Ja ik heb zo een schema maar volgens mij gooien ze daar maar gewoon wat random oefeningen in..quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
Je moet gewoon je schouders trainen op de sportschool, ik kon het ook nooit en nu lukt het prima
Edit: Leuk jurkje heb jeen mooie schouders toch?
Ik zou eerlijk gezegd geen bredere schouders willen als ik jou was..
Hahaha och arm kindquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja ik heb zo een schema maar volgens mij gooien ze daar maar gewoon wat random oefeningen in..
En nee ik hoef echt geen bredere schouders, m'n rug mag zelfs wat smallerMaar ik wil gewoon kunnen opdrukken
Enne thx!
Liggen op een bankje, anders komen je ellebogen tegen de grond zodat de gewichten de borst niet raken. En ze moet juist trainen om van dat dieptepunt af te komen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:27 schreef Byte_Me het volgende:
koop wat halters, ga op je rug liggen, en ga die gewichten opdrukken. licht beginnen, steeds zwaarder maken.
Van die random oefeningen moet je zeker niet chest press, lat pull down en triceps overslaan hèquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik heb zo een schema maar volgens mij gooien ze daar maar gewoon wat random oefeningen in..
En nee ik hoef echt geen bredere schouders, m'n rug mag zelfs wat smallerMaar ik wil gewoon kunnen opdrukken
Enne thx!
Ik weet waar mijn triceps ziten, maar waar zitten mijn chest press en lat pull down eigenlijk?quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Van die random oefeningen moet je zeker niet chest press, lat pull down en triceps overslaan hè. Die gebruik je bij 't opdrukken.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik weet waar mijn triceps ziten, maar waar zitten mijn chest press en lat pull down eigenlijk?
Oh, ik had al helemaal gezocht op wikipedia. Ik denk waar heeft die jongen het toch over. Ik heb mjin lat pull down gevonden!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]Dat zijn gewoon de namen voor de oefeningen, alleen ik was ff de naam voor een oefening voor je triceps vergeten
.
1.5.. zo heyquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kan nu 1.5 x opdrukken op vuisten
alleen vinden m'n vingers/polsen dat niet zo fijn..
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1.5.. zo hey
respect!
maar je hebt vast wel andere kwaliteiten
wacht maar, als je megabiceps en -triceps hebt, dan worden die crunches ook een stuk zwaarderquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit geteldMaar ja wel achter elkaar door en dan heel lang.
Zulke brede schouders heb ik toch ook weer niet?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:05 schreef GuyFawkes het volgende:
Oh, ik had al helemaal gezocht op wikipedia. Ik denk waar heeft die jongen het toch over. Ik heb mjin lat pull down gevonden!
wel helemaal afmaken hè, zo'n sit-up.. 400 lijkt me toch wat veelquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit geteldMaar ja wel achter elkaar door en dan heel lang.
Ik wissel het af, eerst korte, dan helemaal omhoog, dan op linker zij, rechter zij, etc. En dan zit er meestal iemand op m'n knieën/voeten. Ik kan het ook wel zonder dat er iemand op m'n voeten zit. Maar dat was dus met kickboksen dan moet je gewoon doorgaan tot je doodgaatquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zulke brede schouders heb ik toch ook weer niet?
Opdrukken op je vuisten is zwaarder hè. Je spieren moeten zich meer inspannen om je balans te houden, vooral in je polsen en schouders kan je die inspanning gaan voelen.
Ach ja, 400 sit-ups. Doe je dat met je voeten ergens onder geklemd en met helemaal omhoog komen en helemaal gaan liggen (dus met je schouders weer op de grond)?
Bij mij verzuurt het na een tijdje toch wel redelijk als ik die dingen niet doe, maar ik heb het nooit bijgehouden.
Nee, je moet juist niet helemaal rechtop gaan zitten en niet weer helemaal gaan liggen, dan gaat de spanning van je buik af. Dan is statisch crunchen (halverwege blijven vasthouden en niet bewegen, evt met je benen in een hoek boven de grond) nog zwaarder dan een sit-up. Daarnaast is het ook zwaarder als je voeten niet geklemd zijn, omdat je je rug dan ook in moet spannen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
wel helemaal afmaken hè, zo'n sit-up.. 400 lijkt me toch wat veel
doe eens tellen?of niet, maar ik ben benieuwd
Het was ook niet op jou gericht.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zulke brede schouders heb ik toch ook weer niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |