Spinazi!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:14 schreef Monidique het volgende:
Lafaard. Posten na een slotje.
Is dat nu op de Dam? Ik zag net iets op AT5, ze hebben Hedy D'Ancona weer uit haar ateliertje gesleept geloof ikquote:
Het enige?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Enige nadeel van teveel bier. De dag erna.
Tenzij je allerlei rare dingen hebt gedaan natuurlijk. Dan is de dag erna niet het enige nadeel.quote:
Hedy D'Ancona...dan moeten er een hoop afgezegd hebben. Ad Visser was er ook lees ik....En Rabbae natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is dat nu op de Dam? Ik zag net iets op AT5, ze hebben Hedy D'Ancona weer uit haar ateliertje gesleept geloof ik
Ik doe altijd rare dingen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tenzij je allerlei rare dingen hebt gedaan natuurlijk. Dan is de dag erna niet het enige nadeel.
Beide,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Raar als in onder je bed gaan slapen of raar als in spijt achteraf.
Acceptatie is goedquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beide,. Maar ach, spijt... vroeger had ik spijt, nu accepteer ik het allemaal maar,
.
Het zal zo wel langskomen bij het 6 uur journaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hedy D'Ancona...dan moeten er een hoop afgezegd hebben. Ad Visser was er ook lees ik....En Rabbae natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |