Brian zegt altijd dingen over Huub die vooral betrekking hebben op zichzelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:44 schreef Lady-night het volgende:
Brian had gisteren kritiek dat Huub nog steeds niet kan draaien...eentonig en zo......wat is dit dan.
Brian en Amanda en Huub hebben vaak genoeg met elkaar overhoop gelegen. Het heeft alleen niet in iemands vertrek geresulteerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel toch.Waarom zou hij Brian en Amanda niet kunnen aanpakken.
Jaap en Huub zijn alleen nog maar bezig met domme verhaallijnen,waar echt niemand meer op zit te wachten.
Brian heeft kritiek op iedereen, onze alleskunner, dat is toch niet nieuw voor je?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:44 schreef Lady-night het volgende:
Brian had gisteren kritiek dat Huub nog steeds niet kan draaien...eentonig en zo......wat is dit dan.
Lijkt mij juist niet, als ze daar wel mee bezig waren dan had Huub alle ballen op A en B gezet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:49 schreef Py het volgende:
[..]
Als ik de posts over de streams zo lees, lijkt het alsof de bewoners met name bezig zijn om de gunst van de kijker. En niet echt meer tegen elkaar bezig zijn.
Trouwen voor de show lijkt me niet echt gunstig voor de kijker.Iedereen lacht hem daar toch om uit en kan ook nog zijn dat hij daardoor een hoop stemmers kwijt raakt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:49 schreef Py het volgende:
[..]
Brian en Amanda en Huub hebben vaak genoeg met elkaar overhoop gelegen. Het heeft alleen niet in iemands vertrek geresulteerd.
Sinds het uitlokken van fysiek geweld voorbij is, heb ik zowiezo niets meer van Huub gezien tegen Brian of Amanda. Hij heeft Lieke gebroken. En tegen twee Russen en een zwerver lopen blaten. That's it zo'n beetje.
Als ik de posts over de streams zo lees, lijkt het alsof de bewoners met name bezig zijn om de gunst van de kijker. En niet echt meer tegen elkaar bezig zijn.
Vraag ik me al maanden af,dat is pas spel en tv maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:55 schreef ThomasSlayer het volgende:
ben al zwaar kooi moe vanwege het geacteer.
Maar als dat toch de regel is laat ze dan ook goeie tv maken.
Waarom niet vol op amanda en brain?
Misschien denken ze wel dat wij dat hilarisch vindenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Trouwen voor de show lijkt me niet echt gunstig voor de kijker.Iedereen lacht hem daar toch om uit en kan ook nog zijn dat hij daardoor een hoop stemmers kwijt raakt.
Dan vergeet je de andere helft van de kijkersquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lijkt mij juist niet, als ze daar wel mee bezig waren dan had Huub alle ballen op A en B gezet.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:09 schreef tuinfluiter het volgende:
De miljonairs mogen vanavond een film kijken. Ja, Idols is afgelopen.![]()
Ikl reageer nooit,maar ik wil even zeggen dat Radna(zus van Huub) enkele weken terug op NowLive schreef dat wanneer Huub enige tegewerking zou geven,dat hij dan meteen de villa uit zou vliegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel toch.Waarom zou hij Brian en Amanda niet kunnen aanpakken.
Jaap en Huub zijn alleen nog maar bezig met domme verhaallijnen,waar echt niemand meer op zit te wachten.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef mick905 het volgende:
[..]
Ikl reageer nooit,maar ik wil even zeggen dat Radna(zus van Huub) enkele weken terug op NowLive schreef dat wanneer Huub enige tegewerking zou geven,dat hij dan meteen de villa uit zou vliegen.
Ze hebben hem volgens mij in de tang.
Kijk nou eens naar die moterrijlessen. De laatste twee maanden mag hij ze doen. Volgens mij onder het mom van: je krijgt ze als je je maar koest houd!
Lijkt me sterk. Volgens mij heeft familie ook een vorm van zwijgplicht en zou ze dit dus helemaal niet bekend mogen maken. Toch klinkt het wel aannemelijk gezien de vele kado's, motorrijles/motorpak en het niet aanpakken van B en A.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef mick905 het volgende:
Ikl reageer nooit,maar ik wil even zeggen dat Radna(zus van Huub) enkele weken terug op NowLive schreef dat wanneer Huub enige tegewerking zou geven,dat hij dan meteen de villa uit zou vliegen.
Ze hebben hem volgens mij in de tang.
Kijk nou eens naar die moterrijlessen. De laatste twee maanden mag hij ze doen. Volgens mij onder het mom van: je krijgt ze als je je maar koest houd!
Ze kennen toch lezen op de forums en wat doen ze,ze doen net wat niet leuk is.Hoe dom kan je dan zijn,als je de kijkcijfers wil opschroeven.Zelfs de tv kijkers hoor je mopperen over de saaiheid en steeds dezelfde dingen..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:59 schreef Py het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel dat wij dat hilarisch vinden
Hoe lang is die nu zwanger? Wil die buik wel eens zien nuquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia zou gisteren komen, dat ging niet door, Amanda vroeg zich af of Nadia vanavond komt.
Bron: Nowlifequote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Volgens mij heeft familie ook een vorm van zwijgplicht en zou ze dit dus helemaal niet bekend mogen maken. Toch klinkt het wel aannemelijk gezien de vele kado's, motorrijles/motorpak en het niet aanpakken van B en A.
Flens heeft een pesthekel aan Huub dus zal hij zijn gemak houden om in dat kutprogramma te blijven tot de finale.
Dan wil ik nog wel een aluhoedjetheorie spuien: De redactie heeft de pest aan Huub en fluistert hem in dat de fora het helemaal geweldig zouden vinden als hij gaat trouwen met Claire.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kennen toch lezen op de forums en wat doen ze,ze doen net wat niet leuk is.Hoe dom kan je dan zijn,als je de kijkcijfers wil opschroeven.Zelfs de tv kijkers hoor je mopperen over de saaiheid en steeds dezelfde dingen..
Van Brian, het is koud in de Chillquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:26 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, zie ik het goed?
Heeft Amanda een vest aan??
Ze (Radna) is ook gestopt met posten op NowLive omdat ze het Huub niet moeilijker wilde maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Volgens mij heeft familie ook een vorm van zwijgplicht en zou ze dit dus helemaal niet bekend mogen maken. Toch klinkt het wel aannemelijk gezien de vele kado's, motorrijles/motorpak en het niet aanpakken van B en A.
Flens heeft een pesthekel aan Huub dus zal hij zijn gemak houden om in dat kutprogramma te blijven tot de finale.
Sja, iddquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kennen toch lezen op de forums en wat doen ze,ze doen net wat niet leuk is.Hoe dom kan je dan zijn,als je de kijkcijfers wil opschroeven.Zelfs de tv kijkers hoor je mopperen over de saaiheid en steeds dezelfde dingen..
Als we jou toch niet hadden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub vond het niet prettig dat zijn zus Ratna actief op Nowlive, zit, hij zei, ik kom toch ook niet bij haar baas, of werk.
Eric was toch ook hier.Maar echt zinnige dingen vertelde hij niet.Volgens mij mogen ze echt niks zeggen,zou niks voor mij zijn,praat altijd me mond voorbij.Lijkt me straks voor Huub ook moeilijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:30 schreef mick905 het volgende:
[..]
Ze (Radna) is ook gestopt met posten op NowLive omdat ze het Huub niet moeilijker wilde maken.
DGK vond het geloof ik niet zo leuk dat ze haar mening gaf.
Ok, duidelijk dus. Ze hebben haar de mond gesnoerd. Ik heb ook begrepen dat José niet meer post op NL, zal toch ook niet geheel uit vrije wil zijn?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:27 schreef Varen het volgende:
Bron: Nowlife
12-03-2008 10:53:54)
Familielid Miljonair
(Offline)
Was tegen zijn moeder als ik het goed heb,ook tegen Joris heeft hij het gezegd toen Joris Sinterklaas was.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden.![]()
Misschien heeft Huub idd gehoord dat Radna dit soort uitspraken gedaan heeft. Weet jij nog de aanleiding waarom Huub deze opmerking maakte?
Ze painten een paar forums na met zelf verzonnen posts en die laten ze de bewoners steeds lezen. Zo moét het wel zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan wil ik nog wel een aluhoedjetheorie spuien: De redactie heeft de pest aan Huub en fluistert hem in dat de fora het helemaal geweldig zouden vinden als hij gaat trouwen met Claire.
Ja kan, maar het schijnt dat je toch wordt gechecked door FOK! of je een echte 'bekende' nederlander bent.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:39 schreef Py het volgende:
Ik kan ook een account met als nick 'radna' aanmaken![]()
'Help! Mn broertje wordt gegijzeld'
dat is huiswerkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Wiebel is weer aan het fröbelen en neemt gezellig een wijntje. Dat stemmetje![]()
[ afbeelding ]
Kaartje aan Huub sturen dan maarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan wil ik nog wel een aluhoedjetheorie spuien: De redactie heeft de pest aan Huub en fluistert hem in dat de fora het helemaal geweldig zouden vinden als hij gaat trouwen met Claire.
Ik stoor me niet aan Claire omdat ze niks doet maar aan haar infantiele gedrag. Je maakt mij toch niet wijs dat dit normaal gedrag is voor een 24 jarige?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:47 schreef blomst het volgende:
En waarom storen jullie je aan Claire die niets doet, net of dat de actie in de kooi van haar afhankelijk is, niemand doet iets.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, daar is Amanda om te vragen of het eten al klaar is.
Wicawdo heeft de andijvie gekookt voor de rauwe andijviestamppot.
klopt dat heb ik ook gehoord.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was tegen zijn moeder als ik het goed heb,ook tegen Joris heeft hij het gezegd toen Joris Sinterklaas was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |