Paul von Hindenburg.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:41 schreef qonmann het volgende:
hindenberg ?
zonder die tip was ik ook kansloosquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:47 schreef slaveloos het volgende:
heb ik weer, bij de gouden tip een telefoontje....
tomtomaat +1quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:48 schreef tomtomaat het volgende:
Mozambique
mijn voorraad oude duitse ijzervreters was idd ook al aardig uitgeputquote:
die "gouden tip" bedoelde ik eigenlijk. Op dat moment zat ik aan de telefoon wat op te zoeken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef Morendo het volgende:
De zappelin zei jullie ook niets?
[ afbeelding ]
Slaveloos +1quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:54 schreef slaveloos het volgende:
Botswana?
quote:Ingrediënten voor een bakvorm van 24 cm (6 tot 8 personen)
• 250 gr mager gerookt spek zonder zwoerd
• Een ‘Fond de Tarte Rapide’ of een bereiding van gebruiksklaar gerold kruimeldeeg (250 gr meel + 125 gr boter + 1 dooier + 5 gr zout + 5 cl water)
• 4 middelgrote eieren (eventueel + 2 dooiers)
• 150 ml melk
• 125 gr dikke slagroom
• 1 mespuntje zout en peper
• 5 tot 6 klontjes boter om af te dekken
• nootmuskaat (equivalent van 2 tot 3 snufjes)
Bereiding (1.15 uur op voorhand)
• Bedek bodem en randen van de met boter ingesmeerde bakvorm met het deeg.
• De oven voorverwarmen (thermostaat 7).
• Doe alle ingrediënten in een schaal, behalve de boter. Het geheel goed opkloppen.
• De mengspecie spreidt u gelijkmatig uit over de bodemlaag. Leg de klontjes boter er bovenop.
• Plaats de bakvorm in de oven en laat 45 minuten bakken (al naargelang het type oven). De bovenlaag (die kan opzwellen tijdens het bakken) moet een goudbruin kleurtje krijgen.
welke?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:08 schreef tomtomaat het volgende:
Een hartige taart...
nogmaals welke?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:11 schreef tomtomaat het volgende:
Quiche?
Generatiekloof: onze "klas zoveel" was niet gelijk aan jullie "klas zoveel" inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:12 schreef Mark het volgende:
Een Quiche Lorraine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |