Paint van Steve-Oquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:42 schreef Steve-O het volgende:
Als de TS zelf nou een toffe naam zou hebben zou dit helemaal een hit zijn .
Niet leuk ..quote:
Snakeyquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Niet leuk ..
Ik werd gevoerd ik moest het niet zelf doen
je hebt het trouwens he-le-maal fout, maar dat terzijdequote:
Klopt, plaatje stelt deoxyribonucleinezuur voor...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je hebt het trouwens he-le-maal fout, maar dat terzijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Heeeeeeel mooiquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:32 schreef Breathtaking het volgende:
House-Musik:
[ afbeelding ]
Mooi he?
Ik kan het niet meer volgen hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Is het dan niet de bedoeling dat de namen erbij niet hoeven omdat je anders niet weet wie het is?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:40 schreef duplicaat het volgende:
[ afbeelding ]
De laaste R
Ja ik weet dat het laatste is
Ik ken dr nog niet zoveelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:51 schreef House-Musik het volgende:
Ja 3 paints over dezelfde user is wel genoeg, er zijn genoeg andere users om over te painten
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:44 schreef duplicaat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor House-Musik: Dit is SuperwormJim![]()
Niet? Is juist makkelijk:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:19 schreef iuvenis het volgende:
Wedden dat jullie er geen kunnen bedenken over iuvenis?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Niet? Is juist makkelijk:
uivenus:
[ afbeelding ]
Kut daar ben ik dus te dom voorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
uivenus:
[ afbeelding ]
Ok, fles champagne voor jou dan maar?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
uivenus:
[ afbeelding ]
Juist, met jou kan ik dus praten!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef duplicaat het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zuigt ik weet het dat ligt overigens niet aan mij maar aan jou iuvenis oftewel latijn voor (jonge)man.
wehe vette paintskillsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:06 schreef duplicaat het volgende:
[ afbeelding ]
check vooral een linker schoen aan de rechter voet zitten![]()
Je moet wat hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
wehe vette paintskillsalleen waarom 1 schoen en 1 klomp
duplicaat is trouwens wel de top painter
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
hijs wel duidelijk lijkt me
ik ben hier zo slecht in hé
Duplicaat... dat woord heb ik laatst nog geleerd onder de Nederlandse les op school!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:39 schreef duplicaat het volgende:
Ik ben idd geen kloon.
Of brengt dit je aan het twijfelen?
Waar zit je, groep 6?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:44 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Duplicaat... dat woord heb ik laatst nog geleerd onder de Nederlandse les op school!
Duplicaat = tweede exemplaar
ik wou kutkloon zetten want dat paste bij de contextquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:39 schreef duplicaat het volgende:
Ik ben idd geen kloon.
Of brengt dit je aan het twijfelen?
dat is een goede van gelekikkerquote:
Hier één met engels latijnse naam (denk ik)quote:
Netjes man.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
ben je niet trots op me, quyxz?
ik wil nog niet naar de gevangenisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |