En voor de gebruiksvoorwerpen van anderen moet men respect hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:07 schreef Picchia het volgende:
Ik had namelijk het idee dat dieren vanuit religieus perspectief gebruiksvoorwerpen waren.
quote:Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is. (Ex 20:17)
Dat betekent toch juist een hoge vraag naar mono-cul?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:16 schreef Napalm het volgende:
multi-cul-ellende. NU is zelfs de blanke vla uitverkocht in de supermarkt.
Begeren is natuurlijk niet hetzelfde als respect hebben. Begeren is verlangen naar.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:17 schreef lightbearer het volgende:
[..]
En voor de gebruiksvoorwerpen van anderen moet men respect hebben.
[..]
Het hangt er een beetje vanaf hoe ze het begrip rentmeesterschap interpreteren geloof ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:05 schreef Picchia het volgende:
Is er eigenlijk een religieus motief voor Moslims of Christenen (Katholiek of Protestant, dus Marianne Thieme daargelaten) om 'goed' te zijn voor dieren?
Volgens mij zijn dieren en planten van God, maar is de mens een soort rentmeester, die voor ze zorgt en er gebruik van mag maken. Zoiets dacht ik. De mens is in ieder geval het middelpunt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Begeren is natuurlijk niet hetzelfde als respect hebben.
Maar als het niet van anderen is?
ik zie het meer als te beperkt aanbod.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:19 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Dat betekent toch juist een hoge vraag naar mono-cul?
Nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nummer IV had je al?
Hello.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:43 schreef Napalm het volgende:
Hello, my name is Johnny Cash.
Er is een alternatief?quote:Maar CDs zijn net zo ouderwets als Johnny.
Die heb ik ook. Inderdaad, af en toe vreselijke hillbilly-muziek. (http://www.spatiegebruik.nl/.)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Cash heeft zeer goede stemmige muziek gemaakt maar ook vreselijke hillbilly muziek.
Die American-serie is goed, hoor, denk ik.quote:Als ze nu eens een cd uitbrengen met alleen z'n goede muziek...
Dat is mogelijk, maar dan moet je wel islamitisch worden en hopen dat Geert Wilders Teh Preznit wordt...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:59 schreef Picchia het volgende:
Zou er geen animo zijn voor zo'n vertrekregeling voor rechtse personen? Het kan nooit moeilijk zijn om al die klagende rechtse personen het land uit te krijgen. Klein financieel duwtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |