ga naar apparaat beheer en daar kan je em uitschakelen..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even nog een toevoeging, bij 'mijn computer' denkt Windows wel dat er een floppydrive is.
per onbekend onderdeel in apparaatbeheer zeggen "update driver" en dan op de cd laten zoeken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik FOK! nu vanaf een nieuwe PCIk heb alleen een probleem volgens mij. Bij de Barebone werd een disc geleverd met Drivers voor oa het moederbord enzo, maar deze kan ik niet installeren aangezien hij halverwege (in een DOS omgeving nota bene) vraagt om een floppy in A:. Nou heb ik die uiteraard niet
Ik kan op dat moment niets anders doen dan steeds blijven zoeken naar A:, of rebooten waarna hij vanzelf weer bij deze vraag komt.
Ik heb gisteravond van armoe maar Vista opnieuw geinstalleerdIemand enig idee hoe ik die drivers alsnog kan installeren? Het gaat om een disc met Asus M2A690G Vista drivers.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef saban het volgende:
De drivers van de moederbord zijn niet zo belangrijk. Als je alle onderdelen apart maar wel kan installeren.
Is het 'bang for bucks' of vind je 'm toch te slecht presteren voor wat je betaald hebt?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:18 schreef saban het volgende:
Asus V3-M2A690G (Behuizing, voeding, moederbord)
EUR 115,00
Kingston ValueRAM 2 GB DDR2-667 Kit
EUR 29,90
Western Digital Caviar SE 250GB
EUR 52,00
AMD Athlon™ 64 X2 4800+
EUR 69,00
TOTAAL: EUR 265,90 + verzendkosten
Dit is niet eens een sloeber-pc te noemen, doet perfect zijn werk. Indien je er ook op wilt gamen hoef je alleen een videokaart (ala EUR 100,00) bij te kopen.
Explainquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het wel of niet geinstalleerd zijn van o.a. de chipset drivers kan een ENORM verschil maken in performance...
Met Kingston Value-ram is niks mis mee, werkt prima. Voor een tientje meer heb je GeiL 2 GB DDR2 Black Dragon, maar ik ging uit van om zo goedkoop mogelijk uit te komenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:52 schreef kroegtijger het volgende:
[..]alleen nog even dat value-ram eruit voor "echt" geheugen...kost je misschien 2 tientjes meer, maar de meestte mensen kennende komt het er later toch nooit meer van en kan een hoop problemen geven....
Later een upgrade voor een leukere video-kaart (niet al te blits....een 8600 ofzo) en je hebt een systeempje waar je er weer even mee tegen kan
Aan zulke reacties kan ik me dus echt ergeren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:48 schreef donald_dick het volgende:
koop een usb toetsenboard, installeer linux op je playstation en je hebt geen pc meer nodig.
ahh, poepie toch, wil je erover pratenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:55 schreef saban het volgende:
[..]
Aan zulke reacties kan ik me dus echt ergeren.
Flikker toch eens op man. Nurd.
Gewoon niet op reageren en negeren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:55 schreef saban het volgende:
[..]
Aan zulke reacties kan ik me dus echt ergeren.
Flikker toch eens op man. Nurd.
zo verschrikkelijk naief..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:48 schreef donald_dick het volgende:
koop een usb toetsenboard, installeer linux op je playstation en je hebt geen pc meer nodig.
de waarom kan ik je niet uitleggen, maar bij ieder systeem dat ik geinstalleerd heb was het zo dat zodra de chipset/moederbord drivers netjes geinstalleerd waren het systeem zeker 10% sneller was...quote:
ff een lijstjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:20 schreef mschol het volgende:
denken dat een GAME console een volwaardige PC kan vervangen
dit geld vooral voor NFORCE moederboarden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de waarom kan ik je niet uitleggen, maar bij ieder systeem dat ik geinstalleerd heb was het zo dat zodra de chipset/moederbord drivers netjes geinstalleerd waren het systeem zeker 10% sneller was...
hoe dat komt? geen idee... misschien doordat de standaard windows drivers niet geoptimaliseerd zijn?
Ja blabla, leuk enzo. Een playstation 3 kost nog altijd minstens 400 euro, en dan kun je er minder mee dan met een gewone pc.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ff een lijstje
internet CHECK
word CHECK
msn CHECK
he, het kan allemaal in linux op een playstation 3
maar hij heeft al een playstation 3, en wat kan je minder mee dan een normale pcquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:47 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ja blabla, leuk enzo. Een playstation 3 kost nog altijd minstens 400 euro, en dan kun je er minder mee dan met een gewone pc.
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar hij heeft al een playstation 3
Kan er windows op? Klaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar hij heeft al een playstation 3, en wat kan je minder mee dan een normale pc
Daar was ik al bang voor, mensen diequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |