Ik wel, 2 vrije dagen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Vind Pasen of Pinksteren ofzo niet echt heel boeiend.
Het gaat ook niet om Pasen of Pinksteren maar gewoon samen zijn met vrienden en familiequote:Op donderdag 20 maart 2008 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Vind Pasen of Pinksteren ofzo niet echt heel boeiend.
Tja, ik ben toch al vrijquote:
Tja, dat doe ik wel met Kerst, we hebben nooit wat bijzonders gedaan met andere feestdagen. Heb veel meer met Koninginnedag of Bevrijdingsdag ofzo, lekker feestenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om Pasen of Pinksteren maar gewoon samen zijn met vrienden en familie
Veel succesquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
met sterven bedoel ik het tentamen dat ik zo moet maken
Een student die aan het afstuderen is heeft nooit vrijquote:
Maar dan ben je maandag (en soms vrijdag) vrijquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
dat kan ook zonder pasen/pinksteren/kerst
Ik kwam pas in een kadoshop een t-shirt tegen met daarop "Ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik" Misschien moet ik die maar gewoon gaan dragenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En in de tussentijd maar dit shirt dragen
[ afbeelding ]
grapje
volgens mij is deze ook niet voor dikke maar voor zwangere mensen
Yep maar wel erg handig met de vrije dagen als je families hebt met eigen zakenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
dat kan ook zonder pasen/pinksteren/kerst
Egwel. Ik ben ook aan het afstuderenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Een student die aan het afstuderen is heeft nooit vrij
Foto's!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:14 schreef Sylvana het volgende:
Jaaa, mn jurkjes zijn binnen en ze staan echt goedHeb deze in hetzwart en blauw besteld, en vooral die in het zwart staat echt mooi
[ afbeelding ]
Nou moet het alleen nog mooi weer worden om het aan te kunnen trekken zonder dood te vriezen
Ik zal zo wel ff een foto makenquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Foto's!
Ik kan ook niet wachten tot het weer lekker weer is
Die eerste is mooiquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:14 schreef Sylvana het volgende:
Jaaa, mn jurkjes zijn binnen en ze staan echt goedHeb deze in hetzwart en blauw besteld, en vooral die in het zwart staat echt mooi
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Nou moet het alleen nog mooi weer worden om het aan te kunnen trekken zonder dood te vriezen
Wehkamp (check de linkquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Die eerste is mooi.
Waar heb je ze besteld?.
M'n benen zijn lang maar niet mager of zoquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Coldfeet zei dat jaMaar bij een hollands uiterlijk denk ik behalve aan meerbuikdankont ook wel aan vrij stevige benen zoals ik die heb
![]()
Dit jaar geen buitenhuisje lijkt me PF: het werd iets van 8 graden van het weekendDus met een dikke trui binnen ofzo? Vorig jaar pasen was het weer erg fijn trouwens
Bij de Wehkampquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die eerste is mooi.
Waar heb je ze besteld?.
Echt een toffe jurk iddquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bij de Wehkamp
Foto van mij erin:
[ afbeelding ]
( heb mn haar nog niet geborsteld, ga nu douchen en eten)
Ze gaat er nu niet in rondlopen, hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Lange jurkjes maken je wel vaak kleiner, dus zeker als je niet zo lang bent wordt het misschien wat propperig. Het is een leuk jurkje, maar wel erg zomersVoor op vakantie dan zeker?
Dat komt denk ik omdat de foto van zo dichtbij is genomen, ben gewoon nog steeds 1.58quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
leuk jurkje en je lijkt best lang
Egniequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Egwel. Ik ben ook aan het afstuderen
Oja, tip voor je word-probleem: pas gewoon de marges aan, daar kun je een hoop mee klooien![]()
Ok, laten we het erop houden dat sommige mensen die aan het afstuderen zijn wel vakantie hebben, en andere mensen weer nietquote:
Ik heb altijd wel een zwak voor Utrecht, maar wat wil je gaan shoppen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:45 schreef Ewelina het volgende:
Weet ik nog niet, ik zat te denken aan Groningen ofzo. Maastricht is net te ver weg denk ik. Of weet iemand nog een leuke shopstad? (Niet Amsterdam want daar woon ik...)
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:47 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ok, laten we het erop houden dat sommige mensen die aan het afstuderen zijn wel vakantie hebben, en andere mensen weer niet
Welneequote:Op donderdag 20 maart 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
Dat vind ik wel erg politiek correct hoorJij doet zeker psychologie ofzo.
De marges bleken idd niet te kloppenquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Egwel. Ik ben ook aan het afstuderen
Oja, tip voor je word-probleem: pas gewoon de marges aan, daar kun je een hoop mee klooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |