quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:54 schreef Troel het volgende:
Ik mag per 1 april beginnen (en nee dat is geen grap) en dan de woensdagen, donderdagen en vrijdagen
Omdat ik gehoord heb dat ik dinsdag mijn nieuwe collega's ga ontmoetenquote:
Ja, da's wel waar natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:58 schreef bixister het volgende:
wow, goed gedaan Troel! gefeliciteerd!en ik zie net dat je ook op vrijdagen gaat werken... dan moeten we maar héél snel nog een vrijdagmiddag in maart prikken voor ons bezoek. kan dat nog?
Ja, echt super. Ik had al echt zoiets van "huh, jullie willen het vandaag al laten weten?" Bij de IKEA wilden ze twee weken tijd en daar heb ik nog steeds niets van gehoordquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Troel!En wat snel ook!
Ja, dat was gelukkig al wel geregeld, zij het niet op de dagen die ik in eerste instantie aangevraagd had, maar voor dit werk heb ik juist de perfecte dagen. Kan niet beter dus. Ook Ruben mag vanaf 1 april de woensdagen, donderdagen en vrijdagen aan het werkquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:17 schreef moussy het volgende:
netjes troel, idd lekker snel! Weet je al hoe je het gaat doen met opvang?
Is dat erger dan lek?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:57 schreef Ynske het volgende:
Kreeg net te horen dat zaterdag de auto gehaald kan worden
de reden in combi met het weer waardoor ik in een slip ben geraakt is naar alle waarschijnlijkheid een lekker voorband. daar bleek een spijker in te zitten.
nog een geluk bij een ongeluk dat het dan op deze plek gebeurd is en niet op de snelweg.
ja gelukkig welquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Nijna het volgende:
Troel, van harte met je baan!.
Vicky, werkt de wc alweer naar behoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |