abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 april 2008 @ 14:43:30 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57868910
Gek gezicht hè, zo'n tand eruit Hier komt er juist weer eentje door, heeft heel lang geduurd (tand naast de twee voorste boventanden.

Christan kan hier als het nodig is elke dag tot 4 uur op school blijven. Tot nu toe doen we dat alleen op donderdag omdat hij dan een uurtje zaalvoetbal heeft. En omdat ik hem dan op kan halen (ik werk tot 3 uur) en qltel dan niet apart heen en weer hoeft te rijden.

Een enkele keer komt het incidenteel zo uit dat hij een keer tot 4 uur blijft, maar hij heeft tot 3 uur les dus het gaat maar om een uurtje. De opvang gebeurt op school zelf, ze hebben er onlangs een prachtige nieuwe aanbouw voor geopend met heel veel speelruimte, een keuken en allerlei speelgoed In de hogere klassen krijgen ze ook huiswerkbegeleiding zodat het huiswerk af is als ze om 4 uur weggaan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57873072
Jadey sliep ook altijd nog regelmatig overdag voordat ze naar school ging. Haar juf gaf in het begin ook vooral aan om er halve dagen van te maken nu het nog kan. Dat hebben we in het begin dan ook gedaan, soms zelfs een dagje lekker thuis blijven, pyamadag en lekker rustig aan doen. Ze gaat eigenlijk pas sinds dit jaar hele dagen. Dat hele eerste jaar is natuurlijk ook om te wennen. Maar het moet natuurlijk wel kunnen met de thuissituatie.
pi_57874923
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:00 schreef danosa het volgende:
Jadey sliep ook altijd nog regelmatig overdag voordat ze naar school ging. Haar juf gaf in het begin ook vooral aan om er halve dagen van te maken nu het nog kan. Dat hebben we in het begin dan ook gedaan, soms zelfs een dagje lekker thuis blijven, pyamadag en lekker rustig aan doen. Ze gaat eigenlijk pas sinds dit jaar hele dagen.
Fijn dat dat zo in haar eigen tempo kan worden opgebouwd.
quote:
Dat hele eerste jaar is natuurlijk ook om te wennen. Maar het moet natuurlijk wel kunnen met de thuissituatie.

Nou... het kind moet het wel aankunnen. En anders moet de thuissituatie misschien wel worden aangepast. (Hoewel ik me realiseer dat niet atlijd eenvoudig is.)
  zondag 6 april 2008 @ 21:29:46 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57877401
Vermoeidheid bij jonge kinderen valt me ook steeds meer en meer op.... of het valt op omdat Fleur er ook zo'n last van heeft.
Op maandag en woensdag ben ik vrij. Dus dan is ze lekker thuis of mag ze bij een vriendinnetje spelen of een vriendinnetje/vriendje over hebben thuis...
Op dinsdag,donderdag en vrijdag is ze tussenschool en naschool bij de oppas. Daar is Maud ook. De dinsdag is de drukste dag. Op donderdag en vrijdag heeft ze het lekker rustig. Op donderdag is er nog een oudere meisje daar en daar heeft ze een goede band mee. De vrijdag is het rustigst dan zijn er alleen vriendinnetjes van Maud er ook. Maar kan ze lekker de hele middag rondhangen en op d'r eigen tempo ronddabben.
Op zaterdag (ja, eigen winkel) komt er oppas aan huis. Dan is ze in elk geval in haar eigen omgeving met haar eigen speelgoed. Nu nog lekker veel bankhangen (lang leve het weer) en straks lekker naar het strand.
Op de zondag is het familiedag en over het algemeen is het Fleur die kiest wat we gaan doen...fietsen, naar het strand of met papa of mama mee naar de vliegclub om te zweefvliegen.

Maar ik merk wel dat het vooral de avonden zijn waar we de winst kunnen boeken. Ik moet er echt voor zorgen dat ik uiterlijk 6 uur thuis ben met de kids. Dan hebben we tenminste nog 1,5 uur voordat ze gegeten moeten hebben en lekker in bed liggen.

Ik hoor/zie wel dat er ouders zijn die in de avonden nog met de kinderen gaan zeulen (ja zo zie ik het). En dan raar opkijken dat ze instorten. Wij proberen wat dat betreft regelmaat en rust hoog te houden. Het lukt niet altijd natuurlijk, maar ik merk wel dat vooral Fleur er wel bij vaart. En qua school.... als ik merk dat ze echt te moe aan het worden is dan houd ik ze thuis.
pi_57877923
hier ook vermoeide kids door school en psz. alicia is het eerste jaar alleen maar ma-di en do-vrij geweest lekker swoensdags bijtanken (en dan nog regelmatig op de andere dagen ook bij slapen smiddags). en hier gaan ze dus al standaard maar halve dagen naar school, maar zelfs halve dagen waren al vermoeiend. nu dit laatste kleuterjaar denk ik, ja ze heeft het ritme te pakken en kan die 5 ochtenden vol houden (straks, woensdag horen we het definitief) naar de 1e klas en dat zal wel weer flink wennen worden, veel meer concentratie vergen dus ook wel weer vermoeidheid meebrengen (gelukkig wederom alleen maar de ochtenden)

jayden is nu na een ochtend thuis vaak al moe, en als ie naar de psz is geweest gewoon bekaf, dus ook hij zal na de zomer eerst gewoon 4 ochtenden gaan en dan dat jaar erop pas 5 ochtenden. (tenzij hij zelf daar eerder aan toe is)

(nu weet ik dat ik wel in een luxe positie zit doordat ik altijd thuis ben en de kids dus ook daardoor zoveel jaartjes alleen de ochtenden naar school kunnen en dus geen gebruik maak van andere opvang. Maar ondanks die 'luxe' en de kids gewoon thuis toch vermoeide kids, naar bed gaan ze hier tussen half 7 en 7 uur, en op de dag zelf wanneer ze willen.)
pi_57880435
tsja, ik ben ook benieuwd hoe 't straks voor anna zal zijn. die heeft nog een jaartje, maar toch. piet was wel meteen redelijk in staat om die volle dagen te maken. als ik 'm soms voorstel om een keer een middagje thuis te blijven en even lekker te slapen wil hij ook juist per se wel naar school. hij zou es iets missen! maar bij anna moet ik nog zien of ze zich net zo snel & makkelijk aanpast aan dat nieuwe ritme.
pi_57880509
Livelink, sterkte en succes morgen bij de huisarts!
  maandag 7 april 2008 @ 06:40:48 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_57882507
Liam gaat nu op donderdag een halve dag, ook naar aanleiding van het gesprek op school met de juf en het feit dat Liam nogal veel aandacht vraagt etc. dan zou hij even wat meer rust hebben. Maar naar bed krijg ik Liam echt niet meer, dus of dat nou echt zin heeft. Opa en oma halen hem opdonderdag uit school en die vinden het reuze gezellig dat ie dan bij hun is, dus ik vind het prima zo, maar of het nou helpt in zijn gedrag?

Overigens, Liam krijgt dus homeopatische medicijnen vanwege zijn drukke gedrag en dat gaat harstikke goed! Helaas moest ie vanwege een dubbele oorontsteking een antiobiotica kuur en nu werkt dus de homeopathie sinds zatersag niet echt lekker meer. gisteren was hij vreselijk hyper, echt niet te stoppen en dat was al een hele tijd niet gebeurt . het zegt mij genoeg over de werking van de homeopathie iig.
Vrijdag moeten we weer naar de homeopaat om hem opnieuw in te stellen na die ab-kuur.
stormy waters...
sailin'
pi_57882960
Belana, let jij ook op de voeding bij Liam? Ik vroeg me dat af nav het verhaal van Oblivion
Best interessant om te lezen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 7 april 2008 @ 10:38:13 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_57884701
we letten wel een beetje op, geen light frisdranken bijvoorbeeld, diksap tegenwoordig en opletten met chocola e.d.
Maar ik had het stuk van oblivion gezien ja en het is enorm interessant. het lijkt me wel moeilijk om zo heel extreem op te moeten letten, maar aan de andere kant, als het helpt?
stormy waters...
sailin'
  maandag 7 april 2008 @ 13:56:21 #161
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57888519
Over moeheid gesproken. Niet alleen Job, maar ook Katja liggen op dit moment te slapen. Gisteren zijn ze de hele dag buiten geweest. Het was zo'n mooi weer en alle kinderen waren buiten, dus het was gezellig druk op ons plein. Helaas is er een jongetje op onze skelter tegen een auto opgereden. Ik weet dan nooit precies wie er aansprakelijk is. Wij, omdat het onze skelter was of de ouders van het jongetje?

De jongen van wie de auto was (vriendje van meisje dat op ons plein woont), wilde echter niks van schaderegelingen weten. Hij reed achteruit op het moment en was allang blij dat er niks ernstigs was gebeurd met het jochie. En de (niet geringe) lakschade vond hij niet erg. We hebben hem op zijn hart gedrukt dat hij langs moet komen als hij van gedachten verandert, want het zit me toch niet zo lekker.

Belana, het is wel frappant dat je het meteen aan Liam merkt als de homeopathie niet werkt. Hopelijk heb je het snel weer op de rit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_57889109
ben je al bij de huisarts geweest livelink? hoe ging 't?

en wat griezelig, zo'n auto-skelter aanrijding. gelukkig alleen maar lakschade inderdaad. maar hoe 't precies zit met aansprakelijkheid weet ik ook niet. is 't niet zo dat als die auto achteruit reed hij de eerste verantwoordelijke is?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 april 2008 @ 14:47:04 #163
13151 crew  Rewimo
pi_57889428
livelink, volgens mij zijn de ouders aansprakelijk. Maar zoiets is voor alle partijen vervelend natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 april 2008 @ 19:44:50 #164
37150 livelink
pi_57895318
Vanmiddag dus naar de huisarts geweest. De huisarts denkt dat zijn drift een karaktertrek van Job is en dat we er verder niet te veel achter moeten zoeken. Job lijkt op zijn vader, volgens de huisarts

Het advies gekregen om naar het opvoedspreekuur te gaan en eventueel naar een pedagogenpraktijk om daar eens verder te kijken. Maar geen verwijizing naar een kinderpsycholoog of psychiater of iets dergelijks. Als we daarna toch het idee hadden dat we niet op de juiste weg zaten, dan moesten we terugkomen.

J. gaat morgenochtend naar de intake. Ik kan onmogelijk mee, helaas
  Jubileum moderator maandag 7 april 2008 @ 19:53:00 #165
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57895525
De huisarts kent Jobs vader goed begrijp ik? Goede tips van hem vind ik!
Enne, voel je niet schuldig dat je niet mee kan hoor, geloof me, je krijgt nog zoveel gesprekken waar jij bij aanwezig kunt zijn. Je kunt ze onmogelijk allemaal samen doen, Jeroen en ik delen ook heel veel van dit soort dingen anders blijf je vrij nemen. Het is wel fijn dat je zo ongelooflijk snel terecht kunt!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 7 april 2008 @ 20:02:48 #166
37150 livelink
pi_57895723
Ja, de huisarts kent ons en met name J. wel erg goed. We hebben ook wel vertrouwen in hem.

Ik ben wat punten op papier aan het zetten voor morgen. Punten waarvan ik vind dat ze zeker besproken moeten worden morgen.
  maandag 7 april 2008 @ 21:15:26 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_57897210
fijne nuchtere huisarts livelink
en goed dat je die punten hebt opgeschreven nu je er niet bij kunt zijn
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 09:31:38 #168
7074 moussy
kuttekop
pi_57928021
Om 8:50 werd ik gebeld met de mededeling dat René weggelopen was naar school... De juf belde, ze kon er niet achteraan, logisch dácht ik nog, zei ik ook. Ik vroeg aan juf wat er gebeurd was. Een jongetje wilde er langs, René wilde niet aan de kant met haar stoel. Hij vroeg het nog eens en nog eens (het is René haar vriendje, uitdagen denk ik) daarna vroeg de juf het, ze deed het nog niet. Juf zégt dat ze toen opstond en naar haar toe liep en haar bij de arm gepakt heeft met de mededeling nu is het genoeg dame. Het was de bedoeling dat René opstond en mee ging naar de gang... máár, René is over de zeik geraakt en heeft alleen maar geschreeuwd blijf van me af blijf van me af en is de klas uit gegaan en naar huis gerend.

Ik heb opgehangen, bedankt dat ze me gebeld had en ben René tegemoet gelopen. Kind kwam huilend aan. René zegt, juf greep me bij mn bovenarm en wilde me zo van mn stoel halen. Juf zei dit ook tegen mij aan de telefoon. Máár ik ben met Peet en René naar school gegaan en daar deed juf het anders voor. Ik snap dat ze vinden dat ze moet luisteren, ik snáp dat ze geen grote mond accepteren, maar daar heb ik niets over gehoord. Maar Peet zei, ruimte zat als ik zo in de klas kijk, hij had ook om kunnen lopen. Maar dit is ons punt niet, ze blijven maar van haar af. Ik heb al echt TIG keer uitgelegd en aangegeven dat René het gedrag heeft van een autist, je kan haar nou eenmaal niet zó maar aanraken, of je nou grijpt, knijpt, aanhaalt of wat dan ook. Op 1 of andere manier krijg ik dit er allemaal maar niet in. Er ontstond een discussie en uiteindelijk zegt Peet, als je het niet meer met woorden af kan moet je je eens afvragen of je nog wel geschikt bent om voor de klas te staan. Toen zei ze dat ze uitgepraat waren en dat zijn we ook, ben er helemaal kalar mee. Wat er ook gebeurt je blijft van dr af, dat is nou eenmaal een 'spelregel' van René dat ze anders in paniek raakt. Het lijkt me toch dat ze daar me om kunnen gaan?!

Ik weet niet of ik goed heb gehandeld, ik heb vanuit mn gevoel gehandeld, want wat aanraken betreft ben ik net zoals René en dan alle andere dingen die er al gebeurt zijn.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 9 april 2008 @ 09:40:10 #169
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57928187
Moussy, is er geen mogelijkheid haar versneld bij de andere school te laten beginnen? Deze hele toestand gaat steeds meer escaleren, het lijkt me helemaal niet goed voor René. Met hangen en wurgen die laatste weken volmaken terwijl er steeds dit soort voorvallen zijn lijkt mij niet wenselijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 09:41:06 #170
13151 crew  Rewimo
pi_57928200
Nou ja zeg Als ze toch weet dat René er niet tegen kan om aangeraakt te worden, waarom doet ze dat dan? Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.

Wanneer is de meivakantie?
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 09:41:47 #171
7074 moussy
kuttekop
pi_57928207
Ik ga ook straks de andere school bellen dat het nu te hoog is opgelopen, ze blijven gewoon van haar af, klaar, wát er ook gebeurt.

En dan nog, had de concierge niet achter haar aan kunnen rennen? Of even voor de klas gezet kunnen worden?
pi_57932746
Het lijkt mij niet dat er zomaar een kind mag of kan weg rennen van school. Ze moeten de veiligheid toch kunnen borgen denk je dan. Toestand Mous en ongelovelijk sneu voor Renée!
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 13:50:18 #173
43556 miss_dynastie
pi_57933709
Schandalig dat een overstuur kind zomaar weg kan lopen... ik hoop dat er met die andere school snel iets te regelen is. Kun je haar anders thuis houden?
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 13:56:27 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_57933851
Ik had net een heel verhaal getikt en ondertussen werd ik gebeld door school.

Mijn standpunt nu, René gaat niet meer naar school, verder wil ik er in het openbaar even niets over tikken.
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 13:57:29 #175
43556 miss_dynastie
pi_57933879
Lijkt me een verstandige beslissing voor nu, zo kan het niet meer. Sterkte!
  woensdag 9 april 2008 @ 13:57:41 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_57933887
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Schandalig dat een overstuur kind zomaar weg kan lopen... ik hoop dat er met die andere school snel iets te regelen is. Kun je haar anders thuis houden?
Tja, ze kunnen moeilijk de deuren op slot doen, is ook niet fijn als er brand uitbreekt.

Ik heb het zelf ook een keer meegemaakt in mijn klas, een klasgenootje van mij liep toen weg. Hij kreeg eens schop voor zijn kont van de leraar en ging inderdaad ook boos naar huis.

Overigens: hoe zit het tegenwoordig nou precies met aanrakingen door docenten? Ik heb geleerd dit niet te doen, behalve bij gym als er ondersteund moet worden tijdens het trampolinespringen en dergelijke of bij het geven van een hand of iets dergelijke. Maar nooit een kind zomaar vastpakken zonder dat te melden!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 13:58:24 #177
13151 crew  Rewimo
pi_57933905
Dan zou ik even contact zoeken met de Onderwijsinspectie, om te voorkomen dat je problemen krijgt als je haar thuishoudt. Sterkte!
  woensdag 9 april 2008 @ 13:59:58 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_57933944
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef chacama het volgende:
Vermoeidheid bij jonge kinderen valt me ook steeds meer en meer op....
Als je bedenkt dat kinderen van 's ochtends vroeg tot aan het einde van de middag op school/overblijf/bso zitten en dan ook nog naar muziekles/zwemles/sport noem maar op gaan, dat vind ik dat niet zo heel erg raar.

(dit is overigens een algemene opmerking, niet specifiek tegen iemand gericht).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 14:01:01 #179
43556 miss_dynastie
pi_57933966
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:57 schreef Troel het volgende:
Tja, ze kunnen moeilijk de deuren op slot doen, is ook niet fijn als er brand uitbreekt.
Dat zeg ik toch ook niet Maar hek op slot kan best (was bij mij op school toch echt praktijk), erachteraan rennen ook.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:03:39 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_57934036
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet Maar hek op slot kan best (was bij mij op school toch echt praktijk), erachteraan rennen ook.
Bij ons is toen inderdaad de docent erachteraan gegaan, maar dat betekent wel dat je een klas met nog 29 kinderen alleen laat en dat is ook lang niet altijd wenselijk
Overigens hadden wij geen hek om de school heen staan wat op slot kon

Een compleet overstuur kind wat naar huis wil, klimit overigens als het kan gewoon over het hek heen, of piept tussen de spijlen door met alle gevolgen van dien als de spijlen net iets te dicht bij elkaar zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 14:05:20 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_57934069
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Dan zou ik even contact zoeken met de Onderwijsinspectie, om te voorkomen dat je problemen krijgt als je haar thuishoudt. Sterkte!
vanmorgen al gedaan voor alleen vandaag

Ergens wil ik best het hele verhaal hier tikken, maar ik denk dat ik er ook rottigheid mee kan krijgen als ze het lezen, omdat de directrice in haar eerlijkheid wat verteld heeft, waar ik nu enorm over val.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:07:16 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_57934117
Ik zou het dan niet plaatsen moussy
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 14:15:11 #183
7074 moussy
kuttekop
pi_57934256
Doe ik ook niet...

Ik snap overigens best dat ze een kind laten gaan, vooral dat déze leerkracht er niet achter aan is gegaan na het geschreeuw van blijf van me af, want hoe zou ze René tegen kunnen houden? En dan de nodige heisa en het geschreeuw er om heen.

Maar misschien, achteraf, was het slim om de concierge er achter aan te sturen. Ik weet het ook niet hoor, ben geen leerkracht.

Van school moet René haar excuus aanbieden voor haar reactie... ik weet helemaal niet of ik dat wil, actie reactie?
  woensdag 9 april 2008 @ 14:21:47 #184
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57934382
moussy volg je gevoel, jij kent rene het beste
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 14:32:53 #185
13151 crew  Rewimo
pi_57934607
Excuses aanbieden? Dan van beide kanten lijkt me...
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 14:42:36 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_57934835
Mja, ik weet het niet hoor, wat heb je nou aan een verplicht excuus, een excuus moet toch oprecht zijn.
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 14:44:31 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57934874
hoe kan ze nou excuses aanbieden voor zoiets?
zou ze van mij niet hoeven doen.
als school weet dat ze haar niet moeten aanraken omdat ze daar niet tegenkan, mag je van rené toch niet verwachten dat ze excuses aanbied omdat ze reageerde op aanraken?

dan lijkt uitpraten me handiger.
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 14:53:35 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_57935069
Ja dat sowieso, we gaan morgenochtend naar school en zien wel hoe of wat.
pi_57935707
Jeetje moussy, wat een toestand toch... echt enorm vervelend.
  Jubileum moderator woensdag 9 april 2008 @ 19:05:20 #190
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57940120
Mijn god mous wat een toestand. Arme René, wat zal ze in paniek zijn geweest door zo weg te rennen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 20:01:44 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_57941462
het was ook echt heel zielig, dan is het nog zo'n klein meisje. Ik heb niks gezegd alleen dr hand gepakt, en pas later gevraagd wat er gebeurd was.
  woensdag 9 april 2008 @ 20:24:31 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_57942037
zo'n idiote toestand dit
sterkte voor Rene moussy!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 20:38:32 #193
13151 crew  Rewimo
pi_57942429
Het holt ook steeds verder achteruit met die school
pi_57942586
Tjee zeg !! Moussy, sterkte !! Ik liet haar niet haar excuus aanbieden, het is niet gemeend en bovendien vind ik eigenlijk dat de school excuus moet aanbieden !

Sterkte !
  woensdag 9 april 2008 @ 23:06:41 #195
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_57946123
heel veel sterkte moussy en ik vind dat je er goed aan gedaan hebt moedergevoelens zijn altijd goed vind ik.
En ook vind ik dat rene NIET haar exucces aan moet bieden het zou andersom moeten zijn.
pi_57950211
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Ben nu op school, er zou een leerling moeten komen maar ja, stel je voor dat je je bed optijd uit gaat !
pi_57950561
Jeeee Mous wat een ellende! Dan vallen de problemen die ik met de school van mijn jongens heb nog reuze mee!

Ik zou haar ook thuishouden deze laatste weken, en zeker geen excuses laten maken. Tis verdorie een kind wat uit haar instinct reageert omdat ze verkeerd benaderd wordt. de juf zou haar excuses moeten aanbieden, mijns inziens.

Morgen gaan mijn mannen voor de eerste keer op de nieuwe school wennen..spannend
Saartje
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2008 @ 09:25:46 #198
7074 moussy
kuttekop
pi_57950882
Ze is thuis hoor, ze wil nml niet, en bij mij is het vertrouwen zo weg dat ik niet eens wil dat ze bij de leerkracht in de klas komt en dat weten ze. Ze zit nu naast me haar werk te maken.

Wij moesten op school komen voor een gesprek met de leerkracht, we stonden bij de deur te wachten en juf ging verder met haar bezigheden, komt naar René toe die even haar spullen moest halen, want ze moest ivm de schilder van lokaal verhuizen. Daarna heb ik haar weer uit de klas gehaald, eerst praten, dan verder zien. Er kwam geen gesprek want de leerkracht moest naar de klas, dus ik zei dat ik haar weer mee nam. En waarom dan wel niet. Ik zei ivm een opmerking. Zij wilde weten welke opmerking, dus die zei ik.. ze stond in eens strak en was duidelijk boos (die opmerking had ik NOOIT mogen horen) en we moesten naar de directrice. Daar werden wij afgeleverd en zij ging weer naar de klas. Gesprekje gehad, René gaf aan bang te zijn voor de juf en niet meer de klas in te willen optie's gegeven maar we kwamen er niet uit, dus weer mee naar huis.

Geen excuses van welke kant dan ook.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 april 2008 @ 09:32:33 #199
13151 crew  Rewimo
pi_57950978
Hoezo verhouding verstoord? Tsjongejonge, wat een onvermogen daar op school

Heb je al met de nieuwe school gesproken? Kan ze daar snel terecht?
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2008 @ 10:06:07 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_57951569
School wil René vanaf maandag al op de nieuwe school hebben, zij zouden gistermiddag al bellen. ik heb er nog niets van gehoord, maar zal het vanmiddag navragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')