Paint van Steve-Oquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:42 schreef Steve-O het volgende:
Als de TS zelf nou een toffe naam zou hebben zou dit helemaal een hit zijn .
Niet leuk ..quote:
Snakeyquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Niet leuk ..
Ik werd gevoerd ik moest het niet zelf doen
je hebt het trouwens he-le-maal fout, maar dat terzijdequote:
Klopt, plaatje stelt deoxyribonucleinezuur voor...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je hebt het trouwens he-le-maal fout, maar dat terzijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Heeeeeeel mooiquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:32 schreef Breathtaking het volgende:
House-Musik:
[ afbeelding ]
Mooi he?
Ik kan het niet meer volgen hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Is het dan niet de bedoeling dat de namen erbij niet hoeven omdat je anders niet weet wie het is?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:40 schreef duplicaat het volgende:
[ afbeelding ]
De laaste R
Ja ik weet dat het laatste is
Ik ken dr nog niet zoveelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:51 schreef House-Musik het volgende:
Ja 3 paints over dezelfde user is wel genoeg, er zijn genoeg andere users om over te painten
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:44 schreef duplicaat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor House-Musik: Dit is SuperwormJim![]()
Niet? Is juist makkelijk:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:19 schreef iuvenis het volgende:
Wedden dat jullie er geen kunnen bedenken over iuvenis?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Niet? Is juist makkelijk:
uivenus:
[ afbeelding ]
Kut daar ben ik dus te dom voorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
uivenus:
[ afbeelding ]
Ok, fles champagne voor jou dan maar?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
uivenus:
[ afbeelding ]
Juist, met jou kan ik dus praten!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef duplicaat het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zuigt ik weet het dat ligt overigens niet aan mij maar aan jou iuvenis oftewel latijn voor (jonge)man.
wehe vette paintskillsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:06 schreef duplicaat het volgende:
[ afbeelding ]
check vooral een linker schoen aan de rechter voet zitten![]()
Je moet wat hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
wehe vette paintskillsalleen waarom 1 schoen en 1 klomp
duplicaat is trouwens wel de top painter
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
hijs wel duidelijk lijkt me
ik ben hier zo slecht in hé
Duplicaat... dat woord heb ik laatst nog geleerd onder de Nederlandse les op school!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:39 schreef duplicaat het volgende:
Ik ben idd geen kloon.
Of brengt dit je aan het twijfelen?
Waar zit je, groep 6?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:44 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Duplicaat... dat woord heb ik laatst nog geleerd onder de Nederlandse les op school!
Duplicaat = tweede exemplaar
ik wou kutkloon zetten want dat paste bij de contextquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:39 schreef duplicaat het volgende:
Ik ben idd geen kloon.
Of brengt dit je aan het twijfelen?
dat is een goede van gelekikkerquote:
Hier één met engels latijnse naam (denk ik)quote:
Netjes man.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
ben je niet trots op me, quyxz?
ik wil nog niet naar de gevangenisquote:
Er zit wel mooie diepte inquote:Op zondag 23 maart 2008 12:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wehe zelfpaint
[ afbeelding ]
ik moet toch is wat beter leren painten
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik wil nog niet naar de gevangenis:'(
maar dat doen jullie toch niet, jullie zijn m'n brothas jeweetzz tog
Die 'tok', is dat nou nodig?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:30 schreef duplicaat het volgende:
Als ik wat beters verzin doe ik die![]()
[ afbeelding ]
Je zult wel teleurgesteld zijn
Neequote:
Ja maar ik had even niets te doen en je had het over brothers vandaar de zwarte klompen in het gevangquote:Op zondag 23 maart 2008 14:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
je eerste paint over mij was leuker
Ja die pijl moet ook weg.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:01 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
Moet ik die domme pijl of iets anders ook nog weghalen of zal ik het maar meteen een wit vakje maken. Het blijft toch bagger![]()
oh nu snap ik mquote:Op zondag 23 maart 2008 15:04 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Ja maar ik had even niets te doen en je had het over brothers vandaar de zwarte klompen in het gevang
geen moeite doen??!!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
je weet ik maar ben ik steeds te lui voor![]()
kga toch zeker geen moeite doenzitten gewoon een beetje t topic vol te baggeren want anders doet toch nimand het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Ik wou er eigenlijk een gaan maken maar ik wil jou helemaal niet op msnquote:Op zondag 23 maart 2008 21:34 schreef DuTank het volgende:
Degene die een grappig over mijne kan maken, mag mij toevoegen op hyves
hyves zei ikquote:Op zondag 23 maart 2008 21:43 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk een gaan maken maar ik wil jou helemaal niet op msn
wehe goeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed dat je die spoilerts gebruikt, anders had ik het never te nooit niet geweten natuurlijk, zo diepzinnig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Mijn spoilers zijn toch altijd goed,quote:Op zondag 23 maart 2008 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar goed dat je die spoilerts gebruikt, anders had ik het never te nooit niet geweten natuurlijk, zo diepzinnig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik mijn Cas in Obob toch beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
daar isiegoed héa?
IK zie hemquote:Op zondag 23 maart 2008 22:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
zie jij hem wel duplicaat?'
bij mij doet ie t nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:43 schreef duplicaat het volgende:
[..]
IK zie hemwehe goed bedacht héaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zou christiaantjuh er van vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Hahahahahahahaha. ik kijk wel nogal evilquote:Op maandag 24 maart 2008 19:56 schreef duplicaat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Omdat daarom tevens kickje
thanx enzo..... maar een 'acolyte' is gewoon een misdienaar, geen vriendje van gordonquote:
wehe ligt dat aan jou of aan hem?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha. ik kijk wel nogal evil
Nee jij maakt kwaliteits paintsquote:Op maandag 24 maart 2008 23:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Hehe die ademnemer.
Wel uitgeschoten met de bruin-maak-lotion op de onder arm
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:03 schreef duplicaat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als ik hem nog kleiner maakte kon je het niet meer lezen zonder te klikken.
Ik weet dat het nu ookal bagger is![]()
Da;s niet paintquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.gofish.com/player.gfp?gfid=30-1136317
Klaar!
Ik vind m vet!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:27 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ernstig matig, ik weet het.....![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Great minds think alike.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:48 schreef ToT het volgende:Serieus, ik wilde haar eerst gebruiken in die photoshop!
Thx voor je compliment!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij doet echt geen moeite he?quote:
Dan moet je er op klikken. Ik had hem gewoon nooit moeten verkleinenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
oh ik dacht dat die in het zwart de duivel was![]()
ik bedoelde natuurlijk dat dat een slechte duivel is lijkt meer op n demon of zo
en dupli die laatste paintvan je was echt een dieptepuntkon hem amper lezen
[ Bericht 30% gewijzigd door duplicaat op 25-03-2008 17:01:19 ]
Ja ik heb me van het weekend ook wel wat overpaint ik ga eerst een week inspiratie opdoen en kom dan keihard terug (lees: ik heb tentamens en geen tijd om strakke paints te maken komende weekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:zal wel aan mij liggen, de andere paints van jou vond ik beter
![]()
Ja ik had beter een paint met jouw en Ringo starr (die kent iedereen toch wel) kunnen maken (1e idee) dan had ik dit gezeik niet gehad.quote:
dat kan alsnogquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:58 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Ja ik had beter een paint met jouw en Ringo starr (die kent iedereen toch wel) kunnen maken (1e idee) dan had ik dit gezeik niet gehad.
uit het zuiden des landsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:10 schreef duplicaat het volgende:
Uit het oosten maar ik kan het niet thuisbrengen. Overigens moet je een week wachten op die paint of heel misschien vanavond.
sjoenkele is wat (vooral de oudere) mensen doen als er carnavalsachtige hoempapa muziek word gespeeld...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:16 schreef duplicaat het volgende:
Ik op google kijken allemaal semi duits (dus ik dacht uit het oosten) daarna je fobo zie ik carnaval dus moest het wel zuiden zijn. Ik ben zelf een noordeling vandaar dat ik er echt niets van kon maken.
Maar nu weet ik nog niet wat het betekend![]()
AUBquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
dat is best gayen duplo moet ik over een week deel 2 openen dan?
als deze vol is
Nee sorry, ik doe alleen vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If house is a nation, I wanna be president.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doe alleen vrouwen
------------------
Paint mijn naam gewoon eens dan, das niet zo heul moeilijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:50 schreef duplicaat het volgende:
de House-Musik keuring
1 Vrouw [ja] [nee]Heeft u ja ga dan door naar vraag 2
2 Lekker [ja] [nee] Heeft u ja dan komt u in aanmerking om gepaint te worden.
Klaar:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Paint mijn naam gewoon eens dan, das niet zo heul moeilijk.![]()
En nee, ik ben niet lekker.
Gewoon de Mona Lisa in de oceaan flikkeren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:00 schreef deepart het volgende:
Mijn username valt niet te painten lollersz
Baajtewee, ik heb een scheetje gelatuhh
Om het af te leren laatstequote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon de Mona Lisa in de oceaan flikkeren.
Dat is er een voor in mijn foboquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:50 schreef duplicaat het volgende:
de House-Musik keuring
1 Vrouw [ja] [nee]Heeft u ja ga dan door naar vraag 2
2 Lekker [ja] [nee] Heeft u ja dan komt u in aanmerking om gepaint te worden.
Oeeh, verlegen doch aantrekkelijk is zelfs nog beterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zijn, stonden er een tijdje geleden nog op.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
duplihoe kan je ineens zo goed painte?
en smart ass = vrouw, die cod4 speeltpics
btw house jij pauper, je kijkt nooit in dit prachtige topique met potentie, maar nu is er een vrouw ga je het ineens volbaggeren...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zijn, stonden er een tijdje geleden nog op.
Volgensmij ken ik jouquote:Ik ben Pleun, geboren in Den Bosch
Mijn topique hád potentie, totdat al die newbies het kwamen verzieken met paints die in nog geen seconde zijn gemaaktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
duplihoe kan je ineens zo goed painte?
en smart ass = vrouw, die cod4 speeltpics
btw house jij pauper, je kijkt nooit in dit prachtige topique met potentie, maar nu is er een vrouw ga je het ineens volbaggeren...
sterfquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:20 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Mijn topique hád potentie, totdat al die newbies het kwamen verzieken met paints die in nog geen seconde zijn gemaaktMijn taak is het ook om topics te starten, niet om ze vol te posten
![]()
Niks persoonlijks hoor[/nietserieusmaartochopdefeitendrukkend]
nee dan hadden andere normale fokkers en misschien zelfs veel geile foksters in dit topic gepost, maar nu worden ze weggejaagd door jullie!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
sterfgarpje hoor (wil geen ban
je hebt geluk)
maar als ik en duplo er niet waren was dit topique allang dood, dus wees blij! paupert
trouwens t is de eerste keer dat ik paint gebruik, ondankbaar mormel*is beledigt*
Hihiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:20 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Mijn topique hád potentie, totdat al die newbies het kwamen verzieken met paints die in nog geen seconde zijn gemaaktMijn taak is het ook om topics te starten, niet om ze vol te posten
![]()
Ja vergeleken met mij zijn dit newbies... en kut ookquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:07 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Ja vergeleken met mij zijn dit newbies... en kut ook
ja die paints van house zijn echt goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef duplicaat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik geef toe jouw paints zijn geniaal
Dat laatste dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja die paints van house zijn echt goedgrappig ook, hij heeft er wel 5 gemaakt of zo, uitslover...
ik lurk hier denk ik al langer dan jij! alleen had ik me pas laat geregistreerd![]()
en de geile fokkers jaag jij toch al weg met je house muzieku suck! sukkel
Is dat niet in het duits dood?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
tot= dood?:P
en dat klonk onaardig bhmnu maken we er geeneen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:43 schreef svdheijden het volgende:
Kut...ja ik weet het..![]()
[ afbeelding ]
Jawel jij gaat weleens in Den Bosch uitquote:
Ik kan ben misschien hoogstens 5x dat ik me kan herinneren in Den Bosch geweest. Mijn geboorte niet meegerekend dan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Jawel jij gaat weleens in Den Bosch uitKzal je eens roepen als ik je zie
Zonder newbies geen topicquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:20 schreef House-Musik het volgende:
[..]
![]()
Waar zijn de geile foksters?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:36 schreef House-Musik het volgende:
[..]
nee dan hadden andere normale fokkers en misschien zelfs veel geile foksters in dit topic gepost, maar nu worden ze weggejaagd door jullie!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:16 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Zonder newbies geen topic![]()
[..]
Waar zijn de geile foksters?![]()
Om dit topic in leven te houden en naar idee van ToT (waar iedereen zelf ook wel op was gekomen) het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:32 schreef ToT het volgende:
[..]
HEY! Daar heb ik UUUUUUUUUUUUUUURENlang op zitten Photoshoppen hoor!![]()
Het lijkt idd meer een Fransman ofzo.. die hebben ook grote neuzen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:50 schreef Hbjr het volgende:
en jew cookie, ja ik vind dat joden een dikke neus hebben.... en hij lijkt frans, maar come on.. joden koek met zo'n kapje... en anders moet ik naar nazi achtige shizzle
Ik heb er één gemaakt maar ik weet niet of die kanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:09 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Het lijkt idd meer een Fransman ofzo.. die hebben ook grote neuzen.
Joden - koek ~ Koek gemaakt van (door) joden.
Let me see what you gothurt some Jews!
![]()
(ben geen Jood btw)
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:33 schreef duplicaat het volgende:
Ik heb er één gemaakt maar ik weet niet of die kan
je hebt pm want ik ben een watje![]()
![]()
O fuck ik ben de wielen vergeten van de wagonquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:03 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik ben geschokt!
[ afbeelding ]
Nee hij is grappig.![]()
En FoK is wel wat gewend volgens mij.
geloof je het zelfquote:Op zondag 30 maart 2008 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kijk helemaal geen porno.![]()
![]()
Goeie paint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |