Uh ?quote:
Mja, beetje hetzelfde als KPN/PTT/TNT/TPG/ Weet ik veel hoe die postzooi nou weer heet met Valentijnsdag. Zelf een hype creëren en dan gaan huilen dat het een hype is. Opflikkeren.quote:
moest van mezelf naar buitenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh ?
Je hebt je leven gewaagd en gaan kijken?
Net bij de c1000 geweest. Daar was het heerlijk rustig. En was echt nog genoegquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
moest van mezelf naar buiten
heerlijk even op de fiets gegaan
al die idioten naar een parkeerplaats zoeken
ruzie om de laatste producteh
met 2 karren de winkel in, en vol naar buiten
rijen tot achterin
ja vonk grappig
Zover waren we toch in het vorige topicquote:
Hier ook bij de Dirkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net bij de c1000 geweest. Daar was het heerlijk rustig. En was echt nog genoeg
Idd, gebeurd niet zo vaak meer hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Marc
Jij hier? Heb je hier al lang niet gezien
Is van horen zeggen he, kan het niet bevestigenquote:
Iddquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, gebeurd niet zo vaak meer he
Ik kotste in een leeg olievat. Dat klaterde lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij kotst over je stembanden D? Of waarom denk je anders dat dat de stilte hier gaat opheffen?
en hoe zou dat komenquote:
Stel je voorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:40 schreef D.Rose het volgende:
Nu doe ik even rustig aan, anders denkt men dadelijk nog dat ik spem
Je goede naam, wat doe je?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gooi ik dadelijk mijn goede naam te grabbel
Zoiets zou jij toch nooit doenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:40 schreef D.Rose het volgende:
Nu doe ik even rustig aan, anders denkt men dadelijk nog dat ik spem
Dat is dan weer mijn geluk.quote:
Ach, blauwen of roden komen hier toch niet, dus druk maken is niet nodig.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is dan weer mijn geluk.
Als jullie het door willen vertellen zal bijna niemand het geloven
Zou je niet eens een keer een paar dagen weg gaan dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:13 schreef leonieke het volgende:
Nopez, ik had dit jaar al 15 dagen overgezet en die moet ik toch echt eens opnemen. En aangezien de verhuis pas zal plaatsvinden eind december zou ik ze dit jaar niet meer kunnen opnemen..
Zal er niet in zitten deze vakantie. Misschien in de grote vakantie maar ik reken er niet op.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je niet eens een keer een paar dagen weg gaan dan?
Die van Utrecht klinkt leuker ja. Nu nog hopen dat er goede foto's van te maken zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:18 schreef Ynske het volgende:
vakantie wat is dat
net eens eventjes zitten neuzen in de theatergroepen waar ik contact mee op kan nemen
een zit in Utrecht
de ander in Amersfoort
die van amersfoort heeft in april de uitvoering met als omschrijving:
een stuk over identiteit van trouwen met je buurjongetje tot krachtmeting tijdens het tandennpoetsen
die van Utrecht heeft de uitvoering in mei en als omschrijving:
De bedelaarskoning Peachum meet bedelaars verschillende pakken aan waardoor ze succesvoller kunnenn bedelen. Ondertussen gaat de grootste schurk uit de stad er met Peachums dochter vandoor en trouwt met haar tegen zijn zin. Mackie (de schurk) word een paar keer gevangen gezet maar weet door zijn contacten met hooggeplaatste politiemannen steeds te ontsnappen
denk dat ik maar voor de laatste ga
idd, elke donderdag is oefenavondquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van Utrecht klinkt leuker ja. Nu nog hopen dat er goede foto's van te maken zijn
google maps?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, elke donderdag is oefenavond
25 mei generale
29-21 mei uitvoering
nu nog erachter komen mwaar de Kleine Hemel in Utrecht is
fles weet jij dat?
de oudwijkerdwarsstraat??
quote:
Oh okee. Vlakbij het Spoorwegmuseum dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:38 schreef Ynske het volgende:
tussen de maliesingel en het wilhelminapark
handig hequote:
Ik wel natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
handig he
ik zou t nog niet weten te vinden
dat weet ik wel te vinden maar dit moet veel meer richting de stad liggen echt ergens in die kleine straatjesquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Vlakbij het Spoorwegmuseum dus.
Yepquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Net alsof ze daar nu al iets over kunnen zeggen
Zou het jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:35 schreef Ynske het volgende:
ach ben al tevreden met 10 dagen zon in mei
Daar ging het nou juist om. Ze hebben een model ontwikkelt dat in grote lijnen het weer laat zien voor de komende 6 maanden. Het schijnt nog redelijk te kloppen ookquote:
En wat zou het in België worden?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ging het nou juist om. Ze hebben een model ontwikkelt dat in grote lijnen het weer laat zien voor de komende 6 maanden. Het schijnt nog redelijk te kloppen ook
Ook zoietsquote:
Het gaat regenen. En het zonnetje schijnt ook. En het zal het hele jaar tussen de -40 en +40 graden zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ook zoietsHet zijn grove berekeningen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat regenen. En het zonnetje schijnt ook. En het zal het hele jaar tussen de -40 en +40 graden zijn
Kijk mij de weerbaas zijn dan
quote:* Het European Centre for Medium-Range Weather Forecasts maakt op experimentele basis seizoensverwachtingen tot zes maanden vooruit met een gekoppeld oceaan-atmosfeer ensemble. De drie-maands gemiddelde temperatuur, neerslag en luchtdruk zijn beschikbaar voor de (sub)tropen.
* Het UK Met Office maken seizoensverwachtingen voor de hele wereld en een paar specifieke gebieden.
* Het Climate Prediction Center geeft seizoensverwachtingen tot 12 maanden vooruit voor de Verenigde Staten op basis van statistische modellen en een ensemble atmosfeermodellen met een El Niņo model.
* Het International Research Institute voor klimaatvoorspellingen combineert produkten van diverse centra en maakt verwachtingen beschikbaar voor de gehele wereld, inclusief Europa, tot zes maanden vooruit.
Joh, je doet maar. De onzekerheidsmarges die daarmee gepaard gaan, zijn dermate groot, dat iedere voorspelling langer dan 2 weken van tevoren net zo betrouwbaar is als een zigeunerin met een glazen bol. En al deug ik verder echt nergens voor, ik ben toevallig wel afgestudeerd in de fysische geografie. Dus hou er verder maar over op, okee?quote:
Weet waar je op afgestudeerd bent. Maar dan nog geloof ik dat die weermodellen kunnen kloppen. En het moooie is, over een maand of 6 weten we of het zo wasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh, je doet maar. De onzekerheidsmarges die daarmee gepaard gaan, zijn dermate groot, dat iedere voorspelling langer dan 2 weken van tevoren net zo betrouwbaar is als een zigeunerin met een glazen bol. En al deug ik verder echt nergens voor, ik ben toevallig wel afgestudeerd in de fysische geografie. Dus hou er verder maar over op, okee?
en wat kun je daarmee?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh, je doet maar. De onzekerheidsmarges die daarmee gepaard gaan, zijn dermate groot, dat iedere voorspelling langer dan 2 weken van tevoren net zo betrouwbaar is als een zigeunerin met een glazen bol. En al deug ik verder echt nergens voor, ik ben toevallig wel afgestudeerd in de fysische geografie. Dus hou er verder maar over op, okee?
Het is donker nuquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, trek nog eens een baantje met die dikke boot van je
Geweldig coole dingen vertellen over modderstromen en het ontstaan van zandbanken voor de kust en zoquote:
Op een visitekaartje laten zetten. Het klinkt iig mooiquote:
Allicht beter dan wat er nu op mijn kaartje staatquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een visitekaartje laten zetten. Het klinkt iig mooi
je naam?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allicht beter dan wat er nu op mijn kaartje staat
Jij krijgt ze iig nogquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allicht beter dan wat er nu op mijn kaartje staat
ja. en nul titel of omschrijving of zo.quote:
938quote:Op zondag 23 maart 2008 10:54 schreef leonieke het volgende:
Ik ben de stenen niet meer aan het uitzoeken want die zijn allemaal al gemetseldMaar nu moeten we de voeg gaan bepalen
http://phille-nieke.blogspot.com/2008/03/de-voeg.html
dat is uiteindelijk ook opnieuw gedaan alleen beweerde de tegelzetter dat er geen verschil inzatquote:Op zondag 23 maart 2008 11:06 schreef leonieke het volgende:
3 verschillende kleuren?![]()
Maar dat laat je toch opnieuw doen als zoiets gebeurt? Of was het de bedoeling?
Kan ook leuk zijnquote:Op zondag 23 maart 2008 11:42 schreef leonieke het volgende:
Naar mijn grootmoeder denk ik.
Ik ook niet meerquote:Op zondag 23 maart 2008 11:43 schreef Ynske het volgende:
had ik die nog maar
Hier ook, de laatste ging dood vlak voordat ik hier het huis uitging.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:06 schreef Ynske het volgende:
ach, overal zijn familieproblemen maar ik zou dolgraag weer eens bij opa of oma op bezoek gaan
die zijn allemaal gestorven toen ik nog vrij jong was
en vandaag? ik zie geen familie
sneeuw? hier niet, k zit op bed lekker in t zonnetje
Hier ook niets, zie in een ander topic een recente foto van een stuk noordelijker waar het gewoon hard sneeuwtquote:Op zondag 23 maart 2008 12:19 schreef leonieke het volgende:
Er lag sneeuw vanochtend. Nu niet meer. Maar het was wel plaatselijk want mijn tante belde en zij had nog geen sneeuw gezien en woont op nog geen 15km
Dat verschilt per persoon he. En ik ga nergens heen, zijn gewoon de omstandigheden waardoor ik zie en ruikquote:Op zondag 23 maart 2008 12:28 schreef Ynske het volgende:
ik begrijp dat niet he
als je je familie dan toch niet wil zien, ga er dan niet naar toe of geef aan geen bezoek te willen
bespaar je jezelf en de ander de moeite
ik zou het juist prettig vinden om familie te zien, maar goed dat zit er door de reis nu ff niet in
dat ben ik niet met je eensquote:Op zondag 23 maart 2008 12:31 schreef leonieke het volgende:
Soms heb je het niet voor het kiezen Ynske
Was dat maar zo......quote:Op zondag 23 maart 2008 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens
je hebt altijd een keuze in t leven
Uhu.. tuurlijk, maar het is niet omdat ik niet naar één iemand van de familie wil gaan dat ik door de rest van de familie wil scheef bekeken wordenquote:Op zondag 23 maart 2008 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niet altijd.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
WMz...quote:
Nou dat maak ik anders zelf wel even uit hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 17:57 schreef Bengeltje het volgende:
Dit is toch echt wel een normale tijd om iets te eten hoor.
Oe ja lekker.quote:
jij hebt gewoon te luisteren.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat maak ik anders zelf wel even uit hoor
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 19:26 schreef leonieke het volgende:
Bengeltje, laat je mij even weten hoe jij Fles naar jou doet luisteren?
jaja, hier wat overdrijven he.quote:
Och bij msn is het een mak lammetje, hier wil hij altijd groot doen he. Ik laat hem maar.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:26 schreef leonieke het volgende:
Bengeltje, laat je mij even weten hoe jij Fles naar jou doet luisteren?
Schitterend!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jaja, hier wat overdrijven he.![]()
![]()
[..]
Och bij msn is het een mak lammetje, hier wil hij altijd groot doen he. Ik laat hem maar.
Zou ik ook niet doen, maar meespelen is natuurlijk wel leuk, anders voelt hij zich helemaal niet meer stoer natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, daar trap ik nu ook niet meer in, hoor
Daar heb je dan anderzijds wel weer een heel goed punt.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, maar meespelen is natuurlijk wel leuk, anders voelt hij zich helemaal niet meer stoer natuurlijk.
Ik heb altijd goede punten, zeker qua flesgehalte.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar heb je dan anderzijds wel weer een heel goed punt.
Ik weet zelfs niet over welk frame'pje het gaatquote:Op zondag 23 maart 2008 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede punten, zeker qua flesgehalte.
Ben zijn frame'pje kwijt heb jij die toevallig?
Word je een keer gepakt door 2 vrouwen, is het weer niet goedquote:Op zondag 23 maart 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik word hier een beetje geframed door twee vrouwen onder 1 hoedje.
Ligt er maar net aan WELKE twee vrouwen hequote:Op zondag 23 maart 2008 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Word je een keer gepakt door 2 vrouwen, is het weer niet goed
Kom op zegquote:Op zondag 23 maart 2008 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Dus leonieke en bengeltje zijn niet goed genoeg voor je
Sterkte jij nuquote:Op zondag 23 maart 2008 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op zeg
een Belg en een reserve-Belg, wat denk je nou zelf?
Inderdaad, kom op zeg.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op zeg
een Belg en een reserve-Belg, wat denk je nou zelf?
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, kom op zeg.![]()
Marc snapt het niet zo, dat je het eerst "hoger" in Nederland moet proberen en dat
je dan pas voor de kwaliteit van het zuiden klaar bent.
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, kom op zeg.![]()
Marc snapt het niet zo, dat je het eerst "hoger" in Nederland moet proberen en dat
je dan pas voor de kwaliteit van het zuiden klaar bent.
Jij bent natuurlijk de uitzondering he.quote:
O het was gezellig.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:11 schreef es70 het volgende:
Deze 'hogere' uit Nl. gaat er weer vandoor.
geen ideequote:
Wil je ook wat?quote:
Zeg maar wat je wil!quote:
Alstu!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We hebben het wel over drinken he?
uhh capp met opgeklopte melk.
grappig, je post om 23:40, ik om 23:46 en volgens deze quote postte je om 23:14quote:
en ik postte weer om 23:49quote:Op zondag 23 maart 2008 23:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
grappig, je post om 23:40, ik om 23:46 en volgens deze quote postte je om 23:14
issie nog steedsquote:
* qu63 cola inschenktquote:
Truste Bengels!quote:
Ik schenk ook nog maar wat inquote:
Ik ging er al vanuit dat ik de uitzondering wasquote:Op zondag 23 maart 2008 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de uitzondering he.![]()
[..]
Dank je, is prima geluktquote:![]()
Fijne avond es.
Watquote:
ik zou dus echt nooit roze gebruiken in een huisquote:
Maar het kleur van de ramen zie je voornamelijk langs de buitenkant van het huis, hé!quote:Op maandag 24 maart 2008 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou dus echt nooit roze gebruiken in een huis
Ik wil ook zo'n girafquote:Op maandag 24 maart 2008 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.africam.com/player/lc_player_nk.php
daarom juist!quote:Op maandag 24 maart 2008 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar het kleur van de ramen zie je voornamelijk langs de buitenkant van het huis, hé!
Nee das limburgsquote:
Wat is er mis met 'gewone' ramenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar het kleur van de ramen zie je voornamelijk langs de buitenkant van het huis, hé!
je wilt je huis denk ik ook ooit nog verkopen?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dan heb je er als je in je huis zit toch weinig last van?
Getinte ramen doen me aan kantoorpanden of ziekenhuizen denken...quote:
Mijn god. Is Marc nu de enige ofzo die doorhad dat we niet voor roze ramen zullen gaan?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
je wilt je huis denk ik ook ooit nog verkopen?
daarbij vind ik dat een huis in een straat moet horen en niet veel hoeft op te vallen
zodoende voor mij een no-go
maar je moet doen waar jij gelukkig van word
Oh, de kozijnenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het glas is gewoon, hé? Het is enkel de alluminium rond het glas dat grijs zal zijn
Ik dacht alquote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, de kozijnen. Dat is wel iets heel anders
.
iddquote:Op maandag 24 maart 2008 11:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Getinte ramen doen me aan kantoorpanden of ziekenhuizen denken...
dat was bijna post 57575757quote:Op maandag 24 maart 2008 11:42 schreef qu63 het volgende:
Het sneeuwt!
En het blijft op sommige plekken nog liggen ook!![]()
Ze happen zo lekker hier hequote:Op maandag 24 maart 2008 11:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn god. Is Marc nu de enige ofzo die doorhad dat we niet voor roze ramen zullen gaan?
Jij? Nee joh, nooitquote:Op maandag 24 maart 2008 12:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
En het erge is, dat ik dat waarschijnlijk ook af en toe eens doe
Hier geen zon én geen sneeuwquote:Op maandag 24 maart 2008 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Hier nog wel. Alle sneeuw is weg.
ja hequote:Op maandag 24 maart 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Wat een suffe dag, zo'n 2e paasdag.
Ik ga vanavond nog ff naar een vriend toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |