quote:Hoofdplaats Almelo
Overige kernen Aadorp, Bornerbroek en Mariaparochie (gedeeltelijk)
Oppervlakte
- Land
- Water 69,40 km²
67,43 km²
1,96 km²
Inwoners
Bevolkingsdichtheid 72.117 (1 mei 2006)
1070 inw./km²
Tja Almelo hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:55 schreef Incolumis het volgende:
gebeurt niet veel hier :/
bij de oude gevangenis heb je langparkeerplaatsen, best goedkoop daar, en dicht bij het stationquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:24 schreef Party_P het volgende:
Weet iemand of er enigzins in de buurt van het station gratis parkeerplekken zijn waar je met een gerust hard 's nachts je auto achter kan laten?
Ik ben inmiddels binnen 2 weken ook al 3 boetes á ¤60 armerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:24 schreef Party_P het volgende:
Weet iemand of er enigzins in de buurt van het station gratis parkeerplekken zijn waar je met een gerust hard 's nachts je auto achter kan laten?
Ja rechter in de fik, was aan het werk in de Mc, Mc werd ontruimt en eigenlijk het hele centrumquote:Op maandag 16 juni 2008 12:18 schreef Bob-B het volgende:
Aardig brandje in Almelo heb ik vernomen...
quote:In het gemeentehuis van Almelo wordt wethouder Kuiper gegijzeld.
De gijzelnemer is een man die ervan wordt verdacht een uur geleden zijn restaurant even verderop aan de Waag in brand te hebben gestoken. Vervolgens zou hij met z'n auto naar het stadhuis zijn gereden en de auto in brand hebben gestoken. De man is het stadhuis binnen gegaan en houdt sinds enige tijd de wethouder in gijzeling. Door deze situatie is een crisisteam samengesteld. Diverse arrestatieteams zijn op de plek aanwezig, mogelijk om binnen afzienbare tijd in te grijpen.
Kan er op zich wel even naartoe gaan, maar m'n pda met internetverbinding ligt in de kreukels dus daar heb je geen ruk aan wat betreft *live reports*.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Incolumis het volgende:
iemand in de buurt?
metropool Almeloquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:42 schreef el_godi het volgende:
Maar even wat update-jes over wat er allemaal weer in Almelo is gebeurd:
24-06-2008 Scooterrijder van 41 jaar verongelukt bij het spoor nieuwstraat
23-06-2008 Vrouw van 27 gewond na aanrijding aan de vogelweide
03-07-2008 19 jarige jongen probeert woning op te blazen aan de zeven bosjes
04-07-2008 Autobrand aan de nieuwstraat
05-07-2008 39 jarige man steekt 34 jarige ex neer aan de van lochemstraat
06-07-2008 Autobrand aan het kolkje
08-07-2008 Zelfmoord 17 jarige jongen spoor violierstraat
08-07-2008 Autobrand aan de woonboulevard
en volgens mij ben ik de helft vergeten ....
ach jah in Almelo is altijd wat te doen:
gijzeling, ongelukken, autobranden, zelfmoorden, overvallen, 'terroristische' aanslagen
Almelo, een bruizende stad waar altijd wat te doen is!
mijn straatquote:03-07-2008 19 jarige jongen probeert woning op te blazen aan de zeven bosjes
Een nieuwe flop?quote:Drie Gezusters: Nachtsalon met 'grot' met zo'n 2.000 lampjes
ALMELO - De zaak Drie Gezusters die Sjoerd Kooistra bij de nieuwe bioscoop aan het Catharina Amaliaplein in Almelo realiseert krijgt net als de vestigingen in Eindhoven, Breda, Nijmegen en bakermat Groningen een draaiende bar en een 'grot' met 1.500 tot 2.000 ledlampjes, zo meldt Kooistra.
In 17 minuten draait de bar helemaal rond met barkrukken en al. Drie Gezusters in Almelo wordt zijn veertiende vestiging met deze formule. Niet alle vestigingen van Drie Gezusters zien er overigens hetzelfde uit. Het is in die zin geen echte keten. Maar het idee erachter is wel hetzelfde. In de 400 vierkante meter grote ruimte worden twee horecagelegenheden gecreëerd: een Engelse pub en een 'Nachtsalon'. De pub krijgt een traditionele Engelse inrichting, waarvoor Kooistra antieke elementen uit Engeland laat overkomen. Hij werkt met een Engels bedrijf dat inrichtingen voor hem op maat maakt. Inclusief houtsnijwerk en andere details. De pub krijgt overdag een brasseriefunctie, met een terras. De Nachtsalon met zijn draaiende bar zal alleen op donderdag, vrijdag en zaterdag open zijn, vanaf 22.00 tot 4.00 uur 's nachts. Volgens Kooistra wordt het een skihut, maar dan van iets meer niveau. "Gewoon om te feesten", aldus de ondernemer. Een aparte dansvloer ontbreekt.
Nee, hij kon 3 zaken kopen in 1 deal. 2 zaken in Enschede en 1 in Almelo, Almelo moest hij er dus wel bij kopen om die andere 2 zaken in Enschede te krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:00 schreef PAA-053 het volgende:
Kooistra doet niet aan flops volgens mij. Drie gezusters is iig volgens mij overal redelijk succesvol. Enschede krijgt er overigens ook een binnenkort, opzich opvallend dat hij dan ook voor Almelo kiest. Groeimarktje zeker
Azelo (Nedersaksisch: Oazel(e)) is een buurtschap in de gemeente Hof van Twente in de Nederlandse provincie Overijssel. Het ligt tussen Borne, Bornerbroek en Delden in en telt ongeveer 250 inwoners. Tot 1 januari 2001 behoorde Azelo tot de gemeente Ambt Delden. De buurtschap is met name bekend vanwege het knooppunt Azelo, waar de rijksweg 1 en de rijksweg 35 samenkomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:10 schreef pisnicht het volgende:
Ik dacht dat Azelo ook onder almelo viel?
Okquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, hij kon 3 zaken kopen in 1 deal. 2 zaken in Enschede en 1 in Almelo, Almelo moest hij er dus wel bij kopen om die andere 2 zaken in Enschede te krijgen.
het was best druk dus ik denk het wel hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
En zijn er nog mensen naar de wielerronde geweest?
Dat heb je dan mooi verkeerd gedacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:54 schreef pisnicht het volgende:
[..]
het was best druk dus ik denk het wel he
Vjenne Roeleertquote:
Hier kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn.quote:
Ik kom alleen soms in de waag en laatst in augustus nog even bij Nielz en België op het terras gezeten s'avonds, om iets te kopen ga ik ook zeker niet naar Almelo.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Eerder ga ik het centrum iig niet meer in. Ken er niet fatsoenlijk uitgaan en ken er niks fatsoenlijks kopen.
Van het zomer nog wel eens bij Nielz/Belgie op het terras gezeten ook jah. De waag gaan veel vrienden van me wel eens heen op de vrijdag avond. Ben er een paar keer geweest en vooral op de vrijdag mag je er boven de 16 niet in geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kom alleen soms in de waag en laatst in augustus nog even bij Nielz en België op het terras gezeten s'avonds, om iets te kopen ga ik ook zeker niet naar Almelo.
Daar heb je gelijk in. Jammer, want in het begin leek het wel goed te gaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Van het zomer nog wel eens bij Nielz/Belgie op het terras gezeten ook jah. De waag gaan veel vrienden van me wel eens heen op de vrijdag avond. Ben er een paar keer geweest en vooral op de vrijdag mag je er boven de 16 niet in geloof ik![]()
Een deurbeleid van lik me de kloten. Lopen allemaal kleine meisjes van 13/14 en binkies van 15/16 binnen.
Er loopt gewoon teveel rotzooi om er hier nog wat van te kunnen maken. Of er moet een kroeg komen met fatsoenlijk deurbeleid. (18+ = 18+ en shenkies met hun maxjes kunnen raus!!)
Op zaterdag is t vaak wel oké!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Jammer, want in het begin leek het wel goed te gaan.
3 gezusters, Amaliaplein.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op zaterdag is t vaak wel oké!
waar wordt die nieuwe shizzle gebouwd dan Bas? De 3?
Oooh, waar dan?quote:
Amaliaplein dus... Dat is bij de stam in de buurt, dat pleintje daar tegenover...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oooh, waar dan?
3 gezusters op zich wel oke!
Wist niet waar dat plein zatquote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Amaliaplein dus... Dat is bij de stam in de buurt, dat pleintje daar tegenover...
Daarboven komen 4 bioscoopzalen. Ik ben ook erg benieuwd of het gaat lopen, Almelo is nu niet de stad met de meeste potentie.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wist niet waar dat plein zat! Aha, daarzo... Zal me benieuwen of t wat wordt...!
Denk dat een bios wel moet kunnen lukken aangezien iedereen uit Wierden/Almelo/Borne nu naar Enschede gaan.. Moeten ze t wel goed aanpakken!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarboven komen 4 bioscoopzalen. Ik ben ook erg benieuwd of het gaat lopen, Almelo is nu niet de stad met de meeste potentie.
Slechter dan Varossieau kan in ieder geval niet, dat scheelt.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat een bios wel moet kunnen lukken aangezien iedereen uit Wierden/Almelo/Borne nu naar Enschede gaan.. Moeten ze t wel goed aanpakken!
Relaxed, vond Borne altijd wel een leuke Bios... binnenkort maar is proberen...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef pisnicht het volgende:
En ze komen langs om bestellingen voor drankjes en dergelijke op te nemen(Zoals het voorheen in Borne was)
Relaxed idd maar wel focking irritant als ze elke keer voor je langs lopenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Relaxed, vond Borne altijd wel een leuke Bios... binnenkort maar is proberen...
Gelukkigquote:Op zondag 12 juli 2009 16:25 schreef Robinhoo het volgende:
Almelo![]()
5 jaar op school gezeten. Ben er nu net vanaf, je zult me er nu ook niet meer zien.
Ooh mag ik Almelo niet afkraken?quote:
Je hebt me toch nog nooit gezien in Almelo, hoe kan je dan beoordelen of het "gelukkig" is.quote:
Ja een stoplicht.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef Blawh het volgende:
Het is een ommeunige kutstad, maar toch heeft het Almelo wel wat.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef Blawh het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef Blawh het volgende:
Herman Finkersquote:Op maandag 13 juli 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
Willen jullie even uitleggen wat het dan heeft?
Het heeft alleen pauperinwoners
Oke dat is het enigequote:
Preston Palace vind je dat serieus mooi? Als je er 1 keer bent geweest heb ik het wel bekeken.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
Willen jullie even uitleggen wat het dan heeft?
Het heeft alleen pauperinwoners
Het grootste gros is wel pauper.quote:
Na je fobo te hebben bekeken twijfel ik daar toch echt wel aan.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah zo, maar daar hoor ik niet bij.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Na je fobo te hebben bekeken twijfel ik daar toch echt wel aan.![]()
WTF?!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Na je fobo te hebben bekeken twijfel ik daar toch echt wel aan.![]()
nah gewoon blijven, 't is slechts een Vriezenveense boer'njong van 17, die kun je toch niet serieus nemen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als we zo met elkaar omgaan in dit topic kom ik hier niet meer.
Haal mijn avatar maar weg uit de OP.
Oja, ik ben in de war met dat andere topic.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
Hij staat niet in de OP...
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nah gewoon blijven, 't is slechts een Vriezenveense boer'njong van 17, die kun je toch niet serieus nemen?
altijd nog beter dan een kast die op je lange tenen valt...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, ik ben in de war met dat andere topic.![]()
[..]
Daar heb je gelijk in.![]()
iets met lange tenen en snel op de kast zitten.
Nou, idd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
altijd nog beter dan een kast die op je lange tenen valt...
'ja iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zeg, nu wil ik wel reageren op je fotoboek, maar dan moet je het niet blokken...
Wie heeft het nou weer over Enschedequote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:11 schreef Blawh het volgende:
Ach, beter een kort lontje in Almelo dan in Enschede.
Lange tenen, kort lontje was toch de reden dat ze haar FoBo blokkeerde?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over Enschede
Ja maar dat is toch het Almelo topic?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lange tenen, kort lontje was toch de reden dat ze haar FoBo blokkeerde?
Ja en ik liet me even gaan in het FoBo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lange tenen, kort lontje was toch de reden dat ze haar FoBo blokkeerde?
tsktskquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja en ik liet me even gaan in het FoBo.
Jawel hoor, namelijk uhh..ja uhhh...kan er zo even niet op komen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
is er uberhaupt ooit wat interessants te doen dan in almelo?![]()
Sowieso 1x in de 2 weken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
is er uberhaupt ooit wat interessants te doen dan in almelo?![]()
Ik ben er nog nooit geweest en als ik de filmagenda zie hoef ik er voolopig ook niet heen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
Wie gaat er regelmatig naar de nieuwe bios dan?
nu nog steeds niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest en als ik de filmagenda zie hoef ik er voolopig ook niet heen.
quote:
dat wel jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
maar ik woon toch liever in almelo dan in hengelo of enschede.
Hoe ga je dat met Heracles doen dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:40 schreef Incolumis het volgende:
dat wel ja![]()
ach ja binnenkort woon ik in Brabant
qua kijken of geld verdienen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hoe ga je dat met Heracles doen dan?
waar dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat wel ja![]()
ach ja binnenkort woon ik in Brabant
kan kiezen uit psv, fc eindhoven, willem 2, den bosch, top ossquote:
Ik ga je missenquote:
Waarom iemand naar Almelo wil verhuizen, waarom geen idee. Werk eventueel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:09 schreef baniekje het volgende:
"Schop!"
Ik vraag me af of er iemand is die redenen kan noemen om naar Almelo te verhuizen?
Ik woon nu in het Limburgse Kerkrade.
En is er nog een beetje te winkelen?
dat zijn wijken waar je hoog uit dood of zwaargewond gevonden word als je er toch door heen gaatquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:56 schreef Incolumis het volgende:
Almelo is de laatste paar jaar flink aan het verbeteren, er zijn een aantal wijken waar je goed kunt wonen, zoals Windmolenbroek, Schelfhorst, Sluitersveld, Nieuwland. de binnenstad is nog steeds bedroevend, het is in principe 1 lange straat met winkels, maar dat wordt ook helemaal aangepakt over een paar jaar. Hengelo is nog slechter wat dat betreft. Enschede heeft een gezellig centrum.
wijken waar je absoluut niet in gevonden wilt worden zijn Kerkelanden, het oude gedeelte van De Riet, Goosenmaat, Nieuwstraatkwartier.
Dat valt onder de wijk schelfhorst, een prima wijk om in te wonen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef baniekje het volgende:
Hoe zit het met Duivenvoorde? Daar staan wat leuke huizen te koop die eventueel in aanmerking zouden kunnen komen.
Hoewel als je in Hengelo werkt, dan wel een kwartier kwijt bent om bij de snelweg te komen. Wat dat betreft is de windmolenbroek praktischer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef baniekje het volgende:
Hoe zit het met Duivenvoorde? Daar staan wat leuke huizen te koop die eventueel in aanmerking zouden kunnen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |