Opbokken met je fazantgehak....!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:37 schreef Pengwyn het volgende:
In Bennekom, bij het Koetshuis schijn je een enorm lekkere luxe burger te kunnen krijgen van Fazantgehakt! Wel bellen van tevoren. "De beste burgers van nederland" hebben daar getest. Zie hun website www.debesteburgersvannederland.nl en ziehier voor het filmpje van de test op Youtube:
De 'echte' Italiaanse bol die in Nederland bedacht is?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook helemaal niet ongezond. Ik gebruik altijd Italiaanse bollen, niet van de AH, maar de echte, die door een Turkse bakker aan Italiaanse specialiteitenwinkels worden geleverd. Dat is behalve ontzettend lekker deeg ook behoorlijk vullend deeg, zodat je aan een broodje met evenredig grote hamburger met van alles erop ook een flink deel van je maaltijd hebt.
Wat gebruik je voor vlees?.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:23 schreef Redcoon het volgende:
Ik was nooit echt een burgerfanaat totdat ik er eentje in een random Amerikaans restaurant at... Niet te geloven hoe lekker...
Nu maak ik ze het liefst zelf, want in Nederland is de restaurantburger echt belabberd slecht. Laat je trouwens niet verleiden om een entrecote of een ander stuk duur vlees als basis voor gehakt te gebruiken, dat is echt waanzin.
Whehe, in Las Vegas heb ik daar veel van gevretenquote:
Burgermeester maakt anders echt hele goede burgers hoor. En relatief gezond. Absoluut niets mis mee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:46 schreef tjoptjop het volgende:
In Amsterdam (geen idee van andere grote steden) zijn ze ook in opkomst, zie bijv Burgermeester of de Burger Bar. Ik ben er blij mee, een goede burger is![]()
Het niveau van de VS heeft het natuurlijk niet, maar daar is de burger ook cultureel erfgoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Burgermeester maakt anders echt hele goede burgers hoor. En relatief gezond. Absoluut niets mis mee.Beweer ik het tegendeel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon Rundertartaar uit de supermarkt. De precieze samenstelling weet ik niet, maar imo krijg je d'r wel lekkere burgers vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:41 schreef tjoptjop het volgende:
tartaar is evenals gehakt een vrij loze term. Want waar bestaat het uit
tartaar zoals de slager en supermarkt verkoopt is imho te mager voor een lekkere burger.
Bah.. Ik vind McD burgers echt zwaar minder altijd. BurgerKing is dan wel weer vrij goed te doen.. Double Whopper met Bacon..quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:02 schreef VeX- het volgende:
Die wegwerphamburgers van Burger King en McDonalds komen niet eens in de buurt van de beste hamburger.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:02 schreef VeX- het volgende:
Die wegwerphamburgers van Burger King en McDonalds komen niet eens in de buurt van de beste hamburger.
Cheddar en "???" kaas?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:19 schreef Catch22- het volgende:
Mijn vaste recept. Ziet er wat armoedig uit zo, maar is wel heerlijk
Da's natuurlijk geen echte cheddar!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Cheddar plastic en "???" kaas?
Ziet eruit..
Ik denk anders wel dat de burgers hier beter voor je zijn dan wat die yankees je voorschotelen. Dat is waar ik op reageer. Zomaar een gevoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |