Voor de naïevelingen onder het volk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:50 schreef IHVK het volgende:
En daar moeten ze een hele uitzending aan verspillen?
* Viking84 wacht nog steeds... .quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:38 schreef Toad het volgende:
Straks in DWDD een voordiscussie tussen Susan Smit (pro Char) en ik meen een Zemblaredacteur.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:54 schreef Feitosa het volgende:
Lijkt me dat ieder met een gezond verstand allang wist dat ze een enorme oplichter is.
Alsof mensen die daar in geloven en naar die poepzooi kijken voor Zembla gaan zitten...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voor de naïevelingen onder het volk.
Nu dus het einde.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 wacht nog steeds... .
Komt het wel vanavond? Volgens de programmering niet nml.
booming business dat geestengedoe.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:50 schreef IHVK het volgende:
En daar moeten ze een hele uitzending aan verspillen?
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Nu dus het einde.
Susan: "de lijn stoort"
Ja echt vreselijk he ?!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat gemeen om die arme Char zo zwart te maken!
Kan ook wit, heur.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat gemeen om die arme Char zo zwart te maken!
Doe normaal johquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel erg jammer, want ik vind Char op tv erg sympathiek overkomen. Mensen putten echt troost uit haar woorden. In dat opzicht functioneert ze gewoon als een predikant. Die lult ook uit z'n nek en mensen putten troost uit wat hij zegt. Alleen weet Char van zichzelf dat ze uit haar nek kletst - ze is kennelijk gewoon een charlatan - en zo'n predikant niet.
Niet bij iedereen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was toch allemaal al lang bekend man?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |