quote:Nou ja, er is dus ook geen andere discussie, het enige wat ik heb gedaan, en waar ze denk ik verbolgen over is, is haar nieuwe nick hier in het babyboom topic gezet....ik heb verder niets gedaan, niet in haar gastenboek, niet op dat forum, niets
Wel ironisch dat uitgerekend zij een ander dan beticht van obsessief gedrag, maar idd, het zullen de hormonen wel zijn. Wat een triest forum zeg...tunnelvisie tot en met ;') .
quote:Ja he links willen we, links kom op
quote:Door truusje69 - Saturday 22 March 2008, 11:57
Lieverd,wat lees ik nu???Dit is toch echt niet meer normaal he?Kan haar IP adres niet achterhaald worden??En dan aangifte doen ofzo,of haar adres blokkeren op die sites?
Jeetje,dit is dus echt niet leuk meer,dat er zulke mafkezen rondlopen op de wereld.
We zijn hier met zoveel dames,het moet toch te achterhalen zijn wie dit is he?
Sorry hoor,maar als je op de een of andere manier contact met me wil zoeken weet je me wel te vinden(denk ik,anders stuur me even een mailtje).
Groetjes van Truusje en een heel dikke knuffel!
http://www.ivf-site.nl/Forum/topic.php?id=14567&p=2quote:
ze zakken steeds dieper af
quote:MeNicole zei dus in het babyboom topic dat Coretty's blog niet meer werkte, ik keek even en dat bleek dus idd zo te zijn, omdat ik weet dat zij ook post op het IVF forum keek ik daar even, en daar viel ik dus in een topic waarin zij meldde dat ze een nieuwe nick had genomen omdat ze werd lastig gevallen oid. Omdat het buiten k*tweer was en ik zat me te vervelen ging ik even speuren en aan de schrijfstijl zag ik binnen 2 minuten dat haar nieuwe nick "Merel" moest zijn. Dat heb ik dus in het topic hier gepost. En vervolgens slaat het hele forum daar op tilt en willen ze aangifte doen
Ik zweer je, meer is er niet gebeurd, dat eerdere topic kan ik ff niet zo snel terugvinden daar, het is nogal een onlogisch en onoverzichtelijk forum.
quote:ik zie de agent al zitten
waarop baseert u uw aangifte
quote:ze zijn daar echt de weg kwijt
maar even iets anders.
weet iemand tot hoe laat de winkels open zijn vandaag?
ik moet eigenlijk nodig boodschappen halen, maar mijn vent is op klus.
moet ik me door dat kloteweer heenslepen omdat de boel vanavond dicht is of kan ik wachten tot hij terug is, is eigenlijk mijn vraag
je weet toch dat ik je een warm hart toedraagquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:24 schreef m@x het volgende:
Lady-wrb, wat lief dat je een heel topic over mij opent![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef m@x het volgende:
En toch is het fijn he, om te weten dat er op andere fora net zo hysterisch gereageerd kan worden als hier ;')
Ik jou ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je weet toch dat ik je een warm hart toedraag
Netjes toch? Wat vinden jullie?quote:Dames, wat winden jullie je op hier zegdaar registreer ik me wel even voor.
Even for the record, op Fok! is idd een topic waar Babyboom, en logischerwijs de deelnemers worden "gevolgd". Uiteraard worden hier ook meningen gegeven, en die kun je leuk of minder leuk vinden, maar alles in het nette hoor. Coretty, ik heb jou nooit lastig gevallen op enigerlei wijze zefs maar benaderd, hier of op je blog.
Het vervelende is, als je meedoet aan zo'n real life programma genereer je nu eenmaal aandacht, aandacht die je niet naar believen weer "uit" kan zetten zodra je er niet meer van gediend bent. het enige wat ik me kan voorstellen dat je als vervelend ervaart is dat ik je neiuwe nickname heb ontdekt en daar heb neergezet, omdat iemand anders zich afvroeg hoe het met je ging. Maar ook dat was niet met nare intenties of met de opzet jou lastig te vallen. Om te zeggen dat ik door jou geobsedeerd ben klnkt me dan ook een beetje vreemd in de oren, aangezien ik, als je dat topic goed doorleest, zult zien dat ik net zo goed praat over de andere deelnemers daar, alleen nu ging het dus toevallig over jou. je bent gewoon onderdeel van een van de vele topics waarin ik post, en anders dan hier, is Fok! een discussie forum, zodat je soms idd wel eens meningen leest die niet helemaal in je straatje passen.
Nogmaals, het is absoluut niet mijn bedoeling om jou last te bezorgen en als er mensen vervelende reacties op je blog hebben geschreven vind ik dat oprecht naar voor je, en ik wens je ondanks alles een goede zwangerschap.
ah, jij ziet het woord 'dozen' en voelt je meteen thuis?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:47 schreef snoopy het volgende:
[OUD-SC] het hysterische dozenbankje
ah, hier zijn jullie
Normale topictitelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Eindelijk weer een beetje een normale topictitel.
Ik heb altijd het idee dat bij de stomste en meest doorsnee topictitels het veel langer duurt eer ie vol zit
Keurig Vivi, mijn complimenten!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:29 schreef Vivi het volgende:
Ik mot ook nog schappies doen
Anyway![]()
Door Vivi - Saturday 22 March 2008, 12:25
[..]
Netjes toch? Wat vinden jullie?
Ik moet eigenlijk ook nog gaan shoppen vandaag maar ik heb er zo ontzettend geen zin in. Denk dat ik maar de boekhandel aan de overkant induik voor een verjaarskadootje (wat koop je in godsnaam voor een man van 61 die toch niks leuk vindtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Normale topictitel![]()
Mijn lieve hysterische doosjes toch!![]()
Lady> Volgens mij zijn de winkels vandaag gewoon normaal geopend![]()
Ben aan het twijfelen of ik nog even de stad inga voor een kek renjasje, of dat ik gewoon lekker als een zak aardappels in bad ga hangen en dan op de bank... Dat kan de komende twee dagen ook nog natuurlijk. Dilemma's, dilemma's
Doen wij ook regelmatig. Is dan alleen wat minder obviousquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Wie is wij dan m@x? Jij en je ingebeelde vriendjes?
En ik!quote:
Zijn we gezellig samen raar. Wat zou Floortje doen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
En ik!![]()
20 keer een liedje is niet raar hoor. Of ik ben ook raar. Hm. Laten we daar maar niet over beginnen
in mijn geval gaat het idd om verhuisdozenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah, jij ziet het woord 'dozen' en voelt je meteen thuis?
oftwel: ben je al aan het inpakken? het begint nu toch op te schieten?
Een groen bloemetje voor Danyelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:31 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy je hebt je icoon veranderd! Ik ben dan meteen van slag, herken de user niet meer!
quote:
Ze hebben 2 hele pagina's gewistquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:10 schreef Vivi het volgende:Ze hebben mijn post gewist!!!
http://www.ivf-site.nl/Forum/topic.php?id=14573
Nou dames, ik zit ook op een aantal hondenfora....daar kan het ook nogal tekeergaan...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef m@x het volgende:
En toch is het fijn he, om te weten dat er op andere fora net zo hysterisch gereageerd kan worden als hier ;')
ah joh, daar is t ergerquote:
ik vind ze daar toch wel een graadje erger als ze zelfs verzoeningsposts weghalen om maar door te kunnen rellen.quote:
heb je hier wat aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:13 schreef Ynske het volgende:
Heeft iemand tips?
mijn nagels splijten in de horizontale weg (in de dunne kant) heb dus echt losse laagjes nagel
aangezien ik geen melkproducten mag gebruik ik kalktabletten.
maar t word niet minder
yepz thnxquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je hier wat aan?
http://www.herome.nl/martine/index.php
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind ze daar toch wel een graadje erger als ze zelfs verzoeningsposts weghalen om maar door te kunnen rellen.
ik zou me bijna registreren om lekker mee te kunnen doen. heerlijk zeiken om het zeiken
gewoon van die kruidvat-nagellak op smeren tegen het splijten en scheuren, mijn nagels zijn er ook nog eens knetterhard van geworden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:13 schreef Ynske het volgende:
Heeft iemand tips?
mijn nagels splijten in de horizontale weg (in de dunne kant) heb dus echt losse laagjes nagel
aangezien ik geen melkproducten mag gebruik ik kalktabletten.
maar t word niet minder
is het de moeite waard? om ernaar toe te gaan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:17 schreef Belana het volgende:
vivigij stalkert
netjes opgelost trouwens hoor! [ afbeelding ]
wij waren vandaag in een steenkoud dolfinariummaar het was wel geweldig leuk
Liam was echt enorm onder de indruk van alles. ik ook trouwens, geweldig die dolfijnenshow
ik snap je heel goedquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:29 schreef Belana het volgende:
het is idd vreselijk duur, maar het is wel de moeite waard. hoewel het wel aan te raden is het met mooi weer te doen, omdat er gewoon veel buiten iswe hebben een show met zeeleeuwen gezien, erg leuk! de grote dolfijnenshow in de koepel, we zijn beneden geweest waar je de dolfijnen en walrussen onder wate rkunt zien. er is een hele lagune met zeehonden, walrussen, dolfijnen en dat is met mooi weer denk ik heerlijk!
wij doen dit soort dingen niet zo vaak, idd ook vanwege de prijzen, maar ik wilde graag iets doen deze dagen, niet weer de hele tijd binnen zitten. het was echt heel fijn om echt even quality time met Liam te hebben en dat jochie zo te zien genieten
heb jij er in de aanbieding?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:32 schreef p_iglet het volgende:
Voor het dolfinarium is het de moeite waard om kortingsacties in de gaten te houden.
Ze doen bijna altijd mee aan die pretparkkaatjesspaaracties enzo.
Of gehandicapten mee nemen (ze zijn 1 van de weinige pretparken met een fatsoenlijke gehandicapten toegangsregeling)
1 keertjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap je heel goed
wij deden dat soort dingen vroeger ook alleen maar op speciale dagen
en voor mij is t nu een reden om de deur uit te gaan
Syrena, ben jij toevallig vroeger ooit in Stein geloof ik in het Dolfinarium geweest? dat afgebrand is?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
1 keertjeIk weet er niet veel meer van, alleen dat ze vroegen wie in het bootje wilde bij de dolfijnen, en ik dus enthousiast mijn hand opstak die onmiddelijk door mijn moeder werd neergemept
NEE GEVAARLIJK!
![]()
Jajajajajajaaaaa en ik maar in therapie moeten jaren later![]()
![]()
balenquote:Met school zouden we ook een keer gaan. maar toen was ik thuis, net die dag m'n amandelen geknipt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij er in de aanbieding?die gehandicapten dan he
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:43 schreef Anitra het volgende:
[..]![]()
ik heb een rolstoel te leen kan je iemand meenemn die geen zin heeft om t lopen![]()
ja hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:45 schreef Belana het volgende:
ynske, wat leuk van die theatergroep!
die alletwee bedoelde ik, dat is t enige dat ik me herinner, ja t zwembad moet er vlakbij liggen, en je kwam door een poort, tussen de bomen een stukje. links zo'n rek waar je hangend aan je armen onder kon klimmen en dan kwam je aan de open ruimte...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:54 schreef livelink het volgende:
Ik ben vorig jaar nog in het Steinerbos geweest en dat was nog steeds erg leuk. En ze hadden nog steeds veel tonnen waar je op kunt rennen. Maar ook van die hele grote 'tonnen' waar je in moet staan en rennen. Daar is Katja nog lelijk gevallen, trouwens.
idd hier was t alsof het morgen oorlog isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:01 schreef p_iglet het volgende:
pffffffff ik snap dat echt niet....
De supermarkten zijn 1!!!! dagje dicht (ja hier is alles 2e paasdag gewoon open), maar het lijkt wel alsof er weken niets te krijgen is.
Als er iets niet is, dan eet je toch lekker wat anders. Keuze genoeg.
Dat pasen is het nieuwe kerst klopt ook wel met het weer... Potverdriedubeltjes gisteren volledig versneeuwd
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
hier was alles nog volop verkrijgbaar.
rollades lagen er nog met tientallen en voor eieren kan ik gewoon naar het kippenhok.
wel een raar idee trouwens, morgen moeten we allebei om 6 uur op
dus een paasontbijt zit er niet in.
gokje, hondenforum, user ''pak de bal"?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:32 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Nou dames, ik zit ook op een aantal hondenfora....daar kan het ook nogal tekeergaan...
Lekker warm binnen. En Jet zit wel in de leeftijd dat ze het leuk vindt. Dolfinarium is ook geweldig maar wat je zegt, wel koud nu. Wat is het groot geworden he. Ik ben er een tijdje geleden geweest en was zeer onder de indruk!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:30 schreef Belana het volgende:
een zeeaquarium lijkt me een goed plan sjak
quote:Op zondag 23 maart 2008 07:41 schreef Sugar het volgende:
Vrolijk Pasen allemaal.
Ik heb het alweer helemaal gehad voor vandaag.Het is gewoon echt niet leuk en niet fijn en niet te doen om het leuk te krijgen met de kinderen. Ben al 100 keer boos geworden vandaag. Bah. BAH. BAH
ja nou, niet in Amsterdam, maar wel erg in de buurtquote:Op zondag 23 maart 2008 11:03 schreef miss_sly het volgende:
De Linnaeushof is vlakbij onsIk wsit niet dat je ook in Amsterdam woont, LadyS
Nee! Ik ben gaan fietsen op mijn nieuwe fiets en Brent zat voor het eerst achterop. Dat vindt ie beduidend minder leuk als voorop. Wat een jengelklaasquote:Op zondag 23 maart 2008 15:21 schreef moussy het volgende:
Ben je al omgevallen Rocka?
Wij gingen net naar huis via timboektoe, de wegen zijn niet te doen hier, 1 ijsbaan .... daardoor is er een auto in het kanaal gereden, duikers brandweer alles er bij, ik vond het echt verschrikkelijk om te zien![]()
Net hebben we een auto voor de deur weggeduwd, die stond overdwars op de weg, het is echt bizar al die glijdende auto's
zoiets?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:24 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand toevallig waar je leren jassen kunt kopen voor kinderen/peuters?
Met google kwam ik niet zo heel ver...
zoiets?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:24 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand toevallig waar je leren jassen kunt kopen voor kinderen/peuters?
Met google kwam ik niet zo heel ver...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |