zo rum dat heb ik al tijden niet gedronken. vroeger wel veel die bruine rum gedronken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker lekker!
Vanavond aan de Rum denk ik, even kijken of mijn vaste slijter weer wat lekker heeft staan
Tering! das idd niet normaal!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
WTF ?! Vrouw dodelijk getroffen door adelaarsrog
wat bedoel je , 2 cellen samenvoegen, of 1 cel opsplitsen in 2 cellenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
ow en hoe moet ik een vakje in 2 vakjes doen als je begrijpt wat ik bedoel
Het is hier al weer een tijdje droogquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben niet naar de markt. regent hard niet normaal.
dus mn collega gaat even op de fiets, die geeft er niet om
Ik dus ookquote:
Alweer?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD 2000kg inkt in de nieuwe laadkuil. schiet ook weer lekker op
Ik heb gewoon eens een keer niets te klagen,quote:
Wat denk je zelf sherlock?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef ivosnivo het volgende:
Jullie hebben echt niks te doen he.....
no shitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef ivosnivo het volgende:
jaquote:
nee mn systeem ligt plat , dus wat wil je ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef ivosnivo het volgende:
Bovenste rij 2 cellen Samenvoegen (waarin je administratie zet) en daaronder heb je dan nog 2 kolommenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:03 schreef draculettetje het volgende:
dus ik kan dat niet doen
maar ik heb zegmaar een vakje administratie en daaronder vallen dan 2 mogelijkheden
geen idee hoe ik dat dan moet doen?
dank nu kijken of ik het voor elkaar krijgquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Bovenste rij 2 cellen Samenvoegen (waarin je administratie zet) en daaronder heb je dan nog 2 kolommen
Nee we openen 190 topics, omdat we het zo jezus druk hebben altijdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef ivosnivo het volgende:
Zuiplappieeeeeeeeeequote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:04 schreef draculettetje het volgende:
ow en mn wijn staat in mn auto!
Smakelijk!quote:
het gaat er meer om het WILLEN.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef ivosnivo het volgende:
Alles weer beter met de duim?quote:
Ik vind het hier anders nog steeds gezellig hoor!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het gaat er meer om het WILLEN.
Als ik wil kan ik hier ook de hele dag posten en niet werken (lijkt het ook of ik niks te doen heb)
maar in werkelijkheid als je WILT werken is er altijd wel iets te doen.
En met namen in het vakgebied ICT zit je nooit stilben je eigenlijk altijd wel "ergens" mee bezig.
Met andere woorden: 1 week niet in dit forum kijken en je zult merken dat je in een week tijd meer hebt gedaan dan dat je voor mogelijk hield
om even gelijk hierop in te haken vind ik ook dat dit topic zijn titel niet meer waardig is, aangezien er ook in het weekend wordt doorgepost en op uren dat er niet meer gewerkt wordt waardoor het meer een normale slowchat is geworden tussen een vaste groep posters. De gezellige sfeer van toen ik hier minutelings kwam is allang verdwenen .....
Dat is heul niet liefvfdvfvfquote:
Vond het al zo'n vaag antwoord hahahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zit de verkeerde te quoten!
Droxz .. het gaat om de manier hoe je denkt of het gezellig isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het hier anders nog steeds gezellig hoor!
Alleen zonde dat een aantal mensen niet meer langskomen
Ik heb serieus op me stage in die 20 weken tijd in totaal 10 weken geen fuck te doen gehad hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Droxz .. het gaat om de manier hoe je denkt of het gezellig isEerst maar is nagaan waarom anderen hier ook niet meer komen
zeg nu is eerlijk: is er inderdaad NIKS anders te doen op je werk dan hier te posten?
al is het maar kantoor opruimen ofzo. Weet ik veel wat
maar zoals ik aangaf: het gaat om het willen.
Het topic was gezellig toen er alleen overdag in werktijd gepost werdt, daarna gingen er mensen buiten om posten (is idd niet verplicht) maar daardoor ontstond er een clubje die altijd met elkaar poste en waar niet meer tussen te komen is. Daardoor is de gezelligheid voor nieuwe mensen, of buitenstaanders van dat groepje weg. (nu maar eerst pauze en dan weer verder werken)
doeg!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:30 schreef lynda het volgende:
Ik ben er vandoor
Bedenk er maar ongeveer 300 post bij van mij aangezien ik naar me werk ga, waarbij we in de laatste 6 uur maar 100 klanten hebben
Ik wil genoeg doen, maar vandaag heb ik gewoon echt niets te doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Droxz .. het gaat om de manier hoe je denkt of het gezellig isEerst maar is nagaan waarom anderen hier ook niet meer komen
zeg nu is eerlijk: is er inderdaad NIKS anders te doen op je werk dan hier te posten?
al is het maar kantoor opruimen ofzo. Weet ik veel wat
maar zoals ik aangaf: het gaat om het willen.
Het topic was gezellig toen er alleen overdag in werktijd gepost werdt, daarna gingen er mensen buiten om posten (is idd niet verplicht) maar daardoor ontstond er een clubje die altijd met elkaar poste en waar niet meer tussen te komen is. Daardoor is de gezelligheid voor nieuwe mensen, of buitenstaanders van dat groepje weg. (nu maar eerst pauze en dan weer verder werken)
Succes Lynda!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:30 schreef lynda het volgende:
Ik ben er vandoor
Bedenk er maar ongeveer 300 post bij van mij aangezien ik naar me werk ga, waarbij we in de laatste 6 uur maar 100 klanten hebben
Sommige vinden van wel, anderen vinden van nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
zo het gaat weer gezellig hier zie ik
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
tja smaken verschillen zeg maar heh ?
doe mij maar banaan!
Hij zei banaan...geen kikkersquote:
hahahah, ze kunnen allebij geel zijn, dat dan weer wel!quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige vinden van wel, anderen vinden van niet
ik blijf kikkers zienquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah, ze kunnen allebij geel zijn, dat dan weer wel!
Bovenin!quote:
Lynda mag die plaatjes in het begin ook maar weer eens aanpassen.quote:
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier wel, das raar!
Ik bedoel DIT plaatje
Ja ik blijf niet mailenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Open Image/Media Servers"
For assistance, contact your network support team
denk dat iedereen gewoon lekker in zn bed ligt. en wij gewoon moeten werkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef B_BOY het volgende:
sta nu in ons filiaal in den bosch en der is echt niets te doen in de stad.
maarja wat wil je met dit weer.
quote:
fijn weekend!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
maarja mensen, ik ga richting huis... WEEEEEEEEEEEKEND!
wat voor filiaal? kleren winkel schoenen winkel of totaal wat anders?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef B_BOY het volgende:
sta nu in ons filiaal in den bosch en der is echt niets te doen in de stad.
maarja wat wil je met dit weer.
Prettig weekend heh ? en ga lekker los vh weekendquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
maarja mensen, ik ga richting huis... WEEEEEEEEEEEKEND!
gewoon doen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zo ook maar naar huis! ben het zat
werk bij de handyman.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk dat iedereen gewoon lekker in zn bed ligt. en wij gewoon moeten werken
nou ja bijna weekend moet je maar denken
Jij ook! en niet teveel paaseieren eten!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ben weekend vieren!
prettige dagen draakje en sgele
da's een nadeel van in een winkel werken vond ik tenminstequote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
werk bij de handyman.
en bijna weekend. moet morgen ook nog van 9 tot 5.
vandaag gelukkig maar tot 4uur in verband met afscheid van een collega.
klopt en als je dan ook nog in iemand anders zijn winkel staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's een nadeel van in een winkel werken vond ik tenminste
zaterdags werken en met koopzondagen eventueel ook!
en met dit weer komt er idd niemand echt de stad in!
nou ja vandaag dan een uurtje minder!
das altijd wel lekker muziekquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hAI
ik ben weer thuis
en in een guns n' roses bui!
whaha nee dat is geen goed idee... ik heb eerlijk gezegd nog nooit het gevoel bij hun gehad om te springenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Jazeker!
tis dat ik niet kan springen ha ha
ja gewoon de kamer door te stuiteren!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:34 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha nee dat is geen goed idee... ik heb eerlijk gezegd nog nooit het gevoel bij hun gehad om te springenmaar je zult wel opgewekt zijn
hehehequote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja gewoon de kamer door te stuiteren!
kijk dat zijn berrichtenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
hehehe
ik heb net een opzet voor een arbeidsovereenkomst gekregen om na mijn stage bij het bedrijf te gaan werken waar ik nu stage loop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |