Daar ging m'n 4 op een rijquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
Jij was sneller.
Ik vind het belachelijk dat de rat alweer verwend wordt.
Eenschquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
Jij was sneller.
Ik vind het belachelijk dat de rat alweer verwend wordt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:33 schreef Varen het volgende:
O, hier dus![]()
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:21 schreef Varen het volgende:
familie van Brian komt
Wie zegt dat
Feestbespreking van Ricardo en A
12 uur: ontbijt op bed en Amanda geeft het 1e cadeau: oorbellen.
Famlie komt
Anatiliaanse kokkin, B e A dineren
Onder het eten Flamenco danseres + gitarist
Striptease Big mama
A ook in een setje
pokeren
Shut upquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:31 schreef mootie het volgende:
Waaaaarom mag er nu ineens weer familie/vrienden komen gratis...... DE HELE FOCKING MIDDAG!!!!
Dat 2de plaatje is zo typerend voor haar geknoei met etenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:06 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb dat gemist, maar is ze geen 20 meer?
allang 20 hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:06 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb dat gemist, maar is ze geen 20 meer?
Het is de hele dag al ellende met de streams, 2 x een lange storing en enorme buffers. Bij mij doet stream 4 het niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:18 schreef Desii het volgende:
goeie-avond... stream 2 & 4 doen het bij mij niet.... hebben er meer mensen last van??
Maar misschien ging het over de batterijen. Hij zei even daarop 'we hebben geen batterijen meer brothers'.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Huub en Claire niet meer lui op de bank mogen hangen, Huub kreeg net een telefoontje. Waar is die rat dan, volgens mij is hij al een tijdje uit beeld.
Amanda had Naad toch voor gisteravond uitgenodigd?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef Varen het volgende:
A had Nadia uitgenodigd maae ze weet niet of ze komt
Ah, dat kan. Ik zie die rat nu in de Chill, gapend en wel, volgens mij is hij net wakker.......wat ziet die gast eruit zeg.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Maar misschien ging het over de batterijen. Hij zei even daarop 'we hebben geen batterijen meer brothers'.
En Huub maar aardig blijven doen,knettergek is hijquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
Oh, Huub is een charmeoffensief begonnen aldus trash&trash. Amanda vindt hem een gore viezerik.
Ik snap het ook niet. Hij is altijd aardig en vriendelijk tegen iedereen en nu ditquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Huub maar aardig blijven doen,knettergek is hij
Ik denk dat Huub precies weet hoe Amanda en Brian over hem denken, je hoort hem regelmatig zeggen dat het trash is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:34 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maar aardig blijven doen,knettergek is hij
Je snapt best wat ik bedoel toch.Waarom zou hij Brian en Amanda niet kunnen aanpakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:38 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Hij is altijd aardig en vriendelijk tegen iedereen en nu dit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |