abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57495231

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:24:37 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57495287
Fipo de pipo.
Niet meer actief op Fok!
pi_57495316
Goeiemorgen

Welkom Nik en veel succes

Hier gaan we niks speciaals met Pasen doen qua eten. Ben gewoon alleen bij Peter, misschien dat we een eitje bij het brood doen ofzo, maar verder zal het niet gaan. Gaan niet uitgebreid paasbrunchen of gourmetten ofo. En tweede Paasdag moet hij gewoon om 9 uur voetballen :S

Voor vandaag staat voor tussen de middag groentensoep op het menu en voor vanavond weer hete kip
pi_57495347
Ohja, eerste paasdag ga ik naar utrecht, daar is iets cultureel-gedoe-achtigs schijnbaar waar iemand me mee heen wil slepen en tweede paasdag moet ik werken. Dus ik ben niet eens echt met de pasen bij m'n ouders. Niet dat er vrijdag + zaterdag geen vreterij aanwezig zal zijn hoor!
Het mooi kotsende meisje.
pi_57495380
Oja, ik weeg ineens 71 kilo, maar ik zal dit weekend wel wat meer troep eten dan normaal en dus iets aankomen. Dus ik voer het lekker niet in
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57495384
Mn broertje is morgen jarig, dus dan ga ik wel naar mn ouders toe, maar we gaan gewoon 's avonds weer weg

Vind Pasen of Pinksteren ofzo niet echt heel boeiend.
pi_57495421
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik wel, 2 vrije dagen!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57495520
met sterven bedoel ik het tentamen dat ik zo moet maken

maar rug is redelijk te doen, dus lekker spinnen straks

en pasen? niets, alsof ik pasen ga vieren
Ja doei.
pi_57495536
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:29 schreef Sylvana het volgende:

Het gaat ook niet om Pasen of Pinksteren maar gewoon samen zijn met vrienden en familie
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:40:18 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57495585
Ik. Haat. Word.
Zit nu al een half uur te kloten met de lay-out van m'n vragenlijsten. De ene vragenlijst is perfect, heb telkens drie tabs tussen de verschillende antwoordmogelijkheden en het past allemaal perfect, maar bij de andere lijst verschuift de laatste antwoordmogelijkheid steeds naar de volgende regel, terwijl ik ook gewoon drie tabs gebruik en twee tabs te weinig zijn . Er moet dus een verschil zijn in de lay-out van beide lijsten, maar ik ontdek het verschil maar niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_57495589
dat kan ook zonder pasen/pinksteren/kerst
Ja doei.
pi_57495620
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:31 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik wel, 2 vrije dagen!
Tja, ik ben toch al vrij En Peter is niet eens 2 extra dagen vrij, morgen moet hij gewoon werken en maandag dus voetballen, dus kunnen we nog niet samen zijn
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om Pasen of Pinksteren maar gewoon samen zijn met vrienden en familie
Tja, dat doe ik wel met Kerst, we hebben nooit wat bijzonders gedaan met andere feestdagen. Heb veel meer met Koninginnedag of Bevrijdingsdag ofzo, lekker feesten
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
met sterven bedoel ik het tentamen dat ik zo moet maken
Veel succes
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:42:29 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57495638
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:31 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik wel, 2 vrije dagen!
Een student die aan het afstuderen is heeft nooit vrij .
Ik plan m'n eigen vrije dagen in . Heb het komende week best druk. Allemaal deadlines. Mijn freelancewerk loopt de 31e af en ik moet nog wat dingetjes aanpassen, 1 april heb ik het gevreesde tentamen statistiek waar ik nog voor moet leren, ik moet volgende week vragenlijsten bezorgen op scholen en dan moet ik ergens tussendoor nog tijd vinden om twee andere scholen te benaderen.
Ik heb er zelfs een date waar ik erg naar uit kijk voor moeten uitstellen, dus kun je nagaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57495650
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Maar dan ben je maandag (en soms vrijdag) vrij Samen met andere mensen, dat is toch leuker dan een vrije dag ergens tussendoor
pi_57495680
Ik weeg weer 64.5 en een maandje geleden nog 62 zoveel

Mijn doel voor de zomer is dat ik zo een topje kan dragen en het ook nog leuk staat:

Ik heb non excisting schouders en m'n taille/borsten ratio is nog niet helemaal 100%
Kga leren opdrukken, in de sportschool m'n armen etc. trainen en cardio
en natuurlijk kickboksen maar dat deed ik al.
pi_57495697
En in de tussentijd maar dit shirt dragen

grapje
volgens mij is deze ook niet voor dikke maar voor zwangere mensen
pi_57495777
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En in de tussentijd maar dit shirt dragen
[ afbeelding ]
grapje
volgens mij is deze ook niet voor dikke maar voor zwangere mensen
Ik kwam pas in een kadoshop een t-shirt tegen met daarop "Ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik" Misschien moet ik die maar gewoon gaan dragen
pi_57495814
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Yep maar wel erg handig met de vrije dagen als je families hebt met eigen zaken
pi_57495934
Ja wel sneu dat het moet..
Bij mij komt m'n gewicht ook vooral op mn buik
Nederlandse genen heet dat hoorde ik laatst
pi_57495965
Wij hebben met pasen de traditie om met vrienden van m'n ouders in hun buitenhuisje te zitten en gezellig eten en kletsen En gelijk ook de verjaardagen van die mensen te vieren.

Met oud en nieuw komen we ook bij elkaar om te eten en te kletsen.. En soms gaan we 1-2 weken naar Italie met z'n alle. Is wel precies op die data maar niet OMDAT het die data is. Gewoon leuk, gezellig, iedereen heeft vrij etc.
pi_57496085
Coldfeet zei dat ja Maar bij een hollands uiterlijk denk ik behalve aan meerbuikdankont ook wel aan vrij stevige benen zoals ik die heb
Dit jaar geen buitenhuisje lijkt me PF: het werd iets van 8 graden van het weekend Dus met een dikke trui binnen ofzo? Vorig jaar pasen was het weer erg fijn trouwens
pi_57496123
Het viel me vandaag in de spiegel op dat mijn onderbenen eigenlijk vrij smal zijn....
Het zijn echt alleen mijn bovenbenen die dik zijn
pi_57496124
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Een student die aan het afstuderen is heeft nooit vrij
Egwel. Ik ben ook aan het afstuderen

Oja, tip voor je word-probleem: pas gewoon de marges aan, daar kun je een hoop mee klooien
pi_57496227
Welkom Nik! (ik kom dit niet meer zeggen met mn normale account, dus Chicolate negeert je komst straks volledig ) Het klinkt als een verstandig, haalbaar plan .

Met pasen is er bij ons heel veel eten in huis. Warme broodjes, iets van een superuitgebreide avondmaaltijd (gourmet meestal met kerst, pasen is meer een buffet, tafel vol lekkere dingen) en hele dag door paaseitjes en koek aangeboden krijgen. Ik heb nog even geen idee hoe ik dat ga houden dit jaar, want ik ben wel ongelooflijk dol op paaseitjes . Maaaar ik wil ook niet aakomen. Was al dolblij dat ik deze week niet ben aangekomen, en wil dat eigenlijk zo houden voorlopig (of zelfs afvallen) ...

Zit nu helemaal alleen op de computers op school, rest van de klas is nog bezig met de toets (maar ik was het zo zat dat ik weggegaan ben, zou em toch al herkansen) ... en mn vriend was het nog eerder zat, die is zelfs naar huis gegaan. Nu zit ik hier te wachten tot de paasviering van mijn klas begint (wat een waardeloos gedoe zeg, hekel aan dat soort dingen) en daarna eindelijk een lekker lang weekend .

Oh, en ik ben misselijk. Al veel te lang (meer dan een week, steeds weer misselijk, dan even niet, en dan weer wel) ... dus geen zin om te eten, maar mijn buik rommelt al wel ... blech
Zelfs op school kan men zich vervelen
pi_57496257
Ik heb ook echt geen zin in vandaag, eerst 1,5 uur werken en dan nog 3 uur school....
Maar goed daarna inderdaad lekker lang weekend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')