Als reactie op:quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vast niet, m'n collega's keken me ook aan alsof ze water zagen branden toen ik vertelde waar ik heen ging
Maar ik vind het kwalitatief erg goede muziek. Losstaand van het genre: ze hebben allemaal een conservatoriumopleiding afgerond en verstand van muziek en combineren
Oude nummers met oude zangeres:
I wish I had an Angel
Over The Hills and Far away (erg mooi, vind ik, een van de mooisten ooit gemaakt)
Nemo (idem)
Nieuwe nummers met nieuwe zangeres:
Bye Bye Beautiful (hier openden ze mee![]()
)
Amaranth (prachtig nummer van de nieuwe CD
)
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik raak in de war van jullie!
Net tegen allemaal mensen verteld dat het al 2 dagen zomer is!
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:20 schreef freecell het volgende:
HerfstDoe dat maar niet, dan word ik spontaan depressief! Ik ben echt weer aan de zomer toe. Aan temperaturen boven de 20 graden en jurkjes
Dit had ik niet gelezen, sorry (kreeg een MSN-hintje van iemandquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik zeg nog één laatste ding over die opmerking tegen Faithy: Hoewel ik vind dat ik alles moet mogen zeggen wat ik wil (hiep hiep hoera voor de vrijheid van meningsuiting!), had ik het wel wat minder bot kunnen zeggen.
"Ik heb niet zoveel met Engeland" komt wel wat anders over dan "Engeland
". Dus hierbij mijn welgemeende excuses
.
We zijn weer vriendjesquote:
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:20 schreef freecell het volgende:
HerfstDoe dat maar niet, dan word ik spontaan depressief! Ik ben echt weer aan de zomer toe. Aan temperaturen boven de 20 graden en jurkjes
Nou, dat heb ik nou ook! (paaseitjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik word alleen maar dikker(Omdat ik te veel eet, doh
)
Bedoel je qua BMI?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:05 schreef Miss_S het volgende:
Goedzo Renske
Dus binnekort ben ik weer de zwaarste in het lijstje?
Nadeel van die lampen: als je er te lang aan blootgesteld wordt, word je manisch. Verder op zich toffe dingen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Eigenlijk leven we gewoon in een rotland. Ik word veel blijer van de zon. Bij Oprah hadden ze het over een daglichtlamp die zonlicht simuleert. Misschien is dat nog eens wat voor mij / voor iedereen die maar depressief wordt van dit weer?
BMI jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je qua BMI?
Want qua gewicht zul je niet zo snel zwaarder worden dan ik. Het duurt nog wel even voor ik op de 70 zit
.
Elk voordeel heb z'n nadeelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Nadeel van die lampen: als je er te lang aan blootgesteld wordt, word je manisch. Verder op zich toffe dingen!
Het eraf krijgen is niet de truc maar het eraf houdenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We zijn weer vriendjes.
En jij haalt mij nog eens in, zeg, terwijl ik veel langer bezig ben dan jij.
Echtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:01 schreef freecell het volgende:
Nadeel van die lampen: als je er te lang aan blootgesteld wordt, word je manisch. Verder op zich toffe dingen!
Ik heb geen reden om te aan te nemen waarom dat motorbloempje niet zou lukkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het eraf krijgen is niet de truc maar het eraf houden
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Eigenlijk leven we gewoon in een rotland. Ik word veel blijer van de zon.
Was ook een algemene opmerkingquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om te aan te nemen waarom dat motorbloempje niet zou lukken.
Waarom geen lef voor Nightwish? Nederland is een topland, alleen jammer van het weer dusquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:13 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen! Zomerplaatje dat ik gemaakt heb heeft inderdaad te lage resolutie, ik ga zometeen weer wat rommelen met een plaatje van betere kwaliteit
.
@Moblo: daar noem je ook wel de mooiste nummers van Nightwish! (ik heb het album Once ook) Niets heerlijker dan in slaap vallen met Wish I had an angel, prachtig nummer ... Wil ook wel een keer naar een concert, maar heb het lef en het geld er niet voor (vooral lef) ...
[..]
Ik ook. 90% van de tijd heb ik een hekel aan Nederland
(uitgezonderd de hittegolven en na vakanties die niet leuk waren) ... en toch zou ik nergens liever willen wonen ...
Ik ook, maar ze sport goed en ze hongert zichzelf niet uit, dus kennelijk heeft zij gewoon een enorm gunstig spijsverteringsstelselquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Was ook een algemene opmerking
Maar ik ben inderdaad benieuwd hoe het met haar gaat omdat het nu zo snel gaat
Ja zolang je dat blijft volhouden zal het inderdaad goed gaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze sport goed en ze hongert zichzelf niet uit, dus kennelijk heeft zij gewoon een enorm gunstig spijsverteringsstelsel.
Die laatste twee staan dan ook in verband met elkaar!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook, maar ze sport goed en ze hongert zichzelf niet uit, dus kennelijk heeft zij gewoon een enorm gunstig spijsverteringsstelsel.
dank je, ik had het zelf een stuk minder vriendelijk gezegdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om te aan te nemen waarom dat motorbloempje niet zou lukken.
Alles goed en wel met vertrouwen en positiviteit maar ervaring leert nu eenmaal dat het bij de meeste er weer aan komtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank je, ik had het zelf een stuk minder vriendelijk gezegddus bedankt voor het verwoorden
categorietje: een beetje vertrouwen en positiviteit naar je mede-posters in een afval-topic is wel zo fijnin plaats van een 'nou.. het zal me benieuwen-reactie'
enneh.. ik denk dat ik binnenkort wel wat minder snel af met gaan vallen hoorer moet een rem op komen denk ik, en dan moet écht mijn best gaan doen
![]()
ik vind dat ik super veel afval voor de hoeveelheid die ik nog eetquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die laatste twee staan dan ook in verband met elkaar!
Bijna gewone hoeveelheden eten en een goede spijsvertering houden FTW
Ik vind het eng om tussen de springende mensen in mn eentje naar een concert te gaanquote:
Volgens mij ben je hier een 'niet' vergetenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:27 schreef Miss_S het volgende:
Wat niet wil zeggen dat het geweldig voor nu is
wij stonden zowel redelijk naar voren als naar achteren, en het was een heel rustig publiekquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind het eng om tussen de springende mensen in mn eentje naar een concert te gaan![]()
. Mijn broertje gaat wel eens met vrienden, en komt regelmatig thuis met verhalen in de trant van "een van ons groepje is flauwgevallen omdat ze platgedrukt werd tijdens een pit" ... dan ga ik daar niet alleen heen
Nieuw ideetje voor een plaatje voor de OP:
[ afbeelding ]
Zou je denkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hier een 'niet' vergeten.
ik ben echt een gezondheidsfreak verder eigenlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en dat eetpatroon van Moblo lijkt heel erg op het mijne, alleen eet ik waarschijnlijk vaker een minder gezonde avondmaaltijd. Maar verder let ik ook niet echt op beleg, koop ik eigenlijk ook weinig lightproducten en eet ik geen chips oid.
Maar hoe ben je dan te dik geworden?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben echt een gezondheidsfreak verder eigenlijk![]()
Er wordt per week heel veel groente ingeslagen, er gaat heel weinig vlees in, en probeer zo weinig mogelijk olie/vet te gebruiken![]()
Wij eten ook meestal maar 1 keer per week echt 'ongezond',maar zelfs dat is niet schandalig.René
die ook groente-freak is
Dat heeft ze al eens gezegd. Geloof dat ze op een gegeven moment minder ging sporten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar hoe ben je dan te dik geworden?
Ja ik kan me ook iets vaag herinneren, maar de meeste gezondheids freaks worden niet te dik daarom vroeg ik het nog een keertjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heeft ze al eens gezegd. Geloof dat ze op een gegeven moment minder ging sporten.
Maar dat kan ze zelf beter uitleggen.
Ik weet zelf precies hoe ik te dik ben geworden en omdat dat zo'n extreme situatie was, weet ik ook zeker dat ik nooit weer in die situatie terecht zal komen. Ik ben echt weinig aangekomen in 2 jaar als je bedenkt hoe ontzettend slecht ik at.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want wat je nu zegt is dat het niet geweldig is.
Dat is lullig, want als kind ben je daar nog helemaal niet mee bezig.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook iets vaag herinneren, maar de meeste gezondheids freaks worden niet te dik daarom vroeg ik het nog een keertje
En ik ben dik geborennee das niet waar maar ik weet wel dat ik er weinig in te zeggen had
Je kan best heel gezond eten, maar wel te grote hoeveelhedenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook iets vaag herinneren, maar de meeste gezondheids freaks worden niet te dik daarom vroeg ik het nog een keertje
En ik ben dik geborennee das niet waar maar ik weet wel dat ik er weinig in te zeggen had
ik weet niet wat ik dacht eigenlijk......als kind danquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is lullig, want als kind ben je daar nog helemaal niet mee bezig.
Je ziet mensen op straat: 'Iew, wat zijn die dik' (dat had ik tenminste), maar ik dacht dat die mensen onmogelijk veel aten, meer dan ik ooit op zou kunnen en dat ik dus nooit dik zou worden.
Maar je bent zomaar 100 kilo, hoor.
Ja maar ik neem aan dat een gezondheids freak ook de juiste hoeveelheden kent, tenminste zo zie ik zo'n persoonquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je kan best heel gezond eten, maar wel te grote hoeveelheden
Je moet niet gelijk denken dat iedereen het negatief bedoeld. Zelfs miss_S heeft wel eens oprechte belangstellingquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank je, ik had het zelf een stuk minder vriendelijk gezegddus bedankt voor het verwoorden
categorietje: een beetje vertrouwen en positiviteit naar je mede-posters in een afval-topic is wel zo fijnin plaats van een 'nou.. het zal me benieuwen-reactie'
enneh.. ik denk dat ik binnenkort wel wat minder snel af met gaan vallen hoorer moet een rem op komen denk ik, en dan moet écht mijn best gaan doen
![]()
Dat zeg je mooiquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je moet niet gelijk denken dat iedereen het negatief bedoeld. Zelfs miss_S heeft wel eens oprechte belangstelling
Hangt van het type concert af, by Kanye West (quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind het eng om tussen de springende mensen in mn eentje naar een concert te gaan![]()
. Mijn broertje gaat wel eens met vrienden, en komt regelmatig thuis met verhalen in de trant van "een van ons groepje is flauwgevallen omdat ze platgedrukt werd tijdens een pit" ... dan ga ik daar niet alleen heen
Nieuw ideetje voor een plaatje voor de OP:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het ook je genen zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is lullig, want als kind ben je daar nog helemaal niet mee bezig.
Je ziet mensen op straat: 'Iew, wat zijn die dik' (dat had ik tenminste), maar ik dacht dat die mensen onmogelijk veel aten, meer dan ik ooit op zou kunnen en dat ik dus nooit dik zou worden.
Maar je bent zomaar 100 kilo, hoor.
ha, ha.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]wel grappig aan de ene kant
maar je had gelijk hoor
Het zit ook een groot deel in de genenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook je genen zijn
ik heb mij wel eens twee maanden helemaal misselijk gegeten
maar kwam echt niet zo veel aan
Ook al schijn ik zo iets te hebben dat m'n eten niet heel snel vanuit m'n slokdarm naar m'n maag gaat
dus wel misselijk maar geen vol gevoel
en dat ik dus wel eens tijdens 't eten over m'n nek ging weer ging eten over m'n nek ging etc want ik had nog wel honger
yup... frusterend bijna om te zien dat er ook mensen zijn die juist graag wat aan zouden willen komenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar er zijn ook mensen die makkelijker meer kunnen eten, not fair![]()
Toen je door je studie stopte met sporten werd je dik? maar toen woonde je al op jezelf?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ha, ha.
Als je eens wat meer zou lezen wat anderen posten, zou je mijn 'verhaal' al kennen
Ouders die te veel en te vet koken, maar door sporten bleef ik redelijk in balans, heb in mijn 'jeugd' nooit meer dan 72 gewogen geloof ik.
Toen ik door studie stopte met sporten, maar wel hetzelfde bleef eten, kwam ik aan en werd ik DIK VET BAGGERMODDERVET![]()
En toen ik op mezelf ging wonen en zelf mocht kiezen wat ik ging eten, ging ik gezonder eten en werd ik een 'gezondheidsfreak', in de zin van: je kan nooit teveel groente eten, wel teveel vlees. Helaas sportte ik toen nog niet, maar zo bleef ik wel op een constant gewicht weer. Dus wel dik, maar wel constant.
En tóen, werd het januari 2008 en ging ik weer sporten, regelmatiger eten en niet meer teveel genieten van mijn eigen kookkunsten en dus nog maar één bord avondeten, in plaats van twee keer opscheppen en tegen de zin van mijn volle maag in dooreten 'omdat het zo lekker is'. Dan kan iets nog wel gezond zijn, maar teveel is nog steeds niet goed.
Heb ik je geheugen weer opgefrist?
Vind het niet frusterend, wel mooi om te zien hoe anders het voor iedereen isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup... frusterend bijna om te zien dat er ook mensen zijn die juist graag wat aan zouden willen komen
Ik ben toen ik op de middelbare school zat al nagenoeg gestopt met sporten omdat ik hard moest leren om mijn diploma te halen... dat noem ik ook studiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toen je door je studie stopte met sporten werd je dik? maar toen woonde je al op jezelf?
Ik heb sinds november 2-3-4 jaar niet/bijna niet gesport. Dus ja ik zal dan wel meer kunnen etenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het zit ook een groot deel in de genen
Maar als je gewoon gezond eet en paar uur in de week sport zal je niet snel ernstig overgewicht krijgen
Ach, waarom zou je je daar druk om maken.... Afvallen en slank zijn is geen doel op zch; gezond en fit zijn bijvoorbeeld wel. En ja, af en toe, diep in mijn hart, benijd ik mensen weleens die ongezond eten en niet sporten en toch heel slank zijn... Ik moet daar moeite voor doen. Maar ik leef heel gezond (nou ja, sport nu even wat minder met blessure & afstudeerstressquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het zit ook een groot deel in de genen
Maar als je gewoon gezond eet en paar uur in de week sport zal je niet snel ernstig overgewicht krijgen
Het is Marks fiets en de helft is er dus afgebroken, geen idee waarom. Het gebeurde ineensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:53 schreef freecell het volgende:
Hoe kom je nou aan een half stuur?ergens tegenaan gezeten?
Kanye Westquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hangt van het type concert af, by Kanye West () was het echt prima uit te houden !
Nou dan zie ik liever die clip 'how does it feel' van d'Angelo ofzoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Kanye Westeen van de weinige echt zwarte mannen die ik lekker vind
en z'n muziek is ook wel ok
Nah ik begrijp wel dat vrouwen die clip geil vinden maar ik heb het nooit zo geweldig gevonden...ik vind zijn gezicht niet zo...en zijn lichaam ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou dan zie ik liever die clip 'how does it feel' van d'Angelo ofzo
Dat viel mij ook opquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
btw: MoBlo het viel me op dat je gezicht veel smaller lijkt nu dan eerdere foto's die ik van je gezien heb.
Als je mijn post daarna las weet je dat ik me er niet druk om maakquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, waarom zou je je daar druk om maken.... Afvallen en slank zijn is geen doel op zch; gezond en fit zijn bijvoorbeeld wel. En ja, af en toe, diep in mijn hart, benijd ik mensen weleens die ongezond eten en niet sporten en toch heel slank zijn... Ik moet daar moeite voor doen. Maar ik leef heel gezond (nou ja, sport nu even wat minder met blessure & afstudeerstress) en daar ben ik best trots op.
Die mensen benijd ik niet echt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, waarom zou je je daar druk om maken.... Afvallen en slank zijn is geen doel op zch; gezond en fit zijn bijvoorbeeld wel. En ja, af en toe, diep in mijn hart, benijd ik mensen weleens die ongezond eten en niet sporten en toch heel slank zijn... Ik moet daar moeite voor doen. Maar ik leef heel gezond (nou ja, sport nu even wat minder met blessure & afstudeerstress) en daar ben ik best trots op.
Mja. Dan ben ik aan het hardlopen en loop ik daar te hijgen met een rood hoofd, kom ik zo'n magere dame tegen die enigszins misprijzend kijkt met een peuk in haar mond en dan denk ik: ha! Maar ik ben lekker gezondquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die mensen benijd ik niet echt.
Ook al komen ze er niet van aan: ze brengen wel schade toe aan hun lichaam met die vette troep.
Maar dat was je eerst niet, dus misschien beter zij haar leven ook nog welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja. Dan ben ik aan het hardlopen en loop ik daar te hijgen met een rood hoofd, kom ik zo'n magere dame tegen die enigszins misprijzend kijkt met een peuk in haar mond en dan denk ik: ha! Maar ik ben lekker gezond
Haha, ik denk dat ik zelfs in mijn zwaardere periode nog best gezond was, hoor. Alleen sportte ik toen te weinig en snoepte ik teveel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat was je eerst niet, dus misschien beter zij haar leven ook nog wel
Ja maar diegene die rookt, eet misschien ook gezond en sport ook veelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik zelfs in mijn zwaardere periode nog best gezond was, hoor. Alleen sportte ik toen te weinig en snoepte ik teveel.
Volgens mij zou het echt mooi staan als je je wimpers bruin liet vervenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
hier, je ziet het bijna niet:
[ afbeelding ]
en nu snel richting Den Haag
Wimpers of wenkbrauwen? Als ik zo kijk heeft ze haar wimpers namelijk zwart?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Volgens mij zou het echt mooi staan als je je wimpers bruin liet verven
(of zelf doen.. kost 12 euro per pakketje.. duurt 2 minuten en kun je 20x gebruiken oid en blijft ruim een maand zitten)
27 valt onder overgewicht en is dus niet gezond lijkt mij.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
BMI zegt niet alles maar als je een BMI van 35+ hebt is het toch echt wel ongezond
Eentje van 27 ofzo met een gezonde levenstijl kan volgens mij weinig kwaad
Je moet fit zijn, dus sporten etc goede conditie hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:19 schreef Chicolate het volgende:
Wat ik me soms afvraag ... 'men' zegt dat het hebben van overgewicht ongezond is. Is het vanwege de hoeveelheid vet, of omdat mensen met overgewicht 'vaak' ook een ongezonde levensstijl hebben? Of vanwege een combinatie van die twee dingen?
Want ik las laatst een artikel waarin stond dat niet het BMI, maar de fitheid van iemand bepaalt of iemand gezond is of niet ... gezond gewicht en slechte levensstijl is slechter voor je zeg maar.
Ik ben niet echt jaloers op mensen die alles kunnen eten, zal ook zo zijn nadelen hebben. Ik ben alleen jaloers op mensen die pinda's kunnen eten.
Ja voor beide maar wenkbrauwen moet je wel mee opassen, ze bepalen je hele expressie. O ik zag geen wimpers, als ze die wel heeft, excuses.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Wimpers of wenkbrauwen? Als ik zo kijk heeft ze haar wimpers namelijk zwart?
Randje van óndergewicht neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb vandaag m'n vetpercentage laten meten en m'n bmi laten uitrekenen (wist ik natuurlijk al lang)
Mijn BMI was 20.9 en mijn vetpercentage 25%
Ze begon al dat ik aan het randje van overgewicht zat omdat gezond tussen de 18 en 25 was en ik maar 21 had.Als gezond is tussen 18 en 25 dan wil ik een bmi van 18
Ook keek ze me heel walgend aan toen ik vertelde over mijn plan om 5 kilo af te vallen.
Mijn vetpercentage is 25, tussen de 20 en 30 was gezond dus een percentage van 25% was heeeeel weinig. Toen dacht ik, nee gek. Onder de 20.. DAT is weinig! En als tussen de 20 en 30 gezond is dan wil ik 20 hebben.
Ook gaf ze mij zogenaamd tips om gezond te eten. "O je eet geen aardappels? Nou dat kan echt niet hoor! Nu ben je echt heeel ongezond en kom je echt supersuper veel voedingsstoffen te kort etc."
Ik dacht echt.... oh my. Er bestaan meer voedingsmiddelen dan aardappelen alleenmafkees.
Als je veel spieren hebt zit je ook zo aan een bmi van 27 hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:24 schreef STING het volgende:
[..]
27 valt onder overgewicht en is dus niet gezond lijkt mij.
Met een gezonde levensstijl heb je dus zeker geen 27.
Als ik 5 kilo afval heb ik een BMI van 19.5quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Randje van óndergewicht neem ik aan?
En inderdaad, in aardappel zit verder niet zoveel, genoeg andere manieren om aan die voedingsstoffen te komen. Maar die mevrouw heeft natuurlijk wel gelijk als ze vindt dat je niet precies op het ongezonde randje moet gaan balanceren. Een BMI van 18 is wel laag hoor
Ik heb ook een periode ondergewicht gehad en dat is inderdaad vrij moeilijk om daar van af te komen. Van 8 uur sporten naar 0 uur sporten per week en van nooit een tussendoortje naar een zak chips en een reep chocolade per dag heeft mij wel geholpenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:29 schreef freecell het volgende:
Ik zie trouwens net dat het BMI van mijn man onder de 15 is gesukkeld en geloof me, dat is nét zo irritant en ingewikkeld als iets te veel wegen.
Hét grote verschil: Als je te dik bent zegt NIEMAND: "goh, wat ben jij dik, je vreet zeker te veel?"
Tegen hem zeggen véél mensen: "Wat ben je dún, eet je wel genoeg?" en als hij dan bevestigend antwoord bij mij komen fluisteren of hij een ziekte heeft of anorexiaEcht flink kut.
En bij mij gaat het gewicht er een stuk makkelijker af dan het er bij hem aan komt.
Hmmm, hij sport niet, eet bijna elke dag een zak chips per dag en heel normaal gewoon eten en ook allerlei tussendoortjes. (en laatst cholesterol gecheckt ed en dat was ook prima, dus hij eet nog niet té ongezondquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb ook een periode ondergewicht gehad en dat is inderdaad vrij moeilijk om daar van af te komen. Van 8 uur sporten naar 0 uur sporten per week en van nooit een tussendoortje naar een zak chips en een reep chocolade per dag heeft mij wel geholpen(En dan heb ik met dat verschrikkelijke eetpatroon nooit een bmi gehad hoger dan 23.5 )
Oh ja en ik weet hoe het is hoorMet die stomme anorexia opmerkingen van nou ja, meestal niet echt slanke personen. Maar je moet maar zo denken je weet wel beter. Jij bent degene die weet hoe het werkelijk zit.
Hij moet gewoon veel meer eten, zoveel dat hij bijna moet kotsen, verspreid over 6 a 7 maaltijden per dag.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, hij sport niet, eet bijna elke dag een zak chips per dag en heel normaal gewoon eten en ook allerlei tussendoortjes. (en laatst cholesterol gecheckt ed en dat was ook prima, dus hij eet nog niet té ongezond) maar hij komt dus hélemaal niet aan, behoorlijk kut voor hem.
En inderdaad, wij en familie en vrienden enzo weten best dat hij kerngezond is, dat scheelt wel
Oh een beetje zo iets? Ja echt veeeeel mooierquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Principessa.Farfalla
Een vetpercentage van 25% is echt veels te hoog, je kan beter rond de 8 - 10% zitten.
Mja ik weet niet hoe het dan bij vrouwen zit, maar ik zit zelf rond de 8% en das een stuk mooier dan 20% ofzoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oh een beetje zo iets? Ja echt veeeeel mooier
[ afbeelding ]
p.s. ik ben een chick. die zijn nu eenmaal vet.
Bij een vetpercentage van 8% zou ik 53 kilo wegen en een bmi hebben van 17.3
(er vanuitgaande dat ik alleen in vet afval en niet in vocht en spieren dan zou m'n gewicht en dus bmi nog veeeel lager worden..)
das beetje dun
hier, lees dit maar:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mja ik weet niet hoe het dan bij vrouwen zit, maar ik zit zelf rond de 8% en das een stuk mooier dan 20% ofzo
Ik denk dat je een beetje teveel kijkt naar je bmi, bmi wil nu eenmaal niet alles zeggen vooral niet als al je vet rondom je buik gaan zitten. Buikomvang is veel belangrijker dan je bmi maar dat wist je volgens mij al
quote:Normal and ideal ranges for body fat vary with gender. On average, women have a higher body fat than men. At one extreme, male bodybuilders before a contest can drop their body fat to around 4-5%, while women can drop to around 6-7%, commonly with the assistance of drugs. Female fitness competitors are usually in the range of 10-14%, depending on the aesthetic of whatever it is they're posing for (e.g. swimsuit, onstage, fitness shoots, etc.). These very low body fat percentages are generally maintained for only a short period, normally before a photo shoot or contest. Very low body fat percentages are extremely difficult to maintain for most people, since the body has metabolic and hormonal mechanisms in place to prevent what it perceives as a shortage of available resources.
For general health and fitness, for men, somewhere between 10-15% is a good range to shoot for, though the North American average is undoubtedly higher. Men who want to see a six-pack of abs usually have to be under 10-11% to do so, since that's normally where they store fat. For women, 20-25% is the approximate ideal for general health. Athletic women may keep their body fat as low as the mid-teens with no ill effects, since energy balance (calories in versus calories out) is the prime determinant of health in this case. While low body fat is correlated with problems common to elite female athletes, such as disordered or absent menstruation and loss of bone density, it is not a particular body fat percentage per se which is responsible. Rather, since low body fat is often correlated with a negative energy balance (in other words, taking in fewer calories than one burns), it can appear as if body fat levels alone are responsible. A lean woman who is careful to adequately meet her nutritional and caloric needs, and not overtrain, should see no detrimental effects from lower than average body fat.
For men, anything over 20% approaches obese territory, while for women this percentage is closer to 30% and over. Folks who have been overfat for a long time, particularly if they were overfat as children, will find it more difficult to drop to the lower end of the body fat range. One piece of good news, however, at least for pear shaped people, is that gynoid fat deposition is associated with fewer adverse health effects than android fat deposition. So, women with a gynoid fat pattern can carry a bit more fat with fewer consequences than the android folks (sorry, but that's biology for ya).
er stond een stendje in de stad van herballifequote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:40 schreef Chicolate het volgende:
Waar kan je eigenlijk je vetpercentage laten meten? (Betrouwbaar, niet de versie van je weegschaal die alleen het percentage in je benen berekent) Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd... (maar eigenlijk had ik voor en na dan willen weten)
Die zijn ook niet erg goed, maar wel beter dan die van de weegschaal. Die van herbalife staan trouwens standaard iets te hoog afgesteldquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
er stond een stendje in de stad van herballife
Idioot.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon veel meer eten, zoveel dat hij bijna moet kotsen, verspreid over 6 a 7 maaltijden per dag.
En krachtraining erbij![]()
En hij kan echt beter die chips laten liggen. Ik zie vaak dat 'dunne' mensen expres een hoop fastfood naar binnen werken omdat ze toch niet aankomen, en hoewel ze niet aankomen is dat wel zwaar ongezond.
Principessa.Farfalla
Een vetpercentage van 25% is echt veels te hoog, je kan beter rond de 8 - 10% zitten.
Heel erg lekkerquote:Op zondag 23 maart 2008 20:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is gado gado
Dan heb je een verstandige sport instructeur.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Idioot.
Bij mijn sportschool zeiden ze dat 25 procent normaal is voor een vrouw. En tot 30 procent is zelfs nog niet eens ongezond. 8 tot 10 procent, dan moet je bijna aan mannelijke wielrenners denken.
Gewoon niet al te vaak etenquote:Op zondag 23 maart 2008 20:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heel erg lekker![]()
(maar helaas met pindasaus)
Als je nu eens doorlas zag je dat ik al had toegegeven dat ik fout zat.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Idioot.
Bij mijn sportschool zeiden ze dat 25 procent normaal is voor een vrouw. En tot 30 procent is zelfs nog niet eens ongezond. 8 tot 10 procent, dan moet je bijna aan mannelijke wielrenners denken.
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef Ewelina het volgende:
Ja, dan kan je er idd beter vanaf blijven
Woon jij wel in dezelfde stad als ik, want hier zie ik helemaal geen sneeuw?quote:Op maandag 24 maart 2008 07:45 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Na door de sneeuw naar mijn werk te zijn gefietst nu hier eerst even relaxen met een kopje hete kruidenthee.
Foto waarvan chicolate?
Jawel, ik zie nu ook geen sneeuw meer, maar toen ik om 6 uur wakker werd sneeuwde het keihard. En inmiddels is het ook al anderhalf uur geleden dat ik naar mijn werk ging fietsenquote:Op maandag 24 maart 2008 08:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woon jij wel in dezelfde stad als ik, want hier zie ik helemaal geen sneeuw?.
Goedemorgen.
Straks leren.
77,3 vanochtendquote:Op zondag 23 maart 2008 17:27 schreef Chicolate het volgende:
@CUL-meet: het eten zal wel heel erg lekker geweest zijn. Liever dat je daar heerlijk veel van eet dan van de Mac ofzo, denk ik dan.
Moblo: kadotje voor je! Death by chocolatequote:Op maandag 24 maart 2008 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
77,3 vanochtendmaar het was het wel waard
![]()
gigachocoladetaart
krengquote:Op maandag 24 maart 2008 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moblo: kadotje voor je! Death by chocolate
Dankjequote:Op maandag 24 maart 2008 11:08 schreef Ewelina het volgende:
@Chicolate: mooie foto!
Vanavond lekker uit eten, ben 3 jaar samen met mijn vriend dus dat moet gevierd worden
Veel plezierquote:Op maandag 24 maart 2008 14:17 schreef Chicolate het volgende:allemaal
Ik ga naar mijn vriend en ben op zn vroegst morgenavond weer hier om te kijken. Fijn weekend verder allemaal en geniet ervan
Peter belt net op dat ze met een stel van het elftal willen gaan wokken, dus ik ga zo ook maar richting de voetbal danquote:Op maandag 24 maart 2008 14:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel plezier
Peter is nog steeds bij de voetbal en ik verveel me een beetje. Het sneeuwt hier nu wel eindelijk
Ik kan het hebben....jij?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
hč, wat jammer![]()
laten we met zn allen hopen/bidden dat je niet terugvalt in je oude gewicht![]()
![]()
Stel je ook zulke intellectuele vragen aan je vriendje?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
als je het kan hebben, waarom wil je dan afvallen![]()
ksjt, weg jij![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:31 schreef mercurial3 het volgende:
Mijn doel komt steeds dichterbij,
conditioneel ook, net een halve marathon gelopen :|
ik heb pas twee keer een pukkel gehad oid dus kan je niet supergoed helpenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ik ga toch geen topic openen, maar hier zitten ook wat beauty-mensjes:
ik heb een pukkel
een grote, op mijn neus
en woensdag, heb ik een gala
en dan moet hij weg zijn
de pukkel
Ik heb geen cremetjes, geen camouflagesticks of iets van dat soort dingen
ik ga geen geld uitgeven aan dure shizzle
maar vraag me af: zijn er huis tuin en keukenmiddeltjes om dat kreng voor woensdag te laten overlijden? (de pukkel, niet mijn neus)
ik zit al een paar uur met tandpasta op m'n neus.. en het is niet echt een uitknijp-pukkelquote:Op maandag 24 maart 2008 18:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb pas twee keer een pukkel gehad oid dus kan je niet supergoed helpen
was je handen goed met zeep en iig dat ze bacterie vrij zijn
knijp dat ding uit en dep met een handdoek met gekookt water
doe er sterilon op
en niet meer aanzitten.
Oh zo een onderhuids vies ding? Hm.. je gezicht schoonmaken en een creme voor vette huid er op doen denk ik? Je huid ziet er een beetje rood/glimmend uit. Voor je gala zou ik iets van een getinte creme mousse opdoen en beetje afpoederen staat wel chiquequote:Op maandag 24 maart 2008 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zit al een paar uur met tandpasta op m'n neus.. en het is niet echt een uitknijp-pukkelzonder witte punt dus
![]()
er is ook een deel 2quote:Op maandag 24 maart 2008 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
creme mousse... er gaat een wereld voor me open
instructiefilmpje, tof![]()
MoBlo goes vrouwelijk
Jeetje, dank je welquote:Op maandag 24 maart 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
er is ook een deel 2
ik kon mezelf nooit opmaken maar zo ziet het er echt mooi en natuurlijk uit
Ik gebruik zelf altijd dit:
[ afbeelding ]
de lichtste kleur, ongeveer 3 euro?
van catrice
[ afbeelding ]
de lichtste kleur, ongeveer 2 euro
van catrice
[ afbeelding ]
essence compact powder
3 euro, lichtste kleur
en ik heb bruine haar/groene ogen dus zal een andere kleur make up jou misschien beter staan,
maar ik doe eerst een bruin waterproof ooglijntje
(normale van goedkope merken zie je bijna niet en vlekken uit)
[ afbeelding ]
ever last eyliner
catrice, 2 euro oid.
in de kleur oriental brown [ afbeelding ] en soms doe ik er nog een goud lijntje boven,
golden bronze [ afbeelding ] ipv bruine oogschaduw
[ afbeelding ]
en dan de 3e bruine kleur oogschaduw
dit doosje, maar dan kleur 010 brown collection [ afbeelding ]
ook 2-3 euro
al deze dingen werken echt goed en zijn heel mooi,
maar voor de kleur moet je natuurlijk zelf kijken wat bij je huid past.
oja en blush kan ook nog heel mooi zijn
maar ik vind daar een kleur van kiezen nog al moeilijk
die kan je ook wel bij de hema halen voor 2-3-4 euro
denk dat perzik kleurig wel mooi bij jou staat?
Leuk hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:53 schreef Miss_S het volgende:
In de meivakantie gaan mijn vriendje en ik naar Parijswe hebben nu eindelijk toch geboekt
We zitten in Hotel Roma Sacre Coeur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door mordradead op 25-03-2008 16:27:08 ]Bernie en ik zijn tof.
Goed project zo te horenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
BJ: de kans is dan groot dat je ze toch niet meer gaat passen lijkt me?
Net gelunchd/t (?) met 3 boterhammen en een kop groentesoep.
Het 'love yourself' (niet zeuren)project gaat me wel goed af, begon zondag+maandag niet met allerlei mezelf-naar-benedenhalende-opmerkingen bij complimentjes, al zag ik er wel duidelijk input voor en wist ik niet goed hoe wčl te reageren...
'Dankjewel' lijkt me beter dan niets zeggen inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed project zo te horenIk heb altijd geleerd dat je op complimentjes gewoon 'dank je wel' mag zeggen
Werkt prima voor mij. Wel lastig om jezelf aan te leren trouwens!
Niet meer zeggen is al een héél goed beginquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
'Dankjewel' lijkt me beter dan niets zeggen inderdaad. Als het gaat om dingen van kleren ofzo kan ik dat wel, of ik zeg iets als 'ja leuk he', maar als het gaat om complimentjes over echt jezelf kom ik meestal uit op het omdraaien of ten minste bagatelliseren. Dat is eigenlijk voor mezelf alleen maar onhandig om dat te doen, aangezien het je niet bepaald vooruit helpt.
Alleen het niet meer denken wordt lastiger dan het niet meer zeggen
Ik word héél verlegen van complimentjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed project zo te horenIk heb altijd geleerd dat je op complimentjes gewoon 'dank je wel' mag zeggen
Werkt prima voor mij. Wel lastig om jezelf aan te leren trouwens!
Ja, ik weet ook niet wat daar mis ging?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje, als je dat 3 keer post dan zou ik 't bijna al de doorslag laten geven![]()
Wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
sorry, ik weet 't even allemaal niet subtiel te verwoorden maar ik bedoel het niet gemeen
Ik geef je ook kans bij de hunkemoller en de liveraquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
innemen gaat niet meer lukkenis morgen al
misschien dat ik zo zelf even wat ga freubelen.. en moet morgen de stad toch in, dus zal wel even bij H&M/V&D kijken voor dat plakspul
omg.. ik weet niet eens waar dat hier ergens in de stad zitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik geef je ook kans bij de hunkemoller en de livera
Maak haar eens niet in de warquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Moblo, die 2e jurk is mooier, de 1e staat je veel beterZoiets?
dank jequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Moblo, die 2e jurk is mooier, de 1e staat je veel beterZoiets?
je schouders en zo ook er mee insmerenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, nu ga ik morgen natuurlijk met makeup kliederenmáár nu heb ik dus strapless, en het zou een beetje debiel zijn als alleen mijn gezicht poepiebruin (ok, overdreven) is
nog manieren om het 'smooth' over te laten lopen zodat ik niet direct een soort barbie-masker op heb?
dat leek me zo overdrevenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
je schouders en zo ook er mee insmeren![]()
Haha.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 'sand' ofzo, van essence gehaald
zag er wel goed uit, leek mij, maargoed, ik heb er dus 0 verstand van!
Verder: lippenstift, twee kleuren oogschaduw, argh, blusher vergetenmaar wel mascara
![]()
en voor 't haar: haarlak, speldjes, knijpertjes en een toupeerkam en elastiekjes
ben érg benieuwd hoe 't me gaat lukken
Dat was ik al een tijdje hoor. Sinds de kerstvakantie niet meer naar school geweest omdat ik het lichamelijk niet meer volhield, en inmiddels al zoveel gemist dat ik al had besloten om te stoppen en in september weer verder te gaan met SPH. Donderdag daar gesprek over wat ik nog gehaald heb van het tweede jaar enzo. En voordeel van werken als alphahulp, is dat je gewoon helemaal zelf kunt weten hoeveel uur per week je werkt, wanneer, en als je een keer niet kunt, kun je gewoon zelf met klant andere dag afspreken enzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana: ben je nu dan toch echt gestopt met je opleiding?
ik heb gewoon dezelfde ketting om die ik áltijd om heb, en heb kleine oorbelletjes gekocht daarnet in de kleur van m'n jurk, kleine hangbolletjes en dat was 't dan wel weerquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Moblo: doe maar wat rustig aan met die make-up hoor, zeker als je verder erg naturel door het leven gaat! En je hebt toch van jezelf al een enige blos dacht ik te zien, dan is blusher misschien juist overkill![]()
Ben je ook al uit over sieraden of ga je dat niet doen? (want daar was je zo op tegen, maar je houdt ook niet van make-up zeg je!) Hangende oorbellen lijken me wel erg mooi met die jurk.
Sylvana: ben je nu dan toch echt gestopt met je opleiding?
* veiligheidsspeldje gaat over een uurtje of wat lunchen met brood, vanavond waarschijnlijk erwtensoep.
Jammer zeg, Sylvanaquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik voel me al wel wat lekkerder, dus net ff de stad in geweest. Mn brillenpootjes goed laten zetten, ff paar boodschapjes gedaan, langs de apotheek geweest en geprobeerd om mn kaartjes voor Fields of Rock in te leveren ( is afgelast) Alleen ze hadden niet zoveel geld in kas, dus moet andere keer terugkomen. Ze waren nog niet eens op de hoogte dat het niet doorging, dus nou weten ze het, kunnen ze wat meer geld in kas doen. Want er zullen nog wel veel meer mensen terugkomen met kaartjes. Echt balen, we zouden het hele weekend gaan, maarja, nu houdt het op dus...
Zo strak doen ze bij mij standaard (of ik ben gewoon kleinzerigerquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:42 schreef freecell het volgende:
Hmmm, beterschap Jeipod.
Ik zit er ook net tussenin. Kop vol watten, hoofdpijn, snotterig, keelpijn en dusdanig veel last van mijn beugel (gisteren strakker dan ooit aangespannen) dat ik niet eens brood kan eten
En dan inderdaad nét niet ziek genoeg zijn om thuis te blijven van mn werk, dus ik ga straks toch maar. Dienst tot 22:00.
Te weinig headliners, daardoor minder bezoekers dan verwacht en dus financieel niet verantwoord om het door te laten gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Waarom is Fields of Rock afgelast, Sylvana? Wat vervelend...
Mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:57 schreef Miss_S het volgende:
Ik kom ook nog even langs in dit topic
Leukquote:
Piercing veranderd?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vandaag een staafje in m'n buik!
voor een ringetje schijnt 3 maanden te staan en heb hem nu 3 maanden en een week oid.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Piercing veranderd?
Heb je er nu al helemaal geen last meer van? ik laat mijn piercing voorlopig lekker zitten omdat er toch 9 maanden genees tijd voor sta
Ja dat van die 3 maanden voor een ringetje geloof ik nog steeds nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
voor een ringetje schijnt 3 maanden te staan en heb hem nu 3 maanden en een week oid.
had er helemaal geen last meer van dus dacht laat ik een staafje nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |