quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:41 schreef Isegrim het volgende:
- gemarineerde terrine van eendenlever en pekelvlees met kweeperengelei met vinaigrette van rode wijn ()
- krokant gebakken kalfszwezerik met toffee van appel, krokante pancetta en saus van vin santo (alleen iets te zout)
- crème brûlée van zoethout met warme compôte van appel met vanille en sorbetijs van groene appel ()
Ja hoi. Geef eens wat meer info, want dit klinkt goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:03 schreef -Mellow- het volgende:
probeerseltje van lamsvlees, linzen, bonen, verse koriander en een bende andere kruiden.
En het is verdomde lekker, zeker na een dag staan
Sonja heeft best goede recepten! Tis alleen zo ontzettend weinig, als ik die hoeveelheden aan zou moeten houden dan zou mijn gezin sterven van de honger vrees ik (overigens volg ik geen dieet, maar ik heb wel ooit in haar kookboeken gebladerd).quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Net 2 boterhammen met kipfilet en tomaat. Daarbij lekkere kippensoep, uit een blikje
Vanavond nog weer witlof.
Morgen een paasdiner alla S. Bakker, ik ben altijd principieel tegen dat wijf maar mijn schoonmoeder zweert erbij en gaat voor ons koken. En het klonk best lekker dus dat gaat wel goedkomen.
uitje fruiten, knof erbij, veul komijn, cayenne en laurier ff meebakken. Lam erbij doen en kopje rode linzen, nog even bakken. Groentebouillon in de pan, aan de kook brengen en half uurtje lekker laten pruttelen. Als laatste verse koriander erbij, en...geheel tegen mijn gewoonte en principes in, witte bonen UIT EEN POTJE.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoi. Geef eens wat meer info, want dit klinkt goed.
Vanavond fajitas gegetenDie lust ik bijna elke dag wel, we eten ze echt vaak
Knabbel nu op winterwortel en drink een immens glas ranja; als dat op is en mijn werk af, neem ik een stevig glas pastis met veel ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |