Denk dan niet dat we jullie willen 'inpikken'.
Ja en dat ben ik met je eens. Alleen raar dat het percentage onder moslims inderdaad extreem hoog is.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:38 schreef zombiejager het volgende:
[..]
hmmm Antillianen vaker verdacht van misdrijven Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2007
Ik wil gewoon zeggen moslims/marokkanen en turken zijn een probleem, maar ze zijn niet het enigste probleem.
Wilderstemmer hou op met je vooroordelenquote:Op zondag 23 maart 2008 17:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja en dat ben ik met je eens. Alleen raar dat het percentage onder moslims inderdaad extreem hoog is.
uhm meki kijk de statistieken er maar eens op naquote:Op zondag 23 maart 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilderstemmer hou op met je vooroordelen
Wat mankeer jij? Kijk naar de percentagesquote:Op zondag 23 maart 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ken ik immers allangquote:Op zondag 23 maart 2008 17:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
uhm meki kijk de statistieken er maar eens op na
Vuile wildersstemmer. Kap godverdomme eens met dat generaliseren.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Ken ik immers allang
Alleen de Antillianen zijn meer in criminaliteit dan andere groepen\
criminaliteit heb je overalquote:Op zondag 23 maart 2008 17:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat mankeer jij? Kijk naar de percentagesMoet men jou nog het woord 'vooroordeel' uitleggen?
En nee ik stem geen wilders.
Ik keur criminaliteit in zijn geheel af. Ik vind de rede waarop moslims zeggen dat bijvoorbeeld een fietsenhok eraan moet gaan alleen erg ziekelijk. 'Ja maar ik voel me niet thuis'quote:Op zondag 23 maart 2008 18:00 schreef Meki het volgende:
[..]
criminaliteit heb je overal
om nou alleen de criminaliteit van bepaalde groepen af te keuren ga je te ver
meki kanker een eind op naar je eigen land dan.. Jij kan geen discussie voeren, je reageerd 0 keer inhoudelijk op mijn uitgebreide posts, en alles wat je kan zeggen is "wildersstemmers... vooroordelen.. oww ik ben zielig"quote:Op zondag 23 maart 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ondanks de grove benamingen ben ik het volledig eens met deepart.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:02 schreef deepart het volgende:
[..]
meki kanker een eind op naar je eigen land dan.. Jij kan geen discussie voeren, je reageerd 0 keer inhoudelijk op mijn uitgebreide posts, en alles wat je kan zeggen is "wildersstemmers... vooroordelen.. oww ik ben zielig"
gewoon lekker opkankere okaj?
Zal er een melding maken met je gekanker shit enzoquote:Op zondag 23 maart 2008 18:02 schreef deepart het volgende:
[..]
meki kanker een eind op naar je eigen land dan.. Jij kan geen discussie voeren, je reageerd 0 keer inhoudelijk op mijn uitgebreide posts, en alles wat je kan zeggen is "wildersstemmers... vooroordelen.. oww ik ben zielig"
gewoon lekker opkankere okaj?
Dan kan dit topic wel op slot. We zijn de enigsten die nog proberen te discusieren terwijl jij gewoon als een achterlijke klapdeurjosti on-onderbouwde reacties geeft en de echte reacties ontwijkt.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Zal er een melding maken met je gekanker shit enzo
Doe maar, Ik zal je het adress even geven:quote:Op zondag 23 maart 2008 18:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Zal er een melding maken met je gekanker shit enzo
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloosquote:Op zondag 23 maart 2008 18:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan kan dit topic wel op slot. We zijn de enigsten die nog proberen te discusieren terwijl jij gewoon als een achterlijke klapdeurjosti on-onderbouwde reacties geeft en de echte reacties ontwijkt.
En ik dacht (hier op straat te horen) dat kanker inmiddels een marokkaans woord was??
Sinds wanneer is moslim een ras?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
Nu begint het alquote:
Doe je het weerquote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
Lees dit eens:quote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
bronquote:Het eenvoudigste antwoord op de vraag of Wilders een racist is, luidt: nee, want hij is nooit wegens racisme veroordeeld. Hij is zelfs niet voor dit vergrijp vervolgd. Het Openbaar Ministerie (OM) kauwt nog op een veertigtal aangiftes die vorig jaar tegen hem zijn gedaan en zal, mag worden aangenomen, pas tot strafvervolging overgaan als de kans op een veroordeling reëel is. Een zeperd kan het OM zich tegen de politicus niet veroorloven, omdat de actie dan snel zal worden uitgelegd als een poging hem de mond te snoeren. Maar hiermee is nog niet gezegd dat Wilders geen racist zou zijn.
Als je moslims discrimineert doe je wat anders dan racistisch zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nu begint het al
je bent zo racistisch dat je weigert moslims als een ras te zien
en je bent nu al 16 jaar ?? hoe moet het verder met je gaan als je nu racistisch bent
ik moest lachenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef deepart het volgende:
Zeg meki, vind je het soms normaal om je naam met graffiti te spuiten op straat? Doe dat gewoon in marroko..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |