http://www.refdag.nl/arti(...)jk+met+politiek.htmlquote:Deelraadslid Lont-Eersel van de ChristenUnie in het Amsterdamse stadsdeel Zuidoost heeft deze week haar politieke werkzaamheden neergelegd voor enkele maanden wegens gezondheidsproblemen.
Vreede zij met u.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:10 schreef Apropos het volgende:
Ik vreede al, het verleerd te hebben.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Deense Volkspartij dus weer wel volgens het artikel.
Tja zowel in Nederland als in Denemarken lopen wel een paar handen vol malloten rondquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens peilingen nog ongeveer een miljoen van het Nederlandse electoraat.
quote:dat is maar net hoe je een definitie interpreteerd
Een handvol hooguit. Maar vergeleken met wanneer?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoeveel nieuwe userts zouden er nu werkelijk bij zijn gekomen hier op POL?
Het valt me zeer op dat een vaste kliek totaal verdwenen is en daarvoor in de plaats een nieuwe kliek is gekomen. Valt nogal heel erg op....quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een handvol hooguit. Maar vergeleken met wanneer?
De klonenparade is nog lang niet ten einde inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het valt me zeer op dat een vaste kliek totaal verdwenen is en daarvoor in de plaats een nieuwe kliek is gekomen. Valt nogal heel erg op....
Ik vind het mietjesgedrag om je oude naam af te gooien.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
De klonenparade is nog lang niet ten einde inderdaad.
Maar gelukkig ben jij er nog.
Mis! (draaijer)quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:12 schreef du_ke het volgende:
Oh en reya je kip inruilen voor zo'n suffe duif hoe durf je?
[ afbeelding ]
Koffie! Goed plan. Maar eerst even schijtenquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind het mietjesgedrag om je oude naam af te gooien.
Gelukkig zijn de echte kerels onder ons de oude gebleven.![]()
Ach ze hebben wel wat van elkaar weg op z'n tijd.quote:
Afhankelijk van hoe je de definitie van 'newbie' interpreteert, van ik binnen POL nog wel binnen die categoriequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoeveel nieuwe userts zouden er nu werkelijk bij zijn gekomen hier op POL?
Dat schijnt lekker te zijn. Maar het blijft zonde om zo'n mooi beest te slachten.quote:
Er komen altijd nieuwe mensen bij en er vallen weer wat af, maar het valt gewoon op hoeveel kliekers er opeens zijn in de SC, terwijl dat vroegah redelijk constant was.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe je de definitie van 'newbie' interpreteert, van ik binnen POL nog wel binnen die categorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |