Precies.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:45 schreef Nembrionic het volgende:
en enzym
Nou nee hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies.Klas 2 biologie basis school!!!!
Hehe jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou nee hoor
Middelbare school eerder
Nou ja hoor! Ik heb spijsvertering echt al op de basisschool, en nogal in het begin daarvan, gehad.quote:
in de tweede klas ben je 6, dan heb je het toch niet over enzymen? Nou heb ik sowieso op een crappy basisschool gezeten maar dit soort dingen leerde wij echt pas op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou ja hoor! Ik heb spijsvertering echt al op de basisschool, en nogal in het begin daarvan, gehad.
Ik was in de tweede klas 8quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
in de tweede klas ben je 6, dan heb je het toch niet over enzymen? Nou heb ik sowieso op een crappy basisschool gezeten maar dit soort dingen leerde wij echt pas op de middelbare school
quote:
ik zei 5 uitsloverquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:48 schreef qonmann het volgende:
Cals, Biesheuvel, Zijlstra den Uyl van Agt, Lubbers, Kok ...
Slaveloos zal wel zienquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:07 schreef slaveloos het volgende:
yellow submarine (jelle zal wel zien)
quote:is een populaire Zwitserse elektronica band, bestaand uit Dieter Meier en Boris Blank. Ze zijn het meest bekend door de nummers I Love You (I Know) en Oh yeah. Dit laatstgenoemde nummer werd onder meer bekend doordat het in de soundtrack van de film Ferris Bueller's Day Off zat. Ook The race en Vicious Games zijn bekende nummers, beide van het album Flag.
zonder submarine deze keerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:15 schreef Mark het volgende:
Yello
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:28 schreef tomtomaat het volgende:
Terrence Hill?
zwitserse electronica band vast ook alquote:
Inderdaad, Carlo Pedersoli was een begenadigd zwemmer en waterpolo-speler voordat hij furore maakt in de filmquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:29 schreef tomtomaat het volgende:
Bud Spencer
helemaal goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:40 schreef Mark het volgende:
Cheech en cHONG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |