quote:
Dat is mooi, swets ook?
quote:
Uitgerekende datum heb ik trouwens nog nooit gehaald

Lijkt me echt verschrikkelijk als die 'zomaar' voorbij gaat

Ik vond dat zo vreemd. Ik had toen ook nergens last van, sterker nog, die avond hebben we nog zeker een km of 15 gefietst. Even bij Dancevalley langs. 's Avonds was het toen nog een graad of 25, overdag dik 30 graden. Grappig trouwens hoe ik nu erg bezig ben met de bevalling van Jetske en alles er omheen.
Het vervelende vond ik trouwens van de uitgerekende datum dat iedereen al een week of 4 daarvoor begon te voorspellen dat het "echt niet lang meer kon duren". Dat maakte het wachten wel erg lang.
quote:
Gaan ze bij jou nog wat doen ihkv de suiker Sjak, om het eerder te laten komen?
Ik ben vorige week bij de gyn geweest en het liefst wachten ze tot het vanzelf begint. Maar veel langer dan 40 weken gaan ze het niet laten duren. Volgende week moet ik weer langs, dan ben ik 38 weken, en dan zullen we een echt plan gaan vaststellen. Heel veel eerder hoeft het nog niet te komen. De baby groeit wel hard maar niet zo vreselijk boven de curven uit. Ze schatte het vorige week op 3500 gram. (Dat is trouwens wel een flink verschil met 1,5 week ervoor toen was het 2900 gram), maar ja we weten allemaal wat de schatten voor waarde heeft. Van mij mag het ook wel wachten hoor. Hoe langer het bij me is hoe mooier het er uit zal komen

Maar dat zeg ik nu, een paar dagen geleden mocht het er ter plekke uitvallen
Macka, ik voel me niet anders dan eerst. Ik heb zelf geen last van de suiker. Behalve wat meer dorst en wat vaker plassen maar dat zijn geen echte kwalen vind ik. Ik hoop alleen dat het prikken helpt voor de baby straks. Dat het geen infuusje hoeft en niet in de couveuse. Maar dat zijn zorgen voor straks. Nu mar gewoon braaf controleren en prikken en proberen aan een dieet te houden (en dat is echt moeilijk met al die chocolade in de winkels....).