Alweer een complottheorie.quote:
Paradox zit um in Imam Djafar, hij is de 5e shietische Imam, maar tegelijkertijd ook grondlegger van de 4 grootste Soenitische wetscholen. Maar Wahhabisme komt er absoluut niet in voor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Sunni
Tof dat je dit wilde delen. Je hoefde dat immers niet te doen.
Het kan mij een worst schelen wat je buurman zegtquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef Druuna het volgende:
Welk halfgaar varken zei dat mijn iraanse buurman een sukkel was en niet de waarheid sprak?
Ga je diep schamen over de onzin die jij uitkraamt inzake een vluchteling, mijn buurman zal toch echt wel weten hoe het zit, hij komt er zelf vandaan!Met alle ellende van dien.
Ongelooflijk hoe stupide kan iemand reageren zeg
Een buurman uit iran zal wel genoeg redenen hebben om boos te zijn op het geloof in land van geboorte toch?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Het kan mij een worst schelen wat je buurman zegt
Moet je ook horen wat mijn buurvrouw zegt is dat interresant
Jah en wat moet ik ermee, het is zijn keuze om daar weg te gaan ,. niet de jouwe en niet de mijne.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:27 schreef Druuna het volgende:
[..]
Een buurman uit iran zal wel genoeg redenen hebben om boos te zijn op het geloof in land van geboorte toch?
Hij moest zijn land ontvluchten kun je van jou niet zeggen
Mekiquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah en wat moet ik ermee, het is zijn keuze om daar weg te gaan ,. niet de jouwe en niet de mijne.
Ik heb een buurman uit Zuid Afrika.. is dat ook interresant
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:30 schreef Meki het volgende:
Canadees binnenkortquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:47 schreef gronk het volgende:
[..]
Meki: wat is jouw moslimachtergrond eigenlijk?
Kom, praat er niet omheen; als iemand als Triggershot netjes kan aangeven wat z'n achtergrond is, dan moet jij dat zeker kunnenquote:
Dankzij jouw geloof is hij zijn land en familie kwijt!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah en wat moet ik ermee, het is zijn keuze om daar weg te gaan ,. niet de jouwe en niet de mijne.
Welke van de 6?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:06 schreef cultheld het volgende:
Meki is waarschijnlijk een soenniet.
Elders in de wereld zoals in midden Afrika worden tienduizenden mensen vermoord. het gebeurt overal. en blijkbaar zie jij Iran als geloof.. Maar hoe zit het met stammen in Afrika. waar hele dorpen worden verbrand..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:06 schreef Druuna het volgende:
[..]
Dankzij jouw geloof is hij zijn land en familie kwijt!
Fijn geloof ook, vriend van hem is dood dankzij dat geloof, vreemdgaande (waar of niet waar, als de man zegt dat ze vreemd gaat dan is dat zo want de vrouw is minderwaardig aan de man) vrouwen worden gestenigd, levend doodgestenigd, half in de grond begraven, gooien omstanders stenen naar haar, net niet te groot, om haar meteen dood te gooien, en ook niet te klein zodat ze in ieder geval pijn zal voelen.
Gelukkig komt jouw buurman uit Afrika!
Mijn achtergrond is Moslim zijnde .quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:00 schreef gronk het volgende:
[..]
Kom, praat er niet omheen; als iemand als Triggershot netjes kan aangeven wat z'n achtergrond is, dan moet jij dat zeker kunnen
Je bedoelt, net zoals m'n pa alleen met kerst 'christen' is?quote:
je bedoelt Parttimequote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:43 schreef gronk het volgende:
[..]
Je bedoelt, net zoals m'n pa alleen met kerst 'christen' is?
Neu, als in 'erm, jah, ik ben christelijk, da's iets met de kerk en God enzow'.quote:
Nou aan jou kun je 40 keer iets uitleggen dan snap jij nog niet waar het om gaat, daarom is die film er ook gekomen ...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Elders in de wereld zoals in midden Afrika worden tienduizenden mensen vermoord. het gebeurt overal. en blijkbaar zie jij Iran als geloof.. Maar hoe zit het met stammen in Afrika. waar hele dorpen worden verbrand..
Hoe zit het in Vietnam 40 jaar ( zie Rambo ) hoe zit het daarmee
Hoe zit het met de FARC , ETTA etc. hoe zit het daarmee ??.
Ben je te lui om even in het vorige topic te kijken en de naam van die user op te zoeken? FYI, Ik zei dat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:21 schreef Druuna het volgende:
Welk halfgaar varken zei dat mijn iraanse buurman een sukkel was en niet de waarheid sprak?
Ga je diep schamen over de onzin die jij uitkraamt inzake een vluchteling, mijn buurman zal toch echt wel weten hoe het zit, hij komt er zelf vandaan!Met alle ellende van dien.
Ongelooflijk hoe stupide kan iemand reageren zeg
quote:Iran wordt niet onderdrukt door de islam. De meerderheid van de mensen in Iran zijn en blijven moslims. Ze worden onderdrukt door extremisten. Iraniërs blijven moslim lang nadat de huidige machthebbers zijn verdreven dus ga niet blij doen dat je gelijk nu is bewezen omdat je buurman nonsens verkondigt.
Het gaat niet zo zeer om de islam an sich, maar vooral om de islam ruimte geeft aan andersdenkenden en dat is vaak niet zo. Je moet wel even lezen hè. Fijn dat jij nog moslim bent, maar er zijn ook mensen die dat niet zijn en ook hun eigen leven in willen vullen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:37 schreef Jestrovic het volgende:
[..]
Ben je te lui om even in het vorige topic te kijken en de naam van die user op te zoeken? FYI, Ik zei dat.
Je buurman kraamt onzin uit en ik kan het weten. Ik ken dat soort mensen maar al te goed. Ik heb zelf in Irak en Iran geleefd en heb zelf genoeg ellende meegemaakt maar ben nog steeds een moslim. (oh shit, is je simpele wereldbeeld ingestort?)
Jij wilt alle ellende op de islam afschuiven door de ellende van je buurman uit te buiten en zo Wilders' gelijk bewijzen maar je bewijst met het verhaal van je buurman helemaal niets, je maakt jezelf alleen maar belachelijk en wel om deze reden: je buurman en jij zijn twee idioten die generaliseren en geen onderscheid maken tussen normale moslims en de machthebbers in Iran. "De machthebbers in Iran zijn slecht en dus is de islam slecht". Ongelooflijk hoe stupide een Wilders-stemmer redeneert.
Daarom, nogmaals mijn reactie (belangrijkste stukjes speciaal voor jou onderstreept en dikgedrukt)
[..]
Zal ik jou eens een dergelijk dramatisch verhaal over mijn gereformeerde omgeving vertellen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:06 schreef Druuna het volgende:
[..]
Dankzij jouw geloof is hij zijn land en familie kwijt!
Fijn geloof ook, vriend van hem is dood dankzij dat geloof, vreemdgaande (waar of niet waar, als de man zegt dat ze vreemd gaat dan is dat zo want de vrouw is minderwaardig aan de man) vrouwen worden gestenigd, levend doodgestenigd, half in de grond begraven, gooien omstanders stenen naar haar, net niet te groot, om haar meteen dood te gooien, en ook niet te klein zodat ze in ieder geval pijn zal voelen.
Gelukkig komt jouw buurman uit Afrika!
Ik wil nog wel zo'n stenigingsverhaal lezen, dus begin maar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een dergelijk dramatisch verhaal over mijn gereformeerde omgeving vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |