Het leukste eraan is dat die gast jaren terug al is ontmaskerd en iedereen gelooft het nu weer ofzoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:53 schreef sander89 het volgende:
Net zoals die lepel buiger, de grootste onzin is het![]()
Dat is een ilussionistquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:53 schreef sander89 het volgende:
Net zoals die lepel buiger, de grootste onzin is het![]()
Maar gaat ook wel effe zondag kijken denk ik
Zoals? Als het 'heel veel' wetenschappers zijn die in hem geloven, kan je best een paar voorbeelden noemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:25 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Was het maar waar. Heel veel intelligente wetenschappers die mensen als Uri Geller (helaas) serieus namen.
Ja erg jammer.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb de HH gezienTriest die Susan.Ze is opzich wel fuck-able, maar jammer dat ze zo verdomde naïef is
Fuck her brains out.quote:Op zondag 23 maart 2008 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja erg jammer.
Ze mag wel een keer bij mij langs komen. Dan zal ik haar die onzin uit het hoofd praten en meer.
Als een echte Vikingquote:Op zondag 23 maart 2008 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja erg jammer.
Ze mag wel een keer bij mij langs komen. Dan zal ik haar die onzin uit het hoofd praten en meer.
je laat het dus niet in het middenquote:Op zondag 23 maart 2008 10:50 schreef Alcyone het volgende:
Of zulke gaven bestaan laat ik in het midden.
Zeker is dat mensen met werkelijk die gave, nooit aan zullke TV shows mee zullen doen.
Je wil dan liever dat zo min mogelijk mensen het weten.
iddquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
haha is ze ooi bemaskert geweest
ik hoor een N? nee een D? nee een J? nee een K? ja een man met een K? nee een vrouw met een K... caroline ja! is dat je moeder nee je zus nee .. oh je buurvrouws zus.
ja het gaat goed met haar.
Dat zag ik ook! WTF! Was dat een geest die zich aandiende?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:57 schreef pberends het volgende:
Dat plantje op de achtergrond van die vrouw!
Die vrouw had zo'n wip-plantje op de achtergrond, zo'n ding van plastic die uit zichzelf op en neer beweegt... zeer irritantquote:
Omdat mensen graag willen dat er na het leven ook nog iets is.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik me vooral afvraag: waarom neemt dit zo'n hoge vlucht? Waarom doen mensen hier aan mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |