abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57531621
- gemarineerde terrine van eendenlever en pekelvlees met kweeperengelei met vinaigrette van rode wijn ( )

- krokant gebakken kalfszwezerik met toffee van appel, krokante pancetta en saus van vin santo ( alleen iets te zout)

- crème brûlée van zoethout met warme compôte van appel met vanille en sorbetijs van groene appel ( )

Dat dus.

Brazzo te Rotterdam. Goed eten, goede bediening, leuke sfeer.
pi_57531636
Friet
pi_57531674
Patat
pi_57531757
Friet waterfiets
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:53:41 #5
208586 Amandaa
Sneeky Italiana
pi_57531805
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:46 schreef RacerDKB het volgende:
Patat
  zaterdag 22 maart 2008 @ 00:03:49 #6
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_57531963
probeerseltje van lamsvlees, linzen, bonen, verse koriander en een bende andere kruiden.
En het is verdomde lekker, zeker na een dag staan
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_57531988
Glas water.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57532045
Cranberry and Blueberry mix van de Appie met een joint. En ik moet morgen werken, dat laatste is misschien niet zo handig...
pi_57532075
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:41 schreef Isegrim het volgende:
- gemarineerde terrine van eendenlever en pekelvlees met kweeperengelei met vinaigrette van rode wijn ( )

- krokant gebakken kalfszwezerik met toffee van appel, krokante pancetta en saus van vin santo ( alleen iets te zout)

- crème brûlée van zoethout met warme compôte van appel met vanille en sorbetijs van groene appel ( )

Sjardonneetje
pi_57532105
Sla en bonen met verse wors en erpels.
Wiesdebaas ..
  zaterdag 22 maart 2008 @ 00:24:05 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57532318
Whiskietje en voorproeven van hapjes voor de CUL-meet van morgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57533392
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:03 schreef -Mellow- het volgende:
probeerseltje van lamsvlees, linzen, bonen, verse koriander en een bende andere kruiden.
En het is verdomde lekker, zeker na een dag staan
Ja hoi. Geef eens wat meer info, want dit klinkt goed.

Vanavond fajitas gegeten Die lust ik bijna elke dag wel, we eten ze echt vaak

Knabbel nu op winterwortel en drink een immens glas ranja; als dat op is en mijn werk af, neem ik een stevig glas pastis met veel ijs
pi_57535884
Op dit moment diepvries pizza .
Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
  zaterdag 22 maart 2008 @ 14:20:49 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57539306
Net 2 boterhammen met kipfilet en tomaat. Daarbij lekkere kippensoep, uit een blikje

Vanavond nog weer witlof.
Morgen een paasdiner alla S. Bakker, ik ben altijd principieel tegen dat wijf maar mijn schoonmoeder zweert erbij en gaat voor ons koken. En het klonk best lekker dus dat gaat wel goedkomen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57539889
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Net 2 boterhammen met kipfilet en tomaat. Daarbij lekkere kippensoep, uit een blikje

Vanavond nog weer witlof.
Morgen een paasdiner alla S. Bakker, ik ben altijd principieel tegen dat wijf maar mijn schoonmoeder zweert erbij en gaat voor ons koken. En het klonk best lekker dus dat gaat wel goedkomen.
Sonja heeft best goede recepten! Tis alleen zo ontzettend weinig, als ik die hoeveelheden aan zou moeten houden dan zou mijn gezin sterven van de honger vrees ik (overigens volg ik geen dieet, maar ik heb wel ooit in haar kookboeken gebladerd).

Wij eten vandaag verse groentesoep, het vlees heeft al de hele dag (vanaf negen uur) gezwommen in water en een lekker bouquetje, dus dat zou goed moeten komen!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:30:48 #16
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_57540344
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 01:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja hoi. Geef eens wat meer info, want dit klinkt goed.

Vanavond fajitas gegeten Die lust ik bijna elke dag wel, we eten ze echt vaak

Knabbel nu op winterwortel en drink een immens glas ranja; als dat op is en mijn werk af, neem ik een stevig glas pastis met veel ijs
uitje fruiten, knof erbij, veul komijn, cayenne en laurier ff meebakken. Lam erbij doen en kopje rode linzen, nog even bakken. Groentebouillon in de pan, aan de kook brengen en half uurtje lekker laten pruttelen. Als laatste verse koriander erbij, en...geheel tegen mijn gewoonte en principes in, witte bonen UIT EEN POTJE.

Zoiets was t. alles in geheel willekeurige hoeveelheden.

Gelieve met turks brood op te smikkelen
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_57541125
Ik pak zo een groot stuk mokka taart.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_57543710
Wij hadden groentesoep met een lekker brood met kaas, zongedroogde tomaten en italiaanse kruiden
pi_57545543
Spaghetti met gehakt en zefgemaakte rode saus
pi_57545664
Couscous met de lekkerste gehaktballetjes die ik ken
stupidity has become as common as common sense was before
pi_57546199
ik had vanavond iets uit de paas-excellent serie van AH. Was met 35% korting, dus de gok gewaagd.

Ik had de kipfilet met ham, ei en (3) asperges (ovenschotel). Was veel lekkerder dan verwacht, ondanks dat gekookt ei in een ovenschotel niet echt geslaagd is.

pi_57547289
Vanavond overgebleven tortilla's gegeten en nu geitenkaas met een spaans broodje en een glas fles rode wijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57549550
Corona
pi_57553350
Nu een kopje thee en zometeen paasbrunch ^^

Lekkere broodjes, roerei, sinaasappelsap, kip-kerrie-salade, geitenkaas, franse kaasjes en lekkere vleeswaren
En een goede mok koffie
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_57553494
Ik ben bezig met de voorbereidingen van de brunch (de hele familie komt eten ). Op tafel komt:

* luxe broodjes met vleeswaren, kaas, zoetwaren
* roerei, uitgebakken spek, gegrilde tomaat
* pasteitjes met home-made kipperagout
* scones met room en verse aardbeien
* advocaat met slagroom
* vers fruit salade
* Sandwiches (zalm/sla/ei en asperges/sla/beenham)
* paasbrood
* gekookte eieren
* Visplateau op ijs met citroen

Alleen met zelfspot kun je overleven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')