Van het zomer nog wel eens bij Nielz/Belgie op het terras gezeten ook jah. De waag gaan veel vrienden van me wel eens heen op de vrijdag avond. Ben er een paar keer geweest en vooral op de vrijdag mag je er boven de 16 niet in geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kom alleen soms in de waag en laatst in augustus nog even bij Nielz en België op het terras gezeten s'avonds, om iets te kopen ga ik ook zeker niet naar Almelo.
Daar heb je gelijk in. Jammer, want in het begin leek het wel goed te gaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Van het zomer nog wel eens bij Nielz/Belgie op het terras gezeten ook jah. De waag gaan veel vrienden van me wel eens heen op de vrijdag avond. Ben er een paar keer geweest en vooral op de vrijdag mag je er boven de 16 niet in geloof ik![]()
Een deurbeleid van lik me de kloten. Lopen allemaal kleine meisjes van 13/14 en binkies van 15/16 binnen.
Er loopt gewoon teveel rotzooi om er hier nog wat van te kunnen maken. Of er moet een kroeg komen met fatsoenlijk deurbeleid. (18+ = 18+ en shenkies met hun maxjes kunnen raus!!)
Op zaterdag is t vaak wel oké!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Jammer, want in het begin leek het wel goed te gaan.
3 gezusters, Amaliaplein.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op zaterdag is t vaak wel oké!
waar wordt die nieuwe shizzle gebouwd dan Bas? De 3?
Oooh, waar dan?quote:
Amaliaplein dus... Dat is bij de stam in de buurt, dat pleintje daar tegenover...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oooh, waar dan?
3 gezusters op zich wel oke!
Wist niet waar dat plein zatquote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Amaliaplein dus... Dat is bij de stam in de buurt, dat pleintje daar tegenover...
Daarboven komen 4 bioscoopzalen. Ik ben ook erg benieuwd of het gaat lopen, Almelo is nu niet de stad met de meeste potentie.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wist niet waar dat plein zat! Aha, daarzo... Zal me benieuwen of t wat wordt...!
Denk dat een bios wel moet kunnen lukken aangezien iedereen uit Wierden/Almelo/Borne nu naar Enschede gaan.. Moeten ze t wel goed aanpakken!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarboven komen 4 bioscoopzalen. Ik ben ook erg benieuwd of het gaat lopen, Almelo is nu niet de stad met de meeste potentie.
Slechter dan Varossieau kan in ieder geval niet, dat scheelt.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat een bios wel moet kunnen lukken aangezien iedereen uit Wierden/Almelo/Borne nu naar Enschede gaan.. Moeten ze t wel goed aanpakken!
Relaxed, vond Borne altijd wel een leuke Bios... binnenkort maar is proberen...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef pisnicht het volgende:
En ze komen langs om bestellingen voor drankjes en dergelijke op te nemen(Zoals het voorheen in Borne was)
Relaxed idd maar wel focking irritant als ze elke keer voor je langs lopenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Relaxed, vond Borne altijd wel een leuke Bios... binnenkort maar is proberen...
Gelukkigquote:Op zondag 12 juli 2009 16:25 schreef Robinhoo het volgende:
Almelo![]()
5 jaar op school gezeten. Ben er nu net vanaf, je zult me er nu ook niet meer zien.
Ooh mag ik Almelo niet afkraken?quote:
Je hebt me toch nog nooit gezien in Almelo, hoe kan je dan beoordelen of het "gelukkig" is.quote:
Ja een stoplicht.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef Blawh het volgende:
Het is een ommeunige kutstad, maar toch heeft het Almelo wel wat.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef Blawh het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:00 schreef Blawh het volgende:
Herman Finkersquote:Op maandag 13 juli 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
Willen jullie even uitleggen wat het dan heeft?
Het heeft alleen pauperinwoners
Oke dat is het enigequote:
Preston Palace vind je dat serieus mooi? Als je er 1 keer bent geweest heb ik het wel bekeken.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
Willen jullie even uitleggen wat het dan heeft?
Het heeft alleen pauperinwoners
Het grootste gros is wel pauper.quote:
Na je fobo te hebben bekeken twijfel ik daar toch echt wel aan.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah zo, maar daar hoor ik niet bij.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Na je fobo te hebben bekeken twijfel ik daar toch echt wel aan.![]()
WTF?!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Na je fobo te hebben bekeken twijfel ik daar toch echt wel aan.![]()
nah gewoon blijven, 't is slechts een Vriezenveense boer'njong van 17, die kun je toch niet serieus nemen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als we zo met elkaar omgaan in dit topic kom ik hier niet meer.
Haal mijn avatar maar weg uit de OP.
Oja, ik ben in de war met dat andere topic.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
Hij staat niet in de OP...
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nah gewoon blijven, 't is slechts een Vriezenveense boer'njong van 17, die kun je toch niet serieus nemen?
altijd nog beter dan een kast die op je lange tenen valt...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, ik ben in de war met dat andere topic.![]()
[..]
Daar heb je gelijk in.![]()
iets met lange tenen en snel op de kast zitten.
Nou, idd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
altijd nog beter dan een kast die op je lange tenen valt...
'ja iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zeg, nu wil ik wel reageren op je fotoboek, maar dan moet je het niet blokken...
Wie heeft het nou weer over Enschedequote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:11 schreef Blawh het volgende:
Ach, beter een kort lontje in Almelo dan in Enschede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |