Ik heb serieus op me stage in die 20 weken tijd in totaal 10 weken geen fuck te doen gehad hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Droxz .. het gaat om de manier hoe je denkt of het gezellig isEerst maar is nagaan waarom anderen hier ook niet meer komen
zeg nu is eerlijk: is er inderdaad NIKS anders te doen op je werk dan hier te posten?
al is het maar kantoor opruimen ofzo. Weet ik veel wat
maar zoals ik aangaf: het gaat om het willen.
Het topic was gezellig toen er alleen overdag in werktijd gepost werdt, daarna gingen er mensen buiten om posten (is idd niet verplicht) maar daardoor ontstond er een clubje die altijd met elkaar poste en waar niet meer tussen te komen is. Daardoor is de gezelligheid voor nieuwe mensen, of buitenstaanders van dat groepje weg. (nu maar eerst pauze en dan weer verder werken)
doeg!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:30 schreef lynda het volgende:
Ik ben er vandoor
Bedenk er maar ongeveer 300 post bij van mij aangezien ik naar me werk ga, waarbij we in de laatste 6 uur maar 100 klanten hebben
Ik wil genoeg doen, maar vandaag heb ik gewoon echt niets te doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Droxz .. het gaat om de manier hoe je denkt of het gezellig isEerst maar is nagaan waarom anderen hier ook niet meer komen
zeg nu is eerlijk: is er inderdaad NIKS anders te doen op je werk dan hier te posten?
al is het maar kantoor opruimen ofzo. Weet ik veel wat
maar zoals ik aangaf: het gaat om het willen.
Het topic was gezellig toen er alleen overdag in werktijd gepost werdt, daarna gingen er mensen buiten om posten (is idd niet verplicht) maar daardoor ontstond er een clubje die altijd met elkaar poste en waar niet meer tussen te komen is. Daardoor is de gezelligheid voor nieuwe mensen, of buitenstaanders van dat groepje weg. (nu maar eerst pauze en dan weer verder werken)
Succes Lynda!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:30 schreef lynda het volgende:
Ik ben er vandoor
Bedenk er maar ongeveer 300 post bij van mij aangezien ik naar me werk ga, waarbij we in de laatste 6 uur maar 100 klanten hebben
Sommige vinden van wel, anderen vinden van nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
zo het gaat weer gezellig hier zie ik
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
tja smaken verschillen zeg maar heh ?
doe mij maar banaan!
Hij zei banaan...geen kikkersquote:
hahahah, ze kunnen allebij geel zijn, dat dan weer wel!quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige vinden van wel, anderen vinden van niet
ik blijf kikkers zienquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah, ze kunnen allebij geel zijn, dat dan weer wel!
Bovenin!quote:
Lynda mag die plaatjes in het begin ook maar weer eens aanpassen.quote:
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier wel, das raar!
Ik bedoel DIT plaatje
Ja ik blijf niet mailenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Open Image/Media Servers"
For assistance, contact your network support team
denk dat iedereen gewoon lekker in zn bed ligt. en wij gewoon moeten werkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef B_BOY het volgende:
sta nu in ons filiaal in den bosch en der is echt niets te doen in de stad.
maarja wat wil je met dit weer.
quote:
fijn weekend!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
maarja mensen, ik ga richting huis... WEEEEEEEEEEEKEND!
wat voor filiaal? kleren winkel schoenen winkel of totaal wat anders?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef B_BOY het volgende:
sta nu in ons filiaal in den bosch en der is echt niets te doen in de stad.
maarja wat wil je met dit weer.
Prettig weekend heh ? en ga lekker los vh weekendquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
maarja mensen, ik ga richting huis... WEEEEEEEEEEEKEND!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |