no shitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef ivosnivo het volgende:
Jullie hebben echt niks te doen he.....
jaquote:
nee mn systeem ligt plat , dus wat wil je ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef ivosnivo het volgende:
Bovenste rij 2 cellen Samenvoegen (waarin je administratie zet) en daaronder heb je dan nog 2 kolommenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:03 schreef draculettetje het volgende:
dus ik kan dat niet doen
maar ik heb zegmaar een vakje administratie en daaronder vallen dan 2 mogelijkheden
geen idee hoe ik dat dan moet doen?
dank nu kijken of ik het voor elkaar krijgquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Bovenste rij 2 cellen Samenvoegen (waarin je administratie zet) en daaronder heb je dan nog 2 kolommen
Nee we openen 190 topics, omdat we het zo jezus druk hebben altijdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef ivosnivo het volgende:
Zuiplappieeeeeeeeeequote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:04 schreef draculettetje het volgende:
ow en mn wijn staat in mn auto!
Smakelijk!quote:
het gaat er meer om het WILLEN.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef ivosnivo het volgende:
Alles weer beter met de duim?quote:
Ik vind het hier anders nog steeds gezellig hoor!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het gaat er meer om het WILLEN.
Als ik wil kan ik hier ook de hele dag posten en niet werken (lijkt het ook of ik niks te doen heb)
maar in werkelijkheid als je WILT werken is er altijd wel iets te doen.
En met namen in het vakgebied ICT zit je nooit stilben je eigenlijk altijd wel "ergens" mee bezig.
Met andere woorden: 1 week niet in dit forum kijken en je zult merken dat je in een week tijd meer hebt gedaan dan dat je voor mogelijk hield
om even gelijk hierop in te haken vind ik ook dat dit topic zijn titel niet meer waardig is, aangezien er ook in het weekend wordt doorgepost en op uren dat er niet meer gewerkt wordt waardoor het meer een normale slowchat is geworden tussen een vaste groep posters. De gezellige sfeer van toen ik hier minutelings kwam is allang verdwenen .....
Dat is heul niet liefvfdvfvfquote:
Vond het al zo'n vaag antwoord hahahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zit de verkeerde te quoten!
Droxz .. het gaat om de manier hoe je denkt of het gezellig isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het hier anders nog steeds gezellig hoor!
Alleen zonde dat een aantal mensen niet meer langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |