abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57545837
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:22 schreef deepart het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet, en dan zeggen linkse mensen over rechtse mensen dat ze bevooroordeeld zijn
Leuk die oogkleppen of niet Dan kun je iig posten op internetfora zonder je druk te maken om tegenargumenten
Doe je ogen open, links of rechts ( ), het is gewoon pure stemmingmakerij wat momenteel in Nederland speelt, en ook totaal niet relevant Als je dan zo graag voor Nederland op wil komen doe dan iets aan het verpauperende onderwijs of de zorg die de diepte inflikkert.

Maar nee, dat is alleen voor de linkse ratten onder ons en we weten hoe ontzettend oncool dat is Ik stem VVD overigens (niet dat dat relevant is maar ik beschouw het maar als preventief).
Ga weg
pi_57545839
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:45 schreef NED het volgende:
Tuurlijk is die gedoemd. de hele multicul is een farce eerste klas die nooit gaat werken op de lange termijn.
mweh, niet helemaal; een multiculturele samenleving (of beter gezegd een samenleving met duidelijke invloeden van (vele) verschillende culturen met een gristenlijk/joods/humanistisch/islamitische achtergrond) komt er vanzelf wel. Alleen word ik moe van het geblaat van links dat doet alsof het een doel op zich is dat alle middelen heiligt. Fout, het is mss prettige bijkomstigheid, niet meer en niet minder.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:31:06 #103
138914 Slappy
ambtenaar
pi_57545877
Meki moet blijven zeg het voort
Wat is het nieuws topic zonder Meki
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_57545878
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:28 schreef Meki het volgende:

je bent verantwoordelijk voor wat je doet, Ik kan ook zeggen ik zie geen massademonstraties tegen Wilders. Nou ???,
Waarom massademonstraties tegen Wilders? Ik snap jou werkelijk echt niet.. Zie jij dan echt niet het verschil tussen een politicus die gebruik maakt van de vrijheid tot meningsuiting en een extremist die over lijken gaat en het liefst heel nederland zou willen opblazen
quote:
Islaam en Moslims in Nederland leggen jou niks op. vrijheden in Nederland is nummer 1. Ook hier gaat het beoordeel het per individu aub. en niet alles op een hoop goien.
Ze leggen mij wel iets op, volgens jullie geloof moet iedereen die anders geloofd als jullie opgeruimt worden.. Dus word er mij opgelegd dat ik in de islam moet geloven..
quote:
Blijkbaar woon je in een dorp en lees je alleen de krant. Je bent blijkbaar nooit in aanraking gekomen met Moslims. je hebt ze als ik het zo bekijk nooit mee gepraat
Ik heb genoeg vrienden gehad die moslim zijn, en het was gewoon erg opvallend wie er altijd een grote bek had en wie er ruzie hadden tijdens het uitgaan..

[ Bericht 8% gewijzigd door deepart op 22-03-2008 21:12:47 (er klopte geen reet van lol) ]
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_57545912
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Je hebt volkomen gelijk Meki, de goedwillende moslims (en dat is zeker zo'n 95% van het totaal) worden nu als potentiele terroristen gezien door dat alles-over-een-kam geblaat van Wilders. Erg slechte zaak en ik snap dat jij (en vele andere moslims) daar niet vrolijk van worden.
Helemaal mee eens Remlof
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:33:24 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_57545922
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:28 schreef harrypiel het volgende:

[..]

mweh, niet helemaal; een multiculturele samenleving (of beter gezegd een samenleving met duidelijke invloeden van (vele) verschillende culturen met een gristenlijk/joods/humanistisch/islamitische achtergrond) komt er vanzelf wel. Alleen word ik moe van het geblaat van links dat doet alsof het een doel op zich is dat alle middelen heiligt. Fout, het is mss prettige bijkomstigheid, niet meer en niet minder.
Het is geen doel op zich, het is de onvermijdelijke realiteit, of je het nu leuk vindt of niet. Dus we kunnen maar beter zorgen dat het zo soepel mogelijk gebeurt, de globalisering waar dit het gevolg van is, is immers niet tegen te houden.
pi_57545950
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:28 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Leuk die oogkleppen of niet Dan kun je iig posten op internetfora zonder je druk te maken om tegenargumenten
Doe je ogen open, links of rechts ( ), het is gewoon pure stemmingmakerij wat momenteel in Nederland speelt, en ook totaal niet relevant Als je dan zo graag voor Nederland op wil komen doe dan iets aan het verpauperende onderwijs of de zorg die de diepte inflikkert.

Maar nee, dat is alleen voor de linkse ratten onder ons en we weten hoe ontzettend oncool dat is Ik stem VVD overigens (niet dat dat relevant is maar ik beschouw het maar als preventief).
Dit topic gaat toch over de islam? Toch niet over de zorg en het onderwijs..? Ook daar heb ik een mening over maar waarom moet die mening erbij gehaald worden in een topic die daar niet over gaat?

Stemmingsmakelij of niet.. Het is aan de orde of je dat nou wil of niet
Diepzinnige deepart.
pi_57546036
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:34 schreef deepart het volgende:

[..]

Dit topic gaat toch over de islam? Toch niet over de zorg en het onderwijs..? Ook daar heb ik een mening over maar waarom moet die mening erbij gehaald worden in een topic die daar niet over gaat?

Stemmingsmakelij of niet.. Het is aan de orde of je dat nou wil of niet
Het ging mij meer om het krampachtig vasthouden aan het 'medemenselijkheid is iets voor linkse sukkels' stigma dat in deze topic maar weer eens flink wordt gebezigd.
En aan de orde tja... 5% van Nederland vindt van wel, gezien de grootte van Wilders' partij. Verder kunnen we zeggen dat hij een talent heeft voor het in de media komen en daarmee is wat mij betreft de kous wel een beetje af.

Mijn excuses voor het botweg op de man spelen dat ik misschien doe, maar 'discussies' als dit maken me altijd een beetje onbeleefd.
Ga weg
pi_57546578
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:37 schreef Nikmans het volgende:
Het ging mij meer om het krampachtig vasthouden aan het 'medemenselijkheid is iets voor linkse sukkels' stigma dat in deze topic maar weer eens flink wordt gebezigd.
de linkse kerk slaat wel anders door in die zgn. medemenselijkheid; die schijnt namelijk niet voor oh zo foute blanke autochtone westerling op te gaan. Nee, die wordt liever als cultuurbarbaar die totaal geen oog heeft voor de verschillen met andere bevolkingsgroepen afgeschilderd. Hallo, aarde aan vervelende links(bruin)en; we mogen gerust stellen dat ze moeten aanpassen of anders opkrassen, want we zitten hier in friggin' nederland en niet in het land waar ze vandaan komen of roots in (menen te) hebben. De nederlandse samenleving is in principe vrij en tolerant genoeg naar andere bevolkingsgroepen toe zodat zij, binnen de wet en universele fatsoensnormen, kunnen leven zoals zij willen. Maar dan moeten ze wel leren dat ze niet boven andere groepen staan. Dat laatste is nou net waar de schoen wringt bij de moslimgemeenschap; al die uitzonderingsregelingen op basis van een religie. het moet niet gekker worden.
quote:
En aan de orde tja... 5% van Nederland vindt van wel, gezien de grootte van Wilders' partij. Verder kunnen we zeggen dat hij een talent heeft voor het in de media komen en daarmee is wat mij betreft de kous wel een beetje af.
Ligt dat niet voor een niet onaanzienlijk deel aan de moslimgemeenschap, die blijkbaar weigert haar jongere achterban tot de orde te roepen, en belangrijker, dat ze niet kunnen accepteren dat de "oh zo foute blanke niet-moslim" dat ook doet? Of gelijk de race card spelen zodra ze kritiek te verduren krijgen of een uitzonderingsregeling er niet doorheen krijgen? kip-ei verhaal
quote:
Mijn excuses voor het botweg op de man spelen dat ik misschien doe, maar 'discussies' als dit maken me altijd een beetje onbeleefd.
actie=-reactie; wie wind zaait zal storm oogsten.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 21:05:14 #110
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57546593
Ik wordt strontziek van die anti-wilders figuren alswel die wilders figuren.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 21:08:24 #111
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57546658
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb ik gezegd dat je me moet tegen houden .

Dat jij iedereen veroordeelt op een daad van een individu spreekt meer overjezelf
dat je hart weigert schoon te maken met vrede is jou probleem

Ik vraag me uber wel of jij het woord vrede en samen kent
Ik veroordeel niemand op daad van een individu, maar als steeds meer misdaden uit naam van de islam worden gepleegd, lijkt het me logisch dat je gaat denken dat dat normaal is in de islam, of iig in die cultuur
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57546704
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:08 schreef supersayan het volgende:

[..]

Ik veroordeel niemand op daad van een individu, maar als steeds meer misdaden uit naam van de islam worden gepleegd, lijkt het me logisch dat je gaat denken dat dat normaal is in de islam, of iig in die cultuur
Die Meki is een wandelend voorbeeld waarom ik heel die cultuur graag zie vertrekken ver de bergen in.
Diepzinnige deepart.
pi_57546763
Rofl! TS is een moslim.

Geert Wilders heeft een aantal goede punten, maar is soms wel erg extreem.

imo is er geen ander land met zon links kut beleid als hier in NL,

met hun fucking 52% belasting.
errrrrrrrrr.....?
pi_57546836
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef mercurial3 het volgende:
Rofl! TS is een moslim.

En dat zal alleen maar stijgen met de komst van meer en meer buitenlanders, werken vertikken ze.. Hun handje ophouden daar zijn ze goed in..

Ik zie ze werkelijk niks positiefs inbrengen in de nederlandse samenleving!

Neem een voorbeeld aan molukkers, die werken tenminste en daar hoor je niet zoveel van..
Diepzinnige deepart.
pi_57546865
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is. ik ga als een terrorist

Nederland zal een land worden met vrede en vreedzame samenleving
Don't slam the door on your way out
Born to be Free
  zaterdag 22 maart 2008 @ 21:18:27 #116
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57546887
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef mercurial3 het volgende:
Rofl! TS is een moslim.

Laat maar. ... jij bent verloren.
pi_57546898
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:16 schreef deepart het volgende:

[..]

En dat zal alleen maar stijgen met de komst van meer en meer buitenlanders, werken vertikken ze.. Hun handje ophouden daar zijn ze goed in..

Ik zie ze werkelijk niks positiefs inbrengen in de nederlandse samenleving!

Neem een voorbeeld aan molukkers, die werken tenminste en daar hoor je niet zoveel van..
helemaal met je eens deepart,

ALTIJD, ik herhaal altijd! is het een marokaan als er een relletje ofzo is.

frapant he?
errrrrrrrrr.....?
pi_57546972
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef mercurial3 het volgende:

[..]

helemaal met je eens deepart,

ALTIJD, ik herhaal altijd! is het een marokaan als er een relletje ofzo is.

frapant he?
Je ziet en hoort het erg vaak inderdaad... Dus je steld dat als feit vast.. Je uit dat doormiddel van een mening.. En vervolgens ben je een "rasist"

Ik zie ze liever gaan als blijven..
Diepzinnige deepart.
pi_57547345
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:22 schreef deepart het volgende:

[..]

Je ziet en hoort het erg vaak inderdaad... Dus je steld dat als feit vast.. Je uit dat doormiddel van een mening.. En vervolgens ben je een "rasist"

Ik zie ze liever gaan als blijven..
Je bent levensgevaarlijk in Nederland
hoe kan je nou op Wilders stemmen ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 21:42:42 #120
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_57547348
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Strani het volgende:
Meki, met echte Wilders-aanhangers valt gewoon niet te debatteren. Waarom niet? Omdat ze dòm zijn. Is gewoon zo. Ze snappen absoluut niet dat Wilders de zaken alleen maar erger maakt voor alle betrokkenen.....
Ach meestal moet het een bende worden voor het opknapt, dat is met alles zo.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 21:52:00 #121
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57547530
zo lang een deel vdmarokkanen je in groepjes opwachten, je bedreigen, vertikken te werken en illegale activiteiten opzetten omdat ze hun uitkering niet toereikend vinden, zie ik het liefst een groot deel vd marokkanen vertrekken.

misschien komt het omdat ze thuis een cultuur hebben dat hun vader ze kort en klein slaat en denken ze dat dat in de rest van nederland ook normaal is

goedenavsond
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57547583
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe meer Wilders stemmen, hoe meer vreugd
Born to be Free
pi_57547633
Doe eens normaal

[ Bericht 97% gewijzigd door tonks op 22-03-2008 22:08:20 ]
pi_57547706
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:57 schreef raytwente het volgende:

[..]

het waren iig niet wilders&Co die je auto in de fik hebben gezet.

geweldig, hopenlijk is die bak van je ze zo goed bevallen dat ze zich de volgende keer warm aanbevoelen voelen
doodwensing staat een ban ervoor
pi_57547725
quote:

[..]
Dat heeft niets met de Islam te maken.
Meer met onopgevoede jeugd die vernielingen pleegt.

[ Bericht 52% gewijzigd door ondeugend op 23-03-2008 01:19:22 ]
pi_57547754
Het had zo goed users van hier kunnen zijn die mij allang op het vizier hadden
niks is uitgesloten
  zaterdag 22 maart 2008 @ 22:09:24 #127
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_57547854
quote:

[..]
Is dat nou meki op de foto?
Hij zit hier maar te janken dat ie zich Nederlander voelt en dan zo een vlag om zijn nek.

[ Bericht 46% gewijzigd door ondeugend op 23-03-2008 01:17:51 ]
pi_57547955
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 22:09 schreef cheqy het volgende:

[..]

Hij zit hier maar te janken dat ie zich Nederlander voelt en dan zo een vlag om zijn nek.
mag ik niet eens Marokko supporten in Parijs tijdens de match Marokko en frankrijk
  zaterdag 22 maart 2008 @ 22:23:01 #129
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_57548145
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 22:15 schreef Meki het volgende:

[..]

mag ik niet eens Marokko supporten in Parijs tijdens de match Marokko en frankrijk
Helemaal naar Parijs om marokko te supporten?
Stom van me, dat doen heel veel Nederlanders, was ik even vergeten.

Slappe ouwehoer.
pi_57548585
Pfff....
Allereerst ben ik het met Meki eens dat de meeste moslims gewoon niks kwaads in de zin hebben. Het aantal moslim extremisten is niet zo hoog als gedacht word. Probleem is dat de Islam zou moeten accepteren dat er zoiets als vrijheids van menings uiting is. En dat zie ik nog maar in (geringe) mate.

Het linkse iniatief om op de dam te protesteren tegen Wilders voordat de film nog maar uit is vind ik nogal kansloos. Laten we eerst eens de film bekijken en dan pas oordelen. Misschien valt het allemaal wel mee ? Of misschien komen er goede argumenten ? Kan ook zijn dat Wilders in de film duidelijk aangeeft dat het slechts zijn mening is ?

Ik was een tijdje een aanhanger van Wilders ( in het begin ) maar nu zie ik dat hij te ongeunanceerd bezig is. Ik blijf lekker VVD ... En ik snap niet waarom moslims zich bedreigd voelen in Nederland. Als ik in Amsterdam kom zie ik er ontzettend veel, maar ook in Steden als Rotterdam staan ze hun mannetje. En dan zijn er nog genoeg eigen kebab winkels waarvan ik nooit zie dat ze in de fik worden gestoken ofzo. ...

Het valt allemaal wel mee. Tot slot interesseert het mij niet zoveel of je in Nederland blijft of naar Turkije ofzo gaat. Ik denk dat als je daar naar toe gaat je ook niet volledig wordt geaccepteerd. Dit omdat je ook een deels Nederlands accent hebt enzo, en je nog maar moet zien dat je daar goed kan verdienen.

Tot slot: Degene die Meki icm de foto's van z'n auto poste etc om 'm te bashen. Jij bent echt een fucking triest geval Ook dat je al die foto's gaat verzamelen etc ... Lekker anoniem achter je pc
  zaterdag 22 maart 2008 @ 22:47:18 #131
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_57548644
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 22:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat. Ik loop ook gewoon rond met mijn Engeland shirtje. Maar daar lult nou vrijwel niemand over.
Ook lult niemand erover als ik engels op straat lul met mijn broer of ouders. Maar als mensen arabisch op straat spreken is het "not done". Een beetje met 2 maten meten.

Maar dan kun je je afvragen waarom dat is. Laten we er even verder gaan over engelsen. Ik ben zelf engels, maar als ik eneglsen zie die heel zat zijn, dan loop ik er in een grote boog omheen. Een groot deel is dan agressief of doodweg lastig. Is het onterecht om zo te denken? Nee! Kans is groot, dat een zatte engelsman problemen gaat opleveren ook al is het toch maar een kleine percentage die echt problemen veroorzaakt.

Zo denken velen over marokkanen. Met name de jeugdige marokkanen. Gheel onterecht is het niet. De jeugdige marokkanen veroorzaken gewoon op zijn algemeen best veel overlast. Daardoor wordt men (onterecht) angstig voor een grotere groep onschuldige mensen. Daar komt ook nog de angst voor extremisme erbij.

1 van de grote problemen rond de marokkanen komt voort uit het feit dat er van binnen uit de marokkanen gemeenschap zo weinig lijkt te gebeuren om de angst weg te nemen bij hun landgenoten (de autochtone nederlanders en ook de andere allochtonen). Elke keer worden de delinquenten beschermd door de gemeenschap, omdat het een ons tegen hen situatie wordt. Is dat niet de discriminatie in de hand werken. Zeker als er bij elk hardhandig optreden tegen zo'n crimineel gehuild wordt, dat het racistisch is. Met name als het overduidelijk is, dat de dader gewoon tuig van de richel is.

Nu laat ik even voorop stellen, dat ik niks tegen marokkanen heb persoonlijk. Lang met ze gevoetbald en in die tijd waren het vrienden van me. En als ik ze nu zie, praat ik nog graag met ze. Maar dit was meer dan 10 jaar terug en toen klaagden ze al erover, dat het een minderheid was, die hun een slechte naam bezorgden. Zij kregen er zelf de schijt van dat de klootzakjes beschermd werden. Als ik nu die mensen spreek klagen ze er nog steeds over en zeggen ze dat het erger is geworden. Ze worden vaker uitgekotst door hun "eigen" mensen als ze er iets aan proberen te doen.

Er zijn natuurlijk dingen die ik misschien in dit verhaal ben vergeten te vertellen of niet goed uit heb gelegd.
Maar laat het dus duidelijk zijn, dat ik het verhaal van 2 kanten begrijp en absoluut niet haatdragend ben. Maar het is duidelijk dat er een probleem is en dat er iets aan gedaan moet worden voordat het uit de hand loopt. En da moet uit de gemeenschap komen. En zolang dat niet gebeurt zullen er mensen zoals Wilders opstaan en dan zul je ook mee te maken krijgen met een soort nederlands cultuur extremisme.
Horrible Cunt!
pi_57548812
Kijk, dat zijn nou pas 2 goed doordachte reacties
pi_57549442
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:06 schreef RickoKun het volgende:
Sterker nog, ik ga denk ik dit land uit omdat die gore linkse regering alles doet wat ik niet wil.
Ach gossie, men doet niet wat je wilt en je gaat vluchten als een hond met de staart tussen de benen ? In de volksmond wordt zoiets angsthazengedrag genoemd.
pi_57550780
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 21:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Diepzinnige deepart.
  zondag 23 maart 2008 @ 01:23:38 #135
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_57551246
quote:
Op zondag 23 maart 2008 00:53 schreef deepart het volgende:

[..]

mensen met wilders als avatar
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_57551255
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:04 schreef andre347 het volgende:
Je geeft toe. Moet je niet doen Gewoon blijven. NL'ers mogen je wel maar onze bevolking is gewoon te snel beïnvloed door Geert.
Spreek voor jezelf. Niet iedere Nederlander denkt als die maffe Limbo.
pi_57551290
quote:
Op zondag 23 maart 2008 01:23 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

mensen met wilders als avatar
Die.........?
Diepzinnige deepart.
pi_57551339
quote:
Op zondag 23 maart 2008 01:24 schreef Juup© het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Niet iedere Nederlander denkt als die maffe Limbo.
Zo hee, over "hoe gooi ik mn eigen glazen van geloofwaardigheid zo snel mogelijk in" gesproken; dit is toch wel een schoolvoorbeeld. En dan durft links nog vol trots te claimen van "ja maar wij kijken heul niet naar afkomst"

[ Bericht 0% gewijzigd door harrypiel op 23-03-2008 01:35:08 ]
  zondag 23 maart 2008 @ 01:34:11 #139
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57551392
Huiltopic.
Wilders mag zeggen wat hij wilt, en als er mensen zijn die overtuigd zijn is het aan jou om te laten zien dat 'jouw volk' anders kan doen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 23 maart 2008 @ 01:34:55 #140
158899 GasTurbine
pi_57551402
quote:
Op zondag 23 maart 2008 01:26 schreef deepart het volgende:

[..]

Die.........?
Zijn racistisch en moeten zelf het land uit!

Tofik Dibi
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57551416
quote:
Op zondag 23 maart 2008 01:34 schreef GasTurbine het volgende:
Tofik Dibi
wat een linkse lutser is dat zeg
pi_57551927
Tofik "Bof ik even met mijn allochtone afkomst waardoor ik in de kamer ben gekomen" Dibi

Kortweg: Tofik "Bofik" Dibi

Die Tofik Dibi?

Lutser inderdaad.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 23 maart 2008 @ 02:40:35 #143
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57551974
Aangezien hier mensen zeggen dat dat '95% van de moslims niks kwaads in de zin heeft', zou ik weleens willen weten wanneer Wilders gezegd heeft dat 95% wel wat kwaads in de zin heeft. Anders zou je die opmerking toch niet maken? Sowieso zou ik weleens wat letterlijke quotes willen zien waar Wilders alle moslims over één kam scheert en ze beledigt. Volgens mij wordt de massahysterie rondom Wilders ook op dit punt gevoed door de felle tegenstanders. Wát zijn nu precies de uitspraken van Wilders waar men een probleem mee heeft? En reageer a.u.b. niet in smileys waarin ik voor dom en onwetend ofzo wordt uitgemaak, aangezien links zich vrij vaak inlaat met die simpele retoriek.

Soms doen mensen hier alsof Wilders een uitgesproken racist is ofzo. Ik kan die opmerking niet echt plaatsen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 23 maart 2008 @ 02:43:29 #144
158899 GasTurbine
pi_57551989
quote:
Op zondag 23 maart 2008 02:40 schreef TC03 het volgende:
Aangezien hier mensen zeggen dat dat '95% van de moslims niks kwaads in de zin heeft', zou ik weleens willen weten wanneer Wilders gezegd heeft dat 95% wel wat kwaads in de zin heeft. Anders zou je die opmerking toch niet maken? Sowieso zou ik weleens wat letterlijke quotes willen zien waar Wilders alle moslims over één kam scheert en ze beledigt. Volgens mij wordt de massahysterie rondom Wilders ook op dit punt gevoed door de felle tegenstanders.

Soms doen mensen hier alsof Wilders een uitgesproken racist is ofzo. Ik kan die opmerking niet echt plaatsen.
Eindelijk iemand met wie ik kan praten
pi_57552214
quote:
Aangezien hier mensen zeggen dat dat '95% van de moslims niks kwaads in de zin heeft', zou ik weleens willen weten wanneer Wilders gezegd heeft dat 95% wel wat kwaads in de zin heeft. Anders zou je die opmerking toch niet maken? Sowieso zou ik weleens wat letterlijke quotes willen zien waar Wilders alle moslims over één kam scheert en ze beledigt. Volgens mij wordt de massahysterie rondom Wilders ook op dit punt gevoed door de felle tegenstanders. Wát zijn nu precies de uitspraken van Wilders waar men een probleem mee heeft? En reageer a.u.b. niet in smileys waarin ik voor dom en onwetend ofzo wordt uitgemaak, aangezien links zich vrij vaak inlaat met die simpele retoriek.

Verdomme man, nu moeten we opeens gaan debateren met argumenten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 maart 2008 @ 08:09:04 #146
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57552764
quote:

Eens. Waarom zeiken we niet met z'n allen op Marijnisse, omdat dat een vuile comminist is, maar wel op Wilders?
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57553241
quote:
Op zondag 23 maart 2008 08:09 schreef supersayan het volgende:

[..]

Eens. Waarom zeiken we niet met z'n allen op Marijnisse, omdat dat een vuile comminist is, maar wel op Wilders?
  zondag 23 maart 2008 @ 10:05:43 #148
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_57553288
Ik loop ook in mijn Polska shirt rond en niemand die onaardig tegen mij doet , maarja wij Polen werken ten minste
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_57553452
Wilders ftw!
Born to be Free
  zondag 23 maart 2008 @ 11:13:25 #150
3542 Gia
User under construction
pi_57553894
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 22:09 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ik heb die foto gisteren vluchtig gezien, maar het lijkt wel een nicht met die pose!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')