roerbakken en dan serveren met geitenkaas eroverheen gebrokkeld en pijnboompitjesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:36 schreef Tezz het volgende:
Vanavond staat in huize Tezz spinazie op het menu. Ik heb alleen nog geen idee wat ik er mee ga doen........roerbakken? Salade met gegrilde groentes? In een hartige taart?? Ik weet het echt nog niet.....
Iemand nog suggesties??
Erbij chipolataworstjes van de grill en aardappels met knof uit de oven.....
Ja ik zag van de week een foto voorbij komen hier! Zag er super uit...........quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:37 schreef DarkElf het volgende:
spinazie geitenkaas taart![]()
(staat in de delicious)
en ja het werd zeker watquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:30 schreef DarkElf het volgende:
... en ga zometeen een wortel-verse gembersoep maken...
geen idee of het wat wordt, maar goed... we zien wel
Wooow SHE, lijkt net of alles wat je vandaag typt uit mijn handen komt...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:46 schreef SHE het volgende:
Zit ik gotver al jaaaaaaaaaren mezelf helemaal binnenstebuiten te keren om mijn culinaire hoogetpunten te benadrukken
Drie keer raden wat meneer het allerlekkerste vond wat hij ooit gegeten heeft? De moussaka!
Een godvergeten boeren stink gerecht, wat zelfs mijn eigen moer niet wil klaarmaken omdat het er niet uit ziet!
Mannen![]()
Nu: een fles wijn en een joint. Dit alles natuurlijk louter educatief, in het kader van zelfreflectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |