abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57534424

Het vorige deel: Slank de lente in #140 met de paasbrunch

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_57534433
Is er al een nieuw plaatje?

Mijn laatste post:
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 03:31 schreef omearos het volgende:
Ghost Love Score blijft mijn favoriet.
Als reactie op:
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

vast niet, m'n collega's keken me ook aan alsof ze water zagen branden toen ik vertelde waar ik heen ging

Maar ik vind het kwalitatief erg goede muziek. Losstaand van het genre: ze hebben allemaal een conservatoriumopleiding afgerond en verstand van muziek en combineren

Oude nummers met oude zangeres:

I wish I had an Angel

Over The Hills and Far away (erg mooi, vind ik, een van de mooisten ooit gemaakt )

Nemo (idem)

Nieuwe nummers met nieuwe zangeres:

Bye Bye Beautiful (hier openden ze mee )

Amaranth ( prachtig nummer van de nieuwe CD )
pi_57534458
ntvp
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57534688
goedemorgen allemaal
  zaterdag 22 maart 2008 @ 09:06:38 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57535107
Mijn internet doet een beetje kut, dus ik was m'n post kwijt.
Nog maar eens proberen dan.
Ik zei dus dat ik weer back on track ben. Heb het gewicht in het lijstje weer bereikt, dus mission accomplished .
Next mission: onder de 75 komen, deze maand nog als het even kan. Nog 10 dagen dus dat zou ik theorie moeten lukken.
Vandaag weinig bijzonders verder: kamer opruimen, boodschappen doen, kattenbakspul halen... Vanavond ben ik home alone en dan ga ik lekker ouderwets griezelen met Stephen King's Carrie .
Niet meer actief op Fok!
pi_57535365
teejveejpeej!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 09:45:51 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57535407
Ik heb trouwens even een linkje naar Troel's priveberichtbox toegevoegd in Wikipedia. Dan kunnen nieuwkomers die op het lijstje klikken gewoon op haar naam klikken om haar een berichtje te sturen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57535561
Goedzo Renske
Dus binnekort ben ik weer de zwaarste in het lijstje?
pi_57535570
Ik raak in de war van jullie !
Net tegen allemaal mensen verteld dat het al 2 dagen zomer is !
pi_57535599
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik raak in de war van jullie !
Net tegen allemaal mensen verteld dat het al 2 dagen zomer is !
ach ik had het eergister nog over dat het herfst werd
pi_57535726
Herfst Doe dat maar niet, dan word ik spontaan depressief! Ik ben echt weer aan de zomer toe. Aan temperaturen boven de 20 graden en jurkjes
pi_57535729
M'n moeder: nou das meer een shirtje voor de zomer
Ik: PFFFF het is toevallig al TWEE dagen zomer dussss
en m'n moeder: ?????????????
en ik zo whahah jij dacht dat het lente was
Papa moet je horen mama dacht dat het nu lente was geworden !!!!!!!
en m'n vader en een hele kamer vol visite: euh...... nou eigenlijk........

en ik.. oh.. pwntt door ze internetz
pi_57535759
Goeiemorgen!

Ik ben gister voor het eerst onder de zestig gedoken, 59,6! Stond ik om kwart voor zeven superblij te zijn in de badkamer, haha.

Pff, ben echt blij met dit paasweekend want heb het súperdruk gehad met allerlei presentaties en opdrachten. Tentamens komen er ook al weer bijna aan..

Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat het sporten bij mij niet zo goed gaat. Heb gekeken naar de sportscholen in m'n woonplaats (dorp, woon er nu een jaar) en die zijn echt zoooo duur. Maarja, misschien is dat het ook wel weer waard? Hardlopen doe ik wel, maar ontzettend onregelmatig..
pi_57535825
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:20 schreef freecell het volgende:
Herfst Doe dat maar niet, dan word ik spontaan depressief! Ik ben echt weer aan de zomer toe. Aan temperaturen boven de 20 graden en jurkjes
Ik ook hoor
Maar denk dat het weer op dat moment mij aan de herfst deed denken
pi_57535910
@Viking
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik zeg nog één laatste ding over die opmerking tegen Faithy: Hoewel ik vind dat ik alles moet mogen zeggen wat ik wil (hiep hiep hoera voor de vrijheid van meningsuiting!), had ik het wel wat minder bot kunnen zeggen.
"Ik heb niet zoveel met Engeland " komt wel wat anders over dan "Engeland ". Dus hierbij mijn welgemeende excuses .
Dit had ik niet gelezen, sorry (kreeg een MSN-hintje van iemand ) excuses aanvaard..
Ik weet dat ik zelf ook een uitgesproken mening heb maar een smilie in plaats van 'mneh.. ik houd er niet zo van, want...' vond ik gewoon wat minder fijn maar ik spring dan ook heel snel op de bres voor Groot-Brittannie, omdat dat mijn grote liefde is naast René

einde discussie?

GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!!

Goed nieuws 75,9 vanochtend ondanks de BK van gisteren

ik ga daar vaker eten 75,x, iets met 75... ik ga 't gewoon redden, 75 (of minder natuurlijk) op mijn verjaardag
Ja doei.
pi_57535914
Ik word alleen maar dikker (Omdat ik te veel eet, doh )
pi_57535964
tvp
  zaterdag 22 maart 2008 @ 10:50:04 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536016
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:

einde discussie?
We zijn weer vriendjes .
En jij haalt mij nog eens in, zeg, terwijl ik veel langer bezig ben dan jij .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 10:51:23 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536028
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:20 schreef freecell het volgende:
Anders ik wel.
Eigenlijk leven we gewoon in een rotland. Ik word veel blijer van de zon. Bij Oprah hadden ze het over een daglichtlamp die zonlicht simuleert. Misschien is dat nog eens wat voor mij / voor iedereen die maar depressief wordt van dit weer?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 10:51:50 #20
152199 Biancavla
Augie is lief!
pi_57536034
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik word alleen maar dikker (Omdat ik te veel eet, doh )
Nou, dat heb ik nou ook! (paaseitjes. )

Afijn, dinsdag dan kom ik hier weer melden, want ik wil van de 69 naar de 63 kilo. Het liefst voor 31 mei.
Geen vla zo lekker als Biancavla.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 10:52:48 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536047
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:05 schreef Miss_S het volgende:
Goedzo Renske
Dus binnekort ben ik weer de zwaarste in het lijstje?
Bedoel je qua BMI?
Want qua gewicht zul je niet zo snel zwaarder worden dan ik . Het duurt nog wel even voor ik op de 70 zit .
Niet meer actief op Fok!
pi_57536149
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Anders ik wel.
Eigenlijk leven we gewoon in een rotland. Ik word veel blijer van de zon. Bij Oprah hadden ze het over een daglichtlamp die zonlicht simuleert. Misschien is dat nog eens wat voor mij / voor iedereen die maar depressief wordt van dit weer?
Nadeel van die lampen: als je er te lang aan blootgesteld wordt, word je manisch. Verder op zich toffe dingen!
pi_57536241
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bedoel je qua BMI?
Want qua gewicht zul je niet zo snel zwaarder worden dan ik . Het duurt nog wel even voor ik op de 70 zit .
BMI ja
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:12:03 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536269
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Nadeel van die lampen: als je er te lang aan blootgesteld wordt, word je manisch. Verder op zich toffe dingen!
Elk voordeel heb z'n nadeel .
Ik ga dan maar liever verhuizen naar Frankrijk ofzo, ook al spreek ik geen woord Frans en zullen die Fransen geen woord Engels met mij willen wisselen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57536275
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

We zijn weer vriendjes .
En jij haalt mij nog eens in, zeg, terwijl ik veel langer bezig ben dan jij .
Het eraf krijgen is niet de truc maar het eraf houden
pi_57536280
Goedemorgen!
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:01 schreef freecell het volgende:

Echt Ik kende ze wel tegen winterdepressies, en je zou ze natuurlijk elke dag in kunnen zetten als je dat leuk vindt. Maar ze moesten wel 10.000 lux zijn ofzo, dat is best veel aangezien veel mensen zo'n 300 lux wake up light al fel vinden

60,9 kg vanochtend. Dat bij ongesteldheid en wat gevroten deze week, dus dat vind ik nog wel meevallen. Van de zomer zit ik vast weer onder de 60 en als ik dit zo vol kan houden (in de zomer wat onder de 60 en in de winter net erboven) ben ik er blij mee.

En ik had een zomerjasje gekocht ook en een tshirtje en vestje met korte mouwen, dus die moeten niet te lang in de kast blijven hangen!! Vorig jaar pasen was het al zo mooi dat ik mn zomerjasje (wel met trui) aanhad in NL, daar ben ik nu ook al wel weer aan toe!
Het mooi kotsende meisje.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:13:28 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536287
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het eraf krijgen is niet de truc maar het eraf houden
Ik heb geen reden om te aan te nemen waarom dat motorbloempje niet zou lukken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57536290
Goeiemorgen ! Zomerplaatje dat ik gemaakt heb heeft inderdaad te lage resolutie, ik ga zometeen weer wat rommelen met een plaatje van betere kwaliteit .

@Moblo: daar noem je ook wel de mooiste nummers van Nightwish! (ik heb het album Once ook ) Niets heerlijker dan in slaap vallen met Wish I had an angel, prachtig nummer ... Wil ook wel een keer naar een concert, maar heb het lef en het geld er niet voor (vooral lef) ...
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 10:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Anders ik wel.
Eigenlijk leven we gewoon in een rotland. Ik word veel blijer van de zon.
Ik ook. 90% van de tijd heb ik een hekel aan Nederland (uitgezonderd de hittegolven en na vakanties die niet leuk waren) ... en toch zou ik nergens liever willen wonen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57536324
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Was ook een algemene opmerking
Maar ik ben inderdaad benieuwd hoe het met haar gaat omdat het nu zo snel gaat
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:17:12 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536336
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:13 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen ! Zomerplaatje dat ik gemaakt heb heeft inderdaad te lage resolutie, ik ga zometeen weer wat rommelen met een plaatje van betere kwaliteit .

@Moblo: daar noem je ook wel de mooiste nummers van Nightwish! (ik heb het album Once ook ) Niets heerlijker dan in slaap vallen met Wish I had an angel, prachtig nummer ... Wil ook wel een keer naar een concert, maar heb het lef en het geld er niet voor (vooral lef) ...
[..]

Ik ook. 90% van de tijd heb ik een hekel aan Nederland (uitgezonderd de hittegolven en na vakanties die niet leuk waren) ... en toch zou ik nergens liever willen wonen ...
Waarom geen lef voor Nightwish? Nederland is een topland, alleen jammer van het weer dus .
Ik weet niet wat ik vandaag moet eten . En dan moet ik ook nog eens boodschappen doen voor drie dagen. Drama, drama . Ga iig 1 keer even een patatje eten. Vanavond denk ik .
Weet iemand nog lekkere dingen die ik even kan gaan klaarmaken?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:18:31 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536349
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Was ook een algemene opmerking
Maar ik ben inderdaad benieuwd hoe het met haar gaat omdat het nu zo snel gaat
Ik ook, maar ze sport goed en ze hongert zichzelf niet uit, dus kennelijk heeft zij gewoon een enorm gunstig spijsverteringsstelsel .
Niet meer actief op Fok!
pi_57536364
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook, maar ze sport goed en ze hongert zichzelf niet uit, dus kennelijk heeft zij gewoon een enorm gunstig spijsverteringsstelsel .
Ja zolang je dat blijft volhouden zal het inderdaad goed gaan
Maarja ik zit hier nog wel 5 jaar dus we zullen zien (en niet negatief bedoeld maar zoals ik gister in het dieetclub al zei, het is een observatie dat er toch erg veel mensen last hebben van het jojo effect)
pi_57536394
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:18 schreef Viking84 het volgende:

Die laatste twee staan dan ook in verband met elkaar!
Bijna gewone hoeveelheden eten en een goede spijsvertering houden FTW
pi_57536438
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dank je, ik had het zelf een stuk minder vriendelijk gezegd dus bedankt voor het verwoorden

categorietje: een beetje vertrouwen en positiviteit naar je mede-posters in een afval-topic is wel zo fijn in plaats van een 'nou.. het zal me benieuwen-reactie'

enneh.. ik denk dat ik binnenkort wel wat minder snel af met gaan vallen hoor er moet een rem op komen denk ik, en dan moet écht mijn best gaan doen
Ja doei.
pi_57536452
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dank je, ik had het zelf een stuk minder vriendelijk gezegd dus bedankt voor het verwoorden

categorietje: een beetje vertrouwen en positiviteit naar je mede-posters in een afval-topic is wel zo fijn in plaats van een 'nou.. het zal me benieuwen-reactie'

enneh.. ik denk dat ik binnenkort wel wat minder snel af met gaan vallen hoor er moet een rem op komen denk ik, en dan moet écht mijn best gaan doen
Alles goed en wel met vertrouwen en positiviteit maar ervaring leert nu eenmaal dat het bij de meeste er weer aan komt

Wat niet wil zeggen dat het geweldig voor nu is
pi_57536528
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Die laatste twee staan dan ook in verband met elkaar!
Bijna gewone hoeveelheden eten en een goede spijsvertering houden FTW
ik vind dat ik super veel afval voor de hoeveelheid die ik nog eet
Ok, ik eet niet heel veel snoepzooi, nagenoeg niets, maar toch wel gewoon lekker. Ik gebruik geen light creme-fraiche bijvoorbeeld, maar gewoon normale 'vette'. Evenals kaas, we hebben altijd gewone (goedkopere) kaas, en gewoon cruesli van de aldi, die naar verhouding best nog wel veel calorieën bevat in vergelijking met al die Kellog's producten.

Wel houd ik het bij een bord avondeten, en 2 boterhammen tussen de middag in plaats van 3, maar let niet op wat er ik op doe: ik smeer erop wat ik lekker vind eigenlij

Gemiddelde dag:

ontbijt: yoghurt met cruesli en een beker melk
tussendoor: banaan (of ander fruit)
lunch: twee boterhammen en wat melk/koffie
tussendoor: appel (of ander fruit)
diner: gewoon een bord avondeten met meestal wat salade erbij met een dressing

's avonds heb ik nooit honger/trek over het algemeen, dus heb ik dan nooit een tussendoortje, maar als ik eens trek heb, dan pak ik gewoon een appel uit de fruitschaal En toetjes doen we dus echt nooit aan dus dat is ook makkelijk.
Als ik niet meer normaal zou kunnen eten, zou ik echt niet willen afvallen Als ik bij elke boterham of elke hap avondeten denk 'hmneh.. straks word ik weer dik ' dan blijf ik liever 'dik'

Dus daarom is het sporten ook zo fijn ben blij dat ik dat weer opgepakt heb, en blijf 't dit keer ook lekker volhouden, dus moet wel netjes blijven doseren, want anders is er een grotere kans op blessures, en dan kan ik helemaal niet meer sporten
Ja doei.
pi_57536563
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom geen lef voor Nightwish?
Ik vind het eng om tussen de springende mensen in mn eentje naar een concert te gaan . Mijn broertje gaat wel eens met vrienden, en komt regelmatig thuis met verhalen in de trant van "een van ons groepje is flauwgevallen omdat ze platgedrukt werd tijdens een pit" ... dan ga ik daar niet alleen heen

Nieuw ideetje voor een plaatje voor de OP:

Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:35:25 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536576
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:27 schreef Miss_S het volgende:
Wat niet wil zeggen dat het geweldig voor nu is
Volgens mij ben je hier een 'niet' vergeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_57536590
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik vind het eng om tussen de springende mensen in mn eentje naar een concert te gaan . Mijn broertje gaat wel eens met vrienden, en komt regelmatig thuis met verhalen in de trant van "een van ons groepje is flauwgevallen omdat ze platgedrukt werd tijdens een pit" ... dan ga ik daar niet alleen heen

Nieuw ideetje voor een plaatje voor de OP:

[ afbeelding ]
wij stonden zowel redelijk naar voren als naar achteren, en het was een heel rustig publiek
Maar de HMH is ook best ruim We konden normaal staan, er werd niet gepit en nagenoeg overal had je wel goed zicht

volgende keer ga je gewoon mee
Ja doei.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:36:46 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536599
Oh, en dat eetpatroon van Moblo lijkt heel erg op het mijne, alleen eet ik waarschijnlijk vaker een minder gezonde avondmaaltijd . Maar verder let ik ook niet echt op beleg, koop ik eigenlijk ook weinig lightproducten en eet ik geen chips oid.
Niet meer actief op Fok!
pi_57536601
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je hier een 'niet' vergeten .
Zou je denken

Ik ben er trouwens wel voor om het nieuwe plaatje in de OP te gebruiken
pi_57536626
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en dat eetpatroon van Moblo lijkt heel erg op het mijne, alleen eet ik waarschijnlijk vaker een minder gezonde avondmaaltijd . Maar verder let ik ook niet echt op beleg, koop ik eigenlijk ook weinig lightproducten en eet ik geen chips oid.
ik ben echt een gezondheidsfreak verder eigenlijk
Er wordt per week heel veel groente ingeslagen, er gaat heel weinig vlees in, en probeer zo weinig mogelijk olie/vet te gebruiken

Wij eten ook meestal maar 1 keer per week echt 'ongezond',maar zelfs dat is niet schandalig. René die ook groente-freak is
Ja doei.
pi_57536646
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben echt een gezondheidsfreak verder eigenlijk
Er wordt per week heel veel groente ingeslagen, er gaat heel weinig vlees in, en probeer zo weinig mogelijk olie/vet te gebruiken

Wij eten ook meestal maar 1 keer per week echt 'ongezond',maar zelfs dat is niet schandalig. René die ook groente-freak is
Maar hoe ben je dan te dik geworden?
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:43:44 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536707
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar hoe ben je dan te dik geworden?
Dat heeft ze al eens gezegd. Geloof dat ze op een gegeven moment minder ging sporten.
Maar dat kan ze zelf beter uitleggen .

Ik weet zelf precies hoe ik te dik ben geworden en omdat dat zo'n extreme situatie was, weet ik ook zeker dat ik nooit weer in die situatie terecht zal komen. Ik ben echt weinig aangekomen in 2 jaar als je bedenkt hoe ontzettend slecht ik at.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:45:31 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536732
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zou je denken
Ja, want wat je nu zegt is dat het niet geweldig is.
Niet meer actief op Fok!
pi_57536741
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat heeft ze al eens gezegd. Geloof dat ze op een gegeven moment minder ging sporten.
Maar dat kan ze zelf beter uitleggen .

Ik weet zelf precies hoe ik te dik ben geworden en omdat dat zo'n extreme situatie was, weet ik ook zeker dat ik nooit weer in die situatie terecht zal komen. Ik ben echt weinig aangekomen in 2 jaar als je bedenkt hoe ontzettend slecht ik at.
Ja ik kan me ook iets vaag herinneren, maar de meeste gezondheids freaks worden niet te dik daarom vroeg ik het nog een keertje

En ik ben dik geboren nee das niet waar maar ik weet wel dat ik er weinig in te zeggen had
pi_57536749
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, want wat je nu zegt is dat het niet geweldig is.
wel grappig aan de ene kant
maar je had gelijk hoor
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:48:26 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57536778
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja ik kan me ook iets vaag herinneren, maar de meeste gezondheids freaks worden niet te dik daarom vroeg ik het nog een keertje

En ik ben dik geboren nee das niet waar maar ik weet wel dat ik er weinig in te zeggen had
Dat is lullig, want als kind ben je daar nog helemaal niet mee bezig.
Je ziet mensen op straat: 'Iew, wat zijn die dik' (dat had ik tenminste), maar ik dacht dat die mensen onmogelijk veel aten, meer dan ik ooit op zou kunnen en dat ik dus nooit dik zou worden.
Maar je bent zomaar 100 kilo, hoor.
Niet meer actief op Fok!
pi_57536805
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je kan best heel gezond eten, maar wel te grote hoeveelheden
pi_57536816
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is lullig, want als kind ben je daar nog helemaal niet mee bezig.
Je ziet mensen op straat: 'Iew, wat zijn die dik' (dat had ik tenminste), maar ik dacht dat die mensen onmogelijk veel aten, meer dan ik ooit op zou kunnen en dat ik dus nooit dik zou worden.
Maar je bent zomaar 100 kilo, hoor.
ik weet niet wat ik dacht eigenlijk......als kind dan
en 100 kilo ben je inderdaad zo maar 150/200 moet je beter je best voor doen (als je dat soms ziet in amerika)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')