quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:19 schreef Robertje het volgende:
Duke![]()
Ik heb jullie wel in de Elite 8 staan hoor
Ik had gehoopt dat Kent St gisteren zou winnen,maar helaas...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:55 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
.
Niet echt een bijzondere 1e ronde so far en dat is goed voor mijn brackets. Alleen Duke
, grote kans dat die eraf gaan tegen de Mountaineers. Ik zie vandaag wel wat meer kansen voor een kleine verrassing, maar ik verwacht niks schokkends, die komen zaterdag en zondag wel.
East:
St. Joseph's tb Oklahoma (kleine underdog en zal niet echt een verrassing zijn)
MidWest:
Nova tb Clemson (typisch geval van een crash and burn actie van de Tigers en dat gebeurd ze zo vaak)
Davidson tb Gonzaga (Gonzaga is overrated dit jaar)
Als je denkt dat Clemson wint dan verliezen ze en andersom, dat team is zo wisselvallig. Davidson wint trouwens van Gonzagaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:09 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Kent St gisteren zou winnen,maar helaas...![]()
In die voorspellingen van vandaag kan ik me wel vinden al weet je met Clemson maar nooit.
Laat Dag 2 maar beginnen!
Zijn pa was ook geen slechte schutter.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:45 schreef D-Wade het volgende:
Wat een mooie schot heeft die Curry van Davidson.
Gooit er 40 in waarvan 30 in de 2de helft en bezorgt daarmee de Wildcats de overwinning.
Good callquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:21 schreef Playmaker het volgende:
Siena stunt idd tegen Vanderbilt.![]()
Alweer een #4 die naar huis mag!
edit:nice second half comeback van Mississippi State.Ze verslaan Oregon.
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:08 schreef Playmaker het volgende:DAVIDSON
![]()
Georgetown eruit!Curry alweer met een big second half!!!
Denk dat Memphis wel gaat winnen.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:52 schreef Colplay het volgende:
Elke keer denk ik dat Memphis de beslissing aan t forceren is, maar dan komt Mississippi weer terug.
Heb je eindelijk NASN pfof?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:57 schreef pfaf het volgende:
NASN was tof vanavond! Eerste keer dat ik de NCAA zo volg(de).
geen ideequote:Op maandag 24 maart 2008 00:11 schreef Playmaker het volgende:
Waarom wacht Mississippi zo lang met foulen???
Dat doen ze al het hele seizoen en dan wordt het lastig in close games. Mississippi heeft het zelf verpest toen ze 10 seconden wachten met foulen (van 59 naar 49). Tigers tegen de Spartans, ben benieuwd of we de "300" Spartans zullen zien of die uit Meet the Spartansquote:Op maandag 24 maart 2008 00:18 schreef Colplay het volgende:
Hack-a-Memphis tactiek lijkt me voor komende tegenstanders van Memphis wel een goed plan. Wat schieten ze slecht vrije worpen daar zeg.
Ik ga maar weer hopen dat Louisvillequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef Playmaker het volgende:
Morgen begint dan eindelijk de Sweet Sixteen.Het schema:
Donderdag
00:10 #7 West Virginia - #3 Xavier
00:27 #4 Washington State - #1 North Carolina
02:40 #12 Western Kentucky - #1 UCLA
02:57 #3 Louisville - #2 Tennessee
Vrijdag
00:10 #10 Davidson - #3 Wisconsin
00:27 #3 Stanford - #2 Texas
02:40 #12 Villanova - #1 Kansas
02:57 #5 Michigan State - #1 Memphis
Ik denk ook dat het zo zal lopen.Misschien dat WVU voor een verrassing kan zorgen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen:
WVU is licht favorietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:07 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het zo zal lopen.Misschien dat WVU voor een verrassing kan zorgen.![]()
Laat de Sweet Sixteen maar beginnen!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:10 schreef Playmaker het volgende:
Nice comback van WVU.Een 18 point achterstand teruggebracht tot 7 at halftime.Alexander word goed verdedigt tot nu toe.
ps:lekker zo'n thuiswedstrijd voor NCU.![]()
Kun je nagaan hoe ik over North Carolina denk!quote:
quote:RALEIGH, N.C. (AP) - It's a free-for-all at Davidson College.
Thanks to the deep pockets of the school's Board of Trustees, nearly 300 students will travel to Detroit to watch their beloved men's basketball team continue its surprising run in the NCAA tournament Friday night.
Students are getting bus transportation, two nights lodging and a ticket to see Davidson play Wisconsin in the Midwest Regional — all for free.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:14 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik over North Carolina denk!
quote:
Wil eigenlijk ook nog Vols - Cards zien, maar het einde van die pot haal ik niet denk ik...quote:
Niet echt veel verrassingen, jammer dat Louisville door isquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:42 schreef PirE het volgende:
Mijn voorspellingen:
WVU - Xavier zal close zijn, Xavier is beter met de FT's en dat kan wel eens beslissend zijn. Tar Heels gaan denk ik gewoon winnen, maar ik denk niet dat het een grote overwinning wordt. UCLA zal wel gewoon winnen ook al spelen ze niet altijd even goed. Louisville zal wel winnen van de tegenvallende Vols.
Ik ben met 3 van de 4 eens.Ik hoop op een Stanford overwinning!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef PirE het volgende:
Voorspellingen voor vandaag:
Wel een upset, alleen in de verkeerde wedstrijdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef PirE het volgende:
Voorspellingen voor vandaag:
Ik heb tot nu toe 7 van de 8 teams goed,behalve Davidson dan(ik had ook de Hoyas).Maar die heeft toch niemand.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel een upset, alleen in de verkeerde wedstrijd. Michigan State was redelijk kansloos. Als je het Memphis moeilijk wilt maken dan moet je vooral dik verliezen in de 1e helft zodat het niet aankomt op free throws, aangezien Memphis dik 110% FT's schiet
![]()
.
Nu maar hopen dat Kansas gehakt maakt van Davidson, anders gaan mijn brackets kaputt.
Het ziet er nog redelijk uit. Heb Louisville![]()
- North-Carolina wel goed, Kansas was een easy pick, Davidson had alleen Georgetown moeten zijn
. Texas doet wat ze moeten doen, had alleen Pittsburgh ipv Memphis. Top van West was een drama, alleen UCLA doet wat ze moeten doen, bottom ging beter dankzij Xavier en WVU.
Als de rest van het toernooi zo verloopt ben ik een tevreden man. Ik zie het alleen niet gebeuren.
North-Carolina tb Louisville
Kansas tb Davidson
Texas tb Memphis
Xavier tb UCLA
Kansas tb North-Carolina
Xavier tb Texas
Kansas tb Xavier
Mja, de hele eerste helft eigenlijk...quote:
En Kansas was nog wel een zekerheidje voor de Final Fourquote:Op maandag 31 maart 2008 00:04 schreef Playmaker het volgende:
Davidson speelt goed tot nu toe,vooral defensief.Ben benieuwd of Curry ook vandaag het beste voor de tweede helft bewaard heeft!
Laatste poging van Kansas haalde niet eens de ringquote:Op maandag 31 maart 2008 00:47 schreef Colplay het volgende:
Woooo weer een driepunter!
Davidson nu vier punten voor!
spoilertquote:
Curry word goed verdedigt.Hij forceert nu...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:57 schreef DeeBee het volgende:
Davidson heeft het lastig nu even...
Come on.
*kuch* choke *kuch*quote:Op maandag 31 maart 2008 00:58 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Curry word goed verdedigt.Hij forceert nu...
Kansas deed het juist goed die laatste play. Die drie-punter was redelijk kansloos.quote:
Daarom was het slecht uitgespeeld. Op het moment dat die verdediger uitgleed was er een open schot. Voor drie of anders richting basket voor de verlenging. Maar Curry wilde te graag zelf schieten.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Kansas deed het juist goed die laatste play. Die drie-punter was redelijk kansloos.
quote:Op Chapel Hill regent het nooit
CHAPEL HILL - University of North Carolina at Chapel Hill bracht vele beroemde spelers voort, onder wie Michel Jordan. Een gesprek met coach Roy Williams en zijn voorganger Dean Smith.
Er hangt zoals wel vaker een strakblauwe lucht boven Chapel Hill, de gemoedelijke stad waar het enorme universiteitsterrein van North Carolina (totale oppervlakte: drie vierkante kilometer) allesoverheersend is. De winter lijkt ver weg, het voorjaar nabij.
Volgens Randy Wiel - de huidige coach van EiffelTowers studeerde en speelde er vier jaar - moeten de huiskleuren van UNC (wit en lichtblauw) wel een gift van boven zijn. ,,Op UNC zeggen ze: Als God geen Tar Heel is, waarom is de hemel dan altijd Carolina-blauw? Ik herinner me dat recruits (geselecteerde spelers, red) altijd vroegen of het op Chapel Hill nooit regent. Weet je wat coach Smith dan zei? Wij krijgen de wolken, maar de regen valt in Durham.’’ Daar, iets verderop, zetelt aartsrivaal Duke University.
In Chapel Hill bepaalt de universiteit al meer dan twee eeuwen het openbare leven. Bijna 30.000 studenten staan er op UNC ingeschreven, ze vormen de economische en ook de sportieve motor van de stad. Basketbal is in North Carolina religie, al sinds mensenheugenis. De thuiswedstrijden van UNC in het Dean E. Smith Center (capaciteit 21.750) zijn steevast uitverkocht. Zelfs voor een onbeduidende demonstratiewedstrijd loopt de zaal moeiteloos vol. ,,Er speelt hier een hoop trots van de mensen mee,’’ bevestigt Roy Williams. De coach van de Tar Heels, zoals de bijnaam van UNC luidt, wordt in Chapel Hill aanbeden.
Drie jaar geleden leidde Williams het basketbalteam naar de nationale NCAA-titel, de vijfde in de lange geschiedenis van de universiteit. Begin april hoopt hij er in San Antonio, waar de Final Four wordt afgewerkt, een volgende aan toe te kunnen voegen.
De coach heeft tegenwoordig een eigen tv-show, werd onlangs opgenomen in de Basketball Hall of Fame en is volgens collega en vriend Wiel een van de populairste mensen op de universiteit. Williams, in 1972 afgestudeerd aan UNC, werd vijf jaar terug aangetrokken als hoofdcoach van het basketbalteam. Daarvoor vervulde hij die functie vijftien seizoenen bij de University of Kansas, ook al een grote naam in het universiteitsbasketbal.
,,Het is een droom coach te kunnen zijn van de Tar Heels,’’ beweert Williams. ,,Voor mij voelde het in 2003 als thuiskomen. Als je een keer op Chapel Hill bent geweest, dan word je er direct verliefd op. Dit is de plek waar je het liefst altijd wilt zijn. Elke speler, iedere student komt hier steeds weer terug. Ik ken weinig mensen die niet van deze plek houden. Kijk hier nou eens rond op de campus. Prachtig toch, met al dat groen? Chapel Hill is een levendige universiteitsstad, maar ook een mooie en rustige plek. Jonge mensen domineren de stad. Als ‘oudere’ voel ik me heel jong wanneer ik bij ze in de buurt ben.’’
Hij is kennelijk niet de enige. De universiteit van de staat North Carolina is een gewilde plek om te studeren. In de Verenigde Staten staat UNC ook te boek als een school met een uitstekend academisch leerprogramma. Op gebieden als rechten, massacommunicatie en economie scoort UNC landelijk zeer goed. Spelers die gerekruteerd worden, worden in eerste instantie naar Chapel Hill gelokt vanwege hun academische mogelijkheden. ,,We willen dat studenten bij ons komen om af te studeren,’’ legt Dean Smith uit. ,,Voor de schoolleiding, fans en coaches is het extreem belangrijk dat sporters hun diploma halen,’’ vult Williams aan. ,,Nergens anders is dat zo belangrijk als hier. Dat is altijd zo geweest en dat zal ook altijd zo blijven. Spelers zijn hier niet alleen om te basketballen.’’ Smith: ,,Wist u dat ruim 96 procent van de spelers die ik door de jaren heen heb gerekruteerd met een diploma op zak uit Chapel Hill zijn vertrokken?’’
Smith (77) is in de Verenigde Staten een levende legende. Hij kwam in 1958 binnenwandelen op UNC als assistent-coach, promoveerde drie jaar later tot hoofdcoach en vervulde die functie met veel succes tot 1997. Smith won in die tijdspanne twee nationale titels (1982 en 1993) en fungeerde als leermeester voor latere supersterren als Michael Jordan, Phil Ford, James Worthy, Vince Carter, BobMcAdoo en Rasheed Wallace. Hij bracht ze de geheimen van de sport bij. Uit eerbetoon werd de hal op de campus naar hem vernoemd, iets wat de immer bescheiden Smith aanvankelijk helemaal niet wilde. Uiteindelijk overtuigden de initiatiefnemers en de topmensen van de universiteit hem ervan dat er wellicht onvoldoende geld voor de bouw van de arena gedoneerd zou worden, indien zijn naam er niet aan gelieerd was.
Gevraagd naar het succes van North Carolina, komt Smith met een simpele verklaring. ,,Iedereen die bij ons speelt, moet een teamspeler zijn. Daar zoeken wij bewust naar,’’ verduidelijkt de oud-coach. ,,We rekruteren geen jongens die de bal alleen maar willen schieten en geen zin hebben in verdedigen. Mijn teams moesten het altijd hebben van het collectief. Natuurlijk trokken spelers als Jordan, Worthy en Ford daarbinnen vanwege hun individuele gaven aandacht. Ford was een sensationele spelverdeler. Hij kon elke bal schieten als hij wilde. Maar dat deed hij niet, want hij wilde vooral het team helpen.’’
Over Jordan hoeft de coach in ruste amper woorden vuil te maken. ,,Hij is eerder gestopt met zijn studie om professional te worden, maar heeft zijn diploma later alsnog gehaald. Michael is een intelligente jongen,’’ zo glundert Smith, die zich zelden laat zien bij de thuiswedstrijden om collega Williams niet voor de voeten te lopen.
Williams coacht verder in de filosofie van zijn beroemde voorganger, die gedurende bijna vier decennia de norm in het Amerikaanse universiteitsbasketbal mede bepaalde. ,,We hebben in Chapel Hill een mooie traditie opgebouwd,’’ vindt Williams. Handig, want het verstevigt de onderhandelingspositie van UNC bij het rekruteren van spelers.
,,Succes trekt spelers aan,’’ oordeelt de coach. ,,Michael Jordan heeft hier gestudeerd en gespeeld. Jonge jongens die op zoek zijn naar een plek om te studeren zien zichzelf al in hetzelfde tenue spelen. Daar profiteren we van.’’
UNC stelt hoge eisen aan potentiële basketballers, een erfenis uit het verleden. De universiteit heeft een reputatie hoogte houden op basketbalgebied. ,,Maar dat kan ook wel eens in je nadeel werken,’’ oordeelt Williams. ,,Er worden hier altijd successen verwacht, dat is nu eenmaal de traditie. Basketbal is op UNC het populairst en ook het meest succesvol, vandaar dat de interesse zo groot is. De mensen hier zijn er trots op. North Carolina is een echte basketbalstaat, de passie voor de sport is groot.’’
Het afgelopen seizoen voerde UNC de twee belangrijkste polls bijna het hele seizoen aan. Ook op weg naar de apotheose van het collegekampioenschap blijft North Carolina het te kloppen team. Williams vindt het een mooie uitgangspositie. ,,Iedereen wil van ons winnen. In de top zit het dicht bij elkaar, ik beschouw het als een voorrecht dat we als het beste team van het land worden gezien.’’
Een overstap naar de NBA, de Amerikaanse profcompetitie, heeft Williams nooit overwogen. De mogelijkheden daartoe waren er in het verleden wel, zo verklapt hij. ,,Ik voel me in het collegebasketbal echter meer op mijn plaats,’’ verduidelijkt Williams. ,,Dat is, vind ik, meer voor mij gemaakt. De associatie met jonge mensen, het opvoedkundige karakter van de baan en het helpen met hun academische opleiding vind ik extreem belangrijk. Ik krijg van dit werk veel energie en levenslust.’
Vanavond eens kijken of ik het kan terugkijken, heb in ieder geval de helft van mijn brackets goedquote:
Ik heb de uiteindelijke winnaar goed voorspeld,een schrale troost.De rest van mijn bracket was niet bepaald goed...quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Vanavond eens kijken of ik het kan terugkijken, heb in ieder geval de helft van mijn brackets goed.
quote:AP Top 25 Preseason Poll
1. North Carolina
2. Connecticut
3. Louisville
4. UCLA
5. Pittsburgh
6. Michigan St.
7. Texas
8. Duke
9. Notre Dame
10. Gonzaga
11. Purdue
12. Oklahoma
13. Memphis
14. Tennessee
15. Arizona St.
16. Marquette
17. Miami
18. Southern Cal
19. Florida
20. Davidson
21. Wake Forest
22. Georgetown
23. Villanova
24. Kansas
25. Wisconsin
Zag de score terwijl ik naar Villanova - South Florida zat te kijkenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:25 schreef TimoBasso het volgende:
*kick*
Iemand Duke gezien? damn.. wat een slacht partij..
Dat vond ik nou niet zo verstandig, net terug van een blessure.quote:
Klasbakquote:RALEIGH, N.C. -- Tyler Hansbrough is the first player in ACC history to be unanimously selected four times to the all-conference team.
The all-ACC teams were announced Monday. North Carolina teammate Ty Lawson joined him on the first team, along with Florida State guard Toney Douglas, Duke swingman Gerald Henderson and Miami guard Jack McClinton.
Hansbrough leads the league with a 21-point scoring average. The reigning national player of the year and leading scorer in school history enters this week's ACC tournament 52 points shy of J.J. Redick's 3-year-old league record of 2,769 career points.
Results were determined by a vote of 76 members of the Atlantic Coast Sports Media Association.
FSU's Douglas is een goede speler hoor. Nu MD-Duke aan het kijken. Beetje voorkeur voor MD.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:48 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah... Geen UNC en Wake Forest in de ACC finale, maar wel FSU en Duke of Maryland, nou die finale hoef ik zeker niet te zien...
Don't care, FSU sucks, periodquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:19 schreef Robertje het volgende:
[..]
FSU's Douglas is een goede speler hoor. Nu MD-Duke aan het kijken. Beetje voorkeur voor MD.
Pfff...en dan zit ik hier met een fanatieke Duke fan. Ze heeft dubbele pret vandaag: NC verloren en Duke gewonnen. Volgens mij weten de buren het inmiddels ook....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:38 schreef Guard het volgende:De heels hebben het moeilijk tegen de 'Noles.
Verliezen in the ACC tournament is geen optie en zeker niet tegen FSU
Dat sowieso...maakt niet welke sport.quote:
Wel voor de ACC-Title, niet voor de de Big Dance (NCAA Championship) en die laatste is toch wat belangrijker, ik heb ook het idee dat sommige teams expres verliezen zodat ze wat extra rust kunnen pakken.quote:
Heb het twee keer gezien, dit jaar overgeslagen. Anyway, tijd voor een FOK-Bracket imoquote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef Colplay het volgende:
Zit beetje tussen sportwedstrijden te zappen en zie nu op ESPN America de Selection show en tussendoor juichende teams. is het een beetje interessant om dit te volgen of is t meer show en boeit t allemaal niet zo?
Regions slaat dacht ik op de stad waar de Sweet Sixteen en Elite-Eight gespeeld worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef Colplay het volgende:
Oke, heb ik nog ff een laatste vraag, dan moet het daarna duidelijk zijn. Hoe zit het nu met de regio's? Dacht altijd dat de 16 beste teams van elke regio in het toernooi kwamen. Maar als ik nu zie dat UCLA in de oostelijke regio zit dan heeft dit weinig met de locatie van de plaats te maken? Is dit gewoon om aan te geven welke zestien ploegen bij elkaar in een schema zitten? En hoe wordt dan bepaald wie bij wie komt?
Oke klinkt logisch. Zag ook dat Midwest in Miami speelde, dus dat vond ik ook al vreemd. Nu klinkt het wel logisch. In ieder geval vanaf donderdag lekker hele avond college basketbal kijken.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Regions slaat dacht ik op de stad waar de Sweet Sixteen en Elite-Eight gespeeld worden.
Als ze echt met regio's zouden werken dan zouden alle PAC-10 teams in het westen komen en dat willen ze juist voorkomen. De 1 t/m 4 seeds van een conference worden verdeeld over elke regio zodat ze elkaar pas tijdens de Final Four tegen kunnen komen. Een eventuele 5th seed komt wel bij een ander team uit het eigen conference, zie bijvoorbeeld de Big East met 7 teams en 3 1st seeds.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:18 schreef Playmaker het volgende:
LOL..toevallig kocht m'n vriendin me een Binghamton T-shirt omdat ze het logo en de kleur zo leuk vond. Die doe ik dus mooi aan als ze tegen Duke moeten! Hopelijk hoef ik daarna niet op de bank te slapen...
entered. Jammer dat ik niet mee kan doen om de cashprijsquote:Op maandag 16 maart 2009 08:56 schreef PirE het volgende:
Ik heb trouwens op Yahoo een bracket aangemaakt, geen idee of er interesse is om mee te doen, maar dit zijn de gegevens:
Group ID#: 106940
Password is: detroit
Kan je toch instellen bij Bracket Info?. Ik kan hem in ieder geval op yes zetten maar ik heb er niks aan omdat het alleen voor US Citizens is. Jij woont toch in de US? Of moet je echt een amerikaans paspoort hebben?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:46 schreef Guard het volgende:
[..]
entered. Jammer dat ik niet mee kan doen om de cashprijs
Nee joh, ik woon 'gewoon' in Nederland, vandaar dat ik niet mee kan doen om de cashprize, anders was het kat in het bakkie natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Kan je toch instellen bij Bracket Info?. Ik kan hem in ieder geval op yes zetten maar ik heb er niks aan omdat het alleen voor US Citizens is. Jij woont toch in de US? Of moet je echt een amerikaans paspoort hebben?
Qua Scores heb ik er trouwens een seed Difference Multiplier van 2 punten bij gegooid. Je krijgt dan meer punten als een low seed van een high seed wint. Je krijgt 1 punt als Duke wint, maar je krijgt 29 punten als Binghamton wint (mits je Binghamton in je bracket hebt gezet). Dat kan ik nog aanpassen, al vind ik zelf wel dat je upsets moet belonen
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:46 schreef Guard het volgende:
[..]
entered. Jammer dat ik niet mee kan doen om de cashprijs
Kennis werkt doorgaans tegen je in dit soort toernooienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:16 schreef Multiply het volgende:
Ik heb hem ook ingevuld. Hoewel ik toch een hoop teams niet ken.. Zal dus wel niet al teveel goed hebben.
Wake komt bij mij in de Final4quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef popolon het volgende:
Dat heb ik ook elk jaar.
Tijd voor je Wake icoontje.
Ja msichien wel waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:34 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Kennis werkt doorgaans tegen je in dit soort toernooien
Hij is er weer, de Demon Deaconquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef popolon het volgende:
Tijd voor je Wake icoontje.
quote:
Zolang ik maar beter ben dan m'n vriendin...anders moet ik weer een jaar lang aanhoren dat ze meer verstand heeft van College Basketball (heeft ze ook)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:46 schreef Guard het volgende:
zo alles ingevuld, maar ik vrees nu al dat er helemaal niets van gaat kloppen...
Ja en vorig jaar zapten ze tegelijkertijd nog heen en weer tussen verschillende wedstrijden ook. Dus wordt weer lekker tv kijken komende weken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Guard het volgende:Vandaag gaan we los
Op ESPNA vanaf 17.00 12 uur lang March Madness, quintuple header
En hier het filmpje:quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef Plastic_Power het volgende:
Barack's bracket![]()
http://espnmediasource.com/rs/?c=814&k=855fb490d5
Tot nu toe nog niet echt, want Memphis staat zelfs drie punten achter. Butler heeft de leiding genomen tegen LSU.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:20 schreef Guard het volgende:
Memphis heeft het inderdaad best moeilijk. eens kijken of ze adjustments kunnen maken at halftime
NBA komt over een paar weken weer aan de orde, nu is het college time.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef no-look het volgende:
Northridge - Memphis is een leuke wedstrijd! paar leuke dunks, net een zieke pass en wat zoete jumpers gezien. Het is niet van het niveau van de NBA maar de intensiteit is aanstekelijkNice.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:14 schreef popolon het volgende:
Als Memphis eruit vliegt gaan er al heel wat poules naar de filistijnen.
Hansbrough alltime scorer in NCAA historyquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:06 schreef popolon het volgende:
Tar Heels nu bezig.
Pfff..en ik had ook BYU fout. Begint al lekker zo....quote:
Ik stream de boel gewoon op mijn TV in de woonkamerquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:21 schreef Guard het volgende:
die streams op ncaa.com zijn trouwens wel retestrak
Shit, ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:44 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Pfff..en ik had ook BYU fout. Begint al lekker zo....
Uconn dacht ik...quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef tong80 het volgende:
Waar speelt de sensatie uit Tanzania ?
Wordt ie als eerste gedraft ?
Zag eenreportage over hem.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Uconn dacht ik...
NBA draft is niet mijn expertise
Thabeet, 20 pts 13 rebs in de 103 - 47 overwinning. Goede speler maar is nog junior. Als ik hem was zou ik de draft nog niet in gaan. Is nu nog te licht voor de NBA.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Uconn dacht ik...
NBA draft is niet mijn expertise
Idd winst voor de Huskies...quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:48 schreef Colplay het volgende:
Washington gaat dit in ieder geval eenvoudig winnen. 18 punten voor met nog 3 min. te spelen. In ieder geval weer een pick goed.
Twijfel nog ff tussen Longhorns kijken en slapen... Start is beroerd van Texas in ieder geval.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Idd winst voor de Huskies...
De rest laat ik voor wat het is, ik ga slapen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |