Niet echt veel verrassingen, jammer dat Louisville door isquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:42 schreef PirE het volgende:
Mijn voorspellingen:
00:10 #7 West Virginia - #3 Xavier
00:27 #4 Washington State - #1 North Carolina
02:40 #12 Western Kentucky - #1 UCLA
02:57 #3 Louisville - #2 Tennessee
WVU - Xavier zal close zijn, Xavier is beter met de FT's en dat kan wel eens beslissend zijn. Tar Heels gaan denk ik gewoon winnen, maar ik denk niet dat het een grote overwinning wordt. UCLA zal wel gewoon winnen ook al spelen ze niet altijd even goed. Louisville zal wel winnen van de tegenvallende Vols.
Ik ben met 3 van de 4 eens.Ik hoop op een Stanford overwinning!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef PirE het volgende:
Voorspellingen voor vandaag:
00:10 #10 Davidson - #3 Wisconsin
00:27 #3 Stanford - #2 Texas
02:40 #12 Villanova - #1 Kansas
02:57 #5 Michigan State - #1 Memphis
Wel een upset, alleen in de verkeerde wedstrijdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef PirE het volgende:
Voorspellingen voor vandaag:
00:10 #10 Davidson - #3 Wisconsin
00:27 #3 Stanford - #2 Texas
02:40 #12 Villanova - #1 Kansas
02:57 #5 Michigan State - #1 Memphis
Ik heb tot nu toe 7 van de 8 teams goed,behalve Davidson dan(ik had ook de Hoyas).Maar die heeft toch niemand.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel een upset, alleen in de verkeerde wedstrijd. Michigan State was redelijk kansloos. Als je het Memphis moeilijk wilt maken dan moet je vooral dik verliezen in de 1e helft zodat het niet aankomt op free throws, aangezien Memphis dik 110% FT's schiet
![]()
.
Nu maar hopen dat Kansas gehakt maakt van Davidson, anders gaan mijn brackets kaputt.
Het ziet er nog redelijk uit. Heb Louisville![]()
- North-Carolina wel goed, Kansas was een easy pick, Davidson had alleen Georgetown moeten zijn
. Texas doet wat ze moeten doen, had alleen Pittsburgh ipv Memphis. Top van West was een drama, alleen UCLA doet wat ze moeten doen, bottom ging beter dankzij Xavier en WVU.
Als de rest van het toernooi zo verloopt ben ik een tevreden man. Ik zie het alleen niet gebeuren.
North-Carolina tb Louisville
Kansas tb Davidson
Texas tb Memphis
Xavier tb UCLA
Kansas tb North-Carolina
Xavier tb Texas
Kansas tb Xavier
Mja, de hele eerste helft eigenlijk...quote:
En Kansas was nog wel een zekerheidje voor de Final Fourquote:Op maandag 31 maart 2008 00:04 schreef Playmaker het volgende:
Davidson speelt goed tot nu toe,vooral defensief.Ben benieuwd of Curry ook vandaag het beste voor de tweede helft bewaard heeft!
Laatste poging van Kansas haalde niet eens de ringquote:Op maandag 31 maart 2008 00:47 schreef Colplay het volgende:
Woooo weer een driepunter!
Davidson nu vier punten voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |