Uh ?quote:
Mja, beetje hetzelfde als KPN/PTT/TNT/TPG/ Weet ik veel hoe die postzooi nou weer heet met Valentijnsdag. Zelf een hype creëren en dan gaan huilen dat het een hype is. Opflikkeren.quote:
moest van mezelf naar buitenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh ?
Je hebt je leven gewaagd en gaan kijken?
Net bij de c1000 geweest. Daar was het heerlijk rustig. En was echt nog genoegquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
moest van mezelf naar buiten
heerlijk even op de fiets gegaan
al die idioten naar een parkeerplaats zoeken
ruzie om de laatste producteh
met 2 karren de winkel in, en vol naar buiten
rijen tot achterin
ja vonk grappig
Zover waren we toch in het vorige topicquote:
Hier ook bij de Dirkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net bij de c1000 geweest. Daar was het heerlijk rustig. En was echt nog genoeg
Idd, gebeurd niet zo vaak meer hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Marc
Jij hier? Heb je hier al lang niet gezien
Is van horen zeggen he, kan het niet bevestigenquote:
Iddquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, gebeurd niet zo vaak meer he
Ik kotste in een leeg olievat. Dat klaterde lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij kotst over je stembanden D? Of waarom denk je anders dat dat de stilte hier gaat opheffen?
en hoe zou dat komenquote:
Stel je voorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:40 schreef D.Rose het volgende:
Nu doe ik even rustig aan, anders denkt men dadelijk nog dat ik spem
Je goede naam, wat doe je?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gooi ik dadelijk mijn goede naam te grabbel
Zoiets zou jij toch nooit doenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:40 schreef D.Rose het volgende:
Nu doe ik even rustig aan, anders denkt men dadelijk nog dat ik spem
Dat is dan weer mijn geluk.quote:
Ach, blauwen of roden komen hier toch niet, dus druk maken is niet nodig.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is dan weer mijn geluk.
Als jullie het door willen vertellen zal bijna niemand het geloven
Zou je niet eens een keer een paar dagen weg gaan dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:13 schreef leonieke het volgende:
Nopez, ik had dit jaar al 15 dagen overgezet en die moet ik toch echt eens opnemen. En aangezien de verhuis pas zal plaatsvinden eind december zou ik ze dit jaar niet meer kunnen opnemen..
Zal er niet in zitten deze vakantie. Misschien in de grote vakantie maar ik reken er niet op.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je niet eens een keer een paar dagen weg gaan dan?
Die van Utrecht klinkt leuker ja. Nu nog hopen dat er goede foto's van te maken zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:18 schreef Ynske het volgende:
vakantie wat is dat
net eens eventjes zitten neuzen in de theatergroepen waar ik contact mee op kan nemen
een zit in Utrecht
de ander in Amersfoort
die van amersfoort heeft in april de uitvoering met als omschrijving:
een stuk over identiteit van trouwen met je buurjongetje tot krachtmeting tijdens het tandennpoetsen
die van Utrecht heeft de uitvoering in mei en als omschrijving:
De bedelaarskoning Peachum meet bedelaars verschillende pakken aan waardoor ze succesvoller kunnenn bedelen. Ondertussen gaat de grootste schurk uit de stad er met Peachums dochter vandoor en trouwt met haar tegen zijn zin. Mackie (de schurk) word een paar keer gevangen gezet maar weet door zijn contacten met hooggeplaatste politiemannen steeds te ontsnappen
denk dat ik maar voor de laatste ga
idd, elke donderdag is oefenavondquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van Utrecht klinkt leuker ja. Nu nog hopen dat er goede foto's van te maken zijn
google maps?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, elke donderdag is oefenavond
25 mei generale
29-21 mei uitvoering
nu nog erachter komen mwaar de Kleine Hemel in Utrecht is
fles weet jij dat?
de oudwijkerdwarsstraat??
quote:
Oh okee. Vlakbij het Spoorwegmuseum dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:38 schreef Ynske het volgende:
tussen de maliesingel en het wilhelminapark
handig hequote:
Ik wel natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
handig he
ik zou t nog niet weten te vinden
dat weet ik wel te vinden maar dit moet veel meer richting de stad liggen echt ergens in die kleine straatjesquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Vlakbij het Spoorwegmuseum dus.
Yepquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Net alsof ze daar nu al iets over kunnen zeggen
Zou het jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:35 schreef Ynske het volgende:
ach ben al tevreden met 10 dagen zon in mei
Daar ging het nou juist om. Ze hebben een model ontwikkelt dat in grote lijnen het weer laat zien voor de komende 6 maanden. Het schijnt nog redelijk te kloppen ookquote:
En wat zou het in België worden?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ging het nou juist om. Ze hebben een model ontwikkelt dat in grote lijnen het weer laat zien voor de komende 6 maanden. Het schijnt nog redelijk te kloppen ook
Ook zoietsquote:
Het gaat regenen. En het zonnetje schijnt ook. En het zal het hele jaar tussen de -40 en +40 graden zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ook zoietsHet zijn grove berekeningen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat regenen. En het zonnetje schijnt ook. En het zal het hele jaar tussen de -40 en +40 graden zijn
Kijk mij de weerbaas zijn dan
quote:* Het European Centre for Medium-Range Weather Forecasts maakt op experimentele basis seizoensverwachtingen tot zes maanden vooruit met een gekoppeld oceaan-atmosfeer ensemble. De drie-maands gemiddelde temperatuur, neerslag en luchtdruk zijn beschikbaar voor de (sub)tropen.
* Het UK Met Office maken seizoensverwachtingen voor de hele wereld en een paar specifieke gebieden.
* Het Climate Prediction Center geeft seizoensverwachtingen tot 12 maanden vooruit voor de Verenigde Staten op basis van statistische modellen en een ensemble atmosfeermodellen met een El Niño model.
* Het International Research Institute voor klimaatvoorspellingen combineert produkten van diverse centra en maakt verwachtingen beschikbaar voor de gehele wereld, inclusief Europa, tot zes maanden vooruit.
Joh, je doet maar. De onzekerheidsmarges die daarmee gepaard gaan, zijn dermate groot, dat iedere voorspelling langer dan 2 weken van tevoren net zo betrouwbaar is als een zigeunerin met een glazen bol. En al deug ik verder echt nergens voor, ik ben toevallig wel afgestudeerd in de fysische geografie. Dus hou er verder maar over op, okee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |