Gewoon niet op reageren en negeren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:55 schreef saban het volgende:
[..]
Aan zulke reacties kan ik me dus echt ergeren.
Flikker toch eens op man. Nurd.
zo verschrikkelijk naief..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:48 schreef donald_dick het volgende:
koop een usb toetsenboard, installeer linux op je playstation en je hebt geen pc meer nodig.
de waarom kan ik je niet uitleggen, maar bij ieder systeem dat ik geinstalleerd heb was het zo dat zodra de chipset/moederbord drivers netjes geinstalleerd waren het systeem zeker 10% sneller was...quote:
ff een lijstjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:20 schreef mschol het volgende:
denken dat een GAME console een volwaardige PC kan vervangen
dit geld vooral voor NFORCE moederboarden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de waarom kan ik je niet uitleggen, maar bij ieder systeem dat ik geinstalleerd heb was het zo dat zodra de chipset/moederbord drivers netjes geinstalleerd waren het systeem zeker 10% sneller was...
hoe dat komt? geen idee... misschien doordat de standaard windows drivers niet geoptimaliseerd zijn?
Ja blabla, leuk enzo. Een playstation 3 kost nog altijd minstens 400 euro, en dan kun je er minder mee dan met een gewone pc.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ff een lijstje
internet CHECK
word CHECK
msn CHECK
he, het kan allemaal in linux op een playstation 3
maar hij heeft al een playstation 3, en wat kan je minder mee dan een normale pcquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:47 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ja blabla, leuk enzo. Een playstation 3 kost nog altijd minstens 400 euro, en dan kun je er minder mee dan met een gewone pc.
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar hij heeft al een playstation 3
Kan er windows op? Klaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar hij heeft al een playstation 3, en wat kan je minder mee dan een normale pc
Daar was ik al bang voor, mensen diequote:
Alsof MS alleen Vista als OS heeftquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, mensen dievista
goed vinden
We stellen hier een computer samen voor TS, wil je dat zonder geheugen doen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ahh, poepie toch, wil je erover praten
en wie praat er nou over Geil Ram geheugen
vreemd dan, aangezien ik tot op heden nog nooit een nforce chipset heb gehad (alleen via)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dit geld vooral voor NFORCE moederboarden.
wat snap je niet aan volwaardige pc?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ff een lijstje
internet CHECK
word CHECK
msn CHECK
he, het kan allemaal in linux op een playstation 3
wat snap je niet aan een sloeber pcquote:Op zondag 30 maart 2008 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat snap je niet aan volwaardige pc?
een pc die alleen internet, word en msn gebruikt valt hier niet onder...
daarvoor heb je geen uber!!einzlollerbbq!einzzzz geheugen voor nodig, in tegenstelling tot vistaquote:
maar het wel installerenquote:
wat snap jij niet aan een sloeber PC als je aankomt zetten met een gameconsolequote:Op zondag 30 maart 2008 12:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat snap je niet aan een sloeber pc
uhuh, de ps3 is zwaar overpricedquote:Op zondag 30 maart 2008 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan een sloeber PC als je aankomt zetten met een gameconsole(die ook nog eens zwaar overpriced en overhyped is)
en verrek, het kan er allemaal meequote:Het enige dat ik wil met een PC is internetten, series kijken en verslagen voor school schrijven. Programma's die ik veel gebruik: FireFox, Word, Excell, Paint, Nero, Media Player en Live Messenger
Een PS3 die DVD's kan brandenquote:Op zondag 30 maart 2008 12:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
uhuh, de ps3 is zwaar overpriced![]()
[..]
en verrek, het kan er allemaal mee
Office geinstalleerd en een Word document van 20 MB opende in minder dan 10 secquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef saban het volgende:
Is het 'bang for bucks' of vind je 'm toch te slecht presteren voor wat je betaald hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |