Omdat ik die niet zie staan bij 4 launch. (-edit-) Ah, nu wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:07 schreef saban het volgende:
Waarom neem je geen kit van 2x 1GB?
De AMD X2 is inderdaad een ideale processor voor als je er weinig geld aan wilt uitgeven. Mijn vader heeft ook een X2 als opvolger voor zijn Duron en is snel zat voor wat hij er mee doet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
de AMD X2 is niet de snelste en overal wordt aangeraden een Core 2 duo te nemen van intel.
echter zijn die wel duurder. (waar weer van wordt gezegd dat je moet overclocken)
ik zelf neem een AMD X2 puur vanwege de prijs EN het feit dat ik weiger te gaan overclocken
Op de huidige serie Radeons zit ook een HD decorder. Is tegenwoordig bijna zo goed als standaard.quote:HD decoder zit sinds de geforce 8xxx serie van nvidia standaard op de hogere kaarten
en de HDMI aansluiting is wel zeldzamer volgens mij..
En als HDMI er bij zit is het vaak als een verloopstekkertje. Dus met betrekking tot geluid heb je er dan alsnog weinig aan. En veel monitoren zijn er ook niet die van HDMI gebruik maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:07 schreef FJD het volgende:
De reden dat HDMI vaak niet op een VGA kaart te vinden is, is omdat HDMI ook geluid meestuurt terwijl DVI alleen beeld meestuurt. De functie van een VGA kaart is om beeld te verzorgen en aangezien de meeste moederborden fatsoenlijke onboard geluidsoplossingen leveren is er geen enorme need voor HDMI op de kaart.
Was het juist niet zo dat ze op de 8500 en 8600 wel een hd decoder hebben zitten en de hogere niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:00 schreef mschol het volgende:
HD decoder zit sinds de geforce 8xxx serie van nvidia standaard op de hogere kaarten
en de HDMI aansluiting is wel zeldzamer volgens mij..
Een barebone is gewoon een behuizing met een moederbord. Waarom zou het dus in een barebone niet passen? Een barebone kan ook 1meter lang zijn hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je zou misschien nog een andere koeler voor de processor kunnen bestellen, ik weet niet precies hoe stil de standaard boxed cooler van AMD is. Moet je natuurlijk wel weer op de inbouwruimte letten, in een barebone heb je waarschijnlijk geen ruimte voor een megacooler.
True, maar de barebone die TS heeft besteld is dat niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:48 schreef saban het volgende:
Een barebone is gewoon een behuizing met een moederbord. Waarom zou het dus in een barebone niet passen? Een barebone kan ook 1meter lang zijn hoor
ga naar apparaat beheer en daar kan je em uitschakelen..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even nog een toevoeging, bij 'mijn computer' denkt Windows wel dat er een floppydrive is.
per onbekend onderdeel in apparaatbeheer zeggen "update driver" en dan op de cd laten zoeken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik FOK! nu vanaf een nieuwe PCIk heb alleen een probleem volgens mij. Bij de Barebone werd een disc geleverd met Drivers voor oa het moederbord enzo, maar deze kan ik niet installeren aangezien hij halverwege (in een DOS omgeving nota bene) vraagt om een floppy in A:. Nou heb ik die uiteraard niet
Ik kan op dat moment niets anders doen dan steeds blijven zoeken naar A:, of rebooten waarna hij vanzelf weer bij deze vraag komt.
Ik heb gisteravond van armoe maar Vista opnieuw geinstalleerdIemand enig idee hoe ik die drivers alsnog kan installeren? Het gaat om een disc met Asus M2A690G Vista drivers.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef saban het volgende:
De drivers van de moederbord zijn niet zo belangrijk. Als je alle onderdelen apart maar wel kan installeren.
Is het 'bang for bucks' of vind je 'm toch te slecht presteren voor wat je betaald hebt?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:18 schreef saban het volgende:
Asus V3-M2A690G (Behuizing, voeding, moederbord)
EUR 115,00
Kingston ValueRAM 2 GB DDR2-667 Kit
EUR 29,90
Western Digital Caviar SE 250GB
EUR 52,00
AMD Athlon™ 64 X2 4800+
EUR 69,00
TOTAAL: EUR 265,90 + verzendkosten
Dit is niet eens een sloeber-pc te noemen, doet perfect zijn werk. Indien je er ook op wilt gamen hoef je alleen een videokaart (ala EUR 100,00) bij te kopen.
Explainquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het wel of niet geinstalleerd zijn van o.a. de chipset drivers kan een ENORM verschil maken in performance...
Met Kingston Value-ram is niks mis mee, werkt prima. Voor een tientje meer heb je GeiL 2 GB DDR2 Black Dragon, maar ik ging uit van om zo goedkoop mogelijk uit te komenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:52 schreef kroegtijger het volgende:
[..]alleen nog even dat value-ram eruit voor "echt" geheugen...kost je misschien 2 tientjes meer, maar de meestte mensen kennende komt het er later toch nooit meer van en kan een hoop problemen geven....
Later een upgrade voor een leukere video-kaart (niet al te blits....een 8600 ofzo) en je hebt een systeempje waar je er weer even mee tegen kan
Aan zulke reacties kan ik me dus echt ergeren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:48 schreef donald_dick het volgende:
koop een usb toetsenboard, installeer linux op je playstation en je hebt geen pc meer nodig.
ahh, poepie toch, wil je erover pratenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:55 schreef saban het volgende:
[..]
Aan zulke reacties kan ik me dus echt ergeren.
Flikker toch eens op man. Nurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |