Daar ging m'n 4 op een rijquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
Jij was sneller.
Ik vind het belachelijk dat de rat alweer verwend wordt.
Eenschquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
Jij was sneller.
Ik vind het belachelijk dat de rat alweer verwend wordt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:33 schreef Varen het volgende:
O, hier dus![]()
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:21 schreef Varen het volgende:
familie van Brian komt
Wie zegt dat
Feestbespreking van Ricardo en A
12 uur: ontbijt op bed en Amanda geeft het 1e cadeau: oorbellen.
Famlie komt
Anatiliaanse kokkin, B e A dineren
Onder het eten Flamenco danseres + gitarist
Striptease Big mama
A ook in een setje
pokeren
Shut upquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:31 schreef mootie het volgende:
Waaaaarom mag er nu ineens weer familie/vrienden komen gratis...... DE HELE FOCKING MIDDAG!!!!
Dat 2de plaatje is zo typerend voor haar geknoei met etenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:06 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb dat gemist, maar is ze geen 20 meer?
allang 20 hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:06 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb dat gemist, maar is ze geen 20 meer?
Het is de hele dag al ellende met de streams, 2 x een lange storing en enorme buffers. Bij mij doet stream 4 het niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:18 schreef Desii het volgende:
goeie-avond... stream 2 & 4 doen het bij mij niet.... hebben er meer mensen last van??
Maar misschien ging het over de batterijen. Hij zei even daarop 'we hebben geen batterijen meer brothers'.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Huub en Claire niet meer lui op de bank mogen hangen, Huub kreeg net een telefoontje. Waar is die rat dan, volgens mij is hij al een tijdje uit beeld.
Amanda had Naad toch voor gisteravond uitgenodigd?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef Varen het volgende:
A had Nadia uitgenodigd maae ze weet niet of ze komt
Ah, dat kan. Ik zie die rat nu in de Chill, gapend en wel, volgens mij is hij net wakker.......wat ziet die gast eruit zeg.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Maar misschien ging het over de batterijen. Hij zei even daarop 'we hebben geen batterijen meer brothers'.
En Huub maar aardig blijven doen,knettergek is hijquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
Oh, Huub is een charmeoffensief begonnen aldus trash&trash. Amanda vindt hem een gore viezerik.
Ik snap het ook niet. Hij is altijd aardig en vriendelijk tegen iedereen en nu ditquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Huub maar aardig blijven doen,knettergek is hij
Ik denk dat Huub precies weet hoe Amanda en Brian over hem denken, je hoort hem regelmatig zeggen dat het trash is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:34 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maar aardig blijven doen,knettergek is hij
Je snapt best wat ik bedoel toch.Waarom zou hij Brian en Amanda niet kunnen aanpakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:38 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Hij is altijd aardig en vriendelijk tegen iedereen en nu dit![]()
![]()
Brian zegt altijd dingen over Huub die vooral betrekking hebben op zichzelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:44 schreef Lady-night het volgende:
Brian had gisteren kritiek dat Huub nog steeds niet kan draaien...eentonig en zo......wat is dit dan.
Brian en Amanda en Huub hebben vaak genoeg met elkaar overhoop gelegen. Het heeft alleen niet in iemands vertrek geresulteerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel toch.Waarom zou hij Brian en Amanda niet kunnen aanpakken.
Jaap en Huub zijn alleen nog maar bezig met domme verhaallijnen,waar echt niemand meer op zit te wachten.
Brian heeft kritiek op iedereen, onze alleskunner, dat is toch niet nieuw voor je?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:44 schreef Lady-night het volgende:
Brian had gisteren kritiek dat Huub nog steeds niet kan draaien...eentonig en zo......wat is dit dan.
Lijkt mij juist niet, als ze daar wel mee bezig waren dan had Huub alle ballen op A en B gezet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:49 schreef Py het volgende:
[..]
Als ik de posts over de streams zo lees, lijkt het alsof de bewoners met name bezig zijn om de gunst van de kijker. En niet echt meer tegen elkaar bezig zijn.
Trouwen voor de show lijkt me niet echt gunstig voor de kijker.Iedereen lacht hem daar toch om uit en kan ook nog zijn dat hij daardoor een hoop stemmers kwijt raakt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:49 schreef Py het volgende:
[..]
Brian en Amanda en Huub hebben vaak genoeg met elkaar overhoop gelegen. Het heeft alleen niet in iemands vertrek geresulteerd.
Sinds het uitlokken van fysiek geweld voorbij is, heb ik zowiezo niets meer van Huub gezien tegen Brian of Amanda. Hij heeft Lieke gebroken. En tegen twee Russen en een zwerver lopen blaten. That's it zo'n beetje.
Als ik de posts over de streams zo lees, lijkt het alsof de bewoners met name bezig zijn om de gunst van de kijker. En niet echt meer tegen elkaar bezig zijn.
Vraag ik me al maanden af,dat is pas spel en tv maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:55 schreef ThomasSlayer het volgende:
ben al zwaar kooi moe vanwege het geacteer.
Maar als dat toch de regel is laat ze dan ook goeie tv maken.
Waarom niet vol op amanda en brain?
Misschien denken ze wel dat wij dat hilarisch vindenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Trouwen voor de show lijkt me niet echt gunstig voor de kijker.Iedereen lacht hem daar toch om uit en kan ook nog zijn dat hij daardoor een hoop stemmers kwijt raakt.
Dan vergeet je de andere helft van de kijkersquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lijkt mij juist niet, als ze daar wel mee bezig waren dan had Huub alle ballen op A en B gezet.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:09 schreef tuinfluiter het volgende:
De miljonairs mogen vanavond een film kijken. Ja, Idols is afgelopen.![]()
Ikl reageer nooit,maar ik wil even zeggen dat Radna(zus van Huub) enkele weken terug op NowLive schreef dat wanneer Huub enige tegewerking zou geven,dat hij dan meteen de villa uit zou vliegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel toch.Waarom zou hij Brian en Amanda niet kunnen aanpakken.
Jaap en Huub zijn alleen nog maar bezig met domme verhaallijnen,waar echt niemand meer op zit te wachten.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef mick905 het volgende:
[..]
Ikl reageer nooit,maar ik wil even zeggen dat Radna(zus van Huub) enkele weken terug op NowLive schreef dat wanneer Huub enige tegewerking zou geven,dat hij dan meteen de villa uit zou vliegen.
Ze hebben hem volgens mij in de tang.
Kijk nou eens naar die moterrijlessen. De laatste twee maanden mag hij ze doen. Volgens mij onder het mom van: je krijgt ze als je je maar koest houd!
Lijkt me sterk. Volgens mij heeft familie ook een vorm van zwijgplicht en zou ze dit dus helemaal niet bekend mogen maken. Toch klinkt het wel aannemelijk gezien de vele kado's, motorrijles/motorpak en het niet aanpakken van B en A.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef mick905 het volgende:
Ikl reageer nooit,maar ik wil even zeggen dat Radna(zus van Huub) enkele weken terug op NowLive schreef dat wanneer Huub enige tegewerking zou geven,dat hij dan meteen de villa uit zou vliegen.
Ze hebben hem volgens mij in de tang.
Kijk nou eens naar die moterrijlessen. De laatste twee maanden mag hij ze doen. Volgens mij onder het mom van: je krijgt ze als je je maar koest houd!
Ze kennen toch lezen op de forums en wat doen ze,ze doen net wat niet leuk is.Hoe dom kan je dan zijn,als je de kijkcijfers wil opschroeven.Zelfs de tv kijkers hoor je mopperen over de saaiheid en steeds dezelfde dingen..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:59 schreef Py het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel dat wij dat hilarisch vinden
Hoe lang is die nu zwanger? Wil die buik wel eens zien nuquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia zou gisteren komen, dat ging niet door, Amanda vroeg zich af of Nadia vanavond komt.
Bron: Nowlifequote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Volgens mij heeft familie ook een vorm van zwijgplicht en zou ze dit dus helemaal niet bekend mogen maken. Toch klinkt het wel aannemelijk gezien de vele kado's, motorrijles/motorpak en het niet aanpakken van B en A.
Flens heeft een pesthekel aan Huub dus zal hij zijn gemak houden om in dat kutprogramma te blijven tot de finale.
Dan wil ik nog wel een aluhoedjetheorie spuien: De redactie heeft de pest aan Huub en fluistert hem in dat de fora het helemaal geweldig zouden vinden als hij gaat trouwen met Claire.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kennen toch lezen op de forums en wat doen ze,ze doen net wat niet leuk is.Hoe dom kan je dan zijn,als je de kijkcijfers wil opschroeven.Zelfs de tv kijkers hoor je mopperen over de saaiheid en steeds dezelfde dingen..
Van Brian, het is koud in de Chillquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:26 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, zie ik het goed?
Heeft Amanda een vest aan??
Ze (Radna) is ook gestopt met posten op NowLive omdat ze het Huub niet moeilijker wilde maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Volgens mij heeft familie ook een vorm van zwijgplicht en zou ze dit dus helemaal niet bekend mogen maken. Toch klinkt het wel aannemelijk gezien de vele kado's, motorrijles/motorpak en het niet aanpakken van B en A.
Flens heeft een pesthekel aan Huub dus zal hij zijn gemak houden om in dat kutprogramma te blijven tot de finale.
Sja, iddquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kennen toch lezen op de forums en wat doen ze,ze doen net wat niet leuk is.Hoe dom kan je dan zijn,als je de kijkcijfers wil opschroeven.Zelfs de tv kijkers hoor je mopperen over de saaiheid en steeds dezelfde dingen..
Als we jou toch niet hadden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub vond het niet prettig dat zijn zus Ratna actief op Nowlive, zit, hij zei, ik kom toch ook niet bij haar baas, of werk.
Eric was toch ook hier.Maar echt zinnige dingen vertelde hij niet.Volgens mij mogen ze echt niks zeggen,zou niks voor mij zijn,praat altijd me mond voorbij.Lijkt me straks voor Huub ook moeilijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:30 schreef mick905 het volgende:
[..]
Ze (Radna) is ook gestopt met posten op NowLive omdat ze het Huub niet moeilijker wilde maken.
DGK vond het geloof ik niet zo leuk dat ze haar mening gaf.
Ok, duidelijk dus. Ze hebben haar de mond gesnoerd. Ik heb ook begrepen dat José niet meer post op NL, zal toch ook niet geheel uit vrije wil zijn?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:27 schreef Varen het volgende:
Bron: Nowlife
12-03-2008 10:53:54)
Familielid Miljonair
(Offline)
Was tegen zijn moeder als ik het goed heb,ook tegen Joris heeft hij het gezegd toen Joris Sinterklaas was.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden.![]()
Misschien heeft Huub idd gehoord dat Radna dit soort uitspraken gedaan heeft. Weet jij nog de aanleiding waarom Huub deze opmerking maakte?
Ze painten een paar forums na met zelf verzonnen posts en die laten ze de bewoners steeds lezen. Zo moét het wel zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan wil ik nog wel een aluhoedjetheorie spuien: De redactie heeft de pest aan Huub en fluistert hem in dat de fora het helemaal geweldig zouden vinden als hij gaat trouwen met Claire.
Ja kan, maar het schijnt dat je toch wordt gechecked door FOK! of je een echte 'bekende' nederlander bent.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:39 schreef Py het volgende:
Ik kan ook een account met als nick 'radna' aanmaken![]()
'Help! Mn broertje wordt gegijzeld'
dat is huiswerkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Wiebel is weer aan het fröbelen en neemt gezellig een wijntje. Dat stemmetje![]()
[ afbeelding ]
Kaartje aan Huub sturen dan maarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan wil ik nog wel een aluhoedjetheorie spuien: De redactie heeft de pest aan Huub en fluistert hem in dat de fora het helemaal geweldig zouden vinden als hij gaat trouwen met Claire.
Ik stoor me niet aan Claire omdat ze niks doet maar aan haar infantiele gedrag. Je maakt mij toch niet wijs dat dit normaal gedrag is voor een 24 jarige?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:47 schreef blomst het volgende:
En waarom storen jullie je aan Claire die niets doet, net of dat de actie in de kooi van haar afhankelijk is, niemand doet iets.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, daar is Amanda om te vragen of het eten al klaar is.
Wicawdo heeft de andijvie gekookt voor de rauwe andijviestamppot.
klopt dat heb ik ook gehoord.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was tegen zijn moeder als ik het goed heb,ook tegen Joris heeft hij het gezegd toen Joris Sinterklaas was.
Ligt er maar aan hoe je kijkt denk ik. Dit lees ik op VOL, post van GOA.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:02 schreef Scandalous het volgende:
OT maar ze lieten zowaar enge dreigende Brian zien in de uitzendingmet zn handen achter z'n hoofd
quote:Hmm Brian komt er weer als een engeltje van af in de ruzie met Amanda op TV... Al het schelden en parra er uit geknipt.. Plots is hij de wijze grote rustige vriend...
(Nadia zou vrijdag langs komen , Amanda vraagt zich af of Nadia nu vanavond komt.)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef Py het volgende:
Hoe lang is die nu zwanger? Wil die buik wel eens zien nu
(Ik kijk mijn ogen uit aan de saamhorigheid die er heerstquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:16 schreef Desii het volgende:
De streams zijn zwaar ruk de laatste dagen....... jammer dat het doodbloed...
had gehoopt op nog een paar knallende maanden....
Ben weer ff pleite.... laterss
jammiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me kapot om het koken van Wicawdo. De stamppot is klaar maar de speklapjes moet nog even snel gebakken worden....dat wordt smullen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:38 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Hij is altijd aardig en vriendelijk tegen iedereen en nu dit![]()
![]()
is het nu Ratna of Radnaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Bron: Nowlife
12-03-2008 10:53:54)
Familielid Miljonair
(Offline)
Hoi lieve mensen,
sorry, maar om objectief en professioneel? te blijven/zijn ben ik genoodzaakt per direct alle maatjes te verwijderen, niet meer te antwoorden op topics en pm's...
Is jammer, maar beter voor Huub?!?
Ik lees dus vanaf nu alleen nog maar hier....!!!
Bedankt voor alle lieve reacties, begrip, medeleven en alle andere lieve dingen!
Lieve groet Ratna
Hahah, bijna de zelfde naam als Brain, alleen vrouwelijk. Dat hele gedoe met die zuster op Nowlife klopt toch van geen kant. Er is niet 1 ander familielid, die op een forum reageerd. Alleen de zuster van Huub.quote:
Die zus schijnt wel wat van een aparte te zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hahah, bijna de zelfde naam als Brain, alleen vrouwelijk. Dat hele gedoe met die zuster op Nowlife klopt toch van geen kant. Er is niet 1 ander familielid, die op een forum reageerd. Alleen de zuster van Huub.
Heb je trouwens al geld gestort bij Nowlife.....de volgende actie is alweer op gang gekomen. Er moeten nog twee cadeaus komen voor onze Glupert.....uh Hupert.![]()
Ik ken haar helemaal niet. Het is alleen al heel vreemd dat zij alleen op een forum aktief is en nog wel met naam en toenaam.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:20 schreef Py het volgende:
[..]
Die zus schijnt wel wat van een aparte te zijn
Zus denkt vermoedelijk "Als Huub wint, wordt ik er ook niet slechter van".quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ken haar helemaal niet. Het is alleen al heel vreemd dat zij alleen op een forum aktief is en nog wel met naam en toenaam.
Oi, dan word je behoorlijk opgelicht!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:36 schreef coldstar het volgende:
Wat een droefenis op die streams. Alweer 7 hangende gasten, waavan er 4 inelkaar in elkaar gevlochten liggen. En er een ( Claire) ligt te slapen.
Zo krijg je wel waar voor je geld op de streams. Voor die 8 euries, heb je toch niet te klagen
Waarom betaal jij dubbelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:36 schreef coldstar het volgende:
Wat een droefenis op die streams. Alweer 7 hangende gasten, waavan er 4 inelkaar gevlochten liggen. Een ( Claire) ligt te slapen.
Zo krijg je wel waar voor je geld op de streams. Voor die 8 euries, heb je toch niet te klagen![]()
Hoezo.....vertel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Oi, dan word je behoorlijk opgelicht!
Dat bedoel ik....Morgen zit Brain 1 1/2 jaar in de villa. De commentaren hier al waarom er een feestje moet komen en waarom zijn moeder mag komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zus denkt vermoedelijk "Als Huub wint, wordt ik er ook niet slechter van".
Als de broer van Brian het zou doen zou de wereld overigens te klein zijn....
wtf?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Heb je trouwens al geld gestort bij Nowlife.....de volgende actie is alweer op gang gekomen. Er moeten nog twee cadeaus komen voor onze Glupert.....uh Hupert.![]()
Dat schreef Mootie net ook al. Ik heb met prepay betaald. Ik had opgeschreven wat er op min foon stond en daarna weer afgeluisterd. Bij na rekenen kwam ik op 8 euro. Ik vond het ook al nie teen geld, maar dacht dat dit te maken had met ook de kosten van mobile telefoon. of ben ik bestolenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom betaal jij dubbel
Neuh, ik vind dat er terecht gefeest mag worden door Brian. Toch een topprestatie.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik....Morgen zit Brain 1 1/2 jaar in de villa. De commentaren hier al waarom er een feestje moet komen en waarom zijn moeder mag komen.
Absoluut.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:44 schreef Py het volgende:
Was er ook een halfjaars-iets?
Euries?? Als in meervoud van euro? Komt dat interessant over of zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:36 schreef coldstar het volgende:
Wat een droefenis op die streams. Alweer 7 hangende gasten, waavan er 4 inelkaar gevlochten liggen. Een ( Claire) ligt te slapen.
Zo krijg je wel waar voor je geld op de streams. Voor die 8 euries, heb je toch niet te klagen![]()
Of je ziet dubbel, en dan is het heel terecht....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat schreef Mootie net ook al. Ik heb met prepay betaald. Ik had opgeschreven wat er op min foon stond en daarna weer afgeluisterd. Bij na rekenen kwam ik op 8 euro. Ik vond het ook al nie teen geld, maar dacht dat dit te maken had met ook de kosten van mobile telefoon. of ben ik bestolen
prepayquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat schreef Mootie net ook al. Ik heb met prepay betaald. Ik had opgeschreven wat er op min foon stond en daarna weer afgeluisterd. Bij na rekenen kwam ik op 8 euro. Ik vond het ook al nie teen geld, maar dacht dat dit te maken had met ook de kosten van mobile telefoon. of ben ik bestolen
Van mij mogen z'n moeder en broer komen.....het ligt in de lijn van wat er het vorige halfjaar gepasseerd is....nix mis mee, hoe je verder ook over hem denkt.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik....Morgen zit Brain 1 1/2 jaar in de villa. De commentaren hier al waarom er een feestje moet komen en waarom zijn moeder mag komen.
zou het Huub geweest zijn, dan was geen feest te groot geweest en zou zijn hele familie erbij horen te zijn.
Tja, zal dan wel met je mobiel te maken hebben.......quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:52 schreef coldstar het volgende:
Voor de zekerheid nog maar eens even nagekeken. Ik had ¤ 32.16 erop staan, na het bestellen van een maand streams, heb ik nog ¤ 24.16....dus 8 euries.
De vorige keer heb ik een maand streams van de telefoon van mijn man genomen. Ik weet dus niet wat ik toen betaald heb. Ik dacht in ieder geval nu....de volgende keer gaan ze weer van de foon van mijn man af hahaha.
Is het niet zo dat je meer betaald vanwege prepay? Bij prepay zullen wel andere bedragen gelden voor die smsjes die je krijgt. Je krijgt voor een maandabo van die 4 streams 4 sms'jes + zo'n aanmeld smsje, dus 5 smsjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:52 schreef coldstar het volgende:
Voor de zekerheid nog maar eens even nagekeken. Ik had ¤ 32.16 erop staan, na het bestellen van een maand streams, heb ik nog ¤ 24.16....dus 8 euries.
De vorige keer heb ik een maand streams van de telefoon van mijn man genomen. Ik weet dus niet wat ik toen betaald heb. Ik dacht in ieder geval nu....de volgende keer gaan ze weer van de foon van mijn man af hahaha.
Van mij ook, laat de rest het maar uitzoeken. Van mij mag Jaap het nog steeds winnen, ondanks dat hij nu wat mider aktief is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
Neuh, ik vind dat er terecht gefeest mag worden door Brian. Toch een topprestatie.....
En dan komen de reacties weer : 'ja maar Brian is het handje boven het hoofd gehouden, daarom zit ie er nog in!'
En Huub niet dan?
Wordt het weer zo'n Brian / Huub discussie. Ik zeg dan: beide mogen ze opbokken
eeej dat wil ik ook! ik heb toch 95% procent van de tijd alles gemute, en om aan te kijken is het ook niet...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Na maanden weer eens een cap van mij.
Zo kijk ik streams wegens een gecrashte en half herstelde PC.![]()
Kost niks (en er gebeurt ook niks op)![]()
[ afbeelding ]
Maar ik hoor niks (ook fijn als je hier hoort wat voor bagger er uit die muiltjes komt)![]()
Haal ik wel in met de filmpjes
Deze cap kun je over twee uur weer plaatsen, de situatie zal dan exact hetzelfde zijn......quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tja Jaap, ook eigenlijk een idioot. Ik zou het een stunt vinden als Claire wint. Tutje komt er als laatste bij, weet Huub te naaien (en een terugbetaalactie voor het vreemdgaan met Gaby), en steelt de show door iedereen te misleiden met het meeloopgedrag dat ze nu vertoontquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Van mij ook, laat de rest het maar uitzoeken. Van mij mag Jaap het nog steeds winnen, ondanks dat hij nu wat mider aktief is.
Dan sms je toch voor hemquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Van mij ook, laat de rest het maar uitzoeken. Van mij mag Jaap het nog steeds winnen, ondanks dat hij nu wat mider aktief is.
Van mij ook, daarnaast vermoed ik zomaar dat hij de enige is die het geld goed weet te besteden...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Muh. Ik moet het met dat beroerde plaatje doenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo kijk ik streams wegens een gecrashte en half herstelde PC.![]()
Kost niks (en er gebeurt ook niks op)![]()
[ afbeelding ]
Maar ik hoor niks (ook fijn als je hier hoort wat voor bagger er uit die muiltjes komt)![]()
Haal ik wel in met de filmpjes
Bedankt voor je uitleg. Maar of het nu euro of euries is, kan me geen moer schelen. Wij hebben het hier vaak over euries, vandaar. Je moet er een beetje de humor van inzien.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:48 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Euries?? Als in meervoud van euro? Komt dat interessant over of zo?
- Het meervoud van euro is euro's.
- Een onjuist meervoud van euro zou euri kunnen zijn (zoals catalogus - catalogi) maar dat is het dus niet.
- Geld in bedragen wordt niet en meervoud uitgerukt, kijk en vergelijk: 8 gulden, 8 dollar, 8 roebel.
Euries is dus verkeerd op meerdere fronten, komt niet interessant over, meer dom.
En hoezo 8 euro? Ik betaal 3,95 per maand? Bedoel je voor twee maanden?
Zijn ze echt deaudquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze cap kun je over twee uur weer plaatsen, de situatie zal dan exact hetzelfde zijn......
Eind april krijg je een actie, twee maand kijken voor de prijs van één......quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet eens voor twee maanden nemen toch
Was het maar waar....op 21 mei.....de laatste warme maaltijd......met rattegif.....dramatisch einde, free funeral for allquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |