Als reactie op:quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vast niet, m'n collega's keken me ook aan alsof ze water zagen branden toen ik vertelde waar ik heen ging
Maar ik vind het kwalitatief erg goede muziek. Losstaand van het genre: ze hebben allemaal een conservatoriumopleiding afgerond en verstand van muziek en combineren
Oude nummers met oude zangeres:
I wish I had an Angel
Over The Hills and Far away (erg mooi, vind ik, een van de mooisten ooit gemaakt)
Nemo (idem)
Nieuwe nummers met nieuwe zangeres:
Bye Bye Beautiful (hier openden ze mee![]()
)
Amaranth (prachtig nummer van de nieuwe CD
)
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik raak in de war van jullie!
Net tegen allemaal mensen verteld dat het al 2 dagen zomer is!
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:20 schreef freecell het volgende:
HerfstDoe dat maar niet, dan word ik spontaan depressief! Ik ben echt weer aan de zomer toe. Aan temperaturen boven de 20 graden en jurkjes
Dit had ik niet gelezen, sorry (kreeg een MSN-hintje van iemandquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik zeg nog één laatste ding over die opmerking tegen Faithy: Hoewel ik vind dat ik alles moet mogen zeggen wat ik wil (hiep hiep hoera voor de vrijheid van meningsuiting!), had ik het wel wat minder bot kunnen zeggen.
"Ik heb niet zoveel met Engeland" komt wel wat anders over dan "Engeland
". Dus hierbij mijn welgemeende excuses
.
We zijn weer vriendjesquote:
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:20 schreef freecell het volgende:
HerfstDoe dat maar niet, dan word ik spontaan depressief! Ik ben echt weer aan de zomer toe. Aan temperaturen boven de 20 graden en jurkjes
Nou, dat heb ik nou ook! (paaseitjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik word alleen maar dikker(Omdat ik te veel eet, doh
)
Bedoel je qua BMI?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:05 schreef Miss_S het volgende:
Goedzo Renske
Dus binnekort ben ik weer de zwaarste in het lijstje?
Nadeel van die lampen: als je er te lang aan blootgesteld wordt, word je manisch. Verder op zich toffe dingen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Eigenlijk leven we gewoon in een rotland. Ik word veel blijer van de zon. Bij Oprah hadden ze het over een daglichtlamp die zonlicht simuleert. Misschien is dat nog eens wat voor mij / voor iedereen die maar depressief wordt van dit weer?
BMI jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je qua BMI?
Want qua gewicht zul je niet zo snel zwaarder worden dan ik. Het duurt nog wel even voor ik op de 70 zit
.
Elk voordeel heb z'n nadeelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Nadeel van die lampen: als je er te lang aan blootgesteld wordt, word je manisch. Verder op zich toffe dingen!
Het eraf krijgen is niet de truc maar het eraf houdenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We zijn weer vriendjes.
En jij haalt mij nog eens in, zeg, terwijl ik veel langer bezig ben dan jij.
Echtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:01 schreef freecell het volgende:
Nadeel van die lampen: als je er te lang aan blootgesteld wordt, word je manisch. Verder op zich toffe dingen!
Ik heb geen reden om te aan te nemen waarom dat motorbloempje niet zou lukkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het eraf krijgen is niet de truc maar het eraf houden
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Eigenlijk leven we gewoon in een rotland. Ik word veel blijer van de zon.
Was ook een algemene opmerkingquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om te aan te nemen waarom dat motorbloempje niet zou lukken.
Waarom geen lef voor Nightwish? Nederland is een topland, alleen jammer van het weer dusquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:13 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen! Zomerplaatje dat ik gemaakt heb heeft inderdaad te lage resolutie, ik ga zometeen weer wat rommelen met een plaatje van betere kwaliteit
.
@Moblo: daar noem je ook wel de mooiste nummers van Nightwish! (ik heb het album Once ook) Niets heerlijker dan in slaap vallen met Wish I had an angel, prachtig nummer ... Wil ook wel een keer naar een concert, maar heb het lef en het geld er niet voor (vooral lef) ...
[..]
Ik ook. 90% van de tijd heb ik een hekel aan Nederland
(uitgezonderd de hittegolven en na vakanties die niet leuk waren) ... en toch zou ik nergens liever willen wonen ...
Ik ook, maar ze sport goed en ze hongert zichzelf niet uit, dus kennelijk heeft zij gewoon een enorm gunstig spijsverteringsstelselquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Was ook een algemene opmerking
Maar ik ben inderdaad benieuwd hoe het met haar gaat omdat het nu zo snel gaat
Ja zolang je dat blijft volhouden zal het inderdaad goed gaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze sport goed en ze hongert zichzelf niet uit, dus kennelijk heeft zij gewoon een enorm gunstig spijsverteringsstelsel.
Die laatste twee staan dan ook in verband met elkaar!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook, maar ze sport goed en ze hongert zichzelf niet uit, dus kennelijk heeft zij gewoon een enorm gunstig spijsverteringsstelsel.
dank je, ik had het zelf een stuk minder vriendelijk gezegdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om te aan te nemen waarom dat motorbloempje niet zou lukken.
Alles goed en wel met vertrouwen en positiviteit maar ervaring leert nu eenmaal dat het bij de meeste er weer aan komtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank je, ik had het zelf een stuk minder vriendelijk gezegddus bedankt voor het verwoorden
categorietje: een beetje vertrouwen en positiviteit naar je mede-posters in een afval-topic is wel zo fijnin plaats van een 'nou.. het zal me benieuwen-reactie'
enneh.. ik denk dat ik binnenkort wel wat minder snel af met gaan vallen hoorer moet een rem op komen denk ik, en dan moet écht mijn best gaan doen
![]()
ik vind dat ik super veel afval voor de hoeveelheid die ik nog eetquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die laatste twee staan dan ook in verband met elkaar!
Bijna gewone hoeveelheden eten en een goede spijsvertering houden FTW
Ik vind het eng om tussen de springende mensen in mn eentje naar een concert te gaanquote:
Volgens mij ben je hier een 'niet' vergetenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:27 schreef Miss_S het volgende:
Wat niet wil zeggen dat het geweldig voor nu is
wij stonden zowel redelijk naar voren als naar achteren, en het was een heel rustig publiekquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind het eng om tussen de springende mensen in mn eentje naar een concert te gaan![]()
. Mijn broertje gaat wel eens met vrienden, en komt regelmatig thuis met verhalen in de trant van "een van ons groepje is flauwgevallen omdat ze platgedrukt werd tijdens een pit" ... dan ga ik daar niet alleen heen
Nieuw ideetje voor een plaatje voor de OP:
[ afbeelding ]
Zou je denkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hier een 'niet' vergeten.
ik ben echt een gezondheidsfreak verder eigenlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en dat eetpatroon van Moblo lijkt heel erg op het mijne, alleen eet ik waarschijnlijk vaker een minder gezonde avondmaaltijd. Maar verder let ik ook niet echt op beleg, koop ik eigenlijk ook weinig lightproducten en eet ik geen chips oid.
Maar hoe ben je dan te dik geworden?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben echt een gezondheidsfreak verder eigenlijk![]()
Er wordt per week heel veel groente ingeslagen, er gaat heel weinig vlees in, en probeer zo weinig mogelijk olie/vet te gebruiken![]()
Wij eten ook meestal maar 1 keer per week echt 'ongezond',maar zelfs dat is niet schandalig.René
die ook groente-freak is
Dat heeft ze al eens gezegd. Geloof dat ze op een gegeven moment minder ging sporten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar hoe ben je dan te dik geworden?
Ja ik kan me ook iets vaag herinneren, maar de meeste gezondheids freaks worden niet te dik daarom vroeg ik het nog een keertjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heeft ze al eens gezegd. Geloof dat ze op een gegeven moment minder ging sporten.
Maar dat kan ze zelf beter uitleggen.
Ik weet zelf precies hoe ik te dik ben geworden en omdat dat zo'n extreme situatie was, weet ik ook zeker dat ik nooit weer in die situatie terecht zal komen. Ik ben echt weinig aangekomen in 2 jaar als je bedenkt hoe ontzettend slecht ik at.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want wat je nu zegt is dat het niet geweldig is.
Dat is lullig, want als kind ben je daar nog helemaal niet mee bezig.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook iets vaag herinneren, maar de meeste gezondheids freaks worden niet te dik daarom vroeg ik het nog een keertje
En ik ben dik geborennee das niet waar maar ik weet wel dat ik er weinig in te zeggen had
Je kan best heel gezond eten, maar wel te grote hoeveelhedenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook iets vaag herinneren, maar de meeste gezondheids freaks worden niet te dik daarom vroeg ik het nog een keertje
En ik ben dik geborennee das niet waar maar ik weet wel dat ik er weinig in te zeggen had
ik weet niet wat ik dacht eigenlijk......als kind danquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is lullig, want als kind ben je daar nog helemaal niet mee bezig.
Je ziet mensen op straat: 'Iew, wat zijn die dik' (dat had ik tenminste), maar ik dacht dat die mensen onmogelijk veel aten, meer dan ik ooit op zou kunnen en dat ik dus nooit dik zou worden.
Maar je bent zomaar 100 kilo, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |